Dit is idd een losse set, ik had het idee dat het dezelfde kwaliteit was als de volledige.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
@equal...
Heb je gewoon de losse set gedownload? Dat zijn namelijk gewoon streamrips en s kut idd. Als je gewoon de officiele podcast download, dan moet de kwaliteit wel gewoon redelijk goed zijn hoor
Heb ik iets verkeerds gedaan danquote:Op donderdag 14 april 2011 14:47 schreef Koepert het volgende:
Wat is die layout van de OP Fucked up via mobiel zeg...
Kan weinig goed doen zo te zienquote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef eQuaL het volgende:
Is deze TT niet al een keer voorbij gekomen?
TT niet, het nummer vast welquote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef eQuaL het volgende:
Is deze TT niet al een keer voorbij gekomen?
[..]
Dit is idd een losse set, ik had het idee dat het dezelfde kwaliteit was als de volledige.
Deze set is namelijk 56 mb, en de volledige 3 setjes zo'n 150 mb...
Ga zo eens kijken of die volledige set van beter kwaliteit is, thnx voor de tip![]()
Layout is prima, dat zijn telefoon brak is kan jij niets aan doen, maar die TT's kan je gewoon vinden in de lijstquote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gedaan dan?
[..]
Kan weinig goed doen zo te zien
Achja lekker boeiend eigenlijk, goed nummerquote:
En toch vind ik er na een lange qbase en een leuke pitch er op weinig mis mee in de afsluitende set op de open airquote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef mstx het volgende:
BORN TO LIVE
BORN TO DIE
BORN TO BE, CRUCIFIED
OOOOOWWWEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
godverdomme ik krijg zin om te hakkenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef mstx het volgende:
BORN TO LIVE
BORN TO DIE
BORN TO BE, CRUCIFIED
Nee man! Stil staan zonder shirt is het nieuwe losgaan!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:59 schreef de_huig het volgende:
[..]
godverdomme ik krijg zin om te hakken
die brakheid valt wel mee layout alleen uit verbandquote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Layout is prima, dat zijn telefoon brak is kan jij niets aan doen, maar die TT's kan je gewoon vinden in de lijst
[..]
Achja lekker boeiend eigenlijk, goed nummer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow ick hakk oook altijd op plaaatjes van haedhunters, brennun hart en dj climax
jatog, zonder shirt, beejte opgepompt voor duh vrauwtjuhsz jwtt, goeie tan, zonnebrilletje, allesquote:Op donderdag 14 april 2011 15:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee man! Stil staan zonder shirt is het nieuwe losgaan!
Morguh nieuwuh Traibol op muh rug settuh! Lekkah op tijd voor defkon!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
jatog, zonder shirt, beejte opgepompt voor duh vrauwtjuhsz jwtt, goeie tan, zonnebrilletje, alles
België is toch wel erg ver voor mij + bloemencorso + tentamens. Nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Sethje het volgende:
Gaan er nog mensen naar Daydream zaterdag?
Vraag jij je soms ook af wat er mis is met Hitler?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:50 schreef robuust89 het volgende:
Wat is er mis met bleeding for the harder styles?
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vraag jij je soms ook af wat er mis is met Hitler?
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law
Krullie en ik zijn aanwezigquote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Sethje het volgende:
Gaan er nog mensen naar Daydream zaterdag?
Nice!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:39 schreef ElDani het volgende:
Begin alweer zin te krijgen in de volgende party: Euphoria in mijn nieuwe hometown!
Oke meeten we daar wel! dit keer geen bierquote:Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Krullie en ik zijn aanwezigLekker stage-hoppen...ik denk dat dit 'm zo ongeveer gaat worden:
11.00-12.00 Atmozfears // BAD DREAM
12.00-13.00 Dweazle // BAD DREAM
13.00-13.30 Tobi Wan ft. Dr. Dub // THIS IS DUBSTEP
13.30-15.00 Fuzzi Logic // THIS IS DUBSTEP
15.00-15.45 Frequencerz // BAD DREAM
15.45-16.30 Francois // BONZAI
16.30-17.00 Max Walder vs. Manu Kenton // HALLUCINATE
17.00-18.00 AVIO Live // BAD DREAM
18.00-19.00 Alpha Twins // BAD DREAM
19.00-19.45 Tatanka // BAD DREAM
19.45-20.15 Mightyfools // ELECTRO RUSH
20.15-20.45 Donkey Rollers // BAD DREAM
20.45-21.15 Zany // BAD DREAM
21.15-22.15 Space Pirates // ELECTRO RUSH
22.15-23.30 Marcel Woods // MAIN DREAM
23.30-00.45 Ferry Corsten // MAIN DREAM
Ja hoor! Daar issie dan in goede kwaliteit:
Jullie ook naar GZ? Is niet zo heel veel animo voor in dit topic zo te zien...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Uhuh! Line-up is om te smullen en vorig jaar was echt heel vetquote:Op donderdag 14 april 2011 17:26 schreef 16meter het volgende:
Jullie ook naar GZ? Is niet zo heel veel animo voor in dit topic zo te zien...
Ik vind hem zelf ook erg fijn hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 16:50 schreef robuust89 het volgende:
K moet nog ff kijken hoe dat uitkomt.. maar op zich... animo is er wel zeg maar..quote:Op donderdag 14 april 2011 17:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jullie ook naar GZ? Is niet zo heel veel animo voor in dit topic zo te zien...
Ik vind hem ook niet zo erg. Hoef hem niet op een feest te horen maar dat komt omdat ie al zo vaak gedraaid is. In 2008 vond ik hem best oke en daar schaam ik me niet voorquote:
Theracords = open airquote:Op donderdag 14 april 2011 17:39 schreef 16meter het volgende:
Dat is wel jammer ja... maar toch is de line-up weer heel sterk. Wij gaan waarschijnlijk ook, vooral vanwege de Theracords stage (tent?).Krijgen we iig geen Bleeding for the harder styles-achtige zooi te horen.
Lekker plaatje hoor, props Theraquote:Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef T-Force het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
K moet nog ff kijken hoe dat uitkomt.. maar op zich... animo is er wel zeg maar..
Animo = kaart kopenquote:
Vanaf maandag inderdaad, kamer in Lombok. Kan er dus bijna heen lopen! Niet zo heel ver weg.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:07 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nice!
Je woont sinds kort in utrecht? Euphoria is voor mij een thuiswedstrijdje! Heenweg ca. 15 minuten fietsen, terug een stukkie langer denk ik
Ik vond hem 2008 best lekker eigenlijk..quote:Op donderdag 14 april 2011 16:50 schreef robuust89 het volgende:
Ik vond hem nooit lekker. En de vocals zijn altijd al lachwekkend geweest.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik vond hem 2008 best lekker eigenlijk..
Dat mag, niks mis met verschillende smaken!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vond hem nooit lekker. En de vocals zijn altijd al lachwekkend geweest.
Die plaat werd op een doordeweekse dag gereleased, die zaterdag ging ik naar een feest waar hij 5x op de avond werd gedraaid. Toen was ik hem meteen al zat.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:12 schreef Levitas het volgende:
Nobody said it was easy vond ik in het begin ook suuuper vet, maar toen werd hij echt continu te pas en te onpas gedraaid in welke kroeg of feest dan ook, en dat staat me een beetje tegen
Hmm.. Ik denk dat ik mezelf een liefhebber mag noemen, maar ik ik loop niet weg en schelden. Ik denk dat ik hem wel mee zou zingen (niet zo extreem blij zoals jij bedoelt, maar toch). Wat ben ik nu? Een dagjesliefhebber?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:25 schreef T-Force het volgende:
Ik moet altijd lachen als Bleeding gedraaid wordt, dan heb je echt 2 soorten mensen:
- De dagjesmens (WHOOOOOHOOOOOOOHOOOOHOOOHOOOO, helemaal blij en keihard hakken)
- De liefhebber (boze smoel, weglopen, schelden)
En dan kan dat moment voor mij al niet meer stuk, dan lach ik me kapotEn helemaal als ik liefhebbers nog kan gaan irriteren door lekker mee te zingen
Ga je op dat moment ook niet ff pissen of drinken halen ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Ik denk dat ik mezelf een liefhebber mag noemen, maar ik ik loop niet weg en schelden. Ik denk dat ik hem wel mee zou zingen (niet zo extreem blij zoals jij bedoelt, maar toch). Wat ben ik nu? Een dagjesliefhebber?
Wat niet? Die tekst is wel het ergstquote:Wat is er mis met bleeding for the harder styles?![]()
Nu we het daar toch over hebben.. Zijn er hier nog mensen die 24 april in Hoogstraten te vinden zijn voor de album release party?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef ElDani het volgende:
Een leukigheidje voor de DJ's. De Cd van Coone zijn de full-versies. Dus geen samplers (misschien vinyl) of codes. Deze kun je rechtstreeks in je CD map gooien.
Prima zooiquote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef ElDani het volgende:
Een leukigheidje voor de DJ's. De Cd van Coone zijn de full-versies. Dus geen samplers (misschien vinyl) of codes. Deze kun je rechtstreeks in je CD map gooien.
Zeikvocalsquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hoor bleeding nu voor de eerste keer
Waarom haat voor dat nummer?
Gewoon doen, vorig jaar ook een prima feest!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef T-Force het volgende:
Hmmmzzzz...was eigenlijk niet van plan om naar Emporium te gaan, maar nu ik de Trance/Electro line-up zie ga ik misschien toch daar naartoe...
Ik ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Herken mezelf hierin, zeker ook omdat als ik met de 'standaard' groep ga er maar 1 andere echte liefhebber in zit.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm.. Ik denk dat ik mezelf een liefhebber mag noemen, maar ik ik loop niet weg en schelden. Ik denk dat ik hem wel mee zou zingen (niet zo extreem blij zoals jij bedoelt, maar toch). Wat ben ik nu? Een dagjesliefhebber?
Agree, tis wel erg happy enzo, maar om het zo uit te kotsen snap ik niet.quote:
Weet ik, vorig jaar absoluut 1 vd leukste feestjes (mede door de uber-gezellige-FOK!-meet)quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef InGebruik het volgende:
Gewoon doen, vorig jaar ook een prima feest!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
quote:Born to live
Born to die
Born to be, crucified
Give our souls and take our pride
Bleeding for the, harder styles
Rising up, from the seed
Born to change, history
From the streets we unleash hell
Feel the power, decibel
[2x]
Born to live and die, be crucified
For what, we're, fighting for
Dark, inside my heart
I can't let go
I bleed, to, clean my soul
Je mist het sterkste stuk!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Weet ik, vorig jaar absoluut 1 vd leukste feestjes (mede door de uber-gezellige-FOK!-meet)
Niet dat andere platen sterke teksten hebben, maar je punt is duidelijkquote:
Beetje patsen met je meisje... tsss...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Weet ik, vorig jaar absoluut 1 vd leukste feestjes (mede door de uber-gezellige-FOK!-meet)
Blauw/Paars is KrullieWulliequote:
Ik pats ook met T-Killer & ReMcOrE die echt geweldig hard losgaanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef Koepert het volgende:
Beetje patsen met je meisje... tsss...
T-Force is trotsquote:Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Beetje patsen met je meisje... tsss...
Dat mag die ook, ik kan uit ervaring zeggen dat t gewoon n toffe chick is, maar zo is elke fokker die ik tot nu toe gemeet heb gewoon een fijn persoonquote:
Uhuhquote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef Koepert het volgende:
Dat mag die ook, ik kan uit ervaring zeggen dat t gewoon n toffe chick is, maar zo is elke fokker die ik tot nu toe gemeet heb gewoon een fijn persoon
Heb ik ook gehoord idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat mag die ook, ik kan uit ervaring zeggen dat t gewoon n toffe chick is, maar zo is elke fokker die ik tot nu toe gemeet heb gewoon een fijn persoon
Doen!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef T-Force het volgende:
Balen dat ik niet naar Loudness ga...toch maar gaan dan?
Elke meet loop ik altijd mis op feestenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord idd.
En dat heb ik ook. Heb er ook al een aantal van hier en X topic ontmoet. Verschillende feestjes. Altijd lachen.
De meet op Feestfabriek was helaas nogal karig, Decibel was wel reuze gezelligquote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef InGebruik het volgende:
Vorig jaar op Emporium, Feestfabriek en Decibel gezocht naar de meet maar nooit wat kunnen vinden.
Moet ook zeggen dat ik op Decibel de moed al snel had opgegeven omdat het op de afgesproken plek stervens druk was en ik geen gezichten van Fok!kers zou herkennen en dus mensen moest gaan vragen. Een aantal dus wel gevraagd maar die keken me nogal raar aan (waarschijnlijk drugs, 2/3 van Decibel had last van wat grote ogen).
De enige die ik hierop herken is Krulliewullie.quote:
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
De enige die ik hierop ken is Krulliewullie.
Overigens weet ik van maar 1 andere de naam nogT-Force, herken er wel een aantal van gezicht, maar vraag me de namen niet meer (ben altijd slecht geweest in namen..)
Haha, vind ik ook niet zo gek. Die foto van ons samen spreekt boekdelenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open![]()
ik herkende NLS04 niet op de "after" van hardbass omdat hij een bril op had
_!
Wat t-force zegt.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef RiKe het volgende:
Heren!
Vandaag is de dag, dat jullie de tracklist van de nieuwe Turn Up The Volume te zien.....euh....mag? (krijgen eigenlijk...ik wist niet meer hoe ik die rijm mooi af moest maken)
Digital Punk and Noisecontrollers - Blue Horizon
Max Enforcer & Waverider - Epic
Maxter - More And More
Zany & Brennan Heart - Bang The Bass
Donkey Rollers - Fusion Of Sound
Hardstyle Maffia - Boom & Blast
Ado Montorsi - Give Me All Your Money (Zatox remix) (short)
Smashing Guys - Pump And Loud (short)
W.A.S.H. - Radio Alarm (Zatox mix)
Ironblood - Scientists Of The Sound (Zatox Mix) (short)
Marlos S. meets Digital Punk - Bringing The Funk
Dj Nightkiller - Skwert (A-Lusion remix)
2 Sidez - Fuck It
Alphaverb - Substream (DJ Thera remix)
Degos & Re-Done - Funky Shit
Main Concern - Pineapple
Anybody up for a PM?
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef RiKe het volgende:
Heren!
Vandaag is de dag, dat jullie de tracklist van de nieuwe Turn Up The Volume te zien.....euh....mag? (krijgen eigenlijk...ik wist niet meer hoe ik die rijm mooi af moest maken)
Maxter - More And More
2 Sidez - Fuck It
Main Concern - Pineapple
Anybody up for a PM?
Danku dankuquote:
Ik wil alles waar een radioalarm in zit dus stuur maar!!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef RiKe het volgende:
Heren!
Maxter - More And More
2 Sidez - Fuck It
Main Concern - Pineapple
Anybody up for a PM?
Whehequote:
TT was dubbel daarom aangepast...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wie heeft TT aangepast en waarom eigenlijk?
Wat een gezeur om niks
Naja, download loopt
Liedje van de TT was dubbel, de TT an sich niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
TT was dubbel daarom aangepast...
Nee, het is een ongeschreven regel dat een track niet 2 keer als TT mag worden gebruikt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Liedje van de TT was dubbel, de TT an sich niet.
Gezeur dus
Goed, dan schik ik me daar naarquote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee, het is een ongeschreven regel dat een track niet 2 keer als TT mag worden gebruikt.
(kleine uitzondering daargelaten bij bazige anthems van feesten etc.)
Mysterylandquote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Goed, dan schik ik me daar naarMaar ik blijf het flauw vinden
Anyway, zijn er nog meer festivals die ik dit jaar niet moet missen?
Is dat niet dat uberhypete house en clubfeest?quote:
Q-dance heeft daar al jaren een eigen stagequote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dat niet dat uberhypete house en clubfeest?
Heb me laten vertellen dat er nauwelijks meer hardcore/hardstyle is.
Voor 1 stage ga ik dus echt niet naar een festivalquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
Q-dance heeft daar al jaren een eigen stage
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Voor 1 stage ga ik dus echt niet naar een festival
Misschien een foute instelling van me, maartoch
Hmm twijfel twijfel twijfel...quote:Timetable:
20h00: Doors open
21h15 – 22h00: Fenix
22h00 – 22h45: Coone
22h45 – 23h30: The Prophet
23h30 – 00h00: Brennan Heart LIVE
00h00 – 01h30: Scantraxx
00h00 – 00h45: Scantraxx SWAT Reloaded: Headhunterz & Wildstylez
00h45 – 01h30: Scantraxx SWAT Raw: Frontliner & Ran-D
01h30 – 02h00: Noisecontrollers LIVE
02h00 – 03h30: Italian madness
02h00 – 02h45: Technoboy vs Tuneboy
02h45 – 03h30: Tatanka vs Zatox
03h30 – 04h00: BLACK overdose
04h00 – 04h30: Avio LIVE
04h30 – 06h20: BLACK heroes from past, present & future: Neophyte Records vs Enzyme Records
06h20 – 07h00: Angerfist LIVE
BLACK heroes from past, present & future: Neophyte Records vs Enzyme Records:
- Neophyte
- Evil Activities
- Tha Playah
- Kasparov
- Endymion
- Nosferatu
- Ophidian
- Ruffneck
Wajo! Doe mij ook zo'n geldboom in mijn tuin!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whehe
Wanneer wordt er trouwens iets van Q-Base bekend gemaakt?
Deze zomer wordt festivalzomer voor mij: Emporium, Pinkpop, Defqon.1 (als ik kaartjes vind) Dominator Decibel en Q-Base.
In november wil ik wederom weer eens naar Qlimax
Herkenbaar, herkenbaar... Heb de mix al wel gedownload maar ben er gewoon nog niet aan toegekomen om te luisteren. Heb echt te veel om te luisteren (ook buiten hardstyle om).quote:Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef Krulliewullie het volgende:
Dan wil ik nog even T-Force en Koepert bedanken voor hun mix. Ja inderdaad heel slecht dat ik em nu pas download maar ik ben de laatste tijd mijn muzieksmaak aan het verbreden met als gevolg te veel te downloadenMijn hersenen crashen nu ook iedere keer als ik moet kiezen wat ik ga luisteren
![]()
luxeproblemen..
Wordt rond eind Mei niet altijd een datum geprikt voor Q-Base?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wanneer wordt er trouwens iets van Q-Base bekend gemaakt?
Deze zomer wordt festivalzomer voor mij: Emporium, Pinkpop, Defqon.1 (als ik kaartjes vind) Dominator Decibel en Q-Base.
In november wil ik wederom weer eens naar Qlimax
Ik mag volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Vandaag naar In Qontrol!
Nouja, de vervangende versie dan zonder hardstyle, maar met auto's!
Loop je door de gangen waar normaal mensen tegen de muurtjes zitten omdat ze niet meer kunnen lopen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik mag volgende week vrijdagAltijd apart om op een locatie waar je normaal staat te feesten rond te lopen in een totaal andere setting!
Ken je klassiekersquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Huh, ik heb een soort hardtrance versie van Loops & Things gevonden! (Is misschien al lang bekend hier maar nog niet bij mij). Vind em wel nice, maar Tatanka heeft met die vocal wel echt wat toegevoegd vind ik.
Komt me wel bekend voor maar heb er ook geen idee welke artiest/track het zou moeten zijn. Denk eerder aan een hardstyle track dan aan een dance nummer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Krulliewullie het volgende:
En een vriend van me heeft een melodietje zitten maken wat ons allebei ergens aan doet denken. Hij denkt een hardstyle track, ik dacht eigenlijk zo'n classic dance track van '90-begin 2000 jaren. Ik wordt er helemaal gek van dat ik niet op de naam kom. Misschien dat iemand kan helpen?
http://soundcloud.com/manic-cenobite/melomanic-just-jamming
Ik hoor er vooralsnog niets bekends in hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor maar heb er ook geen idee welke artiest/track het zou moeten zijn. Denk eerder aan een hardstyle track dan aan een dance nummer.
quote:
Ik moet ze eerst leren kennen voor ik ze ken he. Dus iemand interesse in klassieker-bijles?quote:
Dat is hoe ik rolquote:Op donderdag 14 april 2011 21:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Blauw/Paars is KrullieWullie![]()
Die andere is geen FOK!ker, maar een aanhangsel van NLS04
[..]
Ik pats ook met T-Killer & ReMcOrE die echt geweldig hard losgaanWas echt een fenomenale dag
![]()
Melodie heeft wat Frontliner-achtigs, deed mij eigenlijk denken aan de 2e melodie van Spacer:quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Krulliewullie het volgende:
En een vriend van me heeft een melodietje zitten maken wat ons allebei ergens aan doet denken. Hij denkt een hardstyle track, ik dacht eigenlijk zo'n classic dance track van '90-begin 2000 jaren. Ik wordt er helemaal gek van dat ik niet op de naam kom. Misschien dat iemand kan helpen?
http://soundcloud.com/manic-cenobite/melomanic-just-jamming
Waar blijft de pm?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:11 schreef Sethje het volgende:
Is het stoer als ik zeg dat ik die al heb? Bij deze!
Dream is absoluut nr 1 , ben vanaf het eerste moment verliefd op die track
Je hebt de kritieken in dit topic goed opgepakt, fijne/originele tracklijstjes de laatste tijd!quote:
Eens!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je hebt de kritieken in dit topic goed opgepakt, fijne/originele tracklijstjes de laatste tijd!![]()
Give me a gun.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef mstx het volgende:
BORN TO LIVE
BORN TO DIE
BORN TO BE, CRUCIFIED
aaah nog een vrijwilliger die wil bloeden voor de hardere stijlen!quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus organiseert b2s de 2011 editie van Decibel outdoor festival op Beekse Bergen te Hilvarenbeek.
Decibel is het festival waar diverse concepten van b2s samen komen. Naast de Decibel mainstage zijn back2school, Loudness, Hardcore4life, refuse, Pussy lounge, UP!, Darkness4life, Remember , 1992is4you! en Euphoria vertegenwoordigd. Ook dit jaar is er een nieuwe area aan het festival toegevoegd: Reactor.
Klik hier voor de trailer.
De reguliere voorverkoop begint op zaterdag 14 mei om 13:00 uur en de tickets zijn exclusief te verkrijgen via decibel.tickets.b2s.nl
De allereerste tickets die verkocht worden, ontvangen traditioneel een gratis upgrade naar VIP. Daarnaast zijn er ook dit jaar VIP tickets te koop voor de mensen die sowieso graag als VIP naar Decibel willen.
Decibel gaat ieder jaar sneller uitverkocht, wacht dus niet te lang met het aanschaffen van je ticket.Hou b2s.nl in de gaten voor de bekendmaking van de line-up en overige informatie.
Goedemorgenquote:Huh, ik heb een soort hardtrance versie van Loops & Things gevonden! (Is misschien al lang bekend hier maar nog niet bij mij). Vind em wel nice, maar Tatanka heeft met die vocal wel echt wat toegevoegd vind ik.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Defqon.1 tickets binnen (helaas wel 12,- per kaart extra betaald, maarja)
Hoe kun je trouwens checken of je kaarten scanbaar zijn
Niet, gewoon om 11 uur naar binnen stappen dus. Als je eerder bent dan de rest zit het goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Defqon.1 tickets binnen (helaas wel 12,- per kaart extra betaald, maarja)
Hoe kun je trouwens checken of je kaarten scanbaar zijn
Ik ook. lijkt me best n festival/vakantie cdtje te worden/zijnquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Waar heb je ze vandaan... marktplaats ofzo?
Hmm jammer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
Niet, gewoon om 11 uur naar binnen stappen dus. Als je eerder bent dan de rest zit het goed.
Ophalen helpt ook goed. Dan weet je teminste bij wie je geld terug kan halen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jamaar die gast kwam wel betrouwbaar over.
Heb m ook gebeld en heb kopie van z'n ID. Meer kun je vaak toch niet doen.
Tsjah alle oplichters komen betrouwbaar overquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
quote:Dj Nightkiller - Skwert (A-Lusion remix)
2 Sidez - Fuck It
Main Concern - Pineapple
Over festival-gevoel gesprokenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:24 schreef 16meter het volgende:
Party natioooonnnn, put your hands uuuup!!![]()
Qua stemming?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Achja, ik heb betaald, ik heb 2 kaarten, dus nu is t gewoon hopen dat ik er goed in kom
Geen idee, één ding weet ik wel dat ik er zin aan heb, hoop dat de vliegtijden mij die zaterdag mee zitten vanuit Portugal want wil er hoe dan ook bij zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef T-Force het volgende:
Ik denk trouwens dat die Reactor-area op Decibel een DnB/Dubstep-area wordt, wat jullie?
Beste wat je kan doen is inderdaad thuis ophalen, als hij/zij dat niet wil moet je er niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Of een area met de hele dag Davide Sonarquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef T-Force het volgende:
Ik denk trouwens dat die Reactor-area op Decibel een DnB/Dubstep-area wordt, wat jullie?
Ow dus dat is wie Roger Waters is, zag maandag de borden staan op Arnhem centraal van 'pendelbussen roger waters gelredome' en kon me bij god niet verzinnen wie de hell Roger waters zou moeten zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:10 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Heb deze hele week al geen hardstyle geluisterd. Is me de afgelopen 5 jaar nog niet gebeurd volgens mij!Afgelopen maandagavond naar het Gelredome geweest voor de show van The Wall van Roger Waters (Pink Floyd). Sindsdien draai ik alleen maar Pink Floyd, geniaal. Geen hardstyle show/event kan overtreffen wat ik daar maandagavond heb meegemaakt zeg. Dat is pas show!
![]()
Net als toen die bordjes met "PENDELBUSSEN HARD BASE"quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef T_Killer het volgende:
Ow dus dat is wie Roger Waters is, zag maandag de borden staan op Arnhem centraal van 'pendelbussen roger waters gelredome' en kon me bij god niet verzinnen wie de hell Roger waters zou moeten zijn
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Net als toen die bordjes met "PENDELBUSSEN HARD BASE"
Hee dat heb ik vanmiddag in het decibel topic al gezegdquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef T-Force het volgende:
Ik heb die hele area gemist toen... maar onlangs op een paar shows van hun gestuit (o.a. die met Pavelow), klonk toch wel aardig allemaal moet ik zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Qlub Underground op afgelopen Q-base.
quote:
Eens met commentsquote:
Mooi hoor! Verlichting was sowieso erg goed geregeld moet ik zeggen! Het enige wat misschien er nog bij zou kunnen is een verlichtings-iets aan die palen waar ook die discobollen aan hingen, maar eigenlijk vond ik dat absoluut niet een vereiste ofzo, gewoon mierenneukerij.quote:
Bazentrack iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:47 schreef poiuytr het volgende:
Wou hier nog vragen of dat openingsnummer van Wildstylez @ Q-base 2007 nog een keer werd uitgebracht. Zie net dat Hardstruction & Profite hem online hebben gezet wat een bazentrack
Haha ik zal Rinske zeggen dat ik niet de enige muziek/cultuurbarbaar ben die nog nooit van die knakker had gehoordquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef T_Killer het volgende:
Ow dus dat is wie Roger Waters is, zag maandag de borden staan op Arnhem centraal van 'pendelbussen roger waters gelredome' en kon me bij god niet verzinnen wie de hell Roger waters zou moeten zijn
Zat laatst toevallig alle releases van de NC te bekijken en als je bekijkt dat die gasten ter vergelijking ongeveer gelijktijdig met Scope DJ bekend (rond 2007) werden en wat ze sindsdien allemaal hebben bereikt. Voor mij de absolute pioneers van de scene sindsdien.quote:
Kende hem ook niet tot ik hoorde dat m'n stiefpa naar dat concert ging.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:41 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha ik zal Rinske zeggen dat ik niet de enige muziek/cultuurbarbaar ben die nog nooit van die knakker had gehoord
Scope had natuurlijk met Lockdown en Rock Hypnotic rond die tijd 2 gigantische hits te pakken. Daarnaast maakte Noisecontrollers ongeveer de meest heldige release ooit. (Aliens, Crump, Malboro Man) met daar achteraan nog Shreek, Venom Rushroom, gecombineerd met het draaien van die unreleased tracks en Thugs remix die oa in die Emporium set zitten..quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:41 schreef NLS04 het volgende:
Zat laatst toevallig alle releases van de NC te bekijken en als je bekijkt dat die gasten ter vergelijking ongeveer gelijktijdig met Scope DJ bekend (rond 2007) werden en wat ze sindsdien allemaal hebben bereikt. Voor mij de absolute pioneers van de scene sindsdien.
Zeker, laatste sets die ik van ze gehoord heb zijn elke keer nagenoeg hetzelfde.. (A-la dbstf, Brennan, hhz, etc). Vind het daarbij jammer dat er vrij weinig oudere platen gedraaid worden, altijd maar het nieuwste van het nieuwste. Mag toch eens verandering in komen..quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:48 schreef 16meter het volgende:
Was toen zeker mijn favoriete act. Zijn wel een stuk afgegleden imo.
Hé hé, zo kan die wel weer hè.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
Kende hem ook niet tot ik hoorde dat m'n stiefpa naar dat concert ging.Schijnt toch een grootheid te zijn voor die leeftijdsgroep.
Die Noisecontrollers release en de Emporium set van hun!quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:46 schreef ElDani het volgende:
[..]
Scope had natuurlijk met Lockdown en Rock Hypnotic rond die tijd 2 gigantische hits te pakken. Daarnaast maakte Noisecontrollers ongeveer de meest heldige release ooit. (Aliens, Crump, Malboro Man) met daar achteraan nog Shreek, Venom Rushroom, gecombineerd met het draaien van die unreleased tracks en Thugs remix die oa in die Emporium set zitten..
Ja, die gasten konden er wat van! Nu nog steeds overigens.
Qua act doet het mij ook niet zoveel meer maar dat heeft ook weer te maken met die overkill. Qua producties vind ik het altijd nog heldenshit. Als je zo willekeurig door de jaren heen kijkt:quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:48 schreef 16meter het volgende:
Was toen zeker mijn favoriete act. Zijn wel een stuk afgegleden imo.
Als ze een XQ krijgen zullen ze (hopelijk) wel wat leuks in de eerste uren doen met al die pareltjes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:10 schreef Baronpilsener het volgende:
Zeker, laatste sets die ik van ze gehoord heb zijn elke keer nagenoeg hetzelfde.. (A-la dbstf, Brennan, hhz, etc). Vind het daarbij jammer dat er vrij weinig oudere platen gedraaid worden, altijd maar het nieuwste van het nieuwste. Mag toch eens verandering in komen..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit vind ik toch wel vet plaatje
Nog steeds ja
quote:
T begint een beetje door te slaan hier idd, dat is ook zo stervens irritant aan t hardcore topic.. daarom post ik daar heel weinig tot niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ohja ik snap t al. Je mag, net als in het hardcore topic, alleen maar "echte" hardstyle/hardcore plaatsen en ander word je gebasht
Of gewoon niets zeggen. Als ik hier een 'mindere plaat' tegenkom, ga ik dat ook niet steeds verkondigen. Wordt de sfeer ook niet echt beter op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
T begint een beetje door te slaan hier idd, dat is ook zo stervens irritant aan t hardcore topic.. daarom post ik daar heel weinig tot niet.
Of je t nu een topplaat of een kutplaat vind mag je natuurlijk best delen. En heus, we proberen oprecht een beetje je smaak te verbeterenmaar t gebash begint idd n beetje overhand te krijgen ipv gewoon zeggen waarom je t kut vind, en wat bijvoorbeeld n betere plaat in t zelfde rijtje is.
Jank niet zo. Het was niet eens bedoeld om te trollen. Ik meende wat ik zei.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:08 schreef Beach het volgende:
Het is gewoon niet grappig expres dingen posten als FTS of just as easy.
Zeiden ze laatst niet dat ze die periode (<2010) af wilden sluiten en alleen nog maar de nieuwe dingen zouden draaien? Superjammer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:51 schreef NLS04 het volgende:
Als ze een XQ krijgen zullen ze (hopelijk) wel wat leuks in de eerste uren doen met al die pareltjes.
Eens!quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit vind ik toch wel vet plaatje
Nog steeds ja
Als er een XQ NC zou komen ben ik 100% aanwezig deze jongens hebben alleen maar pareltjes gemaakt (uitzonderingen als hierboven ergens daar gelatenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zeiden ze laatst niet dat ze die periode (<2010) af wilden sluiten en alleen nog maar de nieuwe dingen zouden draaien? Superjammer...
Ik vind dat je je verleden gewoon moet blijven koesteren, ook al vind je ze technisch gezien niet zo goed omdat je toen nog een newbie was. Blijven gewoon hele mooie nummers.
XQ NC zou er denk ik best wel eens kunnen komen dit jaar.
[..]
Eens!Zo rond die periode begon ik met hardstyle luisteren, ik vind alles van die tijd wel vet.
NC @ Emporium 2008, +426 op LSDB wtf
Ik vind alles tot en met 2009 heldige shit, Samara,surge of power,sanctus, yellow minute.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:51 schreef NLS04 het volgende:
Qua act doet het mij ook niet zoveel meer maar dat heeft ook weer te maken met die overkill. Qua producties vind ik het altijd nog heldenshit. Als je zo willekeurig door de jaren heen kijkt:
2007 Aliens, Crump
2008 Shreek, Williams Syndrome, SMD
2009 KYHU remix, surge of power dubbeltracker, yellow minute, revolution is here
2010 Bass Mechanics, Summer in the city, Paranoid, Jaydee, Tonight, pavelow
2011 Stardust, Another story, Thugs, Disco is the music.
![]()
quote:Het zijn alleen maar woorden
en schelden doet geen pijn
doe es niet zo opgefokt
t zou veel relaxter zijn
het uiten van je mening
is het allerhoogste goed
dat is juist iets wat haat ontlaad
en niet wat woede voedt
laat iedereen nou zeggen wat ie voelt
en wat ie denkt
ook al wil dat dan soms zeggen
dat je wordt gekrenkt
en spreek me nou niet tegen, lul
want dat pik ik niet
dan is de loop van m'n revolver
het laatste wat je ziet
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef de_huig het volgende:
haha vertaal die tekst in het engels..laat dv8 het inzingen en zet er een bassje onder en je hebt een hardstyle plaat..net zo simpel als 1, 2, 3.
Ja maar dat zingt Theo nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Koepert het volgende:
Ik zou die trekhaak ergens anders in drukken.. maar goed.
Oooh, wat een fijne plaatquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:47 schreef poiuytr het volgende:
Wou hier nog vragen of dat openingsnummer van Wildstylez @ Q-base 2007 nog een keer werd uitgebracht. Zie net dat Hardstruction & Profite hem online hebben gezet wat een bazentrack
Vorige delen makkelijker terug te vinden... hoe?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Een nieuwe feature voor de reeksen op FOK! : Nieuw: topicreeksen
Als je Oorlog in Libië #97. Meer bescherming gewenst. opent, kan je op de titel klikken, waarna je een overzichtje van de topics terug vindt. Niet echt vernieuwende feature imoquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vorige delen makkelijker terug te vinden... hoe?
Absoluut die van wildstylezquote:
Handig!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Een nieuwe feature voor de reeksen op FOK! : Nieuw: topicreeksen
Mijn hoofd slaapt nog, maar op welke track van zatox & the r3bels doel je?quote:Op zondag 17 april 2011 02:51 schreef Equites het volgende:
Heb volgens mij al 5 bekende dj's kunnen betrappen op het maken van een track die op Gimme Love lijkt(Zatox & The Rebels)
Alles voor een t-shirtquote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hopelijk kan ik op jullie support rekenen vanaf morgen![]()
![]()
http://www.mindillusion.nl/?p=1315
Klinkt goed. Zeker een album om naar uit te kijken.quote:Op zondag 17 april 2011 11:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
nog even iets anders, the machine is weer lekker bezig geweest:
Eerste track in de video = Kodex - Insomnia (The Machine Remix)
Zijn album is echt het album waar ik het meeste naar uitkijk
In before shitstorm...quote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een vraag. Kent er iemand nog goede nieuwe nummers? Had net ff top100 2010 van FearFM gedownload ...en ik werd er niet blij van. Waar zijn de liedjes als Nothing else Matters, Crump, Ctrl-alt-delete, Power of the mind, the Dark side, Fever, 7 deadly sins, Revolution, No one can stop us, Shout out, Scantraxx rootz, chopper, Atrocity, Followers. etc etc, kan wel door blijven gaan, vooral nummers uit de periode 2005-2008 van Donkey rollers, Zany enz. Ik hoor de laatste tijd alleen nummers met zo'n kut bass met "elektro" shit er doorheen, en zo vrolijk klinkend. En iedereen vindt dat maar geweldig
Maarja smaken verschillen.
De stijl is op het moment een stuk breder geworden. Het hangt er dus puur vanaf wat je wilt. Je kunt prima voor de wat "andere geluiden" eens naar DJ Thera of Geck-o luisteren. Voor harder werk is B-Front en eigenlijk het Fusion-stalletje aan te raden. Melodisch zou ik naar Scantraxx en Dirty Workz neigen, waarin Dirty Workz iets meer richting tek gaat.quote:Op zondag 17 april 2011 20:13 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een vraag. Kent er iemand nog goede nieuwe nummers? Had net ff top100 2010 van FearFM gedownload ...en ik werd er niet blij van. Waar zijn de liedjes als Nothing else Matters, Crump, Ctrl-alt-delete, Power of the mind, the Dark side, Fever, 7 deadly sins, Revolution, No one can stop us, Shout out, Scantraxx rootz, chopper, Atrocity, Followers. etc etc, kan wel door blijven gaan, vooral nummers uit de periode 2005-2008 van Donkey rollers, Zany enz. Ik hoor de laatste tijd alleen nummers met zo'n kut bass met "elektro" shit er doorheen, en zo vrolijk klinkend. En iedereen vindt dat maar geweldig
Maarja smaken verschillen.
En hoe zet het met Headhunterz, Donkey rollers, DV8 , zany en Noisecontrollers dan? Laatste tijd releasen die ook niet meer de geweldige nummers die ze eerst releasde. En je zegt breder, maar ik hoor alleen maar van die generic zooi, wildstylez begon er ooit is een keer mee, dat soort nummers en nu doet iedereen hetquote:Op zondag 17 april 2011 20:26 schreef ElDani het volgende:
[..]
De stijl is op het moment een stuk breder geworden. Het hangt er dus puur vanaf wat je wilt. Je kunt prima voor de wat "andere geluiden" eens naar DJ Thera of Geck-o luisteren. Voor harder werk is B-Front en eigenlijk het Fusion-stalletje aan te raden. Melodisch zou ik naar Scantraxx en Dirty Workz neigen, waarin Dirty Workz iets meer richting tek gaat.
In Italië is het op Zatox na erg rustig, maar TNT komt binnenkort met een album, wie weet is dat wat voor jou.
Er is meer dan alleen Scantraxx en Fusion.quote:Op zondag 17 april 2011 20:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En hoe zet het met Headhunterz, Donkey rollers, DV8 , zany en Noisecontrollers dan? Laatste tijd releasen die ook niet meer de geweldige nummers die ze eerst releasde. En je zegt breder, maar ik hoor alleen maar van die generic zooi, wildstylez begon er ooit is een keer mee, dat soort nummers en nu doet iedereen hetHet klint allemaal zo goedkoop, alsof het ff snel in elkaar is gemixed
Noisecontrollers zit nu met Wildstylez samen op een label, maken ongeveer dezelfde nieuwe stroming Hardstyle, vrij experimenteel maar niet heel hard. Headhunterz is bezig met een album, dus die laat ook niet superveel van zich horen. Zany & Donkey's doen gewoon hun eigen dingetje op het moment.quote:Op zondag 17 april 2011 20:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En hoe zet het met Headhunterz, Donkey rollers, DV8 , zany en Noisecontrollers dan? Laatste tijd releasen die ook niet meer de geweldige nummers die ze eerst releasde. En je zegt breder, maar ik hoor alleen maar van die generic zooi, wildstylez begon er ooit is een keer mee, dat soort nummers en nu doet iedereen hetHet klint allemaal zo goedkoop, alsof het ff snel in elkaar is gemixed
Dat heb ik eigenlijk alleen met Headhunterz en Technoboy.quote:Ik denk dat het met alle dj's wel een beetje is dat hun eerste platen het beste zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe Wake you from your boredom is er ook weer& te vinden op m'n site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:01. D-Block & S-Te-Fan Part Of The Hard
02. DJ Phil Ty Miami Belch (Polite Mix)
06. Alphaverb ft. Bass Modulators Give It Up
08. Max Enforcer & Waverider Dilemma
09. Zairon Stand Up (Piano Mix)
11. Zatox & Kingsman Smoking N Pourin
14. Crypsis Jealousy
16. Zatox How Much Can You Take
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Thnxquote:Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef Levitas het volgende:
Mind.Illusion.. HELE vette intro voor je Ground Zero set!![]()
![]()
Het is ook een schandalig lekker setje wat zo lekker weg luistert.quote:Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef Levitas het volgende:
Mind.Illusion.. HELE vette intro voor je Ground Zero set!![]()
![]()
Thnxquote:Op maandag 18 april 2011 12:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Het is ook een schandalig lekker setje wat zo lekker weg luistert.
Mijn stem heb je in ieder geval voor Ground Zero
Ik heb het even allemaal niet meegekregen, als je de stemronde wint, mag je draaien op Ground zero?quote:Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
ThnxDat voting gebeuren zal vandaag wel ergens online komen. Zal de link hier dan wel ff neer kwakken. Ben helemaaaaaal niet van dat stem gebeuren, maar tis nou eenmaal niet anders, en zou wel vet zijn om op GZ te staan
Jepquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.groundzerofest(...)style=5&pagination=2
Graag stemmen op mix 41
quote:Thanks for voting! Go back and vote for another style.
Done!quote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
Gedaanquote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
Done.quote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
Ach we zien wel waar 't eindigt... Hopelijk positief.. Al is die kans natuurlijk 1 op 347 hardstyle demo'squote:Op maandag 18 april 2011 14:19 schreef poiuytr het volgende:
Ook even op je mix gestemd. Systeem ziet er alleen beetje belachelijk uit, beter registeren ze per IPadres.
Gestemdquote:Op maandag 18 april 2011 14:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ach we zien wel waar 't eindigt... Hopelijk positief.. Al is die kans natuurlijk 1 op 347 hardstyle demo's
Zo te zien doen ze dat, zodat je ook op andere genres kan stemmen.. Maar zo te zien hebben ze geen controle erbij zitten of je met een bepaald e-mailadres al gestemd hebt op een bepaald genre..quote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Thnx allemaal!
Alleen beetje vaag dat je geen e-mail krijgt waarin je je mail moet bevestigen. Waarschijnlijk zijn er nu van die nerdo's die 10.000 mail adressen gaan verzinnen en de hele tijd op zichzelf gaan stemmen
Ze moeten gewoon kijken welke de hoogste rating op lsdb heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zo te zien doen ze dat, zodat je ook op andere genres kan stemmen.. Maar zo te zien hebben ze geen controle erbij zitten of je met een bepaald e-mailadres al gestemd hebt op een bepaald genre..
Niet helemaal slim van de organisatie
Edit: Ook even gestemd
Logische TTquote:Op maandag 18 april 2011 13:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Jep![]()
De TT trouwens:
22:00 - 23:15: Kodex
23:15 - 00:30: Tatanka
00:30 - 01:30: Beholder
01:30 - 02:30: Alpha²
02:30 - 03:00: Live: B-Front
03:00 - 04:00: Chain Reaction
04:00 - 05:00: Ran-D
05:00 - 06:00: Thera
MC: Nolz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga er waarschijnlijk niet heen, zoveelste festival met dezelfde namen en valt tussen veel andere feesten in
Hoorde zaterdag trouwens een (waarschijnlijk nieuwe) plaat die Crypsis draaide met deze vocals "I like your sense of style" of iets in die richting... Die kick was echt asociaal hard en het volume daar was sowieso al niet misselijk.Iemand enig idee welke plaat dit is?
[ Bericht 22% gewijzigd door 16meter op 18-04-2011 15:02:45 ]
Ook nog even vanaf mn werkmail gestemdquote:
Volgens mij de Luna & Chain Reaction remix van die bekende early hardstyle plaatquote:Op maandag 18 april 2011 14:49 schreef 16meter het volgende:
Hoorde zaterdag trouwens een (waarschijnlijk nieuwe) plaat die Crypsis draaide met deze vocals "I like your sense of style" of iets in die richting... Die kick was echt asociaal hard en het volume daar was sowieso al niet misselijk.Iemand enig idee welke plaat dit is?
quote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
Kan niet inloggen daaro .. maybe laterquote:Table './udc_groundzero/gz2010_users_clicks' is marked as crashed and should be repaired
Dezen? Vind ik wel een leuken nummer zo mooi met heaven van do er doorheen ook. Unknown Analoq is ook lid van de Brennan Hearts label toch? gr grquote:Op maandag 18 april 2011 14:49 schreef 16meter het volgende:
Internet Explorer werkt welquote:Op maandag 18 april 2011 17:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
Kan niet inloggen daaro .. maybe later
en ja ... zin in Loudness
JUIST!quote:
Voldoet niet echt aan de beschrijving ... denk niet dat 16m die bedoeldequote:Op maandag 18 april 2011 17:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dezen? Vind ik wel een leuken nummer zo mooi met heaven van do er doorheen ook. Unknown Analoq is ook lid van de Brennan Hearts label toch? gr gr
Dezelfde melding hieroquote:Internet Explorer werkt wel
Can't hold us downquote:
met 3 e-mails gestemdquote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
Ach.. om ook even n duit in t zakje te doen.. gestemd. met 7 adressenquote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
www.10minutemail.comquote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Thnx allemaal!
Alleen beetje vaag dat je geen e-mail krijgt waarin je je mail moet bevestigen. Waarschijnlijk zijn er nu van die nerdo's die 10.000 mail adressen gaan verzinnen en de hele tijd op zichzelf gaan stemmen
wtf is dit echt?????????quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beste Mind.Illusion,
Wij willen u bij deze laten weten dat u per direct bent gediskwalificeerd als deelnemer voor de Ground Zero contest omdat wij hebben geconstateerd dat er meerdere mensen met meerdere (valse) e-mailadressen hebben gestemd. Dit is tegen de regels, dat had u zelf ook wel kunnen bedenken.
Met vriendelijke groeten,
Ground Zero crew
quote:
Ik neem aan dat als je genoeg stemmen hebt, je op zijn minst ook al 1 stem van de vakjury hebtquote:De Jury
Als het publieke stemmen is gesloten gaan per stijl de vier populairste sets door naar de finale. Hier buigt een professionele vakjury, bestaande uit o.a. DJs Dano en Thera, zich over alle sets
Nee man.quote:Op maandag 18 april 2011 17:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dezen? Vind ik wel een leuken nummer zo mooi met heaven van do er doorheen ook. Unknown Analoq is ook lid van de Brennan Hearts label toch? gr gr
Mja.. t is wel n beetje 'leukdoen' omdat er een camera op je bakkes staat. maar muzikaal, i like.quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef Baronpilsener het volgende:
3 dudes in a room, bobbing heads,pumping fists..... awesome
I likequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Scooter![]()
![]()
Heel slecht maar vind de clip opzich wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Klinkt fijn! Geen poespas, gewoon lekker beuken!quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef Koepert het volgende:
Nieuw collabje...
I likedie ouwe( bijna hardcore) synths, weinig vd kick gehoord alleen.
Dat wordt een fijn albumpje jaquote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinkt fijn! Geen poespas, gewoon lekker beuken!
Net zoals Countdown
quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Scooter![]()
![]()
Die is zo slecht, maar dan nog slechter, nee nog slechter terwijl je niet denkt dat het slechter kan, en dan nog een stapje slechter, en dat in het kwadraat en drie keer de helft, en dan nog wat slechter, dat het gewoon vet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TNT, Digital Punk, The Machine, komt wel wat leuks aanquote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef Koepert het volgende:
Dat digtal Punk albumpje is ook wel 1 waar k naar uitkijk..Hoop alleen bij DP dat het niet zo'n mainstream hardcore achtige nummers worden zoals Intoxication en nog een paar anderen... dat vind ik te simpel klinken (soms wel ok maar niet als album).
Klinkt eigenlijk helemaal niet verkeerd, maar toch mis ik de "body" of iets...quote:Kicks klinken zo ook iets te slapjes. Zit zeker wel potentie in
@M.I de WYFYB smaakte weer goed
[ Bericht 1% gewijzigd door Deeltjesversneller op 18-04-2011 22:30:57 ]
x2quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Heel slecht maar vind de clip opzich wel grappig
Bij Digital Punk moet ik altijd denken aan die set op Decibel 2009 godverdomme wat ging dat hard zeg, nog nooit zo'n binnenkomer gehad op een feest. Hij draaide toen geloof ik samen met Profyler en het ging net zo hard niet normaal meerquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef T-Force het volgende:
Hoorde op Daydream overigens die Zatox Remix van Bringing the funkDie gruwelijk vette break en dan die stomme pitched kicks...echt bah bah bah...draai dan gewoon het origineel ofzo
![]()
Waarschijnlijk ook wel aanwezig, volgende dag alleen om 6 uur werken dus beetje kallem an doen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef haakon het volgende:
Loudness wordt em dus echt niet
Vervoer is kut en financieel ook niet een topper op het moment..
Vrijdag wel DM http://partyflock.nl/party/192358:Dangerouzmind.html ..
Dichtbij en weinig geld.. Sorry guys, grote meet andere keer voor mij
x
Ik moet ook om 7 uur m'n fiets op dus ik knal em in 1 keer door denk ik.. Wel kalm aan doen dit keer, maar die schade heb ik afgelopen weekend al ingehaald. (klopt die zin wel?)quote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bij Digital Punk moet ik altijd denken aan die set op Decibel 2009 godverdomme wat ging dat hard zeg, nog nooit zo'n binnenkomer gehad op een feest. Hij draaide toen geloof ik samen met Profyler en het ging net zo hard niet normaal meer
[..]
Waarschijnlijk ook wel aanwezig, volgende dag alleen om 6 uur werken dus beetje kallem an doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |