Er zijn mensen die willen weten hoeveel amusementswaarde een film heeft zonder er echt naar te kijken als een filmcriticus...quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zou niet weten waarom je goed en leuk (misschien niet de perfecte woordkeuze) ooit los zou willen zien. Als een film niet uitnodigt om gekeken te worden interesseert het me verder helemaal niks en vind ik hem uiteindelijk ook niet goed.
Maar bedoel je dan niet leuk als in je vind het allemaal goed in elkaar zitten, maar het doet je gewoon niks? Of je vindt het niet makkelijk om te kijken maar het doet je wel wat? In dat 2e geval bedoelen we hetzelfdequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:29 schreef picodealion het volgende:
Ik vond Antichrist absoluut niet leuk, maar wel goed. Ik vind Clerks (op de dialogen na) absoluut niet goed maar wel enorm leuk. Ik maak daar toch echt wel onderscheid in.
Ik begrijp je punt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er zijn mensen die willen weten hoeveel amusementswaarde een film heeft zonder er echt naar te kijken als een filmcriticus...
Een film met een 9 op IMDB zal vast een goede film zijn maar als je er een cijfer bij kan zetten met hoeveel die film je vermaakt heeft dan kun je misschien bter beslissen of je hem wilt zien...
Zo kan een film als (ik noem ff een zijstraat) Baby Geniuses wel verschrikkelijk slecht zijn maar wel een hoge amusementswaarde hebben...
Net als bijvoorbeeld de Scary Movie reeks....
Erg slecht maar wel heel erg leuk
En al die meningen bij elkaar kan een goed beeld geven van de amusementswaarde ....
Dat laatste ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar bedoel je dan niet leuk als in je vind het allemaal goed in elkaar zitten, maar het doet je gewoon niks? Of je vindt het niet makkelijk om te kijken maar het doet je wel wat? In dat 2e geval bedoelen we hetzelfde
Piratenfilms? Cutthroat Island, POTC'squote:Op vrijdag 15 april 2011 13:56 schreef Dopekoe het volgende:
Patch zou nu wel ongeveer terug mogen komen
Want ik weet geen films meer met apen
Behalve Outbreak maar er staat geen doodshoofdaapje meer bij
Zou inderdaad wel een leuke touch aan een twee-punten vraag zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:07 schreef picodealion het volgende:
Toch jammer dat als je dan apen vraagt het er geen 12 zijn.
In mijn geval, omdat Patch er geen afbeelding uit 2001: A Space Odyssey tussen gestopt heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zie opeens wat apenfilms voorbij komen
Hoezo posten jullie die niet als antwoord ?
Goed puntquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
In mijn geval, omdat Patch er geen afbeelding uit 2001: A Space Odyssey tussen gestopt heeft.
De plaatjes komen me niet bekend voor zo 123, en anders is het topic volquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zie opeens wat apenfilms voorbij komen
Hoezo posten jullie die niet als antwoord ?
Dat is het nadeel van die moeilijke multi-vragen in 2-punten topics. Dan is na een paar vragen het topc vol.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef Asap het volgende:
[..]
De plaatjes komen me niet bekend voor zo 123, en anders is het topic volMisschien net nog plaats voor 1 2-punter
dat zou wel gaaf geweest zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:07 schreef picodealion het volgende:
Toch jammer dat als je dan apen vraagt het er geen 12 zijn.
Ja, je koppositie komt al in gevaarquote:
Stel maar zo'n vraag over MK karakters in de game triviaquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:55 schreef hornage het volgende:
Damn, MK vraag gemist. Met karakternamen had ik hem wel gehad
Ik had bijna in de vraag gezet een vraag voor Hornage en andere MK liefhebbers, doe maar de film met karakternamen. Zal het een andere keer doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:55 schreef hornage het volgende:
Damn, MK vraag gemist. Met karakternamen had ik hem wel gehad
As promisedquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik had bijna in de vraag gezet een vraag voor Hornage en andere MK liefhebbers, doe maar de film met karakternamen. Zal het een andere keer doen
Hier is het vrijdag en das te merken ookquote:
Idem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hier is het vrijdag en das te merken ook
Heeft redelijk positieve recensies gekregenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef picodealion het volgende:
Zo, even de vroege voorstelling van Scream 4. Zal mij benieuwen.
Zeker voor een sequel!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft redelijk positieve recensies gekregen
Hij viel me dan ook alleszins mee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft redelijk positieve recensies gekregen
Tsss obscuurquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef DragonFodder het volgende:
Woohoo! Ik heb ook eens een obscure film gevonden, die niemand gezien heeft. Suck it Sands!
Houdt Sands zich eens in, ga jij aan de gangquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef DragonFodder het volgende:
Woohoo! Ik heb ook eens een obscure film gevonden, die niemand gezien heeft. Suck it Sands!
Ervaar jij ook eens hoe dat voelt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Sands het volgende:
Ik ben trots op je Dragon...je hebt het topic gekilled![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Sands het volgende:
Ik ben trots op je Dragon...je hebt het topic gekilled![]()
Als kind vond ik hem leuk, hoe ik hem als volwassene zou vinden weet ik niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef Robby87 het volgende:
Die gast is uiteraard uit One Flew Over the Cuckoo's Nest... geen idee hoe hij heet.. Maar wel een leuke film dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |