quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:18 schreef Lienekien het volgende:
Jij wil je haar gaan opsteken?
Oh, fusionfreak.![]()
Je valt op vrouwen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:16 schreef Fusionfreak het volgende:
Met alle respect, maar ik vind de meeste pittige kapsels die hier worden getoont een regelrechte afknapper. Vrouwen met kort haar vind ik sowiezo al minder aantrekklijk, laat staan dat ze ook nog eens gaan voor pittig kort. Mooi lang haar vooral losjes en speels opgestoken vind ik zelf aantrekkelijk, dat wil ik indien mijn haar langer is zelf gaan doen met mijn haar.
Ben zelf man 45 jaar.
Fusionfreakquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:16 schreef Fusionfreak het volgende:
Met alle respect, maar ik vind de meeste pittige kapsels die hier worden getoont een regelrechte afknapper. Vrouwen met kort haar vind ik sowiezo al minder aantrekklijk, laat staan dat ze ook nog eens gaan voor pittig kort. Mooi lang haar vooral losjes en speels opgestoken vind ik zelf aantrekkelijk, dat wil ik indien mijn haar langer is zelf gaan doen met mijn haar.
Ben zelf man 45 jaar.
Deze foto waar iki een zelfgebreid blauw vest draag is in juli 2010 genomen, mijn haar is intusen flink langer geworden. zal morgen een nieuwe foto plaatsen waarin je kunt zien dat mijn haar sindsdien zo'n 12 tot 15 cm langer is geworden dan de foto die je hier gepost hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fusionfreak
[ afbeelding ]
Dude heb je een dieet van een konijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:38 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Deze foto waar iki een zelfgebreid blauw vest draag is in juli 2010 genomen, mijn haar is intusen flink langer geworden. zal morgen een nieuwe foto plaatsen waarin je kunt zien dat mijn haar sindsdien zo'n 12 tot 15 cm langer is geworden dan de foto die je hier gepost hebt.
Nee hoor, ik blijf hoe ik ook eet gewoon op het zelfde gewicht. Bij mij geen (bier)buik, armen als kippebouten en zeker geen rimpels. Hier een foto van 6 mei 2011, hier is mijn haar al beduidend langer dan op de andere foto.quote:
Mooi. Veel beter dan zo'n kort en pittig kapsel. Hier kunnen zowel mannen als vrouwen een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:01 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf hoe ik ook eet gewoon op het zelfde gewicht. Bij mij geen (bier)buik, armen als kippebouten en zeker geen rimpels. Hier een foto van 6 mei 2011, hier is mijn haar al beduidend langer dan op de andere foto.
[ afbeelding ]
Yup. Mensen die wel tof zijn belachelijk makenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooi. Veel beter dan zo'n kort en pittig kapsel. Hier kunnen zowel mannen als vrouwen een voorbeeld aan nemen.
Hier doet Fusionfreak aan colour blocking. Da's heel erg high fashion.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fusionfreak
[ afbeelding ]
Ik steun Fusionfreak al vanaf het begin, mensen die wel in het geheime clubhuis mogen weten dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Yup. Mensen die wel tof zijn belachelijk maken.
Natuurlijk doe jij dat, Uwe Heerlijckheidquote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik steun Fusionfreak al vanaf het begin, mensen die wel in het geheime clubhuis mogen weten dit.
Wachtwoord is 'slagroomtoefjes'.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Natuurlijk doe jij dat, Uwe Heerlijckheid.
Dat jaquote:
gewoon. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ja
Waarom gaan vrouwen van boven de 40 (en soms eerder al) hun haar afknippen en een Hans Anders bril nemen? En allemaal in Miss Etampjes lopen zodat het allemaal klonen van elkaar worden?
ze zijn toch al getrouwd en hoeven er niet meer mooi te zijn. Dus hoppa in de trainingsbroek en tweety truiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ja
Waarom gaan vrouwen van boven de 40 (en soms eerder al) hun haar afknippen en een Hans Anders bril nemen? En allemaal in Miss Etampjes lopen zodat het allemaal klonen van elkaar worden?
Jezelf schamen voor je eigen moederquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
Godverdomme ik kwam mijn moeder tegen bij één van deze plaatjes, ik ga natuurlijk niet zeggen wie
Wtf, wil je kappen met die foto's, ik probeer van mijn eten te genietenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:01 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf hoe ik ook eet gewoon op het zelfde gewicht. Bij mij geen (bier)buik, armen als kippebouten en zeker geen rimpels. Hier een foto van 6 mei 2011, hier is mijn haar al beduidend langer dan op de andere foto.
[ afbeelding ]
Alsof je hem niet zou doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Wtf, wil je kappen met die foto's, ik probeer van mijn eten te genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |