quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
Willen jullie een geheel nieuwe vraag dan?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
Willen jullie een geheel nieuwe vraag dan?
Allebei een half?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Of je vergeeft Patch z'n spelling en geeft hem dat punt
Da's wel al de tweede keer dat Patch bij mij net naast het punt grijpt. En Karma schijnt een bitch te zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef picodealion het volgende:
Ach, het leven is nu eenmaal niet eerlijk. Puntje gewoon voor SOS
Wel op het randjequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Gillingham het volgende:
Samuel ligt nog steeds op koers voor de 100.
Correctie: weer terug op koersquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Gillingham het volgende:
Samuel ligt nog steeds op koers voor de 100.
Tijdens de proloog zat ik echt te smullen. Het beloofde veel goeds. De muziek en cinematografie waren om je vingers bij af te likken. Daarna werd de film een stuk onevenwichtiger. Ik vond er matige stukken tussen zitten, maar bleef desalniettemin geboeid.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef wyccie het volgende:
Antichrist vond ik maar matig. Zowel Dafoe als Gainsbourg overtuigden niet. De film pakte me gewoon niet. Toen er eindelijk wat bloed te zien was, werd ik weer even wakker geschud. Maar voor een 'horror' was het ook maar bagger.
Alleen de proloog en epiloog waren mooi, goede muziek eronder.
Als ik niet de recensies had gelezen, was ik geneigd de film af te zetten, maar ik wilde de gruwelijke scènes zien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Gillingham het volgende:
Tijdens de proloog zat ik echt te smullen. Het beloofde veel goeds. De muziek en cinematografie waren om je vingers bij af te likken. Daarna werd de film een stuk onevenwichtiger. Ik vond er matige stukken tussen zitten, maar bleef desalniettemin geboeid.
Hoeveel was vorige maand uiteindelijk geworden?quote:
67quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeveel was vorige maand uiteindelijk geworden?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb volgens mij een persoonlijk record van 5 punten deze maand![]()
![]()
Zoek je een titel van een film of van een persoon?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:34 schreef Gillingham het volgende:
Een puntje is niet altijd zo makkelijk binnen...
Film.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zoek je een titel van een film of van een persoon?
hehe nee. Het is (volgens mij) niet echt vergezocht.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:39 schreef Robby87 het volgende:
Heb wat dingetjes genoteerd met kernwoorden, zal vast niet jouw favoriet Apocalypse Now zijn of wel?
Voortaan wel meteen in de vraag zetten ipv er op het laatste nog aanplakken...lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef Gillingham het volgende:
Zo moeilijk of onlogisch was ie toch niet, wel?
Hoezo op het laatste nog aanplakken? Het was de bedoeling dat de vraag een beetje onduidelijk was, waardoor jullie buiten de hokjes zouden denken. Maar dat lukte blijkbaar niet echt...quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Voortaan wel meteen in de vraag zetten ipv er op het laatste nog aanplakken...lol
Ik vond het allemaal wat te overdreven en te herhalend. Zal ook wel aan de tijd liggen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef Gillingham het volgende:
Ik vind het overigens wel een erg sterke film, maar dat terzijde.
Tijd als in 1957 of als in het tijdstip waarop je de film keek?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wat te overdreven en te herhalend. Zal ook wel aan de tijd liggen.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Tijd als in 1957 of als in het tijdstip waarop je de film keek?
Neem aan het eerste...
wyccie wel, maar ik blijkbaar niet aan mijn antwoorden te zienquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef Gillingham het volgende:
Vrouwen zijn wellicht beter in het herkennen van kinderen.
Besefte me even niet dat je een vrouw was. Weg hypothese.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
wyccie wel, maar ik blijkbaar niet aan mijn antwoorden te zien
Ook in het baren, heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef Gillingham het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Besefte me even niet dat je een vrouw was. Weg hypothese.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook in het baren, heb ik me laten vertellen.
Die van Keanu Reeves had ik niet herkend als ik die foto al niet tien keer voorbij had zien komen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef Gillingham het volgende:
Of zelfde geslacht...quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
De volgende vraag wordt er eentje met dezelfde haarkleur of oogkleur.
Penislengte, ook leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
De volgende vraag wordt er eentje met dezelfde haarkleur of oogkleur.
Liam Neeson!quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heeft hij ook een penis van 30 cm? Goh.
Het enige foute antwoord is gegeven door een vrouw. Ik ga wel ergens in een hoekje zitten baren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hellboy niet, de rest is allemaal juist.
Samen met Arnie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het enige foute antwoord is gegeven door een vrouw. Ik ga wel ergens in een hoekje zitten baren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |