Noisecontrollers zit nu met Wildstylez samen op een label, maken ongeveer dezelfde nieuwe stroming Hardstyle, vrij experimenteel maar niet heel hard. Headhunterz is bezig met een album, dus die laat ook niet superveel van zich horen. Zany & Donkey's doen gewoon hun eigen dingetje op het moment.quote:Op zondag 17 april 2011 20:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En hoe zet het met Headhunterz, Donkey rollers, DV8 , zany en Noisecontrollers dan? Laatste tijd releasen die ook niet meer de geweldige nummers die ze eerst releasde. En je zegt breder, maar ik hoor alleen maar van die generic zooi, wildstylez begon er ooit is een keer mee, dat soort nummers en nu doet iedereen hetHet klint allemaal zo goedkoop, alsof het ff snel in elkaar is gemixed
Dat heb ik eigenlijk alleen met Headhunterz en Technoboy.quote:Ik denk dat het met alle dj's wel een beetje is dat hun eerste platen het beste zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe Wake you from your boredom is er ook weer& te vinden op m'n site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:01. D-Block & S-Te-Fan Part Of The Hard
02. DJ Phil Ty Miami Belch (Polite Mix)
06. Alphaverb ft. Bass Modulators Give It Up
08. Max Enforcer & Waverider Dilemma
09. Zairon Stand Up (Piano Mix)
11. Zatox & Kingsman Smoking N Pourin
14. Crypsis Jealousy
16. Zatox How Much Can You Take
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Thnxquote:Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef Levitas het volgende:
Mind.Illusion.. HELE vette intro voor je Ground Zero set!![]()
![]()
Het is ook een schandalig lekker setje wat zo lekker weg luistert.quote:Op maandag 18 april 2011 10:06 schreef Levitas het volgende:
Mind.Illusion.. HELE vette intro voor je Ground Zero set!![]()
![]()
Thnxquote:Op maandag 18 april 2011 12:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Het is ook een schandalig lekker setje wat zo lekker weg luistert.
Mijn stem heb je in ieder geval voor Ground Zero
Ik heb het even allemaal niet meegekregen, als je de stemronde wint, mag je draaien op Ground zero?quote:Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
ThnxDat voting gebeuren zal vandaag wel ergens online komen. Zal de link hier dan wel ff neer kwakken. Ben helemaaaaaal niet van dat stem gebeuren, maar tis nou eenmaal niet anders, en zou wel vet zijn om op GZ te staan
Jepquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.groundzerofest(...)style=5&pagination=2
Graag stemmen op mix 41
quote:Thanks for voting! Go back and vote for another style.
Done!quote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
Gedaanquote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
Done.quote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
Ach we zien wel waar 't eindigt... Hopelijk positief.. Al is die kans natuurlijk 1 op 347 hardstyle demo'squote:Op maandag 18 april 2011 14:19 schreef poiuytr het volgende:
Ook even op je mix gestemd. Systeem ziet er alleen beetje belachelijk uit, beter registeren ze per IPadres.
Gestemdquote:Op maandag 18 april 2011 14:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ach we zien wel waar 't eindigt... Hopelijk positief.. Al is die kans natuurlijk 1 op 347 hardstyle demo's
Zo te zien doen ze dat, zodat je ook op andere genres kan stemmen.. Maar zo te zien hebben ze geen controle erbij zitten of je met een bepaald e-mailadres al gestemd hebt op een bepaald genre..quote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Thnx allemaal!
Alleen beetje vaag dat je geen e-mail krijgt waarin je je mail moet bevestigen. Waarschijnlijk zijn er nu van die nerdo's die 10.000 mail adressen gaan verzinnen en de hele tijd op zichzelf gaan stemmen
Ze moeten gewoon kijken welke de hoogste rating op lsdb heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zo te zien doen ze dat, zodat je ook op andere genres kan stemmen.. Maar zo te zien hebben ze geen controle erbij zitten of je met een bepaald e-mailadres al gestemd hebt op een bepaald genre..
Niet helemaal slim van de organisatie
Edit: Ook even gestemd
Logische TTquote:Op maandag 18 april 2011 13:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Jep![]()
De TT trouwens:
22:00 - 23:15: Kodex
23:15 - 00:30: Tatanka
00:30 - 01:30: Beholder
01:30 - 02:30: Alpha²
02:30 - 03:00: Live: B-Front
03:00 - 04:00: Chain Reaction
04:00 - 05:00: Ran-D
05:00 - 06:00: Thera
MC: Nolz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga er waarschijnlijk niet heen, zoveelste festival met dezelfde namen en valt tussen veel andere feesten in
Hoorde zaterdag trouwens een (waarschijnlijk nieuwe) plaat die Crypsis draaide met deze vocals "I like your sense of style" of iets in die richting... Die kick was echt asociaal hard en het volume daar was sowieso al niet misselijk.Iemand enig idee welke plaat dit is?
[ Bericht 22% gewijzigd door 16meter op 18-04-2011 15:02:45 ]
Ook nog even vanaf mn werkmail gestemdquote:
Volgens mij de Luna & Chain Reaction remix van die bekende early hardstyle plaatquote:Op maandag 18 april 2011 14:49 schreef 16meter het volgende:
Hoorde zaterdag trouwens een (waarschijnlijk nieuwe) plaat die Crypsis draaide met deze vocals "I like your sense of style" of iets in die richting... Die kick was echt asociaal hard en het volume daar was sowieso al niet misselijk.Iemand enig idee welke plaat dit is?
quote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
Kan niet inloggen daaro .. maybe laterquote:Table './udc_groundzero/gz2010_users_clicks' is marked as crashed and should be repaired
Dezen? Vind ik wel een leuken nummer zo mooi met heaven van do er doorheen ook. Unknown Analoq is ook lid van de Brennan Hearts label toch? gr grquote:Op maandag 18 april 2011 14:49 schreef 16meter het volgende:
Internet Explorer werkt welquote:Op maandag 18 april 2011 17:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
Kan niet inloggen daaro .. maybe later
en ja ... zin in Loudness
JUIST!quote:
Voldoet niet echt aan de beschrijving ... denk niet dat 16m die bedoeldequote:Op maandag 18 april 2011 17:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dezen? Vind ik wel een leuken nummer zo mooi met heaven van do er doorheen ook. Unknown Analoq is ook lid van de Brennan Hearts label toch? gr gr
Dezelfde melding hieroquote:Internet Explorer werkt wel
Can't hold us downquote:
met 3 e-mails gestemdquote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
Ach.. om ook even n duit in t zakje te doen.. gestemd. met 7 adressenquote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Graag stemmen op mix 41
www.10minutemail.comquote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Thnx allemaal!
Alleen beetje vaag dat je geen e-mail krijgt waarin je je mail moet bevestigen. Waarschijnlijk zijn er nu van die nerdo's die 10.000 mail adressen gaan verzinnen en de hele tijd op zichzelf gaan stemmen
wtf is dit echt?????????quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beste Mind.Illusion,
Wij willen u bij deze laten weten dat u per direct bent gediskwalificeerd als deelnemer voor de Ground Zero contest omdat wij hebben geconstateerd dat er meerdere mensen met meerdere (valse) e-mailadressen hebben gestemd. Dit is tegen de regels, dat had u zelf ook wel kunnen bedenken.
Met vriendelijke groeten,
Ground Zero crew
quote:
Ik neem aan dat als je genoeg stemmen hebt, je op zijn minst ook al 1 stem van de vakjury hebtquote:De Jury
Als het publieke stemmen is gesloten gaan per stijl de vier populairste sets door naar de finale. Hier buigt een professionele vakjury, bestaande uit o.a. DJs Dano en Thera, zich over alle sets
Nee man.quote:Op maandag 18 april 2011 17:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dezen? Vind ik wel een leuken nummer zo mooi met heaven van do er doorheen ook. Unknown Analoq is ook lid van de Brennan Hearts label toch? gr gr
Mja.. t is wel n beetje 'leukdoen' omdat er een camera op je bakkes staat. maar muzikaal, i like.quote:Op maandag 18 april 2011 21:00 schreef Baronpilsener het volgende:
3 dudes in a room, bobbing heads,pumping fists..... awesome
I likequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Scooter![]()
![]()
Heel slecht maar vind de clip opzich wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Klinkt fijn! Geen poespas, gewoon lekker beuken!quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef Koepert het volgende:
Nieuw collabje...
I likedie ouwe( bijna hardcore) synths, weinig vd kick gehoord alleen.
Dat wordt een fijn albumpje jaquote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinkt fijn! Geen poespas, gewoon lekker beuken!
Net zoals Countdown
quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Scooter![]()
![]()
Die is zo slecht, maar dan nog slechter, nee nog slechter terwijl je niet denkt dat het slechter kan, en dan nog een stapje slechter, en dat in het kwadraat en drie keer de helft, en dan nog wat slechter, dat het gewoon vet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TNT, Digital Punk, The Machine, komt wel wat leuks aanquote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef Koepert het volgende:
Dat digtal Punk albumpje is ook wel 1 waar k naar uitkijk..Hoop alleen bij DP dat het niet zo'n mainstream hardcore achtige nummers worden zoals Intoxication en nog een paar anderen... dat vind ik te simpel klinken (soms wel ok maar niet als album).
Klinkt eigenlijk helemaal niet verkeerd, maar toch mis ik de "body" of iets...quote:Kicks klinken zo ook iets te slapjes. Zit zeker wel potentie in
@M.I de WYFYB smaakte weer goed
[ Bericht 1% gewijzigd door Deeltjesversneller op 18-04-2011 22:30:57 ]
x2quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Heel slecht maar vind de clip opzich wel grappig
Bij Digital Punk moet ik altijd denken aan die set op Decibel 2009 godverdomme wat ging dat hard zeg, nog nooit zo'n binnenkomer gehad op een feest. Hij draaide toen geloof ik samen met Profyler en het ging net zo hard niet normaal meerquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef T-Force het volgende:
Hoorde op Daydream overigens die Zatox Remix van Bringing the funkDie gruwelijk vette break en dan die stomme pitched kicks...echt bah bah bah...draai dan gewoon het origineel ofzo
![]()
Waarschijnlijk ook wel aanwezig, volgende dag alleen om 6 uur werken dus beetje kallem an doen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef haakon het volgende:
Loudness wordt em dus echt niet
Vervoer is kut en financieel ook niet een topper op het moment..
Vrijdag wel DM http://partyflock.nl/party/192358:Dangerouzmind.html ..
Dichtbij en weinig geld.. Sorry guys, grote meet andere keer voor mij
x
Ik moet ook om 7 uur m'n fiets op dus ik knal em in 1 keer door denk ik.. Wel kalm aan doen dit keer, maar die schade heb ik afgelopen weekend al ingehaald. (klopt die zin wel?)quote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bij Digital Punk moet ik altijd denken aan die set op Decibel 2009 godverdomme wat ging dat hard zeg, nog nooit zo'n binnenkomer gehad op een feest. Hij draaide toen geloof ik samen met Profyler en het ging net zo hard niet normaal meer
[..]
Waarschijnlijk ook wel aanwezig, volgende dag alleen om 6 uur werken dus beetje kallem an doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |