Niet zo zielig doen, Firefox zat er ook naast.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het enige foute antwoord is gegeven door een vrouw. Ik ga wel ergens in een hoekje zitten baren.
FF heeft ook al 2 kinderen, misschien heeft hij ze zelf gebaard.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:50 schreef Gillingham het volgende:
Niet zo zielig doen, Firefox zat er ook naast.
Die topictitel...![]()
Hè wat jammer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef Sands het volgende:
Ik heb toch maar geen animatiefilm gepakt...anders duurt het weer zo lang
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Nou vooruit dan! Ik zal alvast wat in elkaar gaan knutselen speciaal voor jou
Hij is vooral verwarrend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef wyccie het volgende:
Hoe is Mr. Nobody? In het topic op Fok is iedereen lovend. Kan me niet voorstellen dat er niemand is die het kut vond.
Ben benieuwd of daar nu wat aan verandert.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef Sands het volgende:
Ik heb toch maar geen animatiefilm gepakt...anders duurt het weer zo lang
Jullie moeten gewoon beter naar de plaatjes kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ben benieuwd of daar nu wat aan verandert.
Naar films, eerder...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon beter naar de plaatjes kijken
Het is dat je het vorige keer ook deed anders had het nog wel even geduurd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ook als je deze film niet hebt gezien dan kan je hem raden
En in het laatste plaatje zie je nog wel de mummie liggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het is dat je het vorige keer ook deed anders had het nog wel even geduurd waarschijnlijk
Ohquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Sands het volgende:
[..]
En in het laatste plaatje zie je nog wel de mummie liggen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ohdat zie ik ook nu je het zegt pas.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon beter naar de plaatjes kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |