TT was dubbel daarom aangepast...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wie heeft TT aangepast en waarom eigenlijk?
Wat een gezeur om niks
Naja, download loopt
Liedje van de TT was dubbel, de TT an sich niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
TT was dubbel daarom aangepast...
Nee, het is een ongeschreven regel dat een track niet 2 keer als TT mag worden gebruikt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Liedje van de TT was dubbel, de TT an sich niet.
Gezeur dus
Goed, dan schik ik me daar naarquote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee, het is een ongeschreven regel dat een track niet 2 keer als TT mag worden gebruikt.
(kleine uitzondering daargelaten bij bazige anthems van feesten etc.)
Mysterylandquote:Op donderdag 14 april 2011 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Goed, dan schik ik me daar naarMaar ik blijf het flauw vinden
Anyway, zijn er nog meer festivals die ik dit jaar niet moet missen?
Is dat niet dat uberhypete house en clubfeest?quote:
Q-dance heeft daar al jaren een eigen stagequote:Op donderdag 14 april 2011 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dat niet dat uberhypete house en clubfeest?
Heb me laten vertellen dat er nauwelijks meer hardcore/hardstyle is.
Voor 1 stage ga ik dus echt niet naar een festivalquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:00 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
Q-dance heeft daar al jaren een eigen stage
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Voor 1 stage ga ik dus echt niet naar een festival
Misschien een foute instelling van me, maartoch
Hmm twijfel twijfel twijfel...quote:Timetable:
20h00: Doors open
21h15 – 22h00: Fenix
22h00 – 22h45: Coone
22h45 – 23h30: The Prophet
23h30 – 00h00: Brennan Heart LIVE
00h00 – 01h30: Scantraxx
00h00 – 00h45: Scantraxx SWAT Reloaded: Headhunterz & Wildstylez
00h45 – 01h30: Scantraxx SWAT Raw: Frontliner & Ran-D
01h30 – 02h00: Noisecontrollers LIVE
02h00 – 03h30: Italian madness
02h00 – 02h45: Technoboy vs Tuneboy
02h45 – 03h30: Tatanka vs Zatox
03h30 – 04h00: BLACK overdose
04h00 – 04h30: Avio LIVE
04h30 – 06h20: BLACK heroes from past, present & future: Neophyte Records vs Enzyme Records
06h20 – 07h00: Angerfist LIVE
BLACK heroes from past, present & future: Neophyte Records vs Enzyme Records:
- Neophyte
- Evil Activities
- Tha Playah
- Kasparov
- Endymion
- Nosferatu
- Ophidian
- Ruffneck
Wajo! Doe mij ook zo'n geldboom in mijn tuin!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whehe
Wanneer wordt er trouwens iets van Q-Base bekend gemaakt?
Deze zomer wordt festivalzomer voor mij: Emporium, Pinkpop, Defqon.1 (als ik kaartjes vind) Dominator Decibel en Q-Base.
In november wil ik wederom weer eens naar Qlimax
Herkenbaar, herkenbaar... Heb de mix al wel gedownload maar ben er gewoon nog niet aan toegekomen om te luisteren. Heb echt te veel om te luisteren (ook buiten hardstyle om).quote:Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef Krulliewullie het volgende:
Dan wil ik nog even T-Force en Koepert bedanken voor hun mix. Ja inderdaad heel slecht dat ik em nu pas download maar ik ben de laatste tijd mijn muzieksmaak aan het verbreden met als gevolg te veel te downloadenMijn hersenen crashen nu ook iedere keer als ik moet kiezen wat ik ga luisteren
![]()
luxeproblemen..
Wordt rond eind Mei niet altijd een datum geprikt voor Q-Base?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wanneer wordt er trouwens iets van Q-Base bekend gemaakt?
Deze zomer wordt festivalzomer voor mij: Emporium, Pinkpop, Defqon.1 (als ik kaartjes vind) Dominator Decibel en Q-Base.
In november wil ik wederom weer eens naar Qlimax
Ik mag volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Vandaag naar In Qontrol!
Nouja, de vervangende versie dan zonder hardstyle, maar met auto's!
Loop je door de gangen waar normaal mensen tegen de muurtjes zitten omdat ze niet meer kunnen lopen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik mag volgende week vrijdagAltijd apart om op een locatie waar je normaal staat te feesten rond te lopen in een totaal andere setting!
Ken je klassiekersquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Huh, ik heb een soort hardtrance versie van Loops & Things gevonden! (Is misschien al lang bekend hier maar nog niet bij mij). Vind em wel nice, maar Tatanka heeft met die vocal wel echt wat toegevoegd vind ik.
Komt me wel bekend voor maar heb er ook geen idee welke artiest/track het zou moeten zijn. Denk eerder aan een hardstyle track dan aan een dance nummer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Krulliewullie het volgende:
En een vriend van me heeft een melodietje zitten maken wat ons allebei ergens aan doet denken. Hij denkt een hardstyle track, ik dacht eigenlijk zo'n classic dance track van '90-begin 2000 jaren. Ik wordt er helemaal gek van dat ik niet op de naam kom. Misschien dat iemand kan helpen?
http://soundcloud.com/manic-cenobite/melomanic-just-jamming
Ik hoor er vooralsnog niets bekends in hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor maar heb er ook geen idee welke artiest/track het zou moeten zijn. Denk eerder aan een hardstyle track dan aan een dance nummer.
quote:
Ik moet ze eerst leren kennen voor ik ze ken he. Dus iemand interesse in klassieker-bijles?quote:
Dat is hoe ik rolquote:Op donderdag 14 april 2011 21:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Blauw/Paars is KrullieWullie![]()
Die andere is geen FOK!ker, maar een aanhangsel van NLS04
[..]
Ik pats ook met T-Killer & ReMcOrE die echt geweldig hard losgaanWas echt een fenomenale dag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |