Nou niet dus. Vrouwen met korte, pittige, rode kapselsquote:Bepaalt je uiterlijk hoe vaak je de liefde bedrijft? Volgens de wetenschap wel. Zo vinden mannen met blauwe ogen vrouwen met dezelfde kleur ogen het aantrekkelijkst en hebben roodharige vrouwen meer seks.
Weet ik, maar dat doet er even niet toe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:54 schreef Heathen. het volgende:
Het gaat om echte roodharigen met lange haren.
Zelfs dat niet. Prinzipe ist Prinzipequote:
Achteraan sluiten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:58 schreef Stormqueen het volgende:
En hoe zit het met vrouwen die niet-pittig rood haar hebben?
Netjes zegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:03 schreef Wootism het volgende:
Heb me vermaakt me je kleurplaat, danku TS!![]()
[ afbeelding ]
* Folmer is jaloers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:03 schreef Wootism het volgende:
Heb me vermaakt me je kleurplaat, danku TS!![]()
[ afbeelding ]
Jij bent een vrouw uit 1981. De standaarden lagen blijkbaar vroeger wat lager dan tegenwoordig, tegenwoordig pikken mannen dit niet meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
en deze kortharige roodharige ziet er ook niet verkeerd uit
[ afbeelding ]
ah, je geeft gelukkig eerlijk toe dat je een jochie van onder de 20 bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw uit 1981. De standaarden lagen blijkbaar vroeger wat lager dan tegenwoordig, tegenwoordig pikken mannen dit niet meer.
Neequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, je geeft gelukkig eerlijk toe dat je een jochie van onder de 20 bent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |