mensen die geen drugs gebruikenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:57 schreef Black_Ninja het volgende:
zucht...En waarom gebruik je dan ook drugs?
Omdat het lekker is?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:57 schreef Black_Ninja het volgende:
En waarom zou je dat dan wel moeten doen? Wat is het voordeel?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:58 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
mensen die geen drugs gebruiken
Wat kom klappe dan of ben je mietje kom dan kom danquote:
Het voordeel is dat je je nóg toffer voelt, de liefde (bij mij tenminste) is altijd uitvergroot met 200% en ik stap veel makkelijker over drempelsch heen. Bij zoen avond heb ik in no time veel kennissen erbijquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:00 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En waarom zou je dat dan wel moeten doen? Wat is het voordeel?
het is kk stoer, je krijgt meer aanzien in je vrindengroep.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:00 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En waarom zou je dat dan wel moeten doen? Wat is het voordeel?
Wat is er lekker aan dan? Taart is lekker omdat het zoet is, maar vooralsnog geloof ik niet dat drugs zoet smaakt of iets dergelijks...quote:
Zodat hij zich de volgende dag kut voelt natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:57 schreef Black_Ninja het volgende:
AH op die manier... Vreemd iedereen waar ik mee omga denkt juist precies het tegenovergestelde...quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:00 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
het is kk stoer, je krijgt meer aanzien in je vrindengroep.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat kom klappe dan of ben je mietje kom dan kom dan
Helemaal mee eens gastquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:01 schreef Stirneriaan het volgende:
Een onbenullig dipje verwarren met een psychische ziekte.
En het probleem is...je gaat niet meteen dood hoor als je even niet eet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:58 schreef RickoKun het volgende:
Oh jezus mensen, ik heb zelfs geen zin om eten te maken
(met als gedachte erachter; "Wat heeft het voor zin" )
Zo irrationeel als de poep
Same here, ik begreep wel dat ie wat had gebruikt en dat hij nu op de blaren moet zitten. Verder heb ik het maar daar bij gelaten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:15 schreef .Henk. het volgende:
ben ik de enige die geen fuck van deze op snapt?
Dit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:58 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
mensen die geen drugs gebruiken
I hope so brah, I hope so!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef Biels het volgende:
Maakt niet uit broeder, morgen is alles beter.
Tuurlijk is dat zo, ik hoef dan gelukkig ook alleen vandaag te overleven, morgen is het vaak weer voorbijquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:26 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Dit.
+ sterkte deze week met de depressieve gevoelens. maar gaat wel over
Bielsquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef Biels het volgende:
Maakt niet uit broeder, morgen is alles beter.
Bij mij meestal pas 2 dagen erna (welbekende dinsdag dip), in dit geval dus zondag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
I hope so brah, I hope so!![]()
(heb nu wel ff een eitje gebakken, 't voelt nu iets chiller)
[..]
Tuurlijk is dat zo, ik hoef dan gelukkig ook alleen vandaag te overleven, morgen is het vaak weer voorbij
de ik-wil-dood dinsdag iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:29 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Bij mij meestal pas 2 dagen erna (welbekende dinsdag dip), in dit geval dus zondag.
Klopt, je hebt wat gemist.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:29 schreef EDMAN- het volgende:
waarom nou zulke trieste woorden gebruiken? is dat 'in'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, je hebt wat gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
drugs zijn geweldig, maar mensen die zo typen kan je toch niet serieus nemen.
Kijk die film en pleeg aub zelfmoord.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Drink je wel eens alcohol?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:57 schreef Black_Ninja het volgende:
had de verkeerde persoon voor mequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:26 schreef EDMAN- het volgende:
ja teveel
nog een half uurtje, dan gaan we weer knallen
Alcohol + drugs = leven
hahahaha, man raap je zelf bij elkaar pussy. We hebben allemaal weleens een dipje gehad (ook zo één ja), en wees gvd blij dat de zon schijnt. Op een regenachtige dag is dit 10 x erger, cry babyquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Opkankeren met je schranz, dikke kankermuziek.
Kom hier en face me bro, klappen in je kk gezicht vriendquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:29 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
hahahaha, man raap je zelf bij elkaar pussy. We hebben allemaal weleens een dipje gehad (ook zo één ja), en wees gvd blij dat de zon schijnt. Op een regenachtige dag is dit 10 x erger, cry baby
Eigenlijk niet, alleen als ik op vakantie ben en zelfs dan alleen omdat anders iedereen aan me kop loopt te zeiken waarom ik niet drinkquote:
Daar praat ik liever nimmer overquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wederom een terechte klacht Ricko (mag ik Ricko zeggen?), één ding kan ik niet uit je OP halen. Hoeveel chicks heb je gescoort?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toegeven aan het gezeur van wat zwakkelingen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, alleen als ik op vakantie ben en zelfs dan alleen omdat anders iedereen aan me kop loopt te zeiken waarom ik niet drink
Drinken omdat mensen het van je verwachtenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:55 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, alleen als ik op vakantie ben en zelfs dan alleen omdat anders iedereen aan me kop loopt te zeiken waarom ik niet drink
Gefeliciteerd TS, zo voelt het nou om depressief te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:58 schreef RickoKun het volgende:
(met als gedachte erachter; "Wat heeft het voor zin" )
Dat denk ik met alles, maar ik ben nog niet depressief.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gefeliciteerd TS, zo voelt het nou om depressief te zijn.
Nee absoluut niet, vaak genoeg drink ik helemaal niet maar soms heb ik geen zin om de hele avond hetzelfde riedeltje te horen. "ah drink gewoon", "ah hier neem een van mij" "joh doe gezellig". Niet dat ik dan toe geef aan iets maar dan drink ik maar iets om de aandacht weer op leuke dingen te krijgen in plaats van op mijn drankkeuze...quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:56 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Toegeven aan het gezeur van wat zwakkelingen.
Zie bovenstaande reactie. En nee geen roze slippers, ik draag nooit slippersquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Drinken omdat mensen het van je verwachten, jij hebt draagt ook roze slippers?
Min of meer wel, want je kunt het moeilijk echt drinken uit eigen beweging noemen. Met wat voor een lui ga je ook om als ze de hele avond over zoiets blijven zeuren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, vaak genoeg drink ik helemaal niet maar soms heb ik geen zin om de hele avond hetzelfde riedeltje te horen. "ah drink gewoon", "ah hier neem een van mij" "joh doe gezellig". Niet dat ik dan toe geef aan iets maar dan drink ik maar iets om de aandacht weer op leuke dingen te krijgen in plaats van op mijn drankkeuze...
Alleen homo's dragen nooit slippers?quote:
I know I know.... Tja kan wel al mijn vrienden aan de kant gooien voor dit punt maar verder zijn het wel ok lui dus tja, niemand is perfectquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:00 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Min of meer wel, want je kunt het moeilijk echt drinken uit eigen beweging noemen. Met wat voor een lui ga je ook om als ze de hele avond over zoiets blijven zeuren.
Hap niet zo man :pquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Alleen homo's dragen nooit slippers?Maar als je als hetero dan gewone schoenen aan hebt, ben je dan een homo wannabee ofzo?
Ik zeg dan ook niet dat iedereen die dat voelt depressief is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat denk ik met alles, maar ik ben nog niet depressief.
Van (lange) 'dip' naar dip; zou het niet kunnen dat je gewoon depressief bent?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:06 schreef Onnozelaar het volgende:
Potje 5htp halen. En als je in staat bent te eten vooral eiwitten tot je nemen, zodat je lichaam daar weer serotonine uit kan aanmaken.
Ik gebruik dan al een tijdje geen harddrugs meer, maar jezus, volgens mij is mijn zomerdip begonnen, na net uit een winterdip van een half jaar te zijn.
Ik haat dit weer en iedereen die er blij van gaat lopen doen. Ik wil verdomme gewoon in bed liggen, maar mijn kamer is een fucking sauna.
Hahaha hoe kansloos.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:06 schreef Onnozelaar het volgende:
Potje 5htp halen. En als je in staat bent te eten vooral eiwitten tot je nemen, zodat je lichaam daar weer serotonine uit kan aanmaken.
volgens mij is mijn zomerdip begonnen, na net uit een winterdip van een half jaar te zijn.
Ik haat dit weer en iedereen die er blij van gaat lopen doen. Ik wil verdomme gewoon in bed liggen, maar mijn kamer is een fucking sauna.
Mwah. Dat is weer zo'n zware stempel. Dan noem ik het liever een dipje. En ik denk verder ook niet aan zelfmoord enzo, dus echt allarmerend is mijn situatie niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:09 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Van (lange) 'dip' naar dip; zou het niet kunnen dat je gewoon depressief bent?
Toch houdt het allemaal wel erg lang aan, om nog van een 'dipje' te spreken. In principe hoef je ook niet aan zelfmoord te denken als je depressief bent.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:13 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Mwah. Dat is weer zo'n zware stempel. Dan noem ik het liever een dipje. En ik denk verder ook niet aan zelfmoord enzo, dus echt allarmerend is mijn situatie niet.
Alles went.
Het is heel normaal dat je de hele dag in bed wil liggen ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:13 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Mwah. Dat is weer zo'n zware stempel. Dan noem ik het liever een dipje. En ik denk verder ook niet aan zelfmoord enzo, dus echt allarmerend is mijn situatie niet.
Alles went.
kk gek ander ga je ff ergens anders hatenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:15 schreef Klaudias het volgende:
al die junks in dit topic ... het lijkt het centraal station wel
Als ik jou was zou ik weer beginnen met harddrugs gebruiken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:06 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik gebruik dan al een tijdje geen harddrugs meer, maar jezus, volgens mij is mijn zomerdip begonnen, na net uit een winterdip van een half jaar te zijn.
En sowieso haten op het CS.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
kk gek ander ga je ff ergens anders haten
er belde net iemand van onder een brug, je had je kartonnen doos en een kussen daar vannacht nog laten liggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
kk gek ander ga je ff ergens anders haten
voor 10 euro kun je op een junk zitten en hem als fiets gebruikenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:19 schreef chroestjov het volgende:
Van welke junk hier kan ik een fiets voor 10 euro kopen?
Zou kunnen, maar fiets is sneller, schoner en praktischer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:19 schreef Klaudias het volgende:
[..]
voor 10 euro kun je op een junk zitten en hem als fiets gebruiken
quote:
ja en mijn telefoon, wedden dat 'ie daarmee belde?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:18 schreef Klaudias het volgende:
[..]
er belde net iemand van onder een brug, je had je kartonnen doos en een kussen daar vannacht nog laten liggen.
O! Ik droomde laatst dat ik een winkelwagentje aan een allochtoon gaf, in ruil voor een halve joint.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:19 schreef chroestjov het volgende:
Van welke junk hier kan ik een fiets voor 10 euro kopen?
voor 10 euro kan je een zwerver een random iemand in elkaar laten slaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:19 schreef Klaudias het volgende:
[..]
voor 10 euro kun je op een junk zitten en hem als fiets gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Nouja, ik weet wel dat dat niet zo gebruikelijk is, maar ik ben er inmiddels zo aan gewend dat ik niet meer zo goed weet hoe ik anders zou moeten leven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het is heel normaal dat je de hele dag in bed wil liggen ja.
daarom hulp zoekenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:24 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Nouja, ik weet wel dat dat niet zo gebruikelijk is, maar ik ben er inmiddels zo aan gewend dat ik niet meer zo goed weet hoe ik anders zou moeten leven.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
ja en mijn telefoon, wedden dat 'ie daarmee belde?
toe maar een telefoon. je had beter een net pak kunnen kopen voor het geld. en solliciteren bij de V&D. zoals het een christelijk meisje betaamt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar fiets is sneller, schoner en praktischer.
Dan lijkt me een dipje idd wel erg licht uitgedrukt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:24 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Nouja, ik weet wel dat dat niet zo gebruikelijk is, maar ik ben er inmiddels zo aan gewend dat ik niet meer zo goed weet hoe ik anders zou moeten leven.
Waar de neuk heb je het over? Ben je stoned?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:25 schreef Klaudias het volgende:
[..]
[..]
toe maar een telefoon. je had beter een net pak kunnen kopen voor het geld. en solliciteren bij de V&D. zoals het een christelijk meisje betaamt.
wss een reactie in een verkeerd tabbladquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waar de neuk heb je het over? Ben je stoned?.
haha ja klopt, ik ben wel een christelijk meisjequote:Op vrijdag 22 april 2011 16:25 schreef Klaudias het volgende:
[..]
[..]
toe maar een telefoon. je had beter een net pak kunnen kopen voor het geld. en solliciteren bij de V&D. zoals het een christelijk meisje betaamt.
grote mond jongedame? waarom ga jij niet gewoon op ponykamp, zoals alle meiden van jouw leeftijdquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waar de neuk heb je het over? Ben je stoned?.
doe ff normaal man kk homo of ik snij je ballen erafquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:30 schreef Klaudias het volgende:
[..]
grote mond jongedame? waarom ga jij niet gewoon op ponykamp, zoals alle meiden van jouw leeftijd
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
doe ff normaal man kk homo of ik snij je ballen eraf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |