Ja, best irritant om elke dag te doenquote:Op zondag 10 april 2011 13:13 schreef Blurred86 het volgende:
@ vik volgens mij kun je dan twee kaartjes kopen, vanaf het eerste station dat je passeert na 9 uur een kaartje met 40% korting en voor het stuk dat je voor 9 uur reist dan een kaartje voor de volle prijs. al lijkt me dat best heel irritant als je dat iedere dag zou moeten doen..
+1 herkenbaarquote:Op zondag 10 april 2011 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want studerentenminste, daar probeer ik al een uur lang mee te beginnen
quote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
+1 herkenbaar![]()
Ik overweeg nu zelfs om het vak te laten vallen zodat ik in de zon kan gaan zitten.
jep volgens mij wel, je kunt op de automaat het vertrekstation aanpassen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, best irritant om elke dag te doen.
Ben om 9:01 in Utrecht, dus kan vanaf Utrecht een kortingskaartje kopen, thanks(dat kaartje kan ik ook al in Den Haag kopen hč?)
Het is een herkansing, ik heb van dit vak geen colleges gevolgd en doe het omdat ik 1 punt tekort kom (vak is 6 punten). Vak is ook nog eens een van de lastigste vakken van de hele bachelor ... ik wil het eigenlijk wel opgevenquote:
E-ticketsquote:Op zondag 10 april 2011 14:00 schreef conleche het volgende:
Je kan ook kaartjes per internet kopen die je dan uitprint. Of is dat niet meer?
quote:
Ooooooh wat leuk!!quote:Op zondag 10 april 2011 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
De hele dag op het werk geweest samen met mijn aanstaande
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |