Beetje patsen met je meisje... tsss...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Weet ik, vorig jaar absoluut 1 vd leukste feestjes (mede door de uber-gezellige-FOK!-meet)
Blauw/Paars is KrullieWulliequote:
Ik pats ook met T-Killer & ReMcOrE die echt geweldig hard losgaanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef Koepert het volgende:
Beetje patsen met je meisje... tsss...
T-Force is trotsquote:Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Beetje patsen met je meisje... tsss...
Dat mag die ook, ik kan uit ervaring zeggen dat t gewoon n toffe chick is, maar zo is elke fokker die ik tot nu toe gemeet heb gewoon een fijn persoonquote:
Uhuhquote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef Koepert het volgende:
Dat mag die ook, ik kan uit ervaring zeggen dat t gewoon n toffe chick is, maar zo is elke fokker die ik tot nu toe gemeet heb gewoon een fijn persoon
Heb ik ook gehoord idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat mag die ook, ik kan uit ervaring zeggen dat t gewoon n toffe chick is, maar zo is elke fokker die ik tot nu toe gemeet heb gewoon een fijn persoon
Doen!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef T-Force het volgende:
Balen dat ik niet naar Loudness ga...toch maar gaan dan?
Elke meet loop ik altijd mis op feestenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord idd.
En dat heb ik ook. Heb er ook al een aantal van hier en X topic ontmoet. Verschillende feestjes. Altijd lachen.
De meet op Feestfabriek was helaas nogal karig, Decibel was wel reuze gezelligquote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef InGebruik het volgende:
Vorig jaar op Emporium, Feestfabriek en Decibel gezocht naar de meet maar nooit wat kunnen vinden.
Moet ook zeggen dat ik op Decibel de moed al snel had opgegeven omdat het op de afgesproken plek stervens druk was en ik geen gezichten van Fok!kers zou herkennen en dus mensen moest gaan vragen. Een aantal dus wel gevraagd maar die keken me nogal raar aan (waarschijnlijk drugs, 2/3 van Decibel had last van wat grote ogen).
De enige die ik hierop herken is Krulliewullie.quote:
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
De enige die ik hierop ken is Krulliewullie.
Overigens weet ik van maar 1 andere de naam nogT-Force, herken er wel een aantal van gezicht, maar vraag me de namen niet meer (ben altijd slecht geweest in namen..)
Haha, vind ik ook niet zo gek. Die foto van ons samen spreekt boekdelenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open![]()
ik herkende NLS04 niet op de "after" van hardbass omdat hij een bril op had
_!
Wat t-force zegt.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef RiKe het volgende:
Heren!
Vandaag is de dag, dat jullie de tracklist van de nieuwe Turn Up The Volume te zien.....euh....mag? (krijgen eigenlijk...ik wist niet meer hoe ik die rijm mooi af moest maken)
Digital Punk and Noisecontrollers - Blue Horizon
Max Enforcer & Waverider - Epic
Maxter - More And More
Zany & Brennan Heart - Bang The Bass
Donkey Rollers - Fusion Of Sound
Hardstyle Maffia - Boom & Blast
Ado Montorsi - Give Me All Your Money (Zatox remix) (short)
Smashing Guys - Pump And Loud (short)
W.A.S.H. - Radio Alarm (Zatox mix)
Ironblood - Scientists Of The Sound (Zatox Mix) (short)
Marlos S. meets Digital Punk - Bringing The Funk
Dj Nightkiller - Skwert (A-Lusion remix)
2 Sidez - Fuck It
Alphaverb - Substream (DJ Thera remix)
Degos & Re-Done - Funky Shit
Main Concern - Pineapple
Anybody up for a PM?
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef RiKe het volgende:
Heren!
Vandaag is de dag, dat jullie de tracklist van de nieuwe Turn Up The Volume te zien.....euh....mag? (krijgen eigenlijk...ik wist niet meer hoe ik die rijm mooi af moest maken)
Maxter - More And More
2 Sidez - Fuck It
Main Concern - Pineapple
Anybody up for a PM?
Danku dankuquote:
Ik wil alles waar een radioalarm in zit dus stuur maar!!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef RiKe het volgende:
Heren!
Maxter - More And More
2 Sidez - Fuck It
Main Concern - Pineapple
Anybody up for a PM?
Whehequote:
TT was dubbel daarom aangepast...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wie heeft TT aangepast en waarom eigenlijk?
Wat een gezeur om niks
Naja, download loopt
Liedje van de TT was dubbel, de TT an sich niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
TT was dubbel daarom aangepast...
Nee, het is een ongeschreven regel dat een track niet 2 keer als TT mag worden gebruikt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Liedje van de TT was dubbel, de TT an sich niet.
Gezeur dus
Goed, dan schik ik me daar naarquote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee, het is een ongeschreven regel dat een track niet 2 keer als TT mag worden gebruikt.
(kleine uitzondering daargelaten bij bazige anthems van feesten etc.)
Mysterylandquote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Goed, dan schik ik me daar naarMaar ik blijf het flauw vinden
Anyway, zijn er nog meer festivals die ik dit jaar niet moet missen?
Is dat niet dat uberhypete house en clubfeest?quote:
Q-dance heeft daar al jaren een eigen stagequote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dat niet dat uberhypete house en clubfeest?
Heb me laten vertellen dat er nauwelijks meer hardcore/hardstyle is.
Voor 1 stage ga ik dus echt niet naar een festivalquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
Q-dance heeft daar al jaren een eigen stage
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Voor 1 stage ga ik dus echt niet naar een festival
Misschien een foute instelling van me, maartoch
Hmm twijfel twijfel twijfel...quote:Timetable:
20h00: Doors open
21h15 – 22h00: Fenix
22h00 – 22h45: Coone
22h45 – 23h30: The Prophet
23h30 – 00h00: Brennan Heart LIVE
00h00 – 01h30: Scantraxx
00h00 – 00h45: Scantraxx SWAT Reloaded: Headhunterz & Wildstylez
00h45 – 01h30: Scantraxx SWAT Raw: Frontliner & Ran-D
01h30 – 02h00: Noisecontrollers LIVE
02h00 – 03h30: Italian madness
02h00 – 02h45: Technoboy vs Tuneboy
02h45 – 03h30: Tatanka vs Zatox
03h30 – 04h00: BLACK overdose
04h00 – 04h30: Avio LIVE
04h30 – 06h20: BLACK heroes from past, present & future: Neophyte Records vs Enzyme Records
06h20 – 07h00: Angerfist LIVE
BLACK heroes from past, present & future: Neophyte Records vs Enzyme Records:
- Neophyte
- Evil Activities
- Tha Playah
- Kasparov
- Endymion
- Nosferatu
- Ophidian
- Ruffneck
Wajo! Doe mij ook zo'n geldboom in mijn tuin!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whehe
Wanneer wordt er trouwens iets van Q-Base bekend gemaakt?
Deze zomer wordt festivalzomer voor mij: Emporium, Pinkpop, Defqon.1 (als ik kaartjes vind) Dominator Decibel en Q-Base.
In november wil ik wederom weer eens naar Qlimax
Herkenbaar, herkenbaar... Heb de mix al wel gedownload maar ben er gewoon nog niet aan toegekomen om te luisteren. Heb echt te veel om te luisteren (ook buiten hardstyle om).quote:Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef Krulliewullie het volgende:
Dan wil ik nog even T-Force en Koepert bedanken voor hun mix. Ja inderdaad heel slecht dat ik em nu pas download maar ik ben de laatste tijd mijn muzieksmaak aan het verbreden met als gevolg te veel te downloadenMijn hersenen crashen nu ook iedere keer als ik moet kiezen wat ik ga luisteren
![]()
luxeproblemen..
Wordt rond eind Mei niet altijd een datum geprikt voor Q-Base?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wanneer wordt er trouwens iets van Q-Base bekend gemaakt?
Deze zomer wordt festivalzomer voor mij: Emporium, Pinkpop, Defqon.1 (als ik kaartjes vind) Dominator Decibel en Q-Base.
In november wil ik wederom weer eens naar Qlimax
Ik mag volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Vandaag naar In Qontrol!
Nouja, de vervangende versie dan zonder hardstyle, maar met auto's!
Loop je door de gangen waar normaal mensen tegen de muurtjes zitten omdat ze niet meer kunnen lopen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik mag volgende week vrijdagAltijd apart om op een locatie waar je normaal staat te feesten rond te lopen in een totaal andere setting!
Ken je klassiekersquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Huh, ik heb een soort hardtrance versie van Loops & Things gevonden! (Is misschien al lang bekend hier maar nog niet bij mij). Vind em wel nice, maar Tatanka heeft met die vocal wel echt wat toegevoegd vind ik.
Komt me wel bekend voor maar heb er ook geen idee welke artiest/track het zou moeten zijn. Denk eerder aan een hardstyle track dan aan een dance nummer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Krulliewullie het volgende:
En een vriend van me heeft een melodietje zitten maken wat ons allebei ergens aan doet denken. Hij denkt een hardstyle track, ik dacht eigenlijk zo'n classic dance track van '90-begin 2000 jaren. Ik wordt er helemaal gek van dat ik niet op de naam kom. Misschien dat iemand kan helpen?
http://soundcloud.com/manic-cenobite/melomanic-just-jamming
Ik hoor er vooralsnog niets bekends in hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor maar heb er ook geen idee welke artiest/track het zou moeten zijn. Denk eerder aan een hardstyle track dan aan een dance nummer.
quote:
Ik moet ze eerst leren kennen voor ik ze ken he. Dus iemand interesse in klassieker-bijles?quote:
Dat is hoe ik rolquote:Op donderdag 14 april 2011 21:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Blauw/Paars is KrullieWullie![]()
Die andere is geen FOK!ker, maar een aanhangsel van NLS04
[..]
Ik pats ook met T-Killer & ReMcOrE die echt geweldig hard losgaanWas echt een fenomenale dag
![]()
Melodie heeft wat Frontliner-achtigs, deed mij eigenlijk denken aan de 2e melodie van Spacer:quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Krulliewullie het volgende:
En een vriend van me heeft een melodietje zitten maken wat ons allebei ergens aan doet denken. Hij denkt een hardstyle track, ik dacht eigenlijk zo'n classic dance track van '90-begin 2000 jaren. Ik wordt er helemaal gek van dat ik niet op de naam kom. Misschien dat iemand kan helpen?
http://soundcloud.com/manic-cenobite/melomanic-just-jamming
Waar blijft de pm?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:11 schreef Sethje het volgende:
Is het stoer als ik zeg dat ik die al heb? Bij deze!
Dream is absoluut nr 1 , ben vanaf het eerste moment verliefd op die track
Je hebt de kritieken in dit topic goed opgepakt, fijne/originele tracklijstjes de laatste tijd!quote:
Eens!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je hebt de kritieken in dit topic goed opgepakt, fijne/originele tracklijstjes de laatste tijd!![]()
Give me a gun.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef mstx het volgende:
BORN TO LIVE
BORN TO DIE
BORN TO BE, CRUCIFIED
OOOOOWWWEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
aaah nog een vrijwilliger die wil bloeden voor de hardere stijlen!quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus organiseert b2s de 2011 editie van Decibel outdoor festival op Beekse Bergen te Hilvarenbeek.
Decibel is het festival waar diverse concepten van b2s samen komen. Naast de Decibel mainstage zijn back2school, Loudness, Hardcore4life, refuse, Pussy lounge, UP!, Darkness4life, Remember , 1992is4you! en Euphoria vertegenwoordigd. Ook dit jaar is er een nieuwe area aan het festival toegevoegd: Reactor.
Klik hier voor de trailer.
De reguliere voorverkoop begint op zaterdag 14 mei om 13:00 uur en de tickets zijn exclusief te verkrijgen via decibel.tickets.b2s.nl
De allereerste tickets die verkocht worden, ontvangen traditioneel een gratis upgrade naar VIP. Daarnaast zijn er ook dit jaar VIP tickets te koop voor de mensen die sowieso graag als VIP naar Decibel willen.
Decibel gaat ieder jaar sneller uitverkocht, wacht dus niet te lang met het aanschaffen van je ticket.Hou b2s.nl in de gaten voor de bekendmaking van de line-up en overige informatie.
Goedemorgenquote:Huh, ik heb een soort hardtrance versie van Loops & Things gevonden! (Is misschien al lang bekend hier maar nog niet bij mij). Vind em wel nice, maar Tatanka heeft met die vocal wel echt wat toegevoegd vind ik.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Defqon.1 tickets binnen (helaas wel 12,- per kaart extra betaald, maarja)
Hoe kun je trouwens checken of je kaarten scanbaar zijn
Niet, gewoon om 11 uur naar binnen stappen dus. Als je eerder bent dan de rest zit het goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Defqon.1 tickets binnen (helaas wel 12,- per kaart extra betaald, maarja)
Hoe kun je trouwens checken of je kaarten scanbaar zijn
Ik ook. lijkt me best n festival/vakantie cdtje te worden/zijnquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Waar heb je ze vandaan... marktplaats ofzo?
Hmm jammer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
Niet, gewoon om 11 uur naar binnen stappen dus. Als je eerder bent dan de rest zit het goed.
Ophalen helpt ook goed. Dan weet je teminste bij wie je geld terug kan halen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jamaar die gast kwam wel betrouwbaar over.
Heb m ook gebeld en heb kopie van z'n ID. Meer kun je vaak toch niet doen.
Tsjah alle oplichters komen betrouwbaar overquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jamaar die gast kwam wel betrouwbaar over.
Heb m ook gebeld en heb kopie van z'n ID. Meer kun je vaak toch niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |