Klopt...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:39 schreef hornage het volgende:
mmm, nieuwe topicnummer is weer eens verkeerd
Niemand kent de film behalve SoK en Samuel.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand anders mag hem wel inkoppen want ik ga nu de hond uitlaten. Daarnaast ken ik de film toch niet dus het zou niet echt een verdiende punt zijn
Oh okeequote:Op donderdag 21 april 2011 17:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niemand kent de film behalve SoK en Samuel.
Na te veel hints zat ik er officieel nog steeds naast.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okeeNou je hebt hem geraden zie ik
Die is veel te moeilijk voor mijquote:
Zit ik!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef Gillingham het volgende:
Alwéér Mortal Kombat/Street Fighter.
Misschien moeten jullie eens naar de Gametrivia van Dopekoe.
Ehquote:Op donderdag 21 april 2011 18:26 schreef Sands het volgende:
Er zit trouwens een fout in de puntentelling
Zo gefixed
Sands +1
Doff -1
ACTUELE STAND APRIL 2011:
68 SamuelofSEK
49 Sands
34 Asap
27 Gillingham
21 Doff
20 Dopekoe
....
[FOK! Movie Trivia] April 2011 Deel XVquote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh... Sands? Wat is hier de bedoeling van?
Ik heb nog minstens 50 films die ik een keer gezien wil hebben en die lijst blijft alleen maar groeien. Daar ga ik niet ook nog eens dit soort pulp op zettenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit
Je moet hem minstens een keer gezien hebben.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja indd, en het was me eerst niet opgevallen
Schiet niet ohop!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef hornage het volgende:
Het idee staat al een tijdje en ik wil het wel samen met FireFox organiseren
Nu heb je wel een keer een punt gehaald met een animatievraagquote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Geen idee hoe ik daarbij ben gekomen. Zal wel onbewuste wens zijn geweest. Excuses.
Vrouwen kunnen dat veel beter, dus regel het maarquote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schiet niet ohop!
Zonder vrouw aan het roer wordt het weer niks zeker?
Vorige keer al gedaan!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat veel beter, dus regel het maar
Er zijn nog zo'n 2392130921 films die je eerder dient te kijken.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb nog minstens 50 films die ik een keer gezien wil hebben en die lijst blijft alleen maar groeien. Daar ga ik niet ook nog eens dit soort pulp op zetten.
Looooooooooooooooooolquote:Op donderdag 21 april 2011 20:54 schreef tombolafan het volgende:
Dus:
Meet-tijd!Waarschijnlijk in Utrecht ivm centrale ligging
maar ideeën zijn welkom
Wie wil er mee en kan wanneer:
zaterdag 7 mei
picodealion
zondag 8 mei
picodealion
zaterdag 14 mei
picodealion
zondag 15 mei
picodealion
zaterdag 21 mei
picodealion
zondag 22 mei
picodealion
zaterdag 28 mei
picodealion
zondag 29 mei
picodealion
zaterdag 4 juni
picodealion
zondag 5 juni
picodealion
zaterdag 11 juni
picodealion
zondag 12 juni
picodealion
zaterdag 18 juni
picodealion
zondag 19 juni
picodealion
(quoten en dan de quote-haakjes verwijderen en je naam erin gooien)
Zo niet dusquote:
quote:
Hmm ja maar niet echt in de leuke zin van het woordquote:
Ook goedquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef hornage het volgende:
Kan geen enkele dag, ik zat zelf meer aan eind augustus/september te kijkenDe rest is al, zoals een echte zeiler en levensgenieter betaamd, vol
Je zinnen worden er niet beter opquote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef hornage het volgende:
Als ik dit een beetje loopt stuur ik dinsdag ergens wel een PM naar een bak FMT'er over een meet.
Dan komt er uiteraard ook een apart topic voor!
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef picodealion het volgende:
Kom op zeg, ik weet niet eens of ik tegen augustus nog leef, laat staan of ik dan op een meeting kan komen.
Zaterdag 11 juni in Arnhem bij mij thuis en/of in een leuk cafeetje op de Korenmarkt
Wie kan is welkom, wie niet kan moet dan maar wachten tot de echte meet in augustis.
Misschien hoopt hij Fox zo te lokken?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pico is ook een vrouw!
Pico is toch een man/jongen/jongeman?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pico is ook een vrouw!
Ah. Ik heb op één of andere manier een zwak voor Arnhem. Jammer dat iedereen er altijd zo op zit af te geven.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef wyccie het volgende:
Niks, Doff.
Er had een alinealijntje tusen gemoeten.
Arnhem, daar studeer ikquote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef wyccie het volgende:
Hoort er een beetje bij, hè.
Ik vind de binnenstad van Arnhem ook veel mooier dan Nijmegen. Leukere, kleine winketljes. Ik kom er helaas veel te weinig.
Hmm, nee toch maar niet, te makkelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik vind vlees wel lekker, maar ik zit niet te wachten op meet-spam. Hmm mmm.![]()
Sla mij dus maar mooi over met de pm's.
Je maakt het ons dan ook zelf zo makkelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, we zitten nog steeds met deze TT. Grappig hoe mannen alles zo makkelijk kunnen verdraaien naar seks.
Maar ja, ik heb hetzelfde met eten.
Nu echt slapen.
Alles wat jij eet verdraai je naar seks?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, we zitten nog steeds met deze TT. Grappig hoe mannen alles zo makkelijk kunnen verdraaien naar seks.
Nu echt slapen.
Jij generaliseert wel lekker.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
Nu echt slapen.
Normaal reageert ze niet op dat soort uitsprakenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Je maakt het ons dan ook zelf zo makkelijk
FMT is ook zóóóó spannend, dat het het eerste is waar je aan denkt als je wakker wordt!quote:
haha ja vooral op dit moment! heel spannendquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
FMT is ook zóóóó spannend, dat het het eerste is waar je aan denkt als je wakker wordt!
Wie kijkt er ook in godsnaam naar Spaanse films?quote:
Ik ben vooral fan van de films van hem van de laatste 25 jaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zegt iemand die fan is van een acteur die groot is geworden door Spaanse filmlocaties
Ik heb er best wel een paar gezien, maar dit is wel heul algemeen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie kijkt er ook in godsnaam naar Spaanse films?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben vooral fan van de films van hem van de laatste 25 jaar
Spaghetti-western interesseert me geen fluit. Zelfs niet van CE
Sinds wanneer ben jij trouwens een meisje geworden? Ik dacht altijd dat je een dude wasquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb er best wel een paar gezien, maar dit is wel heul algemeen.
Dit klinkt bij nader inzien toch wel foutquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij trouwens een meisje geworden? Ik dacht altijd dat je een dude was
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij trouwens een meisje geworden? Ik dacht altijd dat je een dude was
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef Sands het volgende:
[..]
MORTAL KOMBAT! Iedereen kent die toch?
Trouwens Pico was je eerst niet een man of heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds hoor, maak je maar niet ongerust.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien hoopt hij Fox zo te lokken?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit klinkt bij nader inzien toch wel fout
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:15 schreef Gillingham het volgende:
![]()
Fox is er als de kippen bij en springt er als een wolf bovenop.
FOK! is zoveel leuker als mensen denken dat je een vrouw bent,quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:25 schreef Klaudias het volgende:
[..]
[..]
je had beter een net pak kunnen kopen voor het geld. en solliciteren bij de V&D. zoals het een christelijk meisje betaamt.
Alleen fok?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:27 schreef picodealion het volgende:
FOK! is zoveel leuker als mensen denken dat je een vrouw bent,.
Alleen Fok ja. 1 week in de maand menstruatiequote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen Fok ja. 1 week in de maand menstruatieBaby's werpen
Niet kunnen autorijden
Geen beslissing kunnen nemen
Heb je nu wel of geen rijbewijs?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
pardon?
![]()
Okee ik heb wel geen rijbewijs![]()
En toch hou ik van zequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je nu wel of geen rijbewijs?
Zie je, heeft FF toch gelijk.
wel geen, dus geenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je nu wel of geen rijbewijs?
Zie je, heeft FF toch gelijk.
Het klinkt alsof je er geen vertrouwen in hebtquote:
Welke meet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:55 schreef Robby87 het volgende:
Wie gaat FF in bedwang houden tijdens de meet?
Ik zit 7 uur per dag op het wegennet van Nederland. Vrouwen kunnen over het algemeen het slechts rijdenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je er geen vertrouwen in hebt
Je kwam niet echt daadkrachtig over, daar zijn examinatoren niet echt dol op... ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je er geen vertrouwen in hebt
Rij-instructeur?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je kwam niet echt daadkrachtig over, daar zijn examinatoren niet echt dol op... ik spreek uit ervaring
Jij toch, ik hoorde dat er vrouwen komen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke meet?![]()
Niemand loopt er echt warm voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |