Nou niet dus. Vrouwen met korte, pittige, rode kapselsquote:Bepaalt je uiterlijk hoe vaak je de liefde bedrijft? Volgens de wetenschap wel. Zo vinden mannen met blauwe ogen vrouwen met dezelfde kleur ogen het aantrekkelijkst en hebben roodharige vrouwen meer seks.
Weet ik, maar dat doet er even niet toe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:54 schreef Heathen. het volgende:
Het gaat om echte roodharigen met lange haren.
Zelfs dat niet. Prinzipe ist Prinzipequote:
Achteraan sluiten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:58 schreef Stormqueen het volgende:
En hoe zit het met vrouwen die niet-pittig rood haar hebben?
Netjes zegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:03 schreef Wootism het volgende:
Heb me vermaakt me je kleurplaat, danku TS!![]()
[ afbeelding ]
* Folmer is jaloers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:03 schreef Wootism het volgende:
Heb me vermaakt me je kleurplaat, danku TS!![]()
[ afbeelding ]
Jij bent een vrouw uit 1981. De standaarden lagen blijkbaar vroeger wat lager dan tegenwoordig, tegenwoordig pikken mannen dit niet meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
en deze kortharige roodharige ziet er ook niet verkeerd uit
[ afbeelding ]
ah, je geeft gelukkig eerlijk toe dat je een jochie van onder de 20 bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw uit 1981. De standaarden lagen blijkbaar vroeger wat lager dan tegenwoordig, tegenwoordig pikken mannen dit niet meer.
Neequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, je geeft gelukkig eerlijk toe dat je een jochie van onder de 20 bent
hoaxquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:07 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee
Ik ben boven de 20. En ook nog eens bijna jarig![]()
Jijquote:
OP FOK! nog wel, hoe wil jij dat doen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij
28, en dan nog op FOK! zitten
So..?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij
Daar gaat papa zich er mee bemoeien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
OP FOK! nog wel, hoe wil jij dat doen?
Niksquote:
ik ben heul niet 28, ik ben ook geen vrouw, en mensen die nog naar school gaan en in hun vakantie achter de PC hangen en niet met vrienden in de kroeg hangenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij
Die zijn idd sadquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben heul niet 28, ik ben ook geen vrouw, en mensen die nog naar school gaan en in hun vakantie achter de PC hangen en niet met vrienden in de kroeg hangen
Ik kon op deze niet zoveel leuks verzinnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:16 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Daar gaat papa zich er mee bemoeien.
[..]
Niks.
Jouw kleurplaat in mijn vorige topic was echt geniaal trouwens
Boobs!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rood, blond, zwart, geel, het maakt allemaal niet uit, ik vind vrouwen met kort haar vrijwel altijd lelijker dan wanneer diezelfde vrouwen lang haar hebben. Met andere woorden, een vrouw die er wèl knap en leuk uitziet met kort haar is voor mij nog eens tweemaal zo knap als ze lang haar heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praat normaal als je zogenaamd een hekel heb aan niggersquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |