Alles wat onder de kaaklijn uitsteekt vind ik niet echt 'kort'quote:Op maandag 9 maart 2009 19:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
of is dit nog 'lang'?
[ afbeelding ]
Haha oke, nouja wat is kort eigenlijk. Ik bedoel, mijn haar is tot aan mijn schouders ongeveer, maar ik vind het nog heel kort.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:35 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Alles wat onder de kaaklijn uitsteekt vind ik niet echt 'kort'Misschien omdat mijn vooroordeel over korte kapsel dan niet meer op gaat.
Maar dit is niet de mooie vrouw waarvan je ze bij bosjes op straat tegenkomt.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:28 schreef Paul het volgende:
Halle Berry is goed voorbeeld idd
[ afbeelding ]
Donker haar staat je heel erg goed! Leuke foto.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
of is dit nog 'lang'?
[ afbeelding ]
Ben ik niet op de foto hoor! Mijn haar is wat langer dan dat (:quote:Op maandag 9 maart 2009 19:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Donker haar staat je heel erg goed! Leuke foto..
Ik vind het vrouwelijk en zeker niet kort.
Kort is zoals een gemiddelde man het draagt.
En wanneer een man de lengte heeft van de vrouwen die Paultje hier post dan wordt er gezegd dat hij lang haar heeft..
Zelf heb ik het tot iets over mijn schouder. Ben twee keer kortgewiekt, maar ik voelde me een man en kleding stond niet meer. (Zoals een stoer pilotenjack die ik toen graag droeg.)
Oh midden lang bedoel ik danquote:Op maandag 9 maart 2009 19:57 schreef Heider00sje het volgende:
De foto's tot nu toe is geen kort haar, maar midden lang.
Noobs
heb je mij horen zeggen dat ik dat was?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:56 schreef marq het volgende:
dat ben jij helemaaaal niet
edit: dus, spuit11 hier...
nee neequote:Op maandag 9 maart 2009 20:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
heb je mij horen zeggen dat ik dat was?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |