quote:The ***** is a nickname given to a group of young actors and actresses who frequently appeared together in teen-oriented coming-of-age films in the 19**s. First mentioned in a 19*5 New York magazine article, it is now usually described as the cast members of two specific films released in 19*5 - ***** and ***** although sometimes other actors are included. The "core" members are ***********.
ik heb ze nooit zo interessant gevondenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef Gillingham het volgende:
Heb je geen idee Samuel?
Breakfast Club?
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
bratpack
st elmo's fire
emilio estevez
rob lowe
demi moore
Nog 1 acteur.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef Gillingham het volgende:
Heb je geen idee Samuel?
Breakfast Club?
Same here.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
ik heb ze nooit zo interessant gevonden
Niet mijn soort films, maar ik las interview in empire met de Sheens
Oh, was je opmerking een antwoord?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Charlie Sheen wordt er officieel niet bij gerekend toch? Hij vond in ieder geval zelf van niet
Molly Ring.... inderdaad. Vier letters.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef RitseB het volgende:
Molly Ringnotwat, zat er dacht ik ook bij. Kom alleen niet op haar volledige naam.
Yeah, dat was em', dacht ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh molly ringwald als ik eht me goed herinnern
Heb je 'm toch binnen weten te slepen.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh molly ringwald als ik eht me goed herinnern
De meeste vragen keren om de zoveel tijd weer terug.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:42 schreef Dopekoe het volgende:
Daar was een paar jaar geleden ook al eens een aatnal vragen over gesteld...
A sound of thunder natuurlijk... ben niet bepaald scherp vandaagquote:Op donderdag 21 april 2011 15:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het is niet A Sound of Thunder![]()
Dit is wel leuk
Ik zie zo snel geen acteur die in allebei zit.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef Gillingham het volgende:
Volgens mij zit er een acteur in van La Noche de las Girasolas en is het hetzelfde genre, maar niet dezelfde film.
Ik had inderdaad in gedachte dat deze ondertussen wel bekend moest zijn bij de andere fmt-ers.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij heb ik deze al 2 keer zelf gevraagd en ook al 3 keer beantwoord, maar ik vind dat anderen het ook maar eens moeten gaan weten.
Dat is dan ongetwijfeld van voor mijn tijd,quote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij heb ik deze al 2 keer zelf gevraagd en ook al 3 keer beantwoord, maar ik vind dat anderen het ook maar eens moeten gaan weten.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit is FOK! Movie Trivia, niet de FOK! Movie Trivia Trivia.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik had inderdaad in gedachte dat deze ondertussen wel bekend moest zijn bij de andere fmt-ers.
Volgens mij komt er aan het einde van de vraag een oh ja momentje bij je opquote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Dit is FOK! Movie Trivia, niet de FOK! Movie Trivia Trivia.
Zeker?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Volgens mij komt er aan het einde van de vraag een oh ja momentje bij je op
[ afbeelding ]
Ha! Die had natuurlijk ook nog gekund. Maar die is niet specifiek genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hehe, Redline
Denise Richards
...
Helemaal goed. Had beter een stuk of vijftien namen kunnen vragen met die cast.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef The_Substitute het volgende:
The Thin Red Line
Sean Penn
James Caviezel
Elias Koteas
George Clooney
Woody Harrelson? (dacht ik)
3/6 titel/namen goed.quote:
De 2 acteurs die de commando-leiders spelen.quote:ja wie zaten daar ook alweer nog meer in?.
Ik had er laatst nog een opgezocht maar die weet ik al niet meer. Ik onthoud sowieso meestal alleen maar een of twee belangrijke namen van een film, meer past gewoon niet in m'n hoofdquote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
3/6 titel/namen goed.
[..]
De 2 acteurs die de commando-leiders spelen.
Als ik die bedoelde, had ik die foto ge-edit en hem een paar ogen en mond gegeven.quote:
Het zijn 2 acteurs van formaat, wat dat betreft. Schande.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had er laatst nog een opgezocht maar die weet ik al niet meer. Ik onthoud sowieso meestal alleen maar een of twee belangrijke namen van een film, meer past gewoon niet in m'n hoofd.
Regisseur is ook MB idd.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ach, de regisseur
Nouja, ik moet toch weg.
Beetje respect voor de minderbedeelden.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:05 schreef Sands het volgende:
Michael Bay (toen hij nog niet alles moest laten ontploffen)
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef Sands het volgende:
1=C
2=F
3=D
4=G
5=B
6=A
7=H
8=E
9=J
10=I
Even random en dan hopen dat ik wat richtlijnen heb
3 goed en eentje gratisquote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef Sands het volgende:
Niet 1 goed...echt te lang geleden
Nee dan was de vorige makkelijker
Nog een poging
1B
2 C
3 E
4 A
5 D
6 I
7 H
8 J
9 G
10 F
Nicequote:
Wie kopt hem in?quote:
Jawel, goede inzet! nice gespeeldquote:
MORTAL KOMBAT! Iedereen kent die toch?quote:
Ben ik nog steeds hoor, maak je maar niet ongerust.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef Sands het volgende:
[..]
MORTAL KOMBAT! Iedereen kent die toch?
Trouwens Pico was je eerst niet een man of heb ik iets gemist?
Ik was gewoon nieuwsgierig niet ongerust hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds hoor, maak je maar niet ongerust.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef Sands het volgende:
[..]
MORTAL KOMBAT! Iedereen kent die toch?
Trouwens Pico was je eerst niet een man of heb ik iets gemist?
Wat ik dus al dacht...te makkelijkquote:
Ik maakte hem ook expres wat moeilijker dan normaalquote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Alleen ik faalde wel hard met de volgorde
Niet zeurenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:01 schreef picodealion het volgende:
.
Ik ben niet van plan die film vrijwillig te gaan kijken.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:01 schreef picodealion het volgende:
.
Ik ben niet van plan die film vrijwillig te gaan kijken.
quote:
Waarom sneaky?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
SneakyDoff+1
ACTUELE STAND APRIL 2011:
69 SamuelofSEK
50 Sands
34 Asap
27 Gillingham
22 Doff
20 Dopekoe
15 Mainport
15 Patch
13 DragonFodder
13 lamers
12 De-Sombrero
12 hornage
11 Michelangelo2
10 Robby87
9 FireFox1
8 Baszh
7 ShaoliN
6 Njosnavelin
6 Haarklip
6 picodealion
5 SaintOfKillers
5 InTrePidIvity
5 Hulkio
4 Flitspaal
2 Che_
2 Tem
2 wyccie
2 serge.pol
2 YellowBlacks
2 The_Substitute
1 victorinox
1 single_queen
1 macondo
1 HilarityEnsues
1 BlaBlaBlatter
1 RitseB
1 Burnett
Natuurlijk gaan mijn methodes nu nog ingenieuzer worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef Sands het volgende:
Dus nu moeten wel allemaal goed opletten want anders!
Die zijn alvast juist.quote:
Sands +1quote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef Sands het volgende:
The Man Who Knew too Much 1934
The 39 Steps 1936
The Lady vanishes 1938
Uhuhquote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Doff het volgende:
Richard Gere en die foute acteur uit die foute films.
Die jaquote:
Die goede spelling kostte me wel even net die ene seconde, plus het mooie uitroepteken en het mooie lampje! Het oog wil ook wat.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:55 schreef Sands het volgende:
We gaan hopelijk niet zeiken over de spelling
We gaan inderdaad, net als Elvis zelf, niet zeiken over de spelling.quote:
Daar ben ik je dan ook zeer dankbaar voorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef Doff het volgende:
[..]
Die goede spelling kostte me wel even net die ene seconde, plus het mooie uitroepteken en het mooie lampje! Het oog wil ook wat.
quote:
Dylan keek altijd alsof ie moest poepenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb hem niet zo lang geleden nog gezien, en ik dacht: huh? Zat Dylan uit 90210 daarin? Vandaar dat ik het onthouden had.
Aaah okquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb hem niet zo lang geleden nog gezien, en ik dacht: huh? Zat Dylan uit 90210 daarin? Vandaar dat ik het onthouden had.
En alsof zijn lul in de knoop lagquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Dylan keek altijd alsof ie moest poepen
Argh...de volgende vraag van mij zal weer uit mijn moeilijke vragen potje komenquote:
Wat is er in godsnaam mis met een vraag die ook daadwerkelijk geraden kan worden door meer dan een handjevol mensen?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Argh...de volgende vraag van mij zal weer uit mijn moeilijke vragen potje komen
Niksquote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met een vraag die ook daadwerkelijk geraden kan worden door meer dan een handjevol mensen?
beter formulerenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met een vraag die ook daadwerkelijk geraden kan worden door meer dan een handjevol mensen?
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef Sands het volgende:
[..]
beter formuleren
Moeilijkere screenshots maken
Enne voor de uitdaging?
Ik zal het beter formuleren < had er moeten staanquote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ksnap je ff niet. Hoezo beter formuleren?
Ah.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zal het beter formuleren < had er moeten staan
Als je zo door gaat, had je er al bijna uit moeten zijn om eergisteren op tijd op je werk te zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef wyccie het volgende:
Wie is 'jij'?
Ik kop 'm in ieder geval niet in, want ik had al een uur in bed moeten liggen.
Helemaal goei.quote:
Huh? Wat? Neequote:
Moest het even opzoeken, maar je heb gelijkquote:
Die zijn het niet inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:45 schreef serge.pol het volgende:
gelukkig maar, ik meende hem al te herkennen van boston public, alleen de enigste films die ik weet waarin hij meespeelde zijn I robot en the terminal, maar die zullen het wel niet zijn
Laten we zo zeggen; In deze film maakt hij deel uit van een soort ocean's elevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:57 schreef serge.pol het volgende:
dat zeker, daarom herinner ik me ze ook, verder kan ik mij daadwerkelijk geen andere films bedenken aangezien jouw reactie op mij eerste antwoord al aangeeft dat hij waarschijnlijk een kleine bijrol heeft in de gezochte film.
Of tewel, tijd om te slapen
InTrePidIvity +1quote:
ShaoliN +1quote:
Nou, dat waren bijna alle smileys.quote:Seen as a poor relation to true-movies (even forgotten), it tells the tale of a young adventurous Viking,
, who sets out on a quest to find :|. Along with a selection of other Norsk villagers, they sail into the unknown, encounter a sea monster and stumble across the idyllic '
', a land ruled by
(Director
) who keeps insisting that in the face of adversity "It's alright. It's not happening".
The badness in this piece is care of(:)) and delivered in typical
fashion. :$ ((now) plays to
as a crooked little stoolpigeon, only looking to improve his standing and possible gains.
Sadly, no other members of the originalteam played a part in this film as, rumour has it, after the death of
n (in October of 1989), the remaining
.
,
and
, decided not to appear.
is a light comedy with occasional droplets of
rain, gently falling about the story. Director,
, relies on a pair of old-school character actors who number his and many
films:
![]()
) and
(
).
allowed his cast to keep their mother-tongues:
(:P) and
(
) keep their American drawls and
(
), his broad Scottish accent. One of the best interactions is between
and
, discussing seasickness aboard their boat and a welcome diversion comes in the shape of 28yr old
(
).
In the end, it's just a bit of fun and serves as a good 'hors d'oeuvre' to anyone who needs a gentle initiation into the world of.
Patch +1quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:28 schreef Patch het volgende:
Nog niet helemaal gelezen maar: Erik the Viking?
neenquote:
neenquote:
Geloof ik meteen, maar ik kan hem niet zo goed zien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:16 schreef Patch het volgende:
[..]
neen
De acteur op de foto is erg bekend
Neen is geen bond.quote:
verreweg van dat.quote:
recenterquote:
quote:
Daar geldt wat mij betreft hetzelfde voor als voor Death Becomes Her.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:07 schreef Gillingham het volgende:
Die Hard8,3
Pulp Fiction9.0
Die Harder7,0
Sin City8,3
Twelve Monkeys8,10
Die Hard with Avengeance7,5
Patch +1quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:09 schreef Patch het volgende:
The Sixth Sense8,2 (de 5e
)
Unbreakable7,3
Die Hard 27,0
Death Becomes Her6,0
Over the Hedge :n 7.0
De film heeft ook een 6,1 op IMDb. Kan je je schoenen aan laten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar geldt wat mij betreft hetzelfde voor als voor Death Becomes Her.
Hehe dat zou wat zijn, had ik voor de grap moeten goedkeuren, kijken wat dan de reacties zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
jammer dat death becomes her niet de vijfde was
Bittequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Met dank aan Doff, die maakte m'n rijtje volledig compleet
quote:
quote:
quote:
Heel goedquote:
Si senorquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien moet je ook zo'n hoofddeksel nemen Tem
De-Sombrero +1quote:
Forum Opties | |
---|---|