volgens mij heb ik hem ook een keer ehm binnengehaald (quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die is ook heel erg mooi! Eén van m'n favoriete films!
M'en allant promener
J'ai trouvé l'eau si belle
Que je m'y suis baigné
Il y a longtemps que je t'aime
Jamais je ne t'oublierai.
Ik ga hem binnenkort ook maar weer eens zien, geloof ik.
Ha! Die heb ik gisteren gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat tof uniek!
Over mooie films gesproken, we hebben net new kids turbo gekeken
Nu ik vertrek
Mark ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ha! Die heb ik gisteren gezien
Scott Pilgrim vs The World is ook winquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark ook. En hij vond Scott Pilgrim vs. The World ook een geweldige film. Volgens mij mogen jullie elkaar wel
.
Iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Scott Pilgrim vs The World is ook win![]()
Ja?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Oh suggestie voor TT-change: met een verloofde Uniek.
Clip al gezien?quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:36 schreef Syrena het volgende:
Vulcanj, ik voel me vereerdTis alleen dat ik t een rotnummer vind
Ik heb ook lang gedacht dat het een nummer was dat opriep tot sporten
tot ze het bij Glee zongen en ik de tekst las. Oh fireworks, niet fire burn! Oh, let your colours burst, niet let your callous burn!
Ik ook wel, maar moet je eens bedenken wat er in Libie gebeurt, dat trekt het in een ander perspectief. Denk dat we onze zegenignen mogen tellen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef _aurum_ het volgende:
En ik word echt een beetje droevig van dat Alphen verhaal.![]()
Wat een rare staafmixer.quote:Op zondag 10 april 2011 08:25 schreef _aurum_ het volgende:
we slapen niet in ons eigen bed, dan hebben we meestal dit soort taferelen
in het kader van we gaan de nieuwe staafmixer testen:
smoothie van kwark, lijnzaad, pindakaas, frambozen/blauwe bessen en rauwe spinazie. Klinkt vies, is het niet
Het ziet er alleen zo uit:
[ afbeelding ]
vage is wel dat ik helemaal niks van de spinazie proef
erg weinig, sjaapje..quote:Op zondag 10 april 2011 01:21 schreef Sjaapje het volgende:
W000t voor Uniek! Genieten!
Juist terug van café: Cola light, thee (het koekje heb ik weggegeven), spuitwater met een handje paprikachips en een koffielepel chocolade mousse (die kregen we gratis...). Flink vind ik dus.
Morgen:
O-L: 2 broodjes met beleg, witloof of wortelsalade, appel
T: fruit of iets lekkers
S: wandelen in de zon en looptraining
D: lamsnieren met salade (frietjes voor de huisgenoten, niet voor mij)
T: worteltjes
tis gewoon een blender iddquote:
we zijn bij familie in het oostenquote:Op zondag 10 april 2011 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Waarom slapen jullie niet in je eigen bed?
nieuw modelquote:
ik ontbijt doordeweeks in de auto om tijd te besparen, dus ik ben de laatste tijd op smoothie ontdekkingsreis aan het gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 09:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ohja, jij had ook geen avocado!
Ben niet zo van de mixdingen, het meeste eet ik liever zo.
wàt een aanzoekquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou net..
Zo van: Zal ik ' verloofd ' zetten met jou in feestboek?
Ja is goed, doe ik dat ook...
En nu weten zijn zoons, ex en de wereld het ook ineens
ik ben het met je eens over sjaapje. Vandaag is het weer veel te weinig. Maar goed, volgens mij heeft ze ook een heel onregelmatig leven, dat maakt het ook lastiger!quote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef Perruche het volgende:
Morning!!Whieeee Uniek!! Leuk hoor
Sjaapje, ik vind dat jij slecht eet. Onregelmatig, de ene dag te vet, dan te weinig, dan niet genoeg groente... Maar kan je niet voorstellen dat je dik bent met die porties![]()
Mijn planning:
O: 2x speltbrood (1x kaas, halve jam halve chocopasta), beetje cornflakes met sojamelk
S: bodycombat, buikspieren
L: groot restje ovenschotel van gisteren
B: beetje wandelen
T: ijsje in de stad misschien?
D: salade met avocado en tomaat, misschien pasta erbij
Goede instelling. Ik heb ook alweer een mooie zomerjurk tevoorschijn gehaald met killer heels.quote:
Dat was ook geen staafmixerquote:Op zondag 10 april 2011 11:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is de link tussen staafmixer en concert
Dat concert was kut!! Het begon al veel te laat, anderhalf uur of zo, dat vond ik ook al ergerlijk. En haar stem was stom. En zij was zo neppig. En de liedjes die ik op you tube wel leuk vond, waren hier maar zozo en de rest was nog veel stommer. Dus we zijn halverwege weggegaan. Ik trok het echt niet meer.quote:
Dat was vrijdag ja!! Maar dat was ontzettend uitverkocht binnen een paar minuten.....quote:Op zondag 10 april 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik dacht dat het over Adèle ging. Dat was toch ook afgelopen week? (Tofik Dibi was er wel en die twitterde er over, vandaar)
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 10 april 2011 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat concert was kut!! Het begon al veel te laat, anderhalf uur of zo, dat vond ik ook al ergerlijk. En haar stem was stom. En zij was zo neppig. En de liedjes die ik op you tube wel leuk vond, waren hier maar zozo en de rest was nog veel stommer. Dus we zijn halverwege weggegaan. Ik trok het echt niet meer.
Daarna nog wat wezen drinken en vivi was ook in de stad, daar ook nog wat mee gedronken, dus was uiteindelijk nog wel even gezellig.
Maar Lykke heeft voor mij afgedaan.Kan ook aan mij liggen hoor, A. vond het ook niet geweldig, maar was niet zo negatief als ik.
Lekker zeg!quote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef Jagärtrut het volgende:
yoghurt met rabarbercompate, en het zonnetje in m'n nek..Langzaam wordt het het hier ook lente! Maar een klein beetje sneeuw ligt er nog, zag ik op m'n hardlooprondje vanmorgen...
U-trecht?quote:Op zondag 10 april 2011 12:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Heee Uniek wat leuk zeg!! Gefeliciteerd!!
Ik heb gisteren een HELE dag met het vriendje doorgebracht, eindelijk onze eerste officiele date gehad![]()
overdag gewinkeld in Amersfoort (zijn idee he, niet dat van mij!) en ik ben vaak niet zo van het winkelen maar het was gezellig, ik heb VEEL kleren gekocht en afgesloten met witbier op zonnig terras.
Daarna in U-trecht uiteten geweest bij mijn lievelingsrestaurant, dat was ook heerlijk![]()
Genieten jullie ook zo van dit heerlijke zonnige weekend??
Nee, want studerenquote:Op zondag 10 april 2011 12:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Genieten jullie ook zo van dit heerlijke zonnige weekend??
Ja, best irritant om elke dag te doenquote:Op zondag 10 april 2011 13:13 schreef Blurred86 het volgende:
@ vik volgens mij kun je dan twee kaartjes kopen, vanaf het eerste station dat je passeert na 9 uur een kaartje met 40% korting en voor het stuk dat je voor 9 uur reist dan een kaartje voor de volle prijs. al lijkt me dat best heel irritant als je dat iedere dag zou moeten doen..
+1 herkenbaarquote:Op zondag 10 april 2011 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want studerentenminste, daar probeer ik al een uur lang mee te beginnen
quote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
+1 herkenbaar![]()
Ik overweeg nu zelfs om het vak te laten vallen zodat ik in de zon kan gaan zitten.
jep volgens mij wel, je kunt op de automaat het vertrekstation aanpassen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, best irritant om elke dag te doen.
Ben om 9:01 in Utrecht, dus kan vanaf Utrecht een kortingskaartje kopen, thanks(dat kaartje kan ik ook al in Den Haag kopen hè?)
Het is een herkansing, ik heb van dit vak geen colleges gevolgd en doe het omdat ik 1 punt tekort kom (vak is 6 punten). Vak is ook nog eens een van de lastigste vakken van de hele bachelor ... ik wil het eigenlijk wel opgevenquote:
E-ticketsquote:Op zondag 10 april 2011 14:00 schreef conleche het volgende:
Je kan ook kaartjes per internet kopen die je dan uitprint. Of is dat niet meer?
quote:
Ooooooh wat leuk!!quote:Op zondag 10 april 2011 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
De hele dag op het werk geweest samen met mijn aanstaande
Volgende week ga ik naar een geitenboerderij en dan ga ik ze ook zienquote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weer door het park gestruind, en toen langs de kinderboerderij gegaan, en daar hadden ze baby-geitjes!!Hele kleine, met van die wiebelige wollige pootjes die gekke vier-poten-tegelijk-sprongetjes maakten en tegen elkaar aan botsten op weg naar mamma-geit!
Ja, ik neem volgende keer denk ik een camera mee, zoveel cuteness moet eigenlijk vastgelegd worden voor het nageslachtquote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Volgende week ga ik naar een geitenboerderij en dan ga ik ze ook zien. Als het zonnig is tenminste.
Goed bezig!quote:Op zondag 10 april 2011 17:11 schreef _Calimero_ het volgende:
baby geitjes![]()
Ik heb 85 km gewielrend, lekkah rondje. Goed tempo ook erin: wind tegen 28-29 en wind mee 31-32 km/h
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Blurred86 het volgende:
leuk Maria! ik ben een jaar of 6 geleden in Barcelona geweest maar naast de dingen die jij al genoemd hebt kan ik me niet echt nog dingen herinneren
ik wil denk ik tussen mijn stage en mijn echtegrotemensenbaanop vakantie, maar ik weet nog niet zo goed hoe/wat/waar.. op zich heb ik mijn spaargeld nu niet nodig om een werkeloze periode tussen afstuderen en baan te overbruggen dus ik kan wel een leuk reisje maken denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk Maria! ik ben een jaar of 6 geleden in Barcelona geweest maar naast de dingen die jij al genoemd hebt kan ik me niet echt nog dingen herinneren
ik wil denk ik tussen mijn stage en mijn echtegrotemensenbaanop vakantie, maar ik weet nog niet zo goed hoe/wat/waar.. op zich heb ik mijn spaargeld nu niet nodig om een werkeloze periode tussen afstuderen en baan te overbruggen dus ik kan wel een leuk reisje maken denk ik
Het is ook gek om iets niet te doen terwijl je het wel leuk vind en het kan. Dus als het al gek is maakt het niet uit. Ben je gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
ja stom is dat he, als we ons niets aan zouden trekken van wat anderen denken en vinden zou het allemaal een stuk makkelijker zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef neen het volgende:
[..]
Het is ook gek om iets niet te doen terwijl je het wel leuk vind en het kan. Dus als het al gek is maakt het niet uit. Ben je gek.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:23 schreef conleche het volgende:
[..]EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
hehequote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef neen het volgende:
En je moet natuurlijk naar Camp Nou en het olympisch stadion (daar speelt Espanyol)
Ik kwam laatst m'n wegwerpcamera foto's tegen van Barcelona, op elke foto staat zo'n beetje een vinger
Dat is cultuur hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
hehe
Nee Camp Nou gaan we niet doen, we houden allebei niet van voetbal
Tenzij ze stiekem gewoon gelijk hebbenquote:
Ja tuurlijk moet je af en toe weleens naar ze luisteren. Maar ik denk niet dat je dingen moet laten alleen omdat andere mensen ze raar vinden. Zo heb ik net nog een dansje en buiging gedaan voor een langsvarende boot. En die mensen klappen, lachen man. Maar ja andere mensen vinden dat raarquote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Tenzij ze stiekem gewoon gelijk hebbenDat komt heel af en toe komt dat eens voor! Maar niet per se in dit geval hoor.
Yay, klinkt leuk!quote:Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Barcelonaik zou ook zo weer kunnen kamperen daar
De berg daar is ook tof en de geweldig kitsche fontein met licht en muziek, de haven en het strand, de gekke huisjes ...
Ik weet nog geen zomervakantiebestemming... Met een auto kunnen we vast wel in frankrijk kamperen samen
quote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja tuurlijk moet je af en toe weleens naar ze luisteren. Maar ik denk niet dat je dingen moet laten alleen omdat andere mensen ze raar vinden. Zo heb ik net nog een dansje en buiging gedaan voor een langsvarende boot. En die mensen klappen, lachen man. Maar ja andere mensen vinden dat raar
O leuk ik heb een hostel!quote:Op zondag 10 april 2011 18:18 schreef Merel het volgende:
Ik heb toen in Barcelona in een geweldig hostel gezeten: http://www.casabillybarcelona.com/
Is natuurlijk wel anders dan een hotel, en voor een vakantie met vriendje ook niet zo handig, maar wilde 'm toch even noemen want het was er echt super
En verder ben ik daar gewoon op zo'n hop on-hop off toeristenbus gesprongen en dat werkte prima om alle standaard hotspots te bezoeken
quote:
Je weet dat dit om foto's vraagt hèquote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef neen het volgende:
Zo maar even kijken of ik m'n beoogde zomerjasje pas![]()
Nou als jullie dat allebei willen en het dan het leukst is, wat let jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het is ook gek om met je broertje op vakantie te gaan ipv je vriend, maar het was wel mooi een hele toffe vakantie afgelopen jaar
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Klinkt lekker, welk merk? Ik drink nu groene maté met sinaasappel, Duits merk, erg lekker met honingquote:Op zondag 10 april 2011 18:46 schreef Perruche het volgende:
Nu ga ik thee maken. Groene thee met meloenlekker!!
Ik weet het inderdaad, dus ga je gang en leef je uit met foto's.quote:
Is er eentje in onze regio? Heb nichtje te logeren en die vindt Starbucks stoer.quote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef Merel het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen geleefd op chai tea lattes van de Starbucks. Zo slecht maar zoooo lekker
Ik was niet in de regioquote:Op zondag 10 april 2011 19:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Is er eentje in onze regio? Heb nichtje te logeren en die vindt Starbucks stoer.
quote:Op zondag 10 april 2011 19:26 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet het inderdaad, dus ga je gang en leef je uit met foto's.
Chamakara, bij de tuinen! Wel duur, 3 of 4 euro voor 18 zakjes. Maar achquote:Op zondag 10 april 2011 19:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Klinkt lekker, welk merk? Ik drink nu groene maté met sinaasappel, Duits merk, erg lekker met honing
Jaaa ik las net wat over dat dansje!quote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
Uniek, gefeliciteerd!!! Is het je toch geluktGeniet van de voorpret!
Maria, naar Barcelona, naaaaaaais!! In september is het daar zeker nog lekker weer hoor! En ik zal mijn vriendin nog eens vragen naar wat adresjes, die heeft er een paar maanden gewoond.
Mijn alltime favorite herinnering aan Barcelona was de oude gotische kathedraal (dus niet de Sagrada Familia, maar die in het barrio gotico), een van de mooiste kerken die ik ken, en op zondag om 12 uur, na de dienst, gaat er een dweilorkestje op de trappen zitten buiten, en gaan de barcelonezen een soort grootschalige volksdans doenin grote kringen, en iedereen mag meedoen, zo tof!
Oh, en ook lekker in het park gaan hangen, de Jardines de la Ciudadela, zo relaxte sfeer daar
* wegzwijmelt.....
quote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe, ik wist dat het in de smaak zou vallen
Ja helaas. En dat zal nog wel even zo blijven. Rotterdam utrecht is toch te ver om even doordeweeks samen te zijn, als je de volgende dag weer vroeg op moet.quote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zien jullie elkaar alleen in de weekenden, Puff?
wat leukquote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef Rituals het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Mijn vriendje is zo lief. Heerlijk weekend gehad. Hij had ook nog ineens een verrassing, we gaan begin mei weer een weekendje weg. Dit keer ergens in Nederland
.
Ik hoop toch zo dat je snel je rijbewijs hebt Puff. Dan is het maar 20 minuutjes rijden.quote:Op zondag 10 april 2011 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja helaas. En dat zal nog wel even zo blijven. Rotterdam utrecht is toch te ver om even doordeweeks samen te zijn, als je de volgende dag weer vroeg op moet.
ja, dat vond ik ook t allerleukste! wij kwamen er per ongeluk terecht eigenlijk...quote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
Uniek, gefeliciteerd!!! Is het je toch geluktGeniet van de voorpret!
Maria, naar Barcelona, naaaaaaais!! In september is het daar zeker nog lekker weer hoor! En ik zal mijn vriendin nog eens vragen naar wat adresjes, die heeft er een paar maanden gewoond.
Mijn alltime favorite herinnering aan Barcelona was de oude gotische kathedraal (dus niet de Sagrada Familia, maar die in het barrio gotico), een van de mooiste kerken die ik ken, en op zondag om 12 uur, na de dienst, gaat er een dweilorkestje op de trappen zitten buiten, en gaan de barcelonezen een soort grootschalige volksdans doenin grote kringen, en iedereen mag meedoen, zo tof!
Oh, en ook lekker in het park gaan hangen, de Jardines de la Ciudadela, zo relaxte sfeer daar
* wegzwijmelt.....
Succes!quote:Op maandag 11 april 2011 07:33 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen!
Zo naar het sollicitatiegesprek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan meld je je wel ff 4 uur te laatquote:Op maandag 11 april 2011 09:03 schreef Ewelina het volgende:
Hoi. Weer om 5 uur wakker. Wat is dat nou.
Ik doe dan altijd nog een poging om te gaan slapen.quote:
dat kan heel goed. Ik heb altijd veel last van overdag slapen, en ben t fitst bij "uit mezelf" 8 uur slapen. maar misshcien ben je nog ziek...quote:Op maandag 11 april 2011 08:40 schreef Blurred86 het volgende:
succes vik!
Pff ik heb het idee dat ik misschien juist te veel slaap de laatste dagen.. Kan dat? Dat je daar juist moe van wordt? Gisteren en eergisteren veel overdag geslapen en gisteren rond 10 uur al gaan slapen en vind het nu (half 8 hier) toch wel erg moeilijk om op te staan.. Of misschien dat ik toch nog niet goed uitgeziekt ben.. Ik zou iig nog wel een paar uurtjes kunnen doorslapen nu
Ik moest nog aan je denken zelfsquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 09:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken zelfsWant ik ging in m'n eentje winkelen terwijl m'n reisgezelschap nog lag te slapen, dus we konden geen pashokje induiken
quote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi geworden, Tink?Ik weet wel beter dan bij jou om foto's te vragen
![]()
Mooizo! Ik vind lang haar bij vrouwen ook toffer! Zelfs bij oude vrouwen dan vind ik het zo mooi als ze nog best wel veel haar hebben, en dan lang en wit/grijsquote:Op maandag 11 april 2011 10:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, zeer tevreden. En gelukkig heeft de kapster me het muttertierkapsel uit mijn hoofd kunnen praten (ik wilde het eigenlijk korter knippen). Het is dus nog gewoon lang en blond.
En ga er voor met je scriptie! Werken kun je nog je hele leven.
Ik overwoog zo'n Heidi Klum kapselquote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef loveli het volgende:
"muttertier frisur" levert dit op:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 11:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik overwoog zo'n Heidi Klum kapselOf een boblijn.
[ afbeelding ]
Wow, taaltoets?! Ik ben voor! Zouden ze bij alle sollicitaties moeten doen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef Viking84 het volgende:
En ik zit weer in de trein. Ging wel goed voor mijn gevoel. De taaltoets bestond uit d's en t's, dus ik heb het groene boekje voor niks geleerd. Hij moest foutloos dus hopelijk laat een andere kandidaat een steek vallen. Hoor eind deze week of ik door ben naar de tweede ronde.
Ja, iedereen die daar solliciteert moet hem doen, dus ik rekende er al op dat ie niet erg moeilijk zou zijnquote:Op maandag 11 april 2011 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow, taaltoets?! Ik ben voor! Zouden ze bij alle sollicitaties moeten doen.
"Dus u wilt straatveger worden? Nou, dan gaan wij eerst eens bekijken wat uw niveau van taalbeheersing is!"quote:Op maandag 11 april 2011 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow, taaltoets?! Ik ben voor! Zouden ze bij alle sollicitaties moeten doen.
Jij hebt toch al een baan, waar maak je je zorgen over?quote:Op maandag 11 april 2011 11:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Dus u wilt straatveger worden? Nou, dan gaan wij eerst eens bekijken wat uw niveau van taalbeheersing is!"
quote:Op maandag 11 april 2011 11:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Dus u wilt straatveger worden? Nou, dan gaan wij eerst eens bekijken wat uw niveau van taalbeheersing is!"
Als ze een man zoeken omdat die man stukjes moet schrijven over hoe het is om op vrouwen te vallen.... Dan is die man niet nodigquote:Op maandag 11 april 2011 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Bij dit bedrijf komt ook veel schriftelijke communicatie kijken, vandaar. Maar ze geven de voorkeur aan een man, dus ik ben benieuwd. Iig wel spannend weekje dus weer
Vacature: "Gevraagd, hetrosexuele man of lesbo..."quote:Op maandag 11 april 2011 11:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Als ze een man zoeken omdat die man stukjes moet schrijven over hoe het is om op vrouwen te vallen.... Dan is die man niet nodig
Nee ze zoeken een man omdat er al heel veel vrouwen werken. Wat ik niet erg vind natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2011 11:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Als ze een man zoeken omdat die man stukjes moet schrijven over hoe het is om op vrouwen te vallen.... Dan is die man niet nodig
Gisteren iets van 1500 en vandaag is de planning iets minder denk ik, maar ja, ik en planning......ik heb nu mijn geroosterde boterham al op bijvoorbeeld. Als ik geen ei eet bij het ontbijt heb ik echt veel sneller weer trek. Dus bij mij moet je eigenlijk alleen naar lijstjes van gisteren kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 10:57 schreef Perruche het volgende:
Leuk tink
co, ik vraag me af op hoeveel kcals dat je zit. Jij eet zo weinig(vind ik he
)
quote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef Merel het volgende:
Ik heb de laatste paar dagen geleefd op chai tea lattes van de Starbucks. Zo slecht maar zoooo lekker
O dan had je ons moeten opgeven als referentiequote:Op maandag 11 april 2011 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee ze zoeken een man omdat er al heel veel vrouwen werken. Wat ik niet erg vind natuurlijk.
En dit is geen schrijfbaan maar een redigeerbaan. Dus lekker mierenneuken over fouten van anderen.
Scherp, heel scherp.quote:Op maandag 11 april 2011 11:55 schreef Probability het volgende:
[..]
O dan had je ons moeten opgeven als referentie!!
quote:Op maandag 11 april 2011 11:56 schreef loveli het volgende:
Miereneuken of mierenneuken? Lijkt mij dat er toch aardig verschil is tussen groepssex en duosex.
M'n toekomstdroom als straatveger loopt zo dus op de klippen!quote:Op maandag 11 april 2011 11:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een baan, waar maak je je zorgen over?
(of is het zorgen maken om? ik weet het niet meer)
oeh, mag ik nog wat vragen over de sperzieboon/krieltjes/tonijnsalade?quote:Op maandag 11 april 2011 12:27 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemiddag! Vanmorgen heerlijk uitgeslapen enzo met de Duutser, nu op het werk.
Maar eens proberen wat nuttigs te doen..
gekookt, en in schil of niet maakt niet zoveel uit, denk ik. Maar niet tot snot gekookt, met een bite!quote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, mag ik nog wat vragen over de sperzieboon/krieltjes/tonijnsalade?
Krieltjes: gekookt/gebakken/in schil/?
wat is aan te raden?
Ik vind met schil altijd erg lekker.quote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is aan te raden?
Ik ben serieus benieuwd naar wat jullie vinden. Is het een heel slecht lijstje of inderdaad (en dat gevoel heb ik echt) wel aardig.quote:
Ik hou van gebakken, met een eitje er doorheen geroerd, zeg maar. Geen idee hoe (on)gezond dat is, though.quote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is aan te raden?
Die cocopufs! Dat is toch alleen maar suiker?quote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd naar wat jullie vinden. Is het een heel slecht lijstje of inderdaad (en dat gevoel heb ik echt) wel aardig.
Of mis ik nog essentiële voedingsmiddelen?
checkquote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gekookt, en in schil of niet maakt niet zoveel uit, denk ik. Maar niet tot snot gekookt, met een bite!
Ja, die cocopufs zijn eigenlijk nastyquote:Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die cocopufs! Dat is toch alleen maar suiker?
Volgens mij zijn er veel gezondere vervangers voor te vinden die ook lekker zijn.![]()
Verder vind ik het vrij weinig, maar dat hangt natuurlijk ook van je hoeveelheden af bij je tussendoortjes en avondeten.
Extra glas melk naar binnen mikken, zou dat helpen? Of ik moet zo nog even iets van yoghurt gaan kopen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Schrok me zaterdag ook 'n hoedje.
Coco,
Wat je al zegt, O is niet echt super maar zodra je wat vaker ontbijt kan je dat vast naar een brinta of havermout verschuiven
En ik weet niet hoeveel groente in die kip siam zit, maar afgaande op plaatjes op 't internet is dat niet veel. Niet de minimale 200gr. die aan te raden is volgens mij.
Bij je laatste T zou ik ook wat van zuivel doen of iets met eiwitten in ieder geval zodat je minder snel weer zin in wat krijgt en dan naar een zak chips grijpt.
Liever kwark! Yoghurt komt dan en op de laatste plek eigenlijk melk omdat daar lactose in zit wat ook weer feitelijk suiker is.quote:Op maandag 11 april 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Extra glas melk naar binnen mikken, zou dat helpen? Of ik moet zo nog even iets van yoghurt gaan kopen.
En ja, die cocopufs zijn ook achterlijkMaar ik ben echt al blij dat ik überhaupt ontbijt. En dan wil ik 'straks' de minder goede dingen vervangen door gezondere dingen. Ben wel echt bang dat ik het niet volhoud als ik het nu ineens zo rigoreus omgooi.
Nee, de groenten ontbreken inderdaad. Moet nog boodschappen doen, dus ga iets anders verzinnen. Gewoon aardappelen/groente/vlees dan maar, denk ik.quote:Op maandag 11 april 2011 13:23 schreef conleche het volgende:
Coco: ik vind het sws wat te veel suikers en te weinig groenten, of zitten er in kip Siam heel veel groenten? Dan heb ik daarover niks gezegd.
En lekkerquote:
Boksquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Bizar: mijn lichaam heeft trek maar ik heb geen zin om te eten
mijn lichaam heeft trek maar ik heb geen zin om naar de supermarkt te lopen en lunch te kopen, telt dat ook?quote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Bizar: mijn lichaam heeft trek maar ik heb geen zin om te eten
Nee!quote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mijn lichaam heeft trek maar ik heb geen zin om naar de supermarkt te lopen en lunch te kopen, telt dat ook?
Ik zou niet weten wat er in zitquote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En lekker![]()
Is wokken een beetje gezond? Of zijn dat ook niet het soort groenten waar ik voor zou moeten gaan? (Thaise wokgroente, bijvoorbeeld).
Ja! Wokgroenten zijn prima! En lekker! Ik vind groenten zo uit het water ook niks aan eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En lekker![]()
Is wokken een beetje gezond? Of zijn dat ook niet het soort groenten waar ik voor zou moeten gaan? (Thaise wokgroente, bijvoorbeeld).
Fijn om te horen, hopelijk is er niets (al te) vervelends aan de hand!quote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
en heb XM net even gesmst.. ik zat daarnet ook te bedenken dat we al een tijdje niets van haar gezien hebben
Dat is het ook.quote:Op maandag 11 april 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Vandaag mn haar los, de oude dametjes vinden het prachtig
Ik bén al roodquote:Op maandag 11 april 2011 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
oei, ik word best snel rood zo op 't balkon...
* motorbloempje vlucht naar binnen
Ik heb vanochtend Dove opgesmeerd (geen grappen aubquote:Op maandag 11 april 2011 14:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als het mooi weer wordt gewoon altijd factor 30 op je gezicht smeren.
Ook ter voorkoming van rimpels enzo.
Gewoon zonnebrand voor op je gezicht kopen en niet al te belachelijk veel smeren.quote:Op maandag 11 april 2011 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend Dove opgesmeerd (geen grappen aub) en toen ik naar het station fietste, gutste het echt over m'n gezicht. Lekker hoor
. En m'n wangen plakken nog steeds. Dat zal met zonnemelk ook gebeuren, dus ik smeer het liefst niks op m'n gezicht, ook al ziet m'n huid er beter uit mét iets erop.
Ja dat is wel fijnquote:Op maandag 11 april 2011 14:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gewoon zonnebrand voor op je gezicht kopen en niet al te belachelijk veel smeren.Owja, en rustig fietsen.
Geloof dat de Etos deze week Ambre Solaire in de aanbieding heeft met 2e gratis.
Ik hoorde net vanuit 1 huis Bob Marley en vanaf de bovenburen een of andere Nederlandse rappert die vast heul 'straat' is (teksten van het kaliber: "Ze kenne me niet, ze wete niet hoe het issss"quote:Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
ergens draaien buren 'Isla Bonita' op maximaal volume
Ulp?quote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Tinkepink het volgende:
Even een daglijstje posten
o. 2 eieren
t. stukje chocolade
l. gebakken vis + sla + ravigottesaus + komkommer
t. 100 gram gemengde aardbeien + frambozen
t. nog iets
d. gehaktbal met chinese kool
s. uurtje sport
't Is inderdaad niet veel. Maar afgelopen weekend heb ik iedere dag (3 dagen lang) gemiddeld 3000 kcal gegeten en niet gesport, dus het moet maar een keerquote:Op maandag 11 april 2011 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ulp?Da's weinig voor een Tinklijstje, vooral als je gaat sporten! Of is dit stiekem meer kcal dan het lijkt?
Dan wordt 't wokquote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Wokgroenten zijn prima! En lekker! Ik vind groenten zo uit het water ook niks aan eerlijk gezegd.Maar door het te wokken of door er soep of iets ovenachtigs van te maken, vind ik het echt heel lekker!
Heb je dat wel goed gedaan? Of zijn die cocopops heel calorierijk? (geen idee wat dat zijnquote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Definitief lijstje:
O: melk & cocopops
T: druiven
T: banaan
L: broodje met pindakaas, makreel, just d'orange
D: wokken
T: meloen
Zonder D kom ik uit op 1384Kc. Dus met D zit ik qua Kc eigenlijk nog steeds te hoog
Volgens mij heb ik het wel goed ingeschat qua hoeveelheden.quote:Op maandag 11 april 2011 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je dat wel goed gedaan? Of zijn die cocopops heel calorierijk? (geen idee wat dat zijn) Ik zou dit lijstje zonder het wokken op 1000 schatten.
Mascocot, u r!quote:
Nee het is een beetje een rare eetdag vandaagquote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef Tinkepink het volgende:
Jouw lijstje loopt ook niet over van kcal vandaag Maria
Dat is goed nieuws dan! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Syrena het volgende:
Hoiz0rz! Baan niet gekregen en ik ben erg opgelucht![]()
.
Ik eet heb een standaardlijst wat ik per dag eet, altijd, vrij, werk, druk, stress, verjaardagen noem maar op:quote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef mango_cream het volgende:
Hee allemaal, ben net terug van een tentamen en merk dat ik in tijden van stress
echt weer slecht (onregelmatig en te veel) ga eten, terwijl het net zo lekker ging...
Hoe doen jullie dat, als je gestresst bent?
Waar zijn die omega's en vit D dan goed voor?quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:
Weinig tot geen slecht eten in huis hebben, voldoende nachtrust nemen, omega's en vitamine D op peil proberen te houden.
Raak je er niet op uitgekeken elke dag zo'n beetje hetzelfde te eten?quote:Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik eet heb een standaardlijst wat ik per dag eet, altijd, vrij, werk, druk, stress, verjaardagen noem maar op:
4 x boterham, 3 x fruit, min. 400 gr zuivel.
Avondeten met veel groente en weinig carbs
Elke dag overnieuw, ritme is heel belangrijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |