Deze droomvrouw wint alles in dit topic bij voorbaat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:52 schreef Enchanter het volgende:
Dit topic is niet compleet zonder Marijke AKA de silver lady
[ afbeelding ]
hihi :$ :$quote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal ik de mijne maar even weghalen dan?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:03 schreef Apotheose het volgende:
je hebt kort haar en kort haar he... Als je t knalrood verft vind ik het ook niet heel boeiend. Maar dit:
[ afbeelding ]
vind ik niks mis mee. Of ben ik nu de enige die niet met de meute meeloopt?
Oh super bedankt dat je dit heb gevraagd voor mijquote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef gamezz het volgende:
Ik post het hier ook nog maar even. Pixie, ik heb navraag gedaan bij mijn kleurenadviseur, en na jouw foto gezien te hebben vond hij je bij de kleuren fel lichtgroen, zwart, (donker)magenta paars en kobaltblauw passen. Het liefst lekker fel en lekker kek, zodat het vlot en pittig overkomt.
Slechte een enkele vrouw staat het echt goed, zoals mevrouw Berry inderdaad. Maar ook in die gevallen geld dat lang haar ook hen vele malen beter staatquote:Op maandag 18 april 2011 11:03 schreef Apotheose het volgende:
je hebt kort haar en kort haar he... Als je t knalrood verft vind ik het ook niet heel boeiend. Maar dit:
[ afbeelding ]
vind ik niks mis mee. Of ben ik nu de enige die niet met de meute meeloopt?
ik denk omdat smaken verschillen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar in 9 van de 10 keer vind ik het er echt niet uit zien en vraag ik me af waarom ze dat zelf nou niet inzien.
Ik ken geen man die kort haar prefereert boven lang haar bij vrouwen; dus alleen doen als je niet aan de man wilt komen.quote:
niet dat ik de feminist wil uithangen hoor...quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik ken geen man die kort haar prefereert boven lang haar bij vrouwen; dus alleen doen als je niet aan de man wilt komen.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik ken geen man die kort haar prefereert boven lang haar bij vrouwen; dus alleen doen als je niet aan de man wilt komen.
ok. En nu hopen dat ik niet over oude potige wijven droomquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ok. En nu hopen dat ik niet over oude potige wijven droom
Die onderste dude, wat een eindbaas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Inderdaad gaaf toch! toont lef! niet iedereen durft dat dus is het lekker vlot en hip
[..]
Erg gedurfd moet ik zeggen zo'n kort geschoren stoer koppie maar dat zou ik niet durven hoor
Dit vind ik opzich lekkere kekke baardjes misschien een idee ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker wijf! ik zou der doen..quote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je hiervan?
ben je gelijk klaar voor Koninginnedag en ook alvast voor de EK volgend jaar.
Lekker pittig, lekker kek, lekker geil, ik zeg doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |