quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:18 schreef Lienekien het volgende:
Jij wil je haar gaan opsteken?
Oh, fusionfreak.![]()
Je valt op vrouwen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:16 schreef Fusionfreak het volgende:
Met alle respect, maar ik vind de meeste pittige kapsels die hier worden getoont een regelrechte afknapper. Vrouwen met kort haar vind ik sowiezo al minder aantrekklijk, laat staan dat ze ook nog eens gaan voor pittig kort. Mooi lang haar vooral losjes en speels opgestoken vind ik zelf aantrekkelijk, dat wil ik indien mijn haar langer is zelf gaan doen met mijn haar.
Ben zelf man 45 jaar.
Fusionfreakquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:16 schreef Fusionfreak het volgende:
Met alle respect, maar ik vind de meeste pittige kapsels die hier worden getoont een regelrechte afknapper. Vrouwen met kort haar vind ik sowiezo al minder aantrekklijk, laat staan dat ze ook nog eens gaan voor pittig kort. Mooi lang haar vooral losjes en speels opgestoken vind ik zelf aantrekkelijk, dat wil ik indien mijn haar langer is zelf gaan doen met mijn haar.
Ben zelf man 45 jaar.
Deze foto waar iki een zelfgebreid blauw vest draag is in juli 2010 genomen, mijn haar is intusen flink langer geworden. zal morgen een nieuwe foto plaatsen waarin je kunt zien dat mijn haar sindsdien zo'n 12 tot 15 cm langer is geworden dan de foto die je hier gepost hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fusionfreak
[ afbeelding ]
Dude heb je een dieet van een konijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:38 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Deze foto waar iki een zelfgebreid blauw vest draag is in juli 2010 genomen, mijn haar is intusen flink langer geworden. zal morgen een nieuwe foto plaatsen waarin je kunt zien dat mijn haar sindsdien zo'n 12 tot 15 cm langer is geworden dan de foto die je hier gepost hebt.
Nee hoor, ik blijf hoe ik ook eet gewoon op het zelfde gewicht. Bij mij geen (bier)buik, armen als kippebouten en zeker geen rimpels. Hier een foto van 6 mei 2011, hier is mijn haar al beduidend langer dan op de andere foto.quote:
Mooi. Veel beter dan zo'n kort en pittig kapsel. Hier kunnen zowel mannen als vrouwen een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:01 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf hoe ik ook eet gewoon op het zelfde gewicht. Bij mij geen (bier)buik, armen als kippebouten en zeker geen rimpels. Hier een foto van 6 mei 2011, hier is mijn haar al beduidend langer dan op de andere foto.
[ afbeelding ]
Yup. Mensen die wel tof zijn belachelijk makenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooi. Veel beter dan zo'n kort en pittig kapsel. Hier kunnen zowel mannen als vrouwen een voorbeeld aan nemen.
Hier doet Fusionfreak aan colour blocking. Da's heel erg high fashion.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fusionfreak
[ afbeelding ]
Ik steun Fusionfreak al vanaf het begin, mensen die wel in het geheime clubhuis mogen weten dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Yup. Mensen die wel tof zijn belachelijk maken.
Natuurlijk doe jij dat, Uwe Heerlijckheidquote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik steun Fusionfreak al vanaf het begin, mensen die wel in het geheime clubhuis mogen weten dit.
Wachtwoord is 'slagroomtoefjes'.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Natuurlijk doe jij dat, Uwe Heerlijckheid.
Dat jaquote:
gewoon. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ja
Waarom gaan vrouwen van boven de 40 (en soms eerder al) hun haar afknippen en een Hans Anders bril nemen? En allemaal in Miss Etampjes lopen zodat het allemaal klonen van elkaar worden?
ze zijn toch al getrouwd en hoeven er niet meer mooi te zijn. Dus hoppa in de trainingsbroek en tweety truiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ja
Waarom gaan vrouwen van boven de 40 (en soms eerder al) hun haar afknippen en een Hans Anders bril nemen? En allemaal in Miss Etampjes lopen zodat het allemaal klonen van elkaar worden?
Jezelf schamen voor je eigen moederquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
Godverdomme ik kwam mijn moeder tegen bij één van deze plaatjes, ik ga natuurlijk niet zeggen wie
Wtf, wil je kappen met die foto's, ik probeer van mijn eten te genietenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:01 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf hoe ik ook eet gewoon op het zelfde gewicht. Bij mij geen (bier)buik, armen als kippebouten en zeker geen rimpels. Hier een foto van 6 mei 2011, hier is mijn haar al beduidend langer dan op de andere foto.
[ afbeelding ]
Alsof je hem niet zou doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Wtf, wil je kappen met die foto's, ik probeer van mijn eten te genieten
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon Ria?
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/40095302@N05/3688978095/
Ik zou haar doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon Ria?
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/40095302@N05/3688978095/
Je moet je wel goed insmeren als je de zon in gaat hoor,quote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:01 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fusion heeft wat met zo mager mogelijk zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Je moet je wel goed insmeren als je de zon in gaat hoor,
je bent hier al behoorlijk rood.
En je bent wel erg mager, was ik vroeger ook,
dan krijg je vast veel opmerkingen, of je anorexia hebt of verslaafd bent enzo?
Ben zelf 15 kilo gegroeid na een goed dieet en zie er daardoor veel beter uit,
proteineshakies helpen t beste..........
een tattoo zetten, een motor nemen, vrouw dumpen en een chickie van 22 oppikken..quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef gamezz het volgende:
Is er ook iets wat mannen doen om op hun 40ste nog lekker gek over te komen?
Vrouwen nemen een kort pittig kapsel, is er ook zoiets keks voor mannen?
Ik overweeg ook om eens 'lekker gek' te doen namelijk.
ja ik meen me te herinneren dat hij zichzelf te dik vond op deze foto'squote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Fusion heeft wat met zo mager mogelijk zijn.
Ik denk niet dat het zal helpen, lang is sowieso mooier dan dat korte... er zijn er maar weinig met kort haar die het kunnen hebben. Ik kom eigenlijk maar op een en dat is Sylvana Simons, al heb ik haar nooit met lang haar gezien.quote:
Om eerlijk te zijn, heb ik die haarmanie nooit zo begrepen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zal helpen, lang is sowieso mooier dan dat korte... er zijn er maar weinig met kort haar die het kunnen hebben. Ik kom eigenlijk maar op een en dat is Sylvana Simons, al heb ik haar nooit met lang haar gezien.
Dat vraag ik mij ook af. Ik heb nog steeds lang haar en geen jurkjes aan, is het misschien omdat ze het makkelijker vinden? Ik heb 2 zussen, 1 heeft haar haar ook redelijk kort, bij de ander zit het korte haar er ook aan te komen, die is nog niet over de brug.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ja
ok. Dus er zijn vrouwen met kort kapsel. Dat hoef je ook niet mooi te vinden. Kwestie van smaak.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:28 schreef Hooidraad het volgende:
Achter aansluiten a.u.b.
korte vlotte rode kapsels bij dikkere vrouwen
Ruzie op straat vanwege pittig vlot kapsel
Pittige vlotte kapsels op school
Pittig kort koppie niet pittig in bed
Is er nog leven na een pittig kort kapsel?
Korte 'vlotte' kapsels bij vrouwen
De nieuwe generatie vlotte, korte, rode kapsels
Korte, evt rode, pittige kapsels :r
Vrouwen met een pittig kort kapsel
Vrouwen met kort haar
Ik heb een 'lekker vlot' en 'heerlijk praktisch' kapsel
Vrouwen met vlotte kapsels
Pittig kort kapsel, wat vinden jullie [poll]?
Vrouwen met korte kapsels (inclusief KLEURPLAAT!)
Mooie, jonge meisjes met pittig kapsel
En je punt is?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Apotheose het volgende:
trouwens, zijn we nu niet es uitgezeurd over vrouwen met iets korter haar dan de pubers hier zouden willen?
[..]
ok. Dus er zijn vrouwen met kort kapsel. Dat hoef je ook niet mooi te vinden. Kwestie van smaak.
Precies wat ik zei. Waarom dit steeds zo'n issue is. Zit het jullie jongens zo dwars dat er nou eenmaal ook vrouwen zijn die een net iets andere smaak hebben? Dan kijk je toch gewoon verder?quote:
Nou, je bent druk geweest zegquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Apotheose het volgende:
trouwens, zijn we nu niet es uitgezeurd over vrouwen met iets korter haar dan de pubers hier zouden willen?
[..]
ok. Dus er zijn vrouwen met kort kapsel. Dat hoef je ook niet mooi te vinden. Kwestie van smaak.
je hoeft t maar in te tikken in google en je krijgt de hele waslijst.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef horned_reaper het volgende:
Ik denk dat het een langzaam breder wordende trend is die veel mannen erg veel angst aanjagen.
Voor veel mannen is de aller grootste angst bij een vrouw dat ze hun haar eraf knippen en het vaag gaan verven....
Ik beaam het zelf nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je vriendin zou ook dood kunnen gaan of bij je weglopen of... Maar nee, de ALLERGROOTSTE angst is dat ze haar haar ietsje korter laat wieken. Dat je dat niet mooi vindt - ok. Maar dat het je allergrootste angst is...
Sterfgevallen en overspel zijn slechts twee van de mogelijke gevolgen wanneer een vrouw zich aan zo'n onmenselijke daad waagt; de man wordt tot wanhoop gedreven. Dit zou overigens ook meegenomen moeten worden bij een eventuele veroordeling, mocht het in een dergelijk geval tot rechtszaak komen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je vriendin zou ook dood kunnen gaan of bij je weglopen of... Maar nee, de ALLERGROOTSTE angst is dat ze haar haar ietsje korter laat wieken. Dat je dat niet mooi vindt - ok. Maar dat het je allergrootste angst is...
Naja als ze doodgaat dan kun je dat verwerken om daarna weer een nieuw leven op te bouwen etc, een pittig kapsel moet je tot in den eeuwigheid tegenaan blijven kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow dus je gaat niet bij haar weg als ze een kort kapsel laat aanmeten? das dan wel liefquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Naja als ze doodgaat dan kun je dat verwerken om daarna weer een nieuw leven op te bouwen etc, een pittig kapsel moet je tot in den eeuwigheid tegenaan blijven kijken
Dat vroeg ik me onlangs bij de supermarkt ook weer af. Met paars lokje van voren uiteraard. Haar man deed erg zijn best om te doen of hij het leuk vond.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom denken zoveel vrouwen plotseling sinds een aantal jaren dat ze er mooi uitzien met een 'flot en pittig' kapsel? Misschien komt daar de grootste frustratie wel vandaan.
Ik kan niets belovenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow dus je gaat niet bij haar weg als ze een kort kapsel laat aanmeten? das dan wel lief
bijna alle vrouwen op leeftijd, dat is een klacht die niet vaak genoeg benoemd kan wordenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Eens met de Goedheiligman!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bijna alle vrouwen op leeftijd, dat is een klacht die niet vaak genoeg benoemd kan worden
Is zij 23quote:
Ze heeft al wel heel veel meegemaakt in haar leven, dat zie je terug in haar gezicht.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Is zij 23? Die lijkt wel 80 40+.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |