Gaaf, daar kun je zo'n een familie vogeltjes in kwijtquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zoiets? Valt lekker op! En misschien met een lekker kek kleurtje er doorheen?
Goed idee. Zo lever ik ook mijn bijdrage aan het milieu!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Gaaf, daar kun je zo'n een familie vogeltjes in kwijt
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef Pixie. het volgende:
Hallo,
Ik wil graag een nieuw kapsel en zoals veel veertigers hebben de meeste hun haar kort en pittig
Wat voor kapsel hebben jullie en welke kleur
Pics AUB voor meer duidelijkheid
M.v.g
Pixie.
Klinkt alsof jou kleuradviseur er echt verstand van heeft!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef gamezz het volgende:
Ik denk extensions, ik kan niet wachten namelijk.
Ja die kleurencombinaties klinken goed! Volgens mijn kleuradviseur sta ik goed met geel en blauw.
Misschien nog wat gel erin voor een stekeltjes-effect.
De dame uit jouw UI met een kort pittig kapselquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Klinkt alsof jou kleuradviseur er echt verstand van heeft!!
Waar zit zijn zaak? Misschien kan hij mij goed advies geven
Anders kan jij het misschien even voor mij vragen
Gel klinkt inderdaad heel goed niet te weinig lekker veel word het lekker kek en klonterig
Een motor kopen met 1000ccquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef gamezz het volgende:Is er ook iets wat mannen doen om op hun 40ste nog lekker gek over te komen?Vrouwen nemen een kort pittig kapsel, is er ook zoiets keks voor mannen?Ik overweeg ook om eens 'lekker gek' te doen namelijk.
Zeker, ik draag nu alleen nog maar kleren die bijpassende kleuren hebben! En lekker hip.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Klinkt alsof jou kleuradviseur er echt verstand van heeft!!
Waar zit zijn zaak? Misschien kan hij mij goed advies geven
Anders kan jij het misschien even voor mij vragen
Gel klinkt inderdaad heel goed niet te weinig lekker veel word het lekker kek en klonterig
Oh ja, dat ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een motor kopen met 1000cc
Om zich vervolgens gek te gaan gedragen op de weg en zich kapot te rijden zodat kids en vrouw zonder een vader verder moeten
Voor mannen is dat heel simpel, gewoon een bierbuik laten groeien en als je dan bukt zorgen dat er een bouwvakkersdecolete te zien is!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef gamezz het volgende:
Is er ook iets wat mannen doen om op hun 40ste nog lekker gek over te komen?
Vrouwen nemen een kort pittig kapsel, is er ook zoiets keks voor mannen?
Ik overweeg ook om eens 'lekker gek' te doen namelijk.
Paar gitaren erbij:quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zoiets? Valt lekker op! En misschien met een lekker kek kleurtje er doorheen?
Oef, zij durft. Supersexy.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |