quote:Dj Nightkiller - Skwert (A-Lusion remix)
2 Sidez - Fuck It
Alphaverb - Substream (DJ Thera remix)
Degos & Re-Done - Funky Shit
Main Concern - Pineapple
Over festival-gevoel gesprokenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:24 schreef 16meter het volgende:
Party natioooonnnn, put your hands uuuup!!![]()
Qua stemming?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Achja, ik heb betaald, ik heb 2 kaarten, dus nu is t gewoon hopen dat ik er goed in kom
Geen idee, één ding weet ik wel dat ik er zin aan heb, hoop dat de vliegtijden mij die zaterdag mee zitten vanuit Portugal want wil er hoe dan ook bij zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef T-Force het volgende:
Ik denk trouwens dat die Reactor-area op Decibel een DnB/Dubstep-area wordt, wat jullie?
Beste wat je kan doen is inderdaad thuis ophalen, als hij/zij dat niet wil moet je er niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jamaar die gast kwam wel betrouwbaar over.
Heb m ook gebeld en heb kopie van z'n ID. Meer kun je vaak toch niet doen.
Of een area met de hele dag Davide Sonarquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef T-Force het volgende:
Ik denk trouwens dat die Reactor-area op Decibel een DnB/Dubstep-area wordt, wat jullie?
Ow dus dat is wie Roger Waters is, zag maandag de borden staan op Arnhem centraal van 'pendelbussen roger waters gelredome' en kon me bij god niet verzinnen wie de hell Roger waters zou moeten zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:10 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Heb deze hele week al geen hardstyle geluisterd. Is me de afgelopen 5 jaar nog niet gebeurd volgens mij!Afgelopen maandagavond naar het Gelredome geweest voor de show van The Wall van Roger Waters (Pink Floyd). Sindsdien draai ik alleen maar Pink Floyd, geniaal. Geen hardstyle show/event kan overtreffen wat ik daar maandagavond heb meegemaakt zeg. Dat is pas show!
![]()
Net als toen die bordjes met "PENDELBUSSEN HARD BASE"quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef T_Killer het volgende:
Ow dus dat is wie Roger Waters is, zag maandag de borden staan op Arnhem centraal van 'pendelbussen roger waters gelredome' en kon me bij god niet verzinnen wie de hell Roger waters zou moeten zijn
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Net als toen die bordjes met "PENDELBUSSEN HARD BASE"
Hee dat heb ik vanmiddag in het decibel topic al gezegdquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef T-Force het volgende:
Ik heb die hele area gemist toen... maar onlangs op een paar shows van hun gestuit (o.a. die met Pavelow), klonk toch wel aardig allemaal moet ik zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Qlub Underground op afgelopen Q-base.
quote:
Eens met commentsquote:
Mooi hoor! Verlichting was sowieso erg goed geregeld moet ik zeggen! Het enige wat misschien er nog bij zou kunnen is een verlichtings-iets aan die palen waar ook die discobollen aan hingen, maar eigenlijk vond ik dat absoluut niet een vereiste ofzo, gewoon mierenneukerij.quote:
Bazentrack iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:47 schreef poiuytr het volgende:
Wou hier nog vragen of dat openingsnummer van Wildstylez @ Q-base 2007 nog een keer werd uitgebracht. Zie net dat Hardstruction & Profite hem online hebben gezet wat een bazentrack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |