Ik vind Durum lekkerquote:terechte klacht zoals altijd jij bent nou echt echt een voorbeeld user en poster maar ik snap niet waarom je papa kakkerlak heet madasalwel persoonlijke redenen hebben
Je bent dus lelijk?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:57 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Ik ben voor. Ik probeer het ook te motiveren door 'zoooo, dat staat je leuk'!
Des te meer aandacht krijg ik.
Wil jij heel even je avatar, en eventueel avatar-titel (heet dat zo) aanpassen? Dank u.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef amenth het volgende:
terechte klacht zoals altijd jij bent nou echt echt een voorbeeld user en poster maar ik snap niet waarom je papa kakkerlak heet madasalwel persoonlijke redenen hebben
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:58 schreef chroestjov het volgende:
Ok, dan.
komop mensen, allemaal meeklappen en zingen met;
Wat een gemene broers moet dat gehandicapte jongetje hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:58 schreef chroestjov het volgende:
Ok, dan.
Inderdaad, zegquote:Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef Kwalberto het volgende:
Werd tijd dat hier eens een topic over kwam.
Kankerleip.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:58 schreef chroestjov het volgende:
Ok, dan.
Vreselijk lelijk, en super onzeker.quote:
Wat is dat voor achterlijke reden,quote:Op maandag 31 januari 2011 01:26 schreef Gedoetje het volgende:
Wat ze bezielt? Een vent die je niet meer ziet staan en chat met een langharige blonde slet. toen dacht ik als het dan toch allemaal dellen zijn, wordt dat van mij nu kort en donker, was lachen bij de herenkapper. Ex was er niet zo blij mee, nou is het weer aangegroeid hoor, maar niet meer voor hem. Was geinspireerd door onze secretaresse, die had dat ook om die reden gedaan, ze heeft nog steeds stekels.
Volgens mijn ex was het een borderlinetrek, want die verwonden zichzelf, die reactie vond ik net zo achterlijk als de mijnequote:Op maandag 31 januari 2011 01:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijke reden,.
You go girl, helemaal super.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:26 schreef Gedoetje het volgende:
Wat ze bezielt? Een vent die je niet meer ziet staan en chat met een langharige blonde slet. toen dacht ik als het dan toch allemaal dellen zijn, wordt dat van mij nu kort en donker, was lachen bij de herenkapper. Ex was er niet zo blij mee, nou is het weer aangegroeid hoor, maar niet meer voor hem. Was geinspireerd door onze secretaresse, die had dat ook om die reden gedaan, ze heeft nog steeds stekels.
Nee, morgen weerquote:Op maandag 31 januari 2011 01:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
You go girl, helemaal super.
Leef je ook helemaal in het nu?
Beetje zeuren en hopen dat m'n exvriendje me morgen weer terugwil, die vond dat ik een millenniumkapsel had, zal wel door die jaren90 kuif zijn gekomen, die heb ik ook maar laten varen, kreeg een beetje teveel opmerkingenquote:
Ja haha, dat kan ik best wel begrijpen dat je daar veel opmerkingen over kreeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:59 schreef Gedoetje het volgende:
[..]
Beetje zeuren en hopen dat m'n exvriendje me morgen weer terugwil, die vond dat ik een millenniumkapsel had, zal wel door die jaren90 kuif zijn gekomen, die heb ik ook maar laten varen, kreeg een beetje teveel opmerkingen
Ja ga niet bij hem zeuren, loop nu gewoon op FOK te zeuren, dan heeft hij er geen last van.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja haha, dat kan ik best wel begrijpen dat je daar veel opmerkingen over kreeg.
En waarom dan zeuren bij je ex vriendje? Je staat toch zeker wel gwn midden in het leven??
Waarom zeur je dan zo veel?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:12 schreef Gedoetje het volgende:
[..]
Ja ga niet bij hem zeuren, loop nu gewoon op FOK te zeuren, dan heeft hij er geen last van.
Omdat het uit is, zit sindsdien eerst op ldvd, maar daar werd ik zo beroerd van, ben maar overgestapt op FOKquote:
Ok, maar welke kleur is je pittige kapsel dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 02:28 schreef Gedoetje het volgende:
[..]
Omdat het uit is, zit sindsdien eerst op ldvd, maar daar werd ik zo beroerd van, ben maar overgestapt op FOK
Het is nou niet meer pittig, nou is het weer blond van de Andrelonshampoo en halflang, maar wel kuifloosquote:Op maandag 31 januari 2011 02:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ok, maar welke kleur is je pittige kapsel dan?
Ok, haha.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:41 schreef Gedoetje het volgende:
[..]
Het is nou niet meer pittig, nou is het weer blond van de Andrelonshampoo en halflang, maar wel kuifloos
O van alles, maar nou zei ie dat ie dat niet zo bedoelde, vorig jaar vond ie me nog leuk zoals ik was, hij werd er vooral niet goed van dat mijn exman zo vaak belde, maar dat moest wel voor de kinderen en hij dacht altijd dat mn ex me terugwou, nou, kan ie nu zien dat dat niet het geval is.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ok, haha.
Maar het zal toch niet alleen aan het kapsel en het gezeur gelegen hebben? Wat was er nog meer mis dan?
Die had uit voorzorg haar haren afgeschoren (!) omdat ze kanker had en Rihanna is sowieso lelijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:49 schreef LastPapaRoach het volgende:
Rihanna is een lelijk pot geworden, Emma Watson hit ik ook niet meer, sylvie Meis
:S: S::S :S EMMA WATSON LEKKER MEISJE :L$:$:$:S:S:S :LEKKEKEKERRR MEiSJEEE :S:S:S JHAA TOGGG :Squote:Op maandag 31 januari 2011 03:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die had uit voorzorg haar haren afgeschoren (!) omdat ze kanker had en Rihanna is sowieso lelijk.
quote:Op maandag 31 januari 2011 03:37 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Of van die wijven met 1 kant lang en andere kant kort![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 03:37 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Of van die wijven met 1 kant lang en andere kant kort![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 03:24 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
:S: S::S :S EMMA WATSON LEKKER MEISJE :L$:$:$:S:S:S :LEKKEKEKERRR MEiSJEEE :S:S:S JHAA TOGGG :S
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 03:24 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
:S: S::S :S EMMA WATSON LEKKER MEISJE :L$:$:$:S:S:S :LEKKEKEKERRR MEiSJEEE :S:S:S JHAA TOGGG :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |