Ja zoiets wil ik dusquote:
Ja dat ziet er inderdaad lekker vlot uitquote:
Misschien een kek baardje vind ik wel sexy ja bij oudere mannenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef gamezz het volgende:
Is er ook iets wat mannen doen om op hun 40ste nog lekker gek over te komen?
Vrouwen nemen een kort pittig kapsel, is er ook zoiets keks voor mannen?
Ik overweeg ook om eens 'lekker gek' te doen namelijk.
Het liefst op schouderlengte of net boven mijn oren lijkt mij wel kekquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
lange dreads? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Misschien een kek baardje vind ik wel sexy ja bij oudere mannen
Of als je kaal wordt de zijkanten over je kale plek heen kammen & strakke broeken doen het ook altijd goed hier in Volendam
ja de middelste is id het leukstquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De middelste vind ik persoonlijk de mooiste
BOOOOHquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Bohh jij hebt geen smaak.
Nog een schoonheid:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Kort en lekker pittig. Is het iets?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:19 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
vind ik deze lleuker
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik het in een donkerder kleur paars
[ afbeelding ]
En hier lekker fris in het blond
ik val ook niet op vrouwenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Bohh jij hebt geen smaak.
Nog een schoonheid:
[ afbeelding ]
ja ik hou niet van kort haar wel net mijn haar gekleurdquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:44 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik zie dat jij nog geen pittig kort kapsel hebt, heb je hier een speciale reden voor?
Visueel meteriaal?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
ja ik hou niet van kort haar wel net mijn haar gekleurd![]()
in donker rood bruin
rood, kek hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
ja ik hou niet van kort haar wel net mijn haar gekleurd![]()
in donker rood bruin
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:44 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik zie dat jij nog geen pittig kort kapsel hebt, heb je hier een speciale reden voor?
Dat zal de reden zijn.quote:
Erg mooi, lekker pittigquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[ afbeelding ]
als de zon er op schijnt is het veel roder
je ziet het niet echt duidelijk op de foto de kleur tis roder
ik hou van lang haar en geen staartquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Erg mooi, lekker pittigAl ben ik persoonlijk meer van de korte kapsels
Gaaf juist, lekker gek en stoer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Apotheose het volgende:
Wie gaat nou in godsnaam zijn/haar haar blauw oid kleuren??
Inderdaad gaaf toch! toont lef! niet iedereen durft dat dus is het lekker vlot en hipquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Apotheose het volgende:
Wie gaat nou in godsnaam zijn/haar haar blauw oid kleuren??
Erg gedurfd moet ik zeggen zo'n kort geschoren stoer koppie maar dat zou ik niet durven hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Pixie. het volgende:
Dit vind ik opzich lekkere kekke baardjes misschien een idee ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha die eerste is tof!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Inderdaad gaaf toch! toont lef! niet iedereen durft dat dus is het lekker vlot en hip
[..]
Erg gedurfd moet ik zeggen zo'n kort geschoren stoer koppie maar dat zou ik niet durven hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets mis mee toch?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Pixie. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf, daar kun je zo'n een familie vogeltjes in kwijtquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zoiets? Valt lekker op! En misschien met een lekker kek kleurtje er doorheen?
Goed idee. Zo lever ik ook mijn bijdrage aan het milieu!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Gaaf, daar kun je zo'n een familie vogeltjes in kwijt
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef Pixie. het volgende:
Hallo,
Ik wil graag een nieuw kapsel en zoals veel veertigers hebben de meeste hun haar kort en pittig
Wat voor kapsel hebben jullie en welke kleur
Pics AUB voor meer duidelijkheid
M.v.g
Pixie.
Klinkt alsof jou kleuradviseur er echt verstand van heeft!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef gamezz het volgende:
Ik denk extensions, ik kan niet wachten namelijk.
Ja die kleurencombinaties klinken goed! Volgens mijn kleuradviseur sta ik goed met geel en blauw.
Misschien nog wat gel erin voor een stekeltjes-effect.
De dame uit jouw UI met een kort pittig kapselquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Klinkt alsof jou kleuradviseur er echt verstand van heeft!!
Waar zit zijn zaak? Misschien kan hij mij goed advies geven
Anders kan jij het misschien even voor mij vragen
Gel klinkt inderdaad heel goed niet te weinig lekker veel word het lekker kek en klonterig
Een motor kopen met 1000ccquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef gamezz het volgende:Is er ook iets wat mannen doen om op hun 40ste nog lekker gek over te komen?Vrouwen nemen een kort pittig kapsel, is er ook zoiets keks voor mannen?Ik overweeg ook om eens 'lekker gek' te doen namelijk.
Zeker, ik draag nu alleen nog maar kleren die bijpassende kleuren hebben! En lekker hip.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Klinkt alsof jou kleuradviseur er echt verstand van heeft!!
Waar zit zijn zaak? Misschien kan hij mij goed advies geven
Anders kan jij het misschien even voor mij vragen
Gel klinkt inderdaad heel goed niet te weinig lekker veel word het lekker kek en klonterig
Oh ja, dat ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een motor kopen met 1000cc
Om zich vervolgens gek te gaan gedragen op de weg en zich kapot te rijden zodat kids en vrouw zonder een vader verder moeten
Voor mannen is dat heel simpel, gewoon een bierbuik laten groeien en als je dan bukt zorgen dat er een bouwvakkersdecolete te zien is!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef gamezz het volgende:
Paar gitaren erbij:quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zoiets? Valt lekker op! En misschien met een lekker kek kleurtje er doorheen?
Oef, zij durft. Supersexy.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze droomvrouw wint alles in dit topic bij voorbaat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:52 schreef Enchanter het volgende:
Dit topic is niet compleet zonder Marijke AKA de silver lady
[ afbeelding ]
hihi :$ :$quote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal ik de mijne maar even weghalen dan?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:03 schreef Apotheose het volgende:
je hebt kort haar en kort haar he... Als je t knalrood verft vind ik het ook niet heel boeiend. Maar dit:
[ afbeelding ]
vind ik niks mis mee. Of ben ik nu de enige die niet met de meute meeloopt?
Oh super bedankt dat je dit heb gevraagd voor mijquote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef gamezz het volgende:
Ik post het hier ook nog maar even. Pixie, ik heb navraag gedaan bij mijn kleurenadviseur, en na jouw foto gezien te hebben vond hij je bij de kleuren fel lichtgroen, zwart, (donker)magenta paars en kobaltblauw passen. Het liefst lekker fel en lekker kek, zodat het vlot en pittig overkomt.
Slechte een enkele vrouw staat het echt goed, zoals mevrouw Berry inderdaad. Maar ook in die gevallen geld dat lang haar ook hen vele malen beter staatquote:Op maandag 18 april 2011 11:03 schreef Apotheose het volgende:
je hebt kort haar en kort haar he... Als je t knalrood verft vind ik het ook niet heel boeiend. Maar dit:
[ afbeelding ]
vind ik niks mis mee. Of ben ik nu de enige die niet met de meute meeloopt?
ik denk omdat smaken verschillen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar in 9 van de 10 keer vind ik het er echt niet uit zien en vraag ik me af waarom ze dat zelf nou niet inzien.
Ik ken geen man die kort haar prefereert boven lang haar bij vrouwen; dus alleen doen als je niet aan de man wilt komen.quote:
niet dat ik de feminist wil uithangen hoor...quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik ken geen man die kort haar prefereert boven lang haar bij vrouwen; dus alleen doen als je niet aan de man wilt komen.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik ken geen man die kort haar prefereert boven lang haar bij vrouwen; dus alleen doen als je niet aan de man wilt komen.
ok. En nu hopen dat ik niet over oude potige wijven droomquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ok. En nu hopen dat ik niet over oude potige wijven droom
Die onderste dude, wat een eindbaas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Inderdaad gaaf toch! toont lef! niet iedereen durft dat dus is het lekker vlot en hip
[..]
Erg gedurfd moet ik zeggen zo'n kort geschoren stoer koppie maar dat zou ik niet durven hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker wijf! ik zou der doen..quote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je hiervan?
ben je gelijk klaar voor Koninginnedag en ook alvast voor de EK volgend jaar.
Lekker pittig, lekker kek, lekker geil, ik zeg doen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:28 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij is een grafgezicht verplicht bij zo'n kapsel..
Mooien meiden juistquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:28 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij is een grafgezicht verplicht bij zo'n kapsel..
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef Pulzzar het volgende:
Wie zich aangesproken voelt tot deze zelfbewuste vrouwen, moet maar even hier lid van worden.
durven ze nietquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Apotheose het volgende:
denk dat vele fokkertjes hier beter kapper kunnen worden. Kun je de hele dag alles over 1 kam scheren!En kun je meteen tegen vrouwen roepen dat ze pittige tantes zijn die mannen van zich weg willen jagen met hun korte koppie.
Tsja, als je t hier kunt roepen - dan ook in t echt. Of dat niet?
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Apotheose het volgende:
denk dat vele fokkertjes hier beter kapper kunnen worden. Kun je de hele dag alles over 1 kam scheren!En kun je meteen tegen vrouwen roepen dat ze pittige tantes zijn die mannen van zich weg willen jagen met hun korte koppie.
Wat is dat nou voor opmerking los van durven of niet, een normaal mens gaat dit niet zeggen tegen random mensen net als je niet tegen random mensen zegt dat ze een goot hoofd hebben of te kleine ogen e.d....quote:Op donderdag 21 april 2011 00:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
durven ze niet![]()
laat ze toch hun lolletje hebben joh![]()
Je mag dik, vet en lelijk zijn met puisten, rotte tanden en stinken als je maar WEL lang
haar hebt, is toch grappig
ow.......... wat zeg je dan tegen mensen in je directe omgeving die kort haar hebben?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:08 schreef Drakire het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat nou voor opmerking los van durven of niet, een normaal mens gaat dit niet zeggen tegen random mensen net als je niet tegen random mensen zegt dat ze een goot hoofd hebben of te kleine ogen e.d....
Als iemand in mijn directe omgeving kort haar zou willen dan zeg ik er echt wel iets van.
Ik ga die mensen natuurlijk niet helemaal de grond in boren.. maar iets in de trant vanquote:Op donderdag 21 april 2011 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.......... wat zeg je dan tegen mensen in je directe omgeving die kort haar hebben?
Er zit iets bij je lip !quote:
en...? bevalt hetquote:Op donderdag 21 april 2011 01:17 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik werd spontaan homo n.a.v. van dit topic
Nee.quote:
ja maar ... ja maar ik heb kort haar dat willen jullie toch niet ?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:24 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee.
Probeer toch maar weer hetero te zijn, zin in een afspraakje?
Pitje gespotquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Apotheose het volgende:
Hmm dat je rond dit tijdstip nog op het 40+ forum post geeft wel te denkenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar ... ja maar ik heb kort haar dat willen jullie toch niet ?![]()
bovendien ben ik al vanaf mijn 16e jaar met dezelfde vent, en aangezien
ik in het topic 40+ post mag je zelf gaan rekenen![]()
Lang haar, kort haar, dan weer nog korter en dan weer langer heeft geen zak
uitgemaakt
dussssssssssss![]()
daarom vind ik die vooroordelen altijd zo grappig![]()
ik ga slapen trouwens, ik ben ook geen 18 meer![]()
doei
De schat heeft avonddienstquote:Op donderdag 21 april 2011 01:33 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Pitje gespot
[..]
Hmm dat je rond dit tijdstip nog op het 40+ forum post geeft wel te denken
Vertel dat maar aan de vrouwen die er telkens aan willen zittenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er zit iets bij je lip !![]()
een piercing ?
weet je dat je er een stuk beter uit zou zien zonder dat enge ding.
Je hebt wel een pittig kapsel trouwens
Ik denk dat een man dit heeft bedacht. Een type zoals Maik de Boer of Mary van der Ven.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Vrouwen met kort pittig kapsel.![]()
![]()
![]()
Welke mannenhaatster heeft dat bedacht?
enige juiste reactie in een topic als dezequote:
ja? en toen wat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:06 schreef Amnistia het volgende:
Vroegah.. toen ik ook nog een kort pittig kapsel had![]()
Toen was ik nog nog pittigquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja? en toen wat?
toen maakte je nog wel eens wat mee?
Jahoor ik roep het ook in het echtquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Apotheose het volgende:
Daarom ben je dus zo felquote:Op donderdag 21 april 2011 01:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... genoeg gezeik over ''het korte pittige kapsel'' volgens mij zijn er 2300 topic
over geweest
Idd! Stoer hoor zo'n pittig kapsel met gewaagde kleur.quote:Op zondag 24 april 2011 18:09 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Mooie kleur dit.........vink zelf leuker dan paars..........
degene die hier t hardst roepen dat ze zo tegen korte kapsels zijn, kicken er zelf het meest op of dragen het stiekem zelf. Gok ik. Snap t wel. Je bent onzeker... en lekker een ander afzeiken doet jezelf natuurlijk goed voelen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:41 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Daarom ben je dus zo fel
Je hebt zelf een pittig kapsel![]()
![]()
Goh, dat er mensen TEGEN korte kapsels zijn..........?quote:Op zondag 24 april 2011 21:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
degene die hier t hardst roepen dat ze zo tegen korte kapsels zijn, kicken er zelf het meest op of dragen het stiekem zelf. Gok ik. Snap t wel. Je bent onzeker... en lekker een ander afzeiken doet jezelf natuurlijk goed voelen.
Als je dat al fel vond dan ken je me nietquote:Op zondag 24 april 2011 11:41 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Daarom ben je dus zo fel
Je hebt zelf een pittig kapsel![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 21:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
degene die hier t hardst roepen dat ze zo tegen korte kapsels zijn, kicken er zelf het meest op of dragen het stiekem zelf. Gok ik. Snap t wel. Je bent onzeker... en lekker een ander afzeiken doet jezelf natuurlijk goed voelen.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Jou staat het welquote:Op zondag 24 april 2011 09:18 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Toen was ik nog nog pittig
[ afbeelding ]
Die mensen moeten inderdaad even goed met zichzelf geconfronteerd wordenquote:Op maandag 25 april 2011 09:51 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jou staat het wel![]()
Ik heb het over 35+ met kuifjes en kekke kleurtjes
Pics van hoe het nu is?quote:Op zondag 24 april 2011 09:18 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Toen was ik nog nog pittig
[ afbeelding ]
Lekker nummer, goede clip en heerlijke wijfies, helemaal superquote:Op maandag 25 april 2011 22:59 schreef Enchanter het volgende:
Voor de liefhebbers van pittige kapsels , een clip vol
Weet niet dat als je onzeker bent over je uiterlijk - dat je dan maar ff je haar felblauw ofzo gaat verven. Denk dat je meer schijt hebt van wat een ander daar van vindt en je gewoon wil opvallen. Excentriek ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef desperatehousewive2011 het volgende:
Wat ik nu niet begrijp, is waarom mensen van die rare kleurtjes in hun haar doen. Dat is 1 onnatuurlijk en 2 foeilelijk. Bovendien weet je gewoon dat je nagestaard zal gaan worden, lijkt me geen prettig idee. Doen mensen dit om hun onzekerheid weg te poetsen of wat?
quote:Op maandag 25 april 2011 22:59 schreef Enchanter het volgende:
Voor de liefhebbers van pittige kapsels , een clip vol
Gemaskerdequote:Op woensdag 27 april 2011 14:12 schreef Gemaskerde het volgende:
Vooral zulke kapsels als bij de onderste foto (al kan je het niet helemaal zien maar als je een beetje kan fantaseren weet je wel wat er onder zit) zie je vaak op straat lopen.
Nee sorryquote:Op woensdag 27 april 2011 14:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gemaskerde
achternaam: Gemaskerde
geslacht: Man
volgens mij ben jij kaal met een staartje en een foute snor
![]()
vandaar dat masker ?
ah.........quote:Op woensdag 27 april 2011 14:20 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee sorry
Ben 18 met gemillimeterd haar.
Dankjewel, dat vind ik er liefquote:Op woensdag 27 april 2011 14:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.........18 jaar
![]()
dan snap ik het allemaal wel.
''geeft aai over bolletje''
Viel mij ook al op ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
huh? kaal met een staartje![]()
![]()
ik ben ook niet helemaal scherp geloof ik
en? zou je het een ramp vinden als je kaal zou worden?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:26 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dankjewel, dat vind ik er lief
Al snap ik niet 100% wat je bedoeld met dat je het snapt.
[..]
Viel mij ook al op ja.
Had al zo'n gabber kapsel in m'n hoofd, helemaal kaal en dan zo'n staart achter.
Ik zou het niet fijn vinden als ik helemaal kaal zou worden, maar een ramp is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en? zou je het een ramp vinden als je kaal zou worden?
of zou je dat niet zo erg vinden?
Nee, ik was ondertussen met iets anders bezig.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb Gemaskerde aan het huilen gebracht ?![]()
nah... ben al weg
ah oke.... nah ik help het je hopenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik zou het niet fijn vinden als ik helemaal kaal zou worden, maar een ramp is het nou ook weer niet.
Het liefst hou ik m'n kapsel zoals het nu is.
[..]
Nee, ik was ondertussen met iets anders bezig.
Maar als ik het goed begrijp heb jij dus zo'n kapsel als de onderste foto?
Bedanktquote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah oke.... nah ik help het je hopen![]()
nee op de foto in mijn fobo heb ik kort haar (expres erin gezet voor dit soort topics)
Nu is het ''schouderlengte''
maar kan morgen anders zijn heur....
heb je mij al ''gesproken" in dit topic ?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Bedankt
Aha zie het, jou heb ik een week geleden o.i.d. ook gesproken in het topic.
Maar ik snap een ding niet, waarom opeens de vraag als ik foute snor heb en kaal met een staart?
Ja pagina 3 of 4 volgens mij.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb je mij al ''gesproken" in dit topic ?![]()
weet ik niks meer van![]()
en voor de rest zat ik gewoon effe te sarren![]()
vin ik soms leuk
ik kan het niet terugvindenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ja pagina 3 of 4 volgens mij.
Aha, geen enkel probleem
hihih lekker gek zeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb je mij al ''gesproken" in dit topic ?![]()
weet ik niks meer van![]()
en voor de rest zat ik gewoon effe te sarren![]()
vin ik soms leuk
Soms krijg ik gewoon hoge drang om mijn haar, of wat anders, te veranderen. Weet eigenlijk ook niet precies waarom. Heb 2 keer een relatie gehad waarna ik toen het afgelopen was een nieuw begin heb gemaakt en daar hoorde ook 'een nieuw uiterlijk' bij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef desperatehousewive2011 het volgende:
Wat ik nu niet begrijp, is waarom mensen van die rare kleurtjes in hun haar doen. Dat is 1 onnatuurlijk en 2 foeilelijk. Bovendien weet je gewoon dat je nagestaard zal gaan worden, lijkt me geen prettig idee. Doen mensen dit om hun onzekerheid weg te poetsen of wat?
Na je verhaal te hebben gelezen, denk ik opeens dat je deze bent:quote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Soms krijg ik gewoon hoge drang om mijn haar, of wat anders, te veranderen. Weet eigenlijk ook niet precies waarom. Heb 2 keer een relatie gehad waarna ik toen het afgelopen was een nieuw begin heb gemaakt en daar hoorde ook 'een nieuw uiterlijk' bij.
Kan dan ook mijn hele huis overhoop halen en de gordijnen veranderen enzo.....
Doe het altijd in een opwelling, dan bel ik de kapper en krijgen mn vriendinnen s'avonds een doodschrik......vink leuk, dan zeg ik niks.......mn haar groeit in 2 jaar lang dus heb het altijd afwisselend lang en soms weer kort...hou niet zo van naar de kapper gaan dus dan krijg je het vanzelf weer lang......pony zelf knippen enzo.....
Denk niet dat het door onzekerheid komt. Denk ook niet dat onzekere mensen hun haar blauw gaan verfen ofzo.....onzekere mensen willen juist niet zoveel opvallen denk ik, maar dat weet ik niet zeker. Iedereen reageert anders natuurlijk......
Denk ook dat het deels 'rebels gedrag' is, want ze weten best dat het onnatuurlijk is. Of het lelijk is, is zeer persoonlijk natuurlijk.
Wil het zelf eigenlijk ook wel, blauw haar, maar dan ben ik er heel snel flauw van ben ik bang....
Alhoewel, heb ook een (hard) rose bank, en die vind ik nog steeds geweldig.
Heb ook paarse gordijnen en een fuchsiablauwe muur trouwens........
Wil mn haar ooit een keer fuchsiablauw...als ik het durf.......dan kleur ik mooi in mn interieur.........maar twijfel........ben er beetje onzeker over......
Die is gewoon zwaar neukbaar, hoort niet echt in dit topic thuis.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[ afbeelding ]
zo iets is ook wel tof staat overal bij
Wat praat jij bijna iedereen in dit topic is geefbaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef Silven het volgende:
[..]
Die is gewoon zwaar neukbaar, hoort niet echt in dit topic thuis.
Tja.......ik heb ook een neus, een mond en 2 ogen,quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Na je verhaal te hebben gelezen, denk ik opeens dat je deze bent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je moet dit topic niet te serieus opvatten. 't Is niet meer dan gewoon dollen hier. Ik schiet al in de lach als ik hier de woorden "kort en pittig" lees, maar da's vooral omdat het zo'n hype is hier. Het is zo flauw dat het vanzelf weer leuk wordt.
je zal hier maar je fotos tegenkomen en dat iedereen je zo voor lul zit te zetten enzo...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Na je verhaal te hebben gelezen, denk ik opeens dat je deze bent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je moet dit topic niet te serieus opvatten. 't Is niet meer dan gewoon dollen hier. Ik schiet al in de lach als ik hier de woorden "kort en pittig" lees, maar da's vooral omdat het zo'n hype is hier. Het is zo flauw dat het vanzelf weer leuk wordt.
Alle personen op de foto's hebben toestemming gegevenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je zal hier maar je fotos tegenkomen en dat iedereen je zo voor lul zit te zetten enzo...
ooooww! Ok. Dan is het goedquote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Alle personen op de foto's hebben toestemming gegeven
''geweldig ''voor op het foutste woonwagenkampquote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Tja.......ik heb ook een neus, een mond en 2 ogen,
maar verder lijk ik er in de verste verte niet op.
Maar ik vind die kleur haar geweldig staan........
quote:Draagt je moeder nog altijd graag een bikini? Vertel haar dan dat ze hier gelijk mee moet ophouden. Uit een uitgebreide enquête onder tweeduizend vrouwen is gebleken dat sexy badkleding voor vrouwen die de 47 inmiddels zijn gepasseerd echt niet meer kan.
Het bedrijf Diet Chef heeft vrouwen het hemd van het lijf gevraagd over een maximumleeftijd voor bepaalde kleding. Massaal werd 47 jaar als limiet ingevuld voor bikini's. Wie deze leeftijd eenmaal heeft bereikt, mag ook geen pornolaarzen meer dragen, zo vinden de ondervraagden.
Na je 34ste zou een leren broek verboden moeten zijn, en als je een jaartje ouder bent, moeten je navelpiercing en minirokje ook uit. Doorkijkblousjes mogen vrouwen vanaf veertig jaar niet meer in gezien worden. Over hoge hakken zijn de dames een stuk milder. Deze hoeven pas na 51 lentes de kliko in.
Ook over haardracht hebben de ondervraagden een mening. Zo dienen alle vrouwen van 53 jaar of ouder een kort, pittig kapsel te nemen.
het is maar net hoe je er zelf uitziet. Als je 20 bent en moddervet dan vind ik een bikini ook iets wat verboden zou moeten worden. En als je 50 bent en je ziet er gewoon goed uit, waarom dat niet laten zien? Waarom zo naar leeftijden kijken? Mag een kerel van 80 dan nog wel in strakke Speedo op t strand verschijnen???quote:
Ik ben tegen al die rare verboden. Ben je moddervet en 60 en wil je op het strand liggen....be my guest. Dat voor andere mensen willen bepalen hoe ze moeten leven vind ik een erg vervelend trekje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
het is maar net hoe je er zelf uitziet. Als je 20 bent en moddervet dan vind ik een bikini ook iets wat verboden zou moeten worden. En als je 50 bent en je ziet er gewoon goed uit, waarom dat niet laten zien? Waarom zo naar leeftijden kijken? Mag een kerel van 80 dan nog wel in strakke Speedo op t strand verschijnen???
true!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben tegen al die rare verboden. Ben je moddervet en 60 en wil je op het strand liggen....be my guest. Dat voor andere mensen willen bepalen hoe ze moeten leven vind ik een erg vervelend trekje.
Dit soort berichten zijn lachwekkend en meer niet.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben tegen al die rare verboden. Ben je moddervet en 60 en wil je op het strand liggen....be my guest. Dat voor andere mensen willen bepalen hoe ze moeten leven vind ik een erg vervelend trekje.
Dit soort berichten zijn lachwekkend en meer niet.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef horned_reaper het volgende:
Korte en pittige kapsels!!!!!
AAAAARGH![]()
Dat was exact het punt waarop de emancipatie de bocht uit vloog en wij mannen alle moeite zullen moeten gaan doen om de overgebleven VROUWEN! ook alsjeblieft vrouw te laten blijven.
Ik beledig niet graag, maar kom op...... je wilt als vrouw toch ook graag een leuk voorkomen voor je partner zijn? Ik vindt het nogal arrogant om dan simpelweg naar de kapper te gaan en thuis te komen met een (Durft het bijna niet te zeggen) .... 'kort en pittig kapsel'....
lekker groot plaatjequote:Op zondag 15 mei 2011 11:51 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Hele pittige jaren 80 kapsels.
Ik ga even huilen in een hoekjequote:Op zondag 15 mei 2011 13:42 schreef Untiteld het volgende:
Het schijnt ook erg populair te zijn bij jonge meiden, hier wat voorbeelden;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Past wel bij korte kapsels.quote:
ja want het groeit natuurlijk NOOIT meer aanquote:
Ik heb een tijdje een 'pittig' koppie gehad, man, gek wordt je ervan! Iedere dag smeren met mousse of wax, iedere maand naar de kapper, want 'wat wordt het alweer lang'.....quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef horned_reaper het volgende:
In mijn optiek is lang haar bij vrijwel eigenlijk altijd mooier. Gewoon normaal los lang haar..... in een vlecht, een vlecht, half vast, opgestoken of mooi los.... altijd beter dan vreemde lokken, randen, kleuren, vormen en uitsteeksels... waarbij veel van de korte en pittige kapsels een combinatie zijn van al deze elementen.
En dan zeggen vrouwen "ja maar het is makkelijker".... pardon? .....
Je bent onzeker genoeg om net zo lang kapsels te proberen tot je bij een kort en pittig kapsel komt en dan gaan roepen dat het makkelijker is. Volgens mij is gewoon mooi lang haar het aller makkelijkst.
Dat was je iedere ochtend oven goed onder de douche, je droogt het met de faun of de handdoek en je zet het vast met iets of laat het gewoon hangen. Geen gel, kleuringen, en allemaal vage technieken iedere ochtend voor de spiegel om een toch al verloren kapsel in "model" te krijgen.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:18 schreef Lienekien het volgende:
Jij wil je haar gaan opsteken?
Oh, fusionfreak.![]()
Je valt op vrouwen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:16 schreef Fusionfreak het volgende:
Met alle respect, maar ik vind de meeste pittige kapsels die hier worden getoont een regelrechte afknapper. Vrouwen met kort haar vind ik sowiezo al minder aantrekklijk, laat staan dat ze ook nog eens gaan voor pittig kort. Mooi lang haar vooral losjes en speels opgestoken vind ik zelf aantrekkelijk, dat wil ik indien mijn haar langer is zelf gaan doen met mijn haar.
Ben zelf man 45 jaar.
Fusionfreakquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:16 schreef Fusionfreak het volgende:
Met alle respect, maar ik vind de meeste pittige kapsels die hier worden getoont een regelrechte afknapper. Vrouwen met kort haar vind ik sowiezo al minder aantrekklijk, laat staan dat ze ook nog eens gaan voor pittig kort. Mooi lang haar vooral losjes en speels opgestoken vind ik zelf aantrekkelijk, dat wil ik indien mijn haar langer is zelf gaan doen met mijn haar.
Ben zelf man 45 jaar.
Deze foto waar iki een zelfgebreid blauw vest draag is in juli 2010 genomen, mijn haar is intusen flink langer geworden. zal morgen een nieuwe foto plaatsen waarin je kunt zien dat mijn haar sindsdien zo'n 12 tot 15 cm langer is geworden dan de foto die je hier gepost hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fusionfreak
[ afbeelding ]
Dude heb je een dieet van een konijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:38 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Deze foto waar iki een zelfgebreid blauw vest draag is in juli 2010 genomen, mijn haar is intusen flink langer geworden. zal morgen een nieuwe foto plaatsen waarin je kunt zien dat mijn haar sindsdien zo'n 12 tot 15 cm langer is geworden dan de foto die je hier gepost hebt.
Nee hoor, ik blijf hoe ik ook eet gewoon op het zelfde gewicht. Bij mij geen (bier)buik, armen als kippebouten en zeker geen rimpels. Hier een foto van 6 mei 2011, hier is mijn haar al beduidend langer dan op de andere foto.quote:
Mooi. Veel beter dan zo'n kort en pittig kapsel. Hier kunnen zowel mannen als vrouwen een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:01 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf hoe ik ook eet gewoon op het zelfde gewicht. Bij mij geen (bier)buik, armen als kippebouten en zeker geen rimpels. Hier een foto van 6 mei 2011, hier is mijn haar al beduidend langer dan op de andere foto.
[ afbeelding ]
Yup. Mensen die wel tof zijn belachelijk makenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooi. Veel beter dan zo'n kort en pittig kapsel. Hier kunnen zowel mannen als vrouwen een voorbeeld aan nemen.
Hier doet Fusionfreak aan colour blocking. Da's heel erg high fashion.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fusionfreak
[ afbeelding ]
Ik steun Fusionfreak al vanaf het begin, mensen die wel in het geheime clubhuis mogen weten dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Yup. Mensen die wel tof zijn belachelijk maken.
Natuurlijk doe jij dat, Uwe Heerlijckheidquote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik steun Fusionfreak al vanaf het begin, mensen die wel in het geheime clubhuis mogen weten dit.
Wachtwoord is 'slagroomtoefjes'.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Natuurlijk doe jij dat, Uwe Heerlijckheid.
Dat jaquote:
gewoon. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ja
Waarom gaan vrouwen van boven de 40 (en soms eerder al) hun haar afknippen en een Hans Anders bril nemen? En allemaal in Miss Etampjes lopen zodat het allemaal klonen van elkaar worden?
ze zijn toch al getrouwd en hoeven er niet meer mooi te zijn. Dus hoppa in de trainingsbroek en tweety truiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ja
Waarom gaan vrouwen van boven de 40 (en soms eerder al) hun haar afknippen en een Hans Anders bril nemen? En allemaal in Miss Etampjes lopen zodat het allemaal klonen van elkaar worden?
Jezelf schamen voor je eigen moederquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
Godverdomme ik kwam mijn moeder tegen bij één van deze plaatjes, ik ga natuurlijk niet zeggen wie
Wtf, wil je kappen met die foto's, ik probeer van mijn eten te genietenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:01 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf hoe ik ook eet gewoon op het zelfde gewicht. Bij mij geen (bier)buik, armen als kippebouten en zeker geen rimpels. Hier een foto van 6 mei 2011, hier is mijn haar al beduidend langer dan op de andere foto.
[ afbeelding ]
Alsof je hem niet zou doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Wtf, wil je kappen met die foto's, ik probeer van mijn eten te genieten
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon Ria?
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/40095302@N05/3688978095/
Ik zou haar doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon Ria?
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/40095302@N05/3688978095/
Je moet je wel goed insmeren als je de zon in gaat hoor,quote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:01 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fusion heeft wat met zo mager mogelijk zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Je moet je wel goed insmeren als je de zon in gaat hoor,
je bent hier al behoorlijk rood.
En je bent wel erg mager, was ik vroeger ook,
dan krijg je vast veel opmerkingen, of je anorexia hebt of verslaafd bent enzo?
Ben zelf 15 kilo gegroeid na een goed dieet en zie er daardoor veel beter uit,
proteineshakies helpen t beste..........
een tattoo zetten, een motor nemen, vrouw dumpen en een chickie van 22 oppikken..quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef gamezz het volgende:
ja ik meen me te herinneren dat hij zichzelf te dik vond op deze foto'squote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Fusion heeft wat met zo mager mogelijk zijn.
Ik denk niet dat het zal helpen, lang is sowieso mooier dan dat korte... er zijn er maar weinig met kort haar die het kunnen hebben. Ik kom eigenlijk maar op een en dat is Sylvana Simons, al heb ik haar nooit met lang haar gezien.quote:
Om eerlijk te zijn, heb ik die haarmanie nooit zo begrepen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zal helpen, lang is sowieso mooier dan dat korte... er zijn er maar weinig met kort haar die het kunnen hebben. Ik kom eigenlijk maar op een en dat is Sylvana Simons, al heb ik haar nooit met lang haar gezien.
Dat vraag ik mij ook af. Ik heb nog steeds lang haar en geen jurkjes aan, is het misschien omdat ze het makkelijker vinden? Ik heb 2 zussen, 1 heeft haar haar ook redelijk kort, bij de ander zit het korte haar er ook aan te komen, die is nog niet over de brug.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ja
ok. Dus er zijn vrouwen met kort kapsel. Dat hoef je ook niet mooi te vinden. Kwestie van smaak.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:28 schreef Hooidraad het volgende:
Achter aansluiten a.u.b.
korte vlotte rode kapsels bij dikkere vrouwen
Ruzie op straat vanwege pittig vlot kapsel
Pittige vlotte kapsels op school
Pittig kort koppie niet pittig in bed
Is er nog leven na een pittig kort kapsel?
Korte 'vlotte' kapsels bij vrouwen
De nieuwe generatie vlotte, korte, rode kapsels
Korte, evt rode, pittige kapsels :r
Vrouwen met een pittig kort kapsel
Vrouwen met kort haar
Ik heb een 'lekker vlot' en 'heerlijk praktisch' kapsel
Vrouwen met vlotte kapsels
Pittig kort kapsel, wat vinden jullie [poll]?
Vrouwen met korte kapsels (inclusief KLEURPLAAT!)
Mooie, jonge meisjes met pittig kapsel
En je punt is?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Apotheose het volgende:
trouwens, zijn we nu niet es uitgezeurd over vrouwen met iets korter haar dan de pubers hier zouden willen?
[..]
ok. Dus er zijn vrouwen met kort kapsel. Dat hoef je ook niet mooi te vinden. Kwestie van smaak.
Precies wat ik zei. Waarom dit steeds zo'n issue is. Zit het jullie jongens zo dwars dat er nou eenmaal ook vrouwen zijn die een net iets andere smaak hebben? Dan kijk je toch gewoon verder?quote:
Nou, je bent druk geweest zegquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Apotheose het volgende:
trouwens, zijn we nu niet es uitgezeurd over vrouwen met iets korter haar dan de pubers hier zouden willen?
[..]
ok. Dus er zijn vrouwen met kort kapsel. Dat hoef je ook niet mooi te vinden. Kwestie van smaak.
je hoeft t maar in te tikken in google en je krijgt de hele waslijst.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef horned_reaper het volgende:
Ik denk dat het een langzaam breder wordende trend is die veel mannen erg veel angst aanjagen.
Voor veel mannen is de aller grootste angst bij een vrouw dat ze hun haar eraf knippen en het vaag gaan verven....
Ik beaam het zelf nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je vriendin zou ook dood kunnen gaan of bij je weglopen of... Maar nee, de ALLERGROOTSTE angst is dat ze haar haar ietsje korter laat wieken. Dat je dat niet mooi vindt - ok. Maar dat het je allergrootste angst is...
Sterfgevallen en overspel zijn slechts twee van de mogelijke gevolgen wanneer een vrouw zich aan zo'n onmenselijke daad waagt; de man wordt tot wanhoop gedreven. Dit zou overigens ook meegenomen moeten worden bij een eventuele veroordeling, mocht het in een dergelijk geval tot rechtszaak komen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je vriendin zou ook dood kunnen gaan of bij je weglopen of... Maar nee, de ALLERGROOTSTE angst is dat ze haar haar ietsje korter laat wieken. Dat je dat niet mooi vindt - ok. Maar dat het je allergrootste angst is...
Naja als ze doodgaat dan kun je dat verwerken om daarna weer een nieuw leven op te bouwen etc, een pittig kapsel moet je tot in den eeuwigheid tegenaan blijven kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow dus je gaat niet bij haar weg als ze een kort kapsel laat aanmeten? das dan wel liefquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Naja als ze doodgaat dan kun je dat verwerken om daarna weer een nieuw leven op te bouwen etc, een pittig kapsel moet je tot in den eeuwigheid tegenaan blijven kijken
Dat vroeg ik me onlangs bij de supermarkt ook weer af. Met paars lokje van voren uiteraard. Haar man deed erg zijn best om te doen of hij het leuk vond.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom denken zoveel vrouwen plotseling sinds een aantal jaren dat ze er mooi uitzien met een 'flot en pittig' kapsel? Misschien komt daar de grootste frustratie wel vandaan.
Ik kan niets belovenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow dus je gaat niet bij haar weg als ze een kort kapsel laat aanmeten? das dan wel lief
bijna alle vrouwen op leeftijd, dat is een klacht die niet vaak genoeg benoemd kan wordenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Eens met de Goedheiligman!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bijna alle vrouwen op leeftijd, dat is een klacht die niet vaak genoeg benoemd kan worden
Is zij 23quote:
Ze heeft al wel heel veel meegemaakt in haar leven, dat zie je terug in haar gezicht.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Is zij 23? Die lijkt wel 80 40+.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |