Als puntenteller is het wel handig, dan hoef ik niet een topic te gaan doorzoeken voor de laatste maandstandquote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef picodealion het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, als nieuwkomer heb ik nooit begrepen waarom er iedere maand een nieuwe moet worden gestart. Zolang je aan het eind van de maand gewoon de punten telt is het toch niet erg dat er dan in het laatste topic van de maand alweer een nieuwe maand wordt gestart?
En als een mod het topic sluit, waarna een nieuw topic aangemaakt wordt? Of werkt dat niet? Of vraag ik dan teveel van de mods? Of levert dat teveel vertraging op in de nacht van de 31e op de 1e?quote:Op zondag 17 april 2011 11:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ok. En gewoon doorgaan in topic na het einde van de maand helpt dan ook niet veel, want dan zit je met de topic titels die nu de maand bevatten.
Na er even over te hebben nagedacht, zou 't misschien toch kunnen, maar niet automatisch. Het eerste topic van de volgende maand zal dan elke keer manueel terug in de reeks moeten gezet worden.quote:Op zondag 17 april 2011 11:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, maar ik denk dat je geen nieuw topic in een reeks kan openen als het oude nog niet vol is en dat is bij het einde/begin van de maand in FMT een probleem.
Hmm okee.. Dus jij vindt dat ik hem moet laten staan?quote:
Is niet veel...quote:
Van mij mag hij blijven...niet dat ik hem zal kunnen beantwoordenquote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmm okee.. Dus jij vindt dat ik hem moet laten staan?
Eerste keer dat ik een vraag stel die niet in 2 minuten beantwoord wordt
Wel voor wat oudere (niet hollywood) filmsquote:
Films die alleen jij kijkt bijvoorbeeld?quote:
Hollywood films misschien maar ik kijk te weinig europese films en dat is dan ook mijn grootste zwakte qua filmkennisquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Films die alleen jij kijkt bijvoorbeeld?
Ha! Die gaan we onthoudenquote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Hollywood films misschien maar ik kijk te weinig europese films en dat is dan ook mijn grootste zwakte qua filmkennis
Ja, want jij bent veel te goed voor mijquote:
Je staat nog steeds boven me in de overall stand van FMTquote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, want jij bent veel te goed voor mij
Pfoe dat je dat zomaar uit je mouw schudtquote:Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef Sands het volgende:
Bloodrayne
Max Payne
Double Dragon
Doom
Mortal Kombat
Resident Evil
Silent Hill
Alone in the Dark
Hitman
Postal
Super Mario Bros
Street Fighter
Tombraider
etc.
En ik had er nog zoveel overquote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfoe dat je dat zomaar uit je mouw schudt
Binnen 3 maanden ben je mij voorbijquote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Je staat nog steeds boven me in de overall stand van FMT
Kleine kans als jij steeds de vragen mag stellenquote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Als het me lukt om zo door te blijven gaan dan wel
Of jij gaat opeens heel veel punten scoren
Jij hebt wel mooie vragenquote:Op zondag 17 april 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kleine kans als jij steeds de vragen mag stellen
Goed voor je puntentellingquote:
Oh...echt wtfquote:
Gisteren heb ik "Hobo with a shotgun" gezien. Na afloop kon ik maar 1 ding doen:quote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh...echt wtf
Hoe krijg je daar een budget voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |