Zó erg is het toch niet?quote:
Was maar waarquote:
Ik letterlijk op het punt een poolse bruid voor je te bestellenquote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zó erg is het toch niet?![]()
[..]
Was maar waarTombola wijst me steeds af
quote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
Was maar waarTombola wijst me steeds af
Echt wel!quote:Op zondag 17 april 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ben niet de ware voor jou denk ik
quote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef Robby87 het volgende:
Ik moet altijd lachen om die titels van die plaatjes van Sands
Wie zegt dat ik dat wil?quote:Op zondag 17 april 2011 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Echt wel!
Samen films kijken enzo![]()
Ik heb het zelfs voor je over om naar Gooische Vrouwen te kijken enzo
Dan ben je helemaal de ware voor mequote:
Dat soort dingen hoor je op een date achter te komen, maar zelfs die kans krijgt ie niet?quote:
Ik heb hem al gezegd dat ik niet meteen ga daten, we zien wel op de meetquote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor je op een date achter te komen, maar zelfs die kans krijgt ie niet?
Tja FF, ik heb het geprobeerd. Maar het is duidelijk: meet organiseren.quote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezegd dat ik niet meteen ga daten, we zien wel op de meet
Vertaling:quote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezegd dat ik niet meteen ga daten, we zien wel op de meet
quote:Op zondag 17 april 2011 23:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tja FF, ik heb het geprobeerd. Maar het is duidelijk: meet organiseren.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Vertaling:
Ik moet eerst weten hoe goed hij eruit ziet en of hij meer is dan een pro stalker
Fair dealquote:Op zondag 17 april 2011 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, maar ik ga niet zomaar 1 op 1 met een "vreemde" afspreken
quote:Op maandag 18 april 2011 00:02 schreef DragonFodder het volgende:
FF1, op een totáál ander onderwerp: vind je Ivanka of Michaëla een leukere naam? En heb je voorkeur voor stads of plattelands? En ik moet ook even je netto inkomen opgeven.
Credit card of pin?
Ivanka, plattelands, 1800, pinquote:Op maandag 18 april 2011 00:02 schreef DragonFodder het volgende:
FF1, op een totáál ander onderwerp: vind je Ivanka of Michaëla een leukere naam? En heb je voorkeur voor stads of plattelands? En ik moet ook even je netto inkomen opgeven.
Credit card of pin?
..done. 3 tot 5 weken levertijd.quote:
Toevallig net 2 weken geleden gezien. Interessant om eens gezien te hebben, maar ik zou 'm niet gauw nog eens opzetten.quote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef Haarklip het volgende:
Metropolis gister op de Belg, en ik heb hem gemist.
Mwa, ik had hem in niet zulke goede kwaliteit gezien, en ook nog eens de 'oude' gerestaureerde versie. Ik snapte na de film ook niet waarom iedereen er nou zo over aan het kwijlen is. De nieuwe versie bevat een half uur langer materiaal, dus ik had gehoopt dat ze die zouden uitzenden. Maarja, ik koop 'm wel een keer op Blu-Ray.quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Toevallig net 2 weken geleden gezien. Interessant om eens gezien te hebben, maar ik zou 'm niet gauw nog eens opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |