Ik leer nog eens wat de laatste tijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:32 schreef Asap het volgende:
De laatste is wel te doen, oude film die hier regelmatig opduikt.
Vond het al knap dat ik een titel kon noemen uberhaubtquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kon je dat niet 5 seconden later doen
Niet over the top dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Over-the-top?
Ik zit nu Hobo with a shotgun te kijken
Wat nou?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef Patch het volgende:
Hornage; je posts zijn pure slowchat !!!!!
1 post met een film die al gepost wasquote:
jah uh, dat jij Lethal Weapon 2 al gepost had, had ik niet gezienquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:57 schreef Patch het volgende:
[..]
1 post met een film die al gepost was
1 post met een film uit de 90's
Maar toch wel allemaal boven de 6 op imdb.... Niet dat dat zoveel zegt maar goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een paar erg matige films daartussen zeg
Imdb zijn vaak van die mensen die een popcornfilm niet kunnen waarderen en alleen naar de uitvoering kijken...quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tja... zoveel films met een 6 of hoger op imdb vind ik matig, het percentage is alleen wat lager dan onder de 6
Wat een consument is het ook hequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Imdb zijn vaak van die mensen die een popcornfilm niet kunnen waarderen en alleen naar de uitvoering kijken...
Ik vind dat de vermaakfactor ook in beoordelingen meegenomen moet worden.
Bijvoorbeeld Armageddon, ik heb me daar echt heel goed mee vermaakt, eigenlijk elke keer als ik hem kijk...
Hij staat ook in mijn top 10
Het is geen goede film qua acteerwerk e.d. maar een 6,1 vind ik wat laag...
Er is volgens mij tegenwoordig ook een aardig gedeelte dat niet verder komt dan 2 opties van waardering. 10 of 1quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Imdb zijn vaak van die mensen die een popcornfilm niet kunnen waarderen en alleen naar de uitvoering kijken...
Ik vind dat de vermaakfactor ook in beoordelingen meegenomen moet worden.
Bijvoorbeeld Armageddon, ik heb me daar echt heel goed mee vermaakt, eigenlijk elke keer als ik hem kijk...
Hij staat ook in mijn top 10
Het is geen goede film qua acteerwerk e.d. maar een 6,1 vind ik wat laag...
Kwaliteit is net zo belangrijk vind ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:13 schreef hornage het volgende:
[..]
Wat een consument is het ook heMcDonalds volk
Niet op de kwaliteit letten, maar alleen op de manier waarop het ons voldoende vult/vermaakt. tsss
Ik verbaas me soms best over het aantal tienen dat wordt gegeven. Bij iedere film die ik kijk en vervolgens de reviews van nalees op IMBb moet ik eerst langs een flinke handvol tienen scrollen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Er is volgens mij tegenwoordig ook een aardig gedeelte dat niet verder komt dan 2 opties van waardering. 10 of 1
Tja, neem nou Sucker Punch. Volgens velen een prima vermaakswaarde, maar het slechte verhaal en acteerwerk leiden voor mij zo af dat ik me dus gewoon niet kan amuseren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kwaliteit is net zo belangrijk vind ik
Aleen ik vind dat er ook wel rekening gehouden mag worden met de amusementswaarde....
Sommige reviews gaan echt puur over het acteerwerk e.d. maar vergeten daarbij dat sommige films gewoon puur vermaak zijn en dat je op die manier ook een film kan raten...
Misschien moet IMDb onderscheid maken met ook een rating voor de amusementswaarde...
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een film alleen beoordeelt op acteerwerk....
P.S. ik kom nooit bij de mac.... Te ver fietsen
HA !quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:30 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zal zelf bijvoorbeeld nooit klassiekers van voor de jaren 50 oid kijken omdat ik weet dat ze mij niet zullen vermaken, maar dat houdt nog niet in dat het geen goede films zijn...
heel veel mensen asocieren een leuke film vaak aan een goede film...
Bijv. Deuce Bigolow 2 is een leuke film maar goed is anders....
Bijv The godfather is een goede film maar leuk is anders
Alles met Rob Schneider, Adam Sandler, Ben Stiller en/of Owen Wilson is absoluut geen leuke filmquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Patch het volgende:
[..]
HA !
Deuce Bigalow 2 is absoluut geen leuke film.
Ik vond hem eigenlijk best leuk (Niet leuker dan 1), al is het alleen maar omdat Nederland erin voorkomtquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Patch het volgende:
[..]
HA !
Deuce Bigalow 2 is absoluut geen leuke film.
Zelfs niet Something about maryquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alles met Rob Schneider, Adam Sandler, Ben Stiller en/of Owen Wilson is absoluut geen leuke film
Ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alles met Rob Schneider, Adam Sandler, Ben Stiller en/of Owen Wilson is absoluut geen leuke film
Meh. Ik kan me niet herinneren wie van hen daarin zit trouwens, maar ik was niet onder de indruk.quote:
Ben stillerquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Meh. Ik kan me niet herinneren wie van hen daarin zit trouwens, maar ik was niet onder de indruk.
het is een beetje apies kijken zo hequote:Op vrijdag 15 april 2011 12:18 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ben een beetje op wat betreft aapjes....
Ja, maar de aap komt niet echt uit de mouw...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef hornage het volgende:
[..]
het is een beetje apies kijken zo he
Straks zijn we nog in de aap gelogeerd!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja, maar de aap komt niet echt uit de mouw...
Als dat zo is dan staan we mooi voor aap....quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef hornage het volgende:
[..]
Straks zijn we nog in de aap gelogeerd!
Dat lijkt me me dan meer een broodje aap verhaal...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als dat zo is dan staan we mooi voor aap....
Scheelt toch per persoon. Deuce Bigolow 2 heb ik niet gezien, maar deel één vond ik oprecht niet leuk. The Godfather daarentegen vind ik oprecht wél leuk (dus niet alleen goed).quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:30 schreef Dopekoe het volgende:
Bijv. Deuce Bigolow 2 is een leuke film maar goed is anders....
Bijv The godfather is een goede film maar leuk is anders
Wilson is goed te hebben in films als The Darjeeling Limited, The Life Aquatic with Steve Zissou en The Royal Tenenbaums. Films van Wes Anderson m.a.w.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Crap, kan er geen meer vinden....quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:07 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat lijkt me me dan meer een broodje aap verhaal...
Hmm, in The Life Aquatic vond ik hem niet vervelend inderdaad, al vond ik de film zelf niet heel leuk. De rest heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Scheelt toch per persoon. Deuce Bigolow 2 heb ik niet gezien, maar deel één vond ik oprecht niet leuk. The Godfather daarentegen vind ik oprecht wél leuk (dus niet alleen goed).
[..]
Wilson is goed te hebben in films als The Darjeeling Limited, The Life Aquatic with Steve Zissou en The Royal Tenenbaums. Films van Wes Anderson m.a.w.
Goed is ook enorm subjectief, maar iets minder erg dan 'leuk'.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:13 schreef Dopekoe het volgende:
Ik bedacht me ook net dat leuk een mening is en goed een feit
Das zoiets als appels en peren vergelijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |