quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:28 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij is een grafgezicht verplicht bij zo'n kapsel..

Mooien meiden juistquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:28 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij is een grafgezicht verplicht bij zo'n kapsel..
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef Pulzzar het volgende:
Wie zich aangesproken voelt tot deze zelfbewuste vrouwen, moet maar even hier lid van worden.
durven ze nietquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Apotheose het volgende:
denk dat vele fokkertjes hier beter kapper kunnen worden. Kun je de hele dag alles over 1 kam scheren!En kun je meteen tegen vrouwen roepen dat ze pittige tantes zijn die mannen van zich weg willen jagen met hun korte koppie.
Tsja, als je t hier kunt roepen - dan ook in t echt. Of dat niet?
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Apotheose het volgende:
denk dat vele fokkertjes hier beter kapper kunnen worden. Kun je de hele dag alles over 1 kam scheren!En kun je meteen tegen vrouwen roepen dat ze pittige tantes zijn die mannen van zich weg willen jagen met hun korte koppie.
Wat is dat nou voor opmerking los van durven of niet, een normaal mens gaat dit niet zeggen tegen random mensen net als je niet tegen random mensen zegt dat ze een goot hoofd hebben of te kleine ogen e.d....quote:Op donderdag 21 april 2011 00:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
durven ze niet![]()
laat ze toch hun lolletje hebben joh![]()
Je mag dik, vet en lelijk zijn met puisten, rotte tanden en stinken als je maar WEL lang
haar hebt, is toch grappig
ow.......... wat zeg je dan tegen mensen in je directe omgeving die kort haar hebben?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:08 schreef Drakire het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat nou voor opmerking los van durven of niet, een normaal mens gaat dit niet zeggen tegen random mensen net als je niet tegen random mensen zegt dat ze een goot hoofd hebben of te kleine ogen e.d....
Als iemand in mijn directe omgeving kort haar zou willen dan zeg ik er echt wel iets van.
Ik ga die mensen natuurlijk niet helemaal de grond in boren.. maar iets in de trant vanquote:Op donderdag 21 april 2011 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.......... wat zeg je dan tegen mensen in je directe omgeving die kort haar hebben?
Er zit iets bij je lip !quote:
en...? bevalt hetquote:Op donderdag 21 april 2011 01:17 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik werd spontaan homo n.a.v. van dit topic
Nee.quote:
ja maar ... ja maar ik heb kort haar dat willen jullie toch niet ?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:24 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee.
Probeer toch maar weer hetero te zijn, zin in een afspraakje?
Pitje gespotquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Apotheose het volgende:
Hmm dat je rond dit tijdstip nog op het 40+ forum post geeft wel te denkenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar ... ja maar ik heb kort haar dat willen jullie toch niet ?![]()
bovendien ben ik al vanaf mijn 16e jaar met dezelfde vent, en aangezien
ik in het topic 40+ post mag je zelf gaan rekenen![]()
Lang haar, kort haar, dan weer nog korter en dan weer langer heeft geen zak
uitgemaakt
dussssssssssss![]()
daarom vind ik die vooroordelen altijd zo grappig![]()
ik ga slapen trouwens, ik ben ook geen 18 meer![]()
doei
De schat heeft avonddienstquote:Op donderdag 21 april 2011 01:33 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Pitje gespot
[..]
Hmm dat je rond dit tijdstip nog op het 40+ forum post geeft wel te denken
Vertel dat maar aan de vrouwen die er telkens aan willen zittenquote:Op donderdag 21 april 2011 01:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er zit iets bij je lip !![]()
een piercing ?
weet je dat je er een stuk beter uit zou zien zonder dat enge ding.
Je hebt wel een pittig kapsel trouwens
Ik denk dat een man dit heeft bedacht. Een type zoals Maik de Boer of Mary van der Ven.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Vrouwen met kort pittig kapsel.![]()
![]()
![]()
Welke mannenhaatster heeft dat bedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |