Ja zoiets wil ik dusquote:
Ja dat ziet er inderdaad lekker vlot uitquote:
Misschien een kek baardje vind ik wel sexy ja bij oudere mannenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef gamezz het volgende:
Is er ook iets wat mannen doen om op hun 40ste nog lekker gek over te komen?
Vrouwen nemen een kort pittig kapsel, is er ook zoiets keks voor mannen?
Ik overweeg ook om eens 'lekker gek' te doen namelijk.
Het liefst op schouderlengte of net boven mijn oren lijkt mij wel kekquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
lange dreads? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Misschien een kek baardje vind ik wel sexy ja bij oudere mannen
Of als je kaal wordt de zijkanten over je kale plek heen kammen & strakke broeken doen het ook altijd goed hier in Volendam
ja de middelste is id het leukstquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De middelste vind ik persoonlijk de mooiste
BOOOOHquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Bohh jij hebt geen smaak.
Nog een schoonheid:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Kort en lekker pittig. Is het iets?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:19 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
vind ik deze lleuker
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik het in een donkerder kleur paars
[ afbeelding ]
En hier lekker fris in het blond
ik val ook niet op vrouwenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Bohh jij hebt geen smaak.
Nog een schoonheid:
[ afbeelding ]
ja ik hou niet van kort haar wel net mijn haar gekleurdquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:44 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik zie dat jij nog geen pittig kort kapsel hebt, heb je hier een speciale reden voor?
Visueel meteriaal?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
ja ik hou niet van kort haar wel net mijn haar gekleurd![]()
in donker rood bruin
rood, kek hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
ja ik hou niet van kort haar wel net mijn haar gekleurd![]()
in donker rood bruin
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:44 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik zie dat jij nog geen pittig kort kapsel hebt, heb je hier een speciale reden voor?
Dat zal de reden zijn.quote:
Erg mooi, lekker pittigquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[ afbeelding ]
als de zon er op schijnt is het veel roder
je ziet het niet echt duidelijk op de foto de kleur tis roder
ik hou van lang haar en geen staartquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Erg mooi, lekker pittigAl ben ik persoonlijk meer van de korte kapsels
Gaaf juist, lekker gek en stoer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Apotheose het volgende:
Wie gaat nou in godsnaam zijn/haar haar blauw oid kleuren??
Inderdaad gaaf toch! toont lef! niet iedereen durft dat dus is het lekker vlot en hipquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Apotheose het volgende:
Wie gaat nou in godsnaam zijn/haar haar blauw oid kleuren??
Erg gedurfd moet ik zeggen zo'n kort geschoren stoer koppie maar dat zou ik niet durven hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Pixie. het volgende:
Dit vind ik opzich lekkere kekke baardjes misschien een idee ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha die eerste is tof!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Inderdaad gaaf toch! toont lef! niet iedereen durft dat dus is het lekker vlot en hip
[..]
Erg gedurfd moet ik zeggen zo'n kort geschoren stoer koppie maar dat zou ik niet durven hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets mis mee toch?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Pixie. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf, daar kun je zo'n een familie vogeltjes in kwijtquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zoiets? Valt lekker op! En misschien met een lekker kek kleurtje er doorheen?
Goed idee. Zo lever ik ook mijn bijdrage aan het milieu!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Gaaf, daar kun je zo'n een familie vogeltjes in kwijt
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef Pixie. het volgende:
Hallo,
Ik wil graag een nieuw kapsel en zoals veel veertigers hebben de meeste hun haar kort en pittig
Wat voor kapsel hebben jullie en welke kleur
Pics AUB voor meer duidelijkheid
M.v.g
Pixie.
Klinkt alsof jou kleuradviseur er echt verstand van heeft!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef gamezz het volgende:
Ik denk extensions, ik kan niet wachten namelijk.
Ja die kleurencombinaties klinken goed! Volgens mijn kleuradviseur sta ik goed met geel en blauw.
Misschien nog wat gel erin voor een stekeltjes-effect.
De dame uit jouw UI met een kort pittig kapselquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Klinkt alsof jou kleuradviseur er echt verstand van heeft!!
Waar zit zijn zaak? Misschien kan hij mij goed advies geven
Anders kan jij het misschien even voor mij vragen
Gel klinkt inderdaad heel goed niet te weinig lekker veel word het lekker kek en klonterig
Een motor kopen met 1000ccquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef gamezz het volgende:Is er ook iets wat mannen doen om op hun 40ste nog lekker gek over te komen?Vrouwen nemen een kort pittig kapsel, is er ook zoiets keks voor mannen?Ik overweeg ook om eens 'lekker gek' te doen namelijk.
Zeker, ik draag nu alleen nog maar kleren die bijpassende kleuren hebben! En lekker hip.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Klinkt alsof jou kleuradviseur er echt verstand van heeft!!
Waar zit zijn zaak? Misschien kan hij mij goed advies geven
Anders kan jij het misschien even voor mij vragen
Gel klinkt inderdaad heel goed niet te weinig lekker veel word het lekker kek en klonterig
Oh ja, dat ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een motor kopen met 1000cc
Om zich vervolgens gek te gaan gedragen op de weg en zich kapot te rijden zodat kids en vrouw zonder een vader verder moeten
Voor mannen is dat heel simpel, gewoon een bierbuik laten groeien en als je dan bukt zorgen dat er een bouwvakkersdecolete te zien is!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef gamezz het volgende:
Is er ook iets wat mannen doen om op hun 40ste nog lekker gek over te komen?
Vrouwen nemen een kort pittig kapsel, is er ook zoiets keks voor mannen?
Ik overweeg ook om eens 'lekker gek' te doen namelijk.
Paar gitaren erbij:quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zoiets? Valt lekker op! En misschien met een lekker kek kleurtje er doorheen?
Oef, zij durft. Supersexy.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze droomvrouw wint alles in dit topic bij voorbaat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:52 schreef Enchanter het volgende:
Dit topic is niet compleet zonder Marijke AKA de silver lady
[ afbeelding ]
hihi :$ :$quote:Op zondag 17 april 2011 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal ik de mijne maar even weghalen dan?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:03 schreef Apotheose het volgende:
je hebt kort haar en kort haar he... Als je t knalrood verft vind ik het ook niet heel boeiend. Maar dit:
[ afbeelding ]
vind ik niks mis mee. Of ben ik nu de enige die niet met de meute meeloopt?
Oh super bedankt dat je dit heb gevraagd voor mijquote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef gamezz het volgende:
Ik post het hier ook nog maar even. Pixie, ik heb navraag gedaan bij mijn kleurenadviseur, en na jouw foto gezien te hebben vond hij je bij de kleuren fel lichtgroen, zwart, (donker)magenta paars en kobaltblauw passen. Het liefst lekker fel en lekker kek, zodat het vlot en pittig overkomt.
Slechte een enkele vrouw staat het echt goed, zoals mevrouw Berry inderdaad. Maar ook in die gevallen geld dat lang haar ook hen vele malen beter staatquote:Op maandag 18 april 2011 11:03 schreef Apotheose het volgende:
je hebt kort haar en kort haar he... Als je t knalrood verft vind ik het ook niet heel boeiend. Maar dit:
[ afbeelding ]
vind ik niks mis mee. Of ben ik nu de enige die niet met de meute meeloopt?
ik denk omdat smaken verschillen.quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar in 9 van de 10 keer vind ik het er echt niet uit zien en vraag ik me af waarom ze dat zelf nou niet inzien.
Ik ken geen man die kort haar prefereert boven lang haar bij vrouwen; dus alleen doen als je niet aan de man wilt komen.quote:
niet dat ik de feminist wil uithangen hoor...quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik ken geen man die kort haar prefereert boven lang haar bij vrouwen; dus alleen doen als je niet aan de man wilt komen.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik ken geen man die kort haar prefereert boven lang haar bij vrouwen; dus alleen doen als je niet aan de man wilt komen.
ok. En nu hopen dat ik niet over oude potige wijven droomquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ok. En nu hopen dat ik niet over oude potige wijven droom
Die onderste dude, wat een eindbaas.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Inderdaad gaaf toch! toont lef! niet iedereen durft dat dus is het lekker vlot en hip
[..]
Erg gedurfd moet ik zeggen zo'n kort geschoren stoer koppie maar dat zou ik niet durven hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker wijf! ik zou der doen..quote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je hiervan?
ben je gelijk klaar voor Koninginnedag en ook alvast voor de EK volgend jaar.
Lekker pittig, lekker kek, lekker geil, ik zeg doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |