Misschien hoopt hij Fox zo te lokken?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pico is ook een vrouw!
Pico is toch een man/jongen/jongeman?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pico is ook een vrouw!
Ah. Ik heb op één of andere manier een zwak voor Arnhem. Jammer dat iedereen er altijd zo op zit af te geven.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef wyccie het volgende:
Niks, Doff.
Er had een alinealijntje tusen gemoeten.
Arnhem, daar studeer ikquote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef wyccie het volgende:
Hoort er een beetje bij, hè.
Ik vind de binnenstad van Arnhem ook veel mooier dan Nijmegen. Leukere, kleine winketljes. Ik kom er helaas veel te weinig.
Hmm, nee toch maar niet, te makkelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik vind vlees wel lekker, maar ik zit niet te wachten op meet-spam. Hmm mmm.![]()
Sla mij dus maar mooi over met de pm's.
Je maakt het ons dan ook zelf zo makkelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, we zitten nog steeds met deze TT. Grappig hoe mannen alles zo makkelijk kunnen verdraaien naar seks.
Maar ja, ik heb hetzelfde met eten.
Nu echt slapen.
Alles wat jij eet verdraai je naar seks?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, we zitten nog steeds met deze TT. Grappig hoe mannen alles zo makkelijk kunnen verdraaien naar seks.
Nu echt slapen.
Jij generaliseert wel lekker.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
Nu echt slapen.
Normaal reageert ze niet op dat soort uitsprakenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Je maakt het ons dan ook zelf zo makkelijk
FMT is ook zóóóó spannend, dat het het eerste is waar je aan denkt als je wakker wordt!quote:
haha ja vooral op dit moment! heel spannendquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
FMT is ook zóóóó spannend, dat het het eerste is waar je aan denkt als je wakker wordt!
Wie kijkt er ook in godsnaam naar Spaanse films?quote:
Ik ben vooral fan van de films van hem van de laatste 25 jaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zegt iemand die fan is van een acteur die groot is geworden door Spaanse filmlocaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |