Noisecontrollers zit nu met Wildstylez samen op een label, maken ongeveer dezelfde nieuwe stroming Hardstyle, vrij experimenteel maar niet heel hard. Headhunterz is bezig met een album, dus die laat ook niet superveel van zich horen. Zany & Donkey's doen gewoon hun eigen dingetje op het moment.quote:Op zondag 17 april 2011 20:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En hoe zet het met Headhunterz, Donkey rollers, DV8 , zany en Noisecontrollers dan? Laatste tijd releasen die ook niet meer de geweldige nummers die ze eerst releasde. En je zegt breder, maar ik hoor alleen maar van die generic zooi, wildstylez begon er ooit is een keer mee, dat soort nummers en nu doet iedereen hetHet klint allemaal zo goedkoop, alsof het ff snel in elkaar is gemixed
Dat heb ik eigenlijk alleen met Headhunterz en Technoboy.quote:Ik denk dat het met alle dj's wel een beetje is dat hun eerste platen het beste zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe Wake you from your boredom is er ook weer& te vinden op m'n site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:01. D-Block & S-Te-Fan Part Of The Hard
02. DJ Phil Ty Miami Belch (Polite Mix)
06. Alphaverb ft. Bass Modulators Give It Up
08. Max Enforcer & Waverider Dilemma
09. Zairon Stand Up (Piano Mix)
11. Zatox & Kingsman Smoking N Pourin
14. Crypsis Jealousy
16. Zatox How Much Can You Take
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Thnxquote:Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef Levitas het volgende:
Mind.Illusion.. HELE vette intro voor je Ground Zero set!![]()
![]()
Het is ook een schandalig lekker setje wat zo lekker weg luistert.quote:Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef Levitas het volgende:
Mind.Illusion.. HELE vette intro voor je Ground Zero set!![]()
![]()
Thnxquote:Op maandag 18 april 2011 12:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Het is ook een schandalig lekker setje wat zo lekker weg luistert.
Mijn stem heb je in ieder geval voor Ground Zero
Ik heb het even allemaal niet meegekregen, als je de stemronde wint, mag je draaien op Ground zero?quote:Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
ThnxDat voting gebeuren zal vandaag wel ergens online komen. Zal de link hier dan wel ff neer kwakken. Ben helemaaaaaal niet van dat stem gebeuren, maar tis nou eenmaal niet anders, en zou wel vet zijn om op GZ te staan
Jepquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.groundzerofest(...)style=5&pagination=2
Graag stemmen op mix 41
quote:Thanks for voting! Go back and vote for another style.
Done!quote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
Gedaanquote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
Done.quote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
Ach we zien wel waar 't eindigt... Hopelijk positief.. Al is die kans natuurlijk 1 op 347 hardstyle demo'squote:Op maandag 18 april 2011 14:19 schreef poiuytr het volgende:
Ook even op je mix gestemd. Systeem ziet er alleen beetje belachelijk uit, beter registeren ze per IPadres.
Gestemdquote:Op maandag 18 april 2011 14:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ach we zien wel waar 't eindigt... Hopelijk positief.. Al is die kans natuurlijk 1 op 347 hardstyle demo's
Zo te zien doen ze dat, zodat je ook op andere genres kan stemmen.. Maar zo te zien hebben ze geen controle erbij zitten of je met een bepaald e-mailadres al gestemd hebt op een bepaald genre..quote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Thnx allemaal!
Alleen beetje vaag dat je geen e-mail krijgt waarin je je mail moet bevestigen. Waarschijnlijk zijn er nu van die nerdo's die 10.000 mail adressen gaan verzinnen en de hele tijd op zichzelf gaan stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |