Gemaskerdequote:Op woensdag 27 april 2011 14:12 schreef Gemaskerde het volgende:
Vooral zulke kapsels als bij de onderste foto (al kan je het niet helemaal zien maar als je een beetje kan fantaseren weet je wel wat er onder zit) zie je vaak op straat lopen.
Nee sorryquote:Op woensdag 27 april 2011 14:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gemaskerde
achternaam: Gemaskerde
geslacht: Man
volgens mij ben jij kaal met een staartje en een foute snor
![]()
vandaar dat masker ?
ah.........quote:Op woensdag 27 april 2011 14:20 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee sorry
Ben 18 met gemillimeterd haar.
Dankjewel, dat vind ik er liefquote:Op woensdag 27 april 2011 14:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.........18 jaar
![]()
dan snap ik het allemaal wel.
''geeft aai over bolletje''
Viel mij ook al op ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
huh? kaal met een staartje![]()
![]()
ik ben ook niet helemaal scherp geloof ik
en? zou je het een ramp vinden als je kaal zou worden?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:26 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dankjewel, dat vind ik er lief
Al snap ik niet 100% wat je bedoeld met dat je het snapt.
[..]
Viel mij ook al op ja.
Had al zo'n gabber kapsel in m'n hoofd, helemaal kaal en dan zo'n staart achter.
Ik zou het niet fijn vinden als ik helemaal kaal zou worden, maar een ramp is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en? zou je het een ramp vinden als je kaal zou worden?
of zou je dat niet zo erg vinden?
Nee, ik was ondertussen met iets anders bezig.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb Gemaskerde aan het huilen gebracht ?![]()
nah... ben al weg
ah oke.... nah ik help het je hopenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik zou het niet fijn vinden als ik helemaal kaal zou worden, maar een ramp is het nou ook weer niet.
Het liefst hou ik m'n kapsel zoals het nu is.
[..]
Nee, ik was ondertussen met iets anders bezig.
Maar als ik het goed begrijp heb jij dus zo'n kapsel als de onderste foto?
Bedanktquote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah oke.... nah ik help het je hopen![]()
nee op de foto in mijn fobo heb ik kort haar (expres erin gezet voor dit soort topics)
Nu is het ''schouderlengte''
maar kan morgen anders zijn heur....
heb je mij al ''gesproken" in dit topic ?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Bedankt
Aha zie het, jou heb ik een week geleden o.i.d. ook gesproken in het topic.
Maar ik snap een ding niet, waarom opeens de vraag als ik foute snor heb en kaal met een staart?
Ja pagina 3 of 4 volgens mij.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb je mij al ''gesproken" in dit topic ?![]()
weet ik niks meer van![]()
en voor de rest zat ik gewoon effe te sarren![]()
vin ik soms leuk
ik kan het niet terugvindenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ja pagina 3 of 4 volgens mij.
Aha, geen enkel probleem
hihih lekker gek zeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb je mij al ''gesproken" in dit topic ?![]()
weet ik niks meer van![]()
en voor de rest zat ik gewoon effe te sarren![]()
vin ik soms leuk
Soms krijg ik gewoon hoge drang om mijn haar, of wat anders, te veranderen. Weet eigenlijk ook niet precies waarom. Heb 2 keer een relatie gehad waarna ik toen het afgelopen was een nieuw begin heb gemaakt en daar hoorde ook 'een nieuw uiterlijk' bij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef desperatehousewive2011 het volgende:
Wat ik nu niet begrijp, is waarom mensen van die rare kleurtjes in hun haar doen. Dat is 1 onnatuurlijk en 2 foeilelijk. Bovendien weet je gewoon dat je nagestaard zal gaan worden, lijkt me geen prettig idee. Doen mensen dit om hun onzekerheid weg te poetsen of wat?
Na je verhaal te hebben gelezen, denk ik opeens dat je deze bent:quote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Soms krijg ik gewoon hoge drang om mijn haar, of wat anders, te veranderen. Weet eigenlijk ook niet precies waarom. Heb 2 keer een relatie gehad waarna ik toen het afgelopen was een nieuw begin heb gemaakt en daar hoorde ook 'een nieuw uiterlijk' bij.
Kan dan ook mijn hele huis overhoop halen en de gordijnen veranderen enzo.....
Doe het altijd in een opwelling, dan bel ik de kapper en krijgen mn vriendinnen s'avonds een doodschrik......vink leuk, dan zeg ik niks.......mn haar groeit in 2 jaar lang dus heb het altijd afwisselend lang en soms weer kort...hou niet zo van naar de kapper gaan dus dan krijg je het vanzelf weer lang......pony zelf knippen enzo.....
Denk niet dat het door onzekerheid komt. Denk ook niet dat onzekere mensen hun haar blauw gaan verfen ofzo.....onzekere mensen willen juist niet zoveel opvallen denk ik, maar dat weet ik niet zeker. Iedereen reageert anders natuurlijk......
Denk ook dat het deels 'rebels gedrag' is, want ze weten best dat het onnatuurlijk is. Of het lelijk is, is zeer persoonlijk natuurlijk.
Wil het zelf eigenlijk ook wel, blauw haar, maar dan ben ik er heel snel flauw van ben ik bang....
Alhoewel, heb ook een (hard) rose bank, en die vind ik nog steeds geweldig.
Heb ook paarse gordijnen en een fuchsiablauwe muur trouwens........
Wil mn haar ooit een keer fuchsiablauw...als ik het durf.......dan kleur ik mooi in mn interieur.........maar twijfel........ben er beetje onzeker over......
Die is gewoon zwaar neukbaar, hoort niet echt in dit topic thuis.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[ afbeelding ]
zo iets is ook wel tof staat overal bij
Wat praat jij bijna iedereen in dit topic is geefbaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef Silven het volgende:
[..]
Die is gewoon zwaar neukbaar, hoort niet echt in dit topic thuis.
Tja.......ik heb ook een neus, een mond en 2 ogen,quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Na je verhaal te hebben gelezen, denk ik opeens dat je deze bent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je moet dit topic niet te serieus opvatten. 't Is niet meer dan gewoon dollen hier. Ik schiet al in de lach als ik hier de woorden "kort en pittig" lees, maar da's vooral omdat het zo'n hype is hier. Het is zo flauw dat het vanzelf weer leuk wordt.
je zal hier maar je fotos tegenkomen en dat iedereen je zo voor lul zit te zetten enzo...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Na je verhaal te hebben gelezen, denk ik opeens dat je deze bent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je moet dit topic niet te serieus opvatten. 't Is niet meer dan gewoon dollen hier. Ik schiet al in de lach als ik hier de woorden "kort en pittig" lees, maar da's vooral omdat het zo'n hype is hier. Het is zo flauw dat het vanzelf weer leuk wordt.
Alle personen op de foto's hebben toestemming gegevenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je zal hier maar je fotos tegenkomen en dat iedereen je zo voor lul zit te zetten enzo...
ooooww! Ok. Dan is het goedquote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Alle personen op de foto's hebben toestemming gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |