Die goede spelling kostte me wel even net die ene seconde, plus het mooie uitroepteken en het mooie lampje! Het oog wil ook wat.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:55 schreef Sands het volgende:
We gaan hopelijk niet zeiken over de spelling
We gaan inderdaad, net als Elvis zelf, niet zeiken over de spelling.quote:
Daar ben ik je dan ook zeer dankbaar voorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef Doff het volgende:
[..]
Die goede spelling kostte me wel even net die ene seconde, plus het mooie uitroepteken en het mooie lampje! Het oog wil ook wat.
quote:
Dylan keek altijd alsof ie moest poepenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb hem niet zo lang geleden nog gezien, en ik dacht: huh? Zat Dylan uit 90210 daarin? Vandaar dat ik het onthouden had.
Aaah okquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb hem niet zo lang geleden nog gezien, en ik dacht: huh? Zat Dylan uit 90210 daarin? Vandaar dat ik het onthouden had.
En alsof zijn lul in de knoop lagquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Dylan keek altijd alsof ie moest poepen
Argh...de volgende vraag van mij zal weer uit mijn moeilijke vragen potje komenquote:
Wat is er in godsnaam mis met een vraag die ook daadwerkelijk geraden kan worden door meer dan een handjevol mensen?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Argh...de volgende vraag van mij zal weer uit mijn moeilijke vragen potje komen
Niksquote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met een vraag die ook daadwerkelijk geraden kan worden door meer dan een handjevol mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |