Melodie heeft wat Frontliner-achtigs, deed mij eigenlijk denken aan de 2e melodie van Spacer:quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Krulliewullie het volgende:
En een vriend van me heeft een melodietje zitten maken wat ons allebei ergens aan doet denken. Hij denkt een hardstyle track, ik dacht eigenlijk zo'n classic dance track van '90-begin 2000 jaren. Ik wordt er helemaal gek van dat ik niet op de naam kom. Misschien dat iemand kan helpen?
http://soundcloud.com/manic-cenobite/melomanic-just-jamming
Waar blijft de pm?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:11 schreef Sethje het volgende:
Is het stoer als ik zeg dat ik die al heb? Bij deze!
Dream is absoluut nr 1 , ben vanaf het eerste moment verliefd op die track
Je hebt de kritieken in dit topic goed opgepakt, fijne/originele tracklijstjes de laatste tijd!quote:
Eens!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je hebt de kritieken in dit topic goed opgepakt, fijne/originele tracklijstjes de laatste tijd!![]()
Give me a gun.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef mstx het volgende:
BORN TO LIVE
BORN TO DIE
BORN TO BE, CRUCIFIED
OOOOOWWWEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
aaah nog een vrijwilliger die wil bloeden voor de hardere stijlen!quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus organiseert b2s de 2011 editie van Decibel outdoor festival op Beekse Bergen te Hilvarenbeek.
Decibel is het festival waar diverse concepten van b2s samen komen. Naast de Decibel mainstage zijn back2school, Loudness, Hardcore4life, refuse, Pussy lounge, UP!, Darkness4life, Remember , 1992is4you! en Euphoria vertegenwoordigd. Ook dit jaar is er een nieuwe area aan het festival toegevoegd: Reactor.
Klik hier voor de trailer.
De reguliere voorverkoop begint op zaterdag 14 mei om 13:00 uur en de tickets zijn exclusief te verkrijgen via decibel.tickets.b2s.nl
De allereerste tickets die verkocht worden, ontvangen traditioneel een gratis upgrade naar VIP. Daarnaast zijn er ook dit jaar VIP tickets te koop voor de mensen die sowieso graag als VIP naar Decibel willen.
Decibel gaat ieder jaar sneller uitverkocht, wacht dus niet te lang met het aanschaffen van je ticket.Hou b2s.nl in de gaten voor de bekendmaking van de line-up en overige informatie.
Goedemorgenquote:Huh, ik heb een soort hardtrance versie van Loops & Things gevonden! (Is misschien al lang bekend hier maar nog niet bij mij). Vind em wel nice, maar Tatanka heeft met die vocal wel echt wat toegevoegd vind ik.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Defqon.1 tickets binnen (helaas wel 12,- per kaart extra betaald, maarja)
Hoe kun je trouwens checken of je kaarten scanbaar zijn
Niet, gewoon om 11 uur naar binnen stappen dus. Als je eerder bent dan de rest zit het goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Defqon.1 tickets binnen (helaas wel 12,- per kaart extra betaald, maarja)
Hoe kun je trouwens checken of je kaarten scanbaar zijn
Ik ook. lijkt me best n festival/vakantie cdtje te worden/zijnquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Waar heb je ze vandaan... marktplaats ofzo?
Hmm jammer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
Niet, gewoon om 11 uur naar binnen stappen dus. Als je eerder bent dan de rest zit het goed.
Ophalen helpt ook goed. Dan weet je teminste bij wie je geld terug kan halen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jamaar die gast kwam wel betrouwbaar over.
Heb m ook gebeld en heb kopie van z'n ID. Meer kun je vaak toch niet doen.
Tsjah alle oplichters komen betrouwbaar overquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jamaar die gast kwam wel betrouwbaar over.
Heb m ook gebeld en heb kopie van z'n ID. Meer kun je vaak toch niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |