Stel maar zo'n vraag over MK karakters in de game triviaquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:55 schreef hornage het volgende:
Damn, MK vraag gemist. Met karakternamen had ik hem wel gehad
Ik had bijna in de vraag gezet een vraag voor Hornage en andere MK liefhebbers, doe maar de film met karakternamen. Zal het een andere keer doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:55 schreef hornage het volgende:
Damn, MK vraag gemist. Met karakternamen had ik hem wel gehad
As promisedquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik had bijna in de vraag gezet een vraag voor Hornage en andere MK liefhebbers, doe maar de film met karakternamen. Zal het een andere keer doen
Hier is het vrijdag en das te merken ookquote:
Idem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hier is het vrijdag en das te merken ook
Heeft redelijk positieve recensies gekregenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef picodealion het volgende:
Zo, even de vroege voorstelling van Scream 4. Zal mij benieuwen.
Zeker voor een sequel!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft redelijk positieve recensies gekregen
Hij viel me dan ook alleszins mee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft redelijk positieve recensies gekregen
Tsss obscuurquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef DragonFodder het volgende:
Woohoo! Ik heb ook eens een obscure film gevonden, die niemand gezien heeft. Suck it Sands!
Houdt Sands zich eens in, ga jij aan de gangquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef DragonFodder het volgende:
Woohoo! Ik heb ook eens een obscure film gevonden, die niemand gezien heeft. Suck it Sands!
Ervaar jij ook eens hoe dat voelt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Sands het volgende:
Ik ben trots op je Dragon...je hebt het topic gekilled![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Sands het volgende:
Ik ben trots op je Dragon...je hebt het topic gekilled![]()
Als kind vond ik hem leuk, hoe ik hem als volwassene zou vinden weet ik niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef Robby87 het volgende:
Die gast is uiteraard uit One Flew Over the Cuckoo's Nest... geen idee hoe hij heet.. Maar wel een leuke film dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |