quote:Dj Nightkiller - Skwert (A-Lusion remix)
2 Sidez - Fuck It
Alphaverb - Substream (DJ Thera remix)
Degos & Re-Done - Funky Shit
Main Concern - Pineapple
Over festival-gevoel gesprokenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:24 schreef 16meter het volgende:
Party natioooonnnn, put your hands uuuup!!![]()
Qua stemming?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Achja, ik heb betaald, ik heb 2 kaarten, dus nu is t gewoon hopen dat ik er goed in kom
Geen idee, één ding weet ik wel dat ik er zin aan heb, hoop dat de vliegtijden mij die zaterdag mee zitten vanuit Portugal want wil er hoe dan ook bij zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef T-Force het volgende:
Ik denk trouwens dat die Reactor-area op Decibel een DnB/Dubstep-area wordt, wat jullie?
Beste wat je kan doen is inderdaad thuis ophalen, als hij/zij dat niet wil moet je er niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jamaar die gast kwam wel betrouwbaar over.
Heb m ook gebeld en heb kopie van z'n ID. Meer kun je vaak toch niet doen.
Of een area met de hele dag Davide Sonarquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef T-Force het volgende:
Ik denk trouwens dat die Reactor-area op Decibel een DnB/Dubstep-area wordt, wat jullie?
Ow dus dat is wie Roger Waters is, zag maandag de borden staan op Arnhem centraal van 'pendelbussen roger waters gelredome' en kon me bij god niet verzinnen wie de hell Roger waters zou moeten zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:10 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Heb deze hele week al geen hardstyle geluisterd. Is me de afgelopen 5 jaar nog niet gebeurd volgens mij!Afgelopen maandagavond naar het Gelredome geweest voor de show van The Wall van Roger Waters (Pink Floyd). Sindsdien draai ik alleen maar Pink Floyd, geniaal. Geen hardstyle show/event kan overtreffen wat ik daar maandagavond heb meegemaakt zeg. Dat is pas show!
![]()
Net als toen die bordjes met "PENDELBUSSEN HARD BASE"quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef T_Killer het volgende:
Ow dus dat is wie Roger Waters is, zag maandag de borden staan op Arnhem centraal van 'pendelbussen roger waters gelredome' en kon me bij god niet verzinnen wie de hell Roger waters zou moeten zijn
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Net als toen die bordjes met "PENDELBUSSEN HARD BASE"
Hee dat heb ik vanmiddag in het decibel topic al gezegdquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef T-Force het volgende:
Ik heb die hele area gemist toen... maar onlangs op een paar shows van hun gestuit (o.a. die met Pavelow), klonk toch wel aardig allemaal moet ik zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Qlub Underground op afgelopen Q-base.
quote:
Eens met commentsquote:
Mooi hoor! Verlichting was sowieso erg goed geregeld moet ik zeggen! Het enige wat misschien er nog bij zou kunnen is een verlichtings-iets aan die palen waar ook die discobollen aan hingen, maar eigenlijk vond ik dat absoluut niet een vereiste ofzo, gewoon mierenneukerij.quote:
Bazentrack iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:47 schreef poiuytr het volgende:
Wou hier nog vragen of dat openingsnummer van Wildstylez @ Q-base 2007 nog een keer werd uitgebracht. Zie net dat Hardstruction & Profite hem online hebben gezet wat een bazentrack
Haha ik zal Rinske zeggen dat ik niet de enige muziek/cultuurbarbaar ben die nog nooit van die knakker had gehoordquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef T_Killer het volgende:
Ow dus dat is wie Roger Waters is, zag maandag de borden staan op Arnhem centraal van 'pendelbussen roger waters gelredome' en kon me bij god niet verzinnen wie de hell Roger waters zou moeten zijn
Zat laatst toevallig alle releases van de NC te bekijken en als je bekijkt dat die gasten ter vergelijking ongeveer gelijktijdig met Scope DJ bekend (rond 2007) werden en wat ze sindsdien allemaal hebben bereikt. Voor mij de absolute pioneers van de scene sindsdien.quote:
Kende hem ook niet tot ik hoorde dat m'n stiefpa naar dat concert ging.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:41 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha ik zal Rinske zeggen dat ik niet de enige muziek/cultuurbarbaar ben die nog nooit van die knakker had gehoord
Scope had natuurlijk met Lockdown en Rock Hypnotic rond die tijd 2 gigantische hits te pakken. Daarnaast maakte Noisecontrollers ongeveer de meest heldige release ooit. (Aliens, Crump, Malboro Man) met daar achteraan nog Shreek, Venom Rushroom, gecombineerd met het draaien van die unreleased tracks en Thugs remix die oa in die Emporium set zitten..quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:41 schreef NLS04 het volgende:
Zat laatst toevallig alle releases van de NC te bekijken en als je bekijkt dat die gasten ter vergelijking ongeveer gelijktijdig met Scope DJ bekend (rond 2007) werden en wat ze sindsdien allemaal hebben bereikt. Voor mij de absolute pioneers van de scene sindsdien.
Zeker, laatste sets die ik van ze gehoord heb zijn elke keer nagenoeg hetzelfde.. (A-la dbstf, Brennan, hhz, etc). Vind het daarbij jammer dat er vrij weinig oudere platen gedraaid worden, altijd maar het nieuwste van het nieuwste. Mag toch eens verandering in komen..quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:48 schreef 16meter het volgende:
Was toen zeker mijn favoriete act. Zijn wel een stuk afgegleden imo.
Hé hé, zo kan die wel weer hè.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
Kende hem ook niet tot ik hoorde dat m'n stiefpa naar dat concert ging.Schijnt toch een grootheid te zijn voor die leeftijdsgroep.
Die Noisecontrollers release en de Emporium set van hun!quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:46 schreef ElDani het volgende:
[..]
Scope had natuurlijk met Lockdown en Rock Hypnotic rond die tijd 2 gigantische hits te pakken. Daarnaast maakte Noisecontrollers ongeveer de meest heldige release ooit. (Aliens, Crump, Malboro Man) met daar achteraan nog Shreek, Venom Rushroom, gecombineerd met het draaien van die unreleased tracks en Thugs remix die oa in die Emporium set zitten..
Ja, die gasten konden er wat van! Nu nog steeds overigens.
Qua act doet het mij ook niet zoveel meer maar dat heeft ook weer te maken met die overkill. Qua producties vind ik het altijd nog heldenshit. Als je zo willekeurig door de jaren heen kijkt:quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:48 schreef 16meter het volgende:
Was toen zeker mijn favoriete act. Zijn wel een stuk afgegleden imo.
Als ze een XQ krijgen zullen ze (hopelijk) wel wat leuks in de eerste uren doen met al die pareltjes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:10 schreef Baronpilsener het volgende:
Zeker, laatste sets die ik van ze gehoord heb zijn elke keer nagenoeg hetzelfde.. (A-la dbstf, Brennan, hhz, etc). Vind het daarbij jammer dat er vrij weinig oudere platen gedraaid worden, altijd maar het nieuwste van het nieuwste. Mag toch eens verandering in komen..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit vind ik toch wel vet plaatje
Nog steeds ja
quote:
T begint een beetje door te slaan hier idd, dat is ook zo stervens irritant aan t hardcore topic.. daarom post ik daar heel weinig tot niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ohja ik snap t al. Je mag, net als in het hardcore topic, alleen maar "echte" hardstyle/hardcore plaatsen en ander word je gebasht
Of gewoon niets zeggen. Als ik hier een 'mindere plaat' tegenkom, ga ik dat ook niet steeds verkondigen. Wordt de sfeer ook niet echt beter op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
T begint een beetje door te slaan hier idd, dat is ook zo stervens irritant aan t hardcore topic.. daarom post ik daar heel weinig tot niet.
Of je t nu een topplaat of een kutplaat vind mag je natuurlijk best delen. En heus, we proberen oprecht een beetje je smaak te verbeterenmaar t gebash begint idd n beetje overhand te krijgen ipv gewoon zeggen waarom je t kut vind, en wat bijvoorbeeld n betere plaat in t zelfde rijtje is.
Jank niet zo. Het was niet eens bedoeld om te trollen. Ik meende wat ik zei.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:08 schreef Beach het volgende:
Het is gewoon niet grappig expres dingen posten als FTS of just as easy.
Zeiden ze laatst niet dat ze die periode (<2010) af wilden sluiten en alleen nog maar de nieuwe dingen zouden draaien? Superjammer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:51 schreef NLS04 het volgende:
Als ze een XQ krijgen zullen ze (hopelijk) wel wat leuks in de eerste uren doen met al die pareltjes.
Eens!quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit vind ik toch wel vet plaatje
Nog steeds ja
Als er een XQ NC zou komen ben ik 100% aanwezig deze jongens hebben alleen maar pareltjes gemaakt (uitzonderingen als hierboven ergens daar gelatenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zeiden ze laatst niet dat ze die periode (<2010) af wilden sluiten en alleen nog maar de nieuwe dingen zouden draaien? Superjammer...
Ik vind dat je je verleden gewoon moet blijven koesteren, ook al vind je ze technisch gezien niet zo goed omdat je toen nog een newbie was. Blijven gewoon hele mooie nummers.
XQ NC zou er denk ik best wel eens kunnen komen dit jaar.
[..]
Eens!Zo rond die periode begon ik met hardstyle luisteren, ik vind alles van die tijd wel vet.
NC @ Emporium 2008, +426 op LSDB wtf
Ik vind alles tot en met 2009 heldige shit, Samara,surge of power,sanctus, yellow minute.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:51 schreef NLS04 het volgende:
Qua act doet het mij ook niet zoveel meer maar dat heeft ook weer te maken met die overkill. Qua producties vind ik het altijd nog heldenshit. Als je zo willekeurig door de jaren heen kijkt:
2007 Aliens, Crump
2008 Shreek, Williams Syndrome, SMD
2009 KYHU remix, surge of power dubbeltracker, yellow minute, revolution is here
2010 Bass Mechanics, Summer in the city, Paranoid, Jaydee, Tonight, pavelow
2011 Stardust, Another story, Thugs, Disco is the music.
![]()
quote:Het zijn alleen maar woorden
en schelden doet geen pijn
doe es niet zo opgefokt
t zou veel relaxter zijn
het uiten van je mening
is het allerhoogste goed
dat is juist iets wat haat ontlaad
en niet wat woede voedt
laat iedereen nou zeggen wat ie voelt
en wat ie denkt
ook al wil dat dan soms zeggen