Dat was ook geen staafmixerquote:Op zondag 10 april 2011 11:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is de link tussen staafmixer en concert
Dat concert was kut!! Het begon al veel te laat, anderhalf uur of zo, dat vond ik ook al ergerlijk. En haar stem was stom. En zij was zo neppig. En de liedjes die ik op you tube wel leuk vond, waren hier maar zozo en de rest was nog veel stommer. Dus we zijn halverwege weggegaan. Ik trok het echt niet meer.quote:
Dat was vrijdag ja!! Maar dat was ontzettend uitverkocht binnen een paar minuten.....quote:Op zondag 10 april 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik dacht dat het over Adčle ging. Dat was toch ook afgelopen week? (Tofik Dibi was er wel en die twitterde er over, vandaar)
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 10 april 2011 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat concert was kut!! Het begon al veel te laat, anderhalf uur of zo, dat vond ik ook al ergerlijk. En haar stem was stom. En zij was zo neppig. En de liedjes die ik op you tube wel leuk vond, waren hier maar zozo en de rest was nog veel stommer. Dus we zijn halverwege weggegaan. Ik trok het echt niet meer.
Daarna nog wat wezen drinken en vivi was ook in de stad, daar ook nog wat mee gedronken, dus was uiteindelijk nog wel even gezellig.
Maar Lykke heeft voor mij afgedaan.Kan ook aan mij liggen hoor, A. vond het ook niet geweldig, maar was niet zo negatief als ik.
Lekker zeg!quote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef Jagärtrut het volgende:
yoghurt met rabarbercompate, en het zonnetje in m'n nek..Langzaam wordt het het hier ook lente! Maar een klein beetje sneeuw ligt er nog, zag ik op m'n hardlooprondje vanmorgen...
U-trecht?quote:Op zondag 10 april 2011 12:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Heee Uniek wat leuk zeg!! Gefeliciteerd!!
Ik heb gisteren een HELE dag met het vriendje doorgebracht, eindelijk onze eerste officiele date gehad![]()
overdag gewinkeld in Amersfoort (zijn idee he, niet dat van mij!) en ik ben vaak niet zo van het winkelen maar het was gezellig, ik heb VEEL kleren gekocht en afgesloten met witbier op zonnig terras.
Daarna in U-trecht uiteten geweest bij mijn lievelingsrestaurant, dat was ook heerlijk![]()
Genieten jullie ook zo van dit heerlijke zonnige weekend??
Nee, want studerenquote:Op zondag 10 april 2011 12:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Genieten jullie ook zo van dit heerlijke zonnige weekend??
Ja, best irritant om elke dag te doenquote:Op zondag 10 april 2011 13:13 schreef Blurred86 het volgende:
@ vik volgens mij kun je dan twee kaartjes kopen, vanaf het eerste station dat je passeert na 9 uur een kaartje met 40% korting en voor het stuk dat je voor 9 uur reist dan een kaartje voor de volle prijs. al lijkt me dat best heel irritant als je dat iedere dag zou moeten doen..
+1 herkenbaarquote:Op zondag 10 april 2011 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want studerentenminste, daar probeer ik al een uur lang mee te beginnen
quote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
+1 herkenbaar![]()
Ik overweeg nu zelfs om het vak te laten vallen zodat ik in de zon kan gaan zitten.
jep volgens mij wel, je kunt op de automaat het vertrekstation aanpassen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, best irritant om elke dag te doen.
Ben om 9:01 in Utrecht, dus kan vanaf Utrecht een kortingskaartje kopen, thanks(dat kaartje kan ik ook al in Den Haag kopen hč?)
Het is een herkansing, ik heb van dit vak geen colleges gevolgd en doe het omdat ik 1 punt tekort kom (vak is 6 punten). Vak is ook nog eens een van de lastigste vakken van de hele bachelor ... ik wil het eigenlijk wel opgevenquote:
E-ticketsquote:Op zondag 10 april 2011 14:00 schreef conleche het volgende:
Je kan ook kaartjes per internet kopen die je dan uitprint. Of is dat niet meer?
quote:
Ooooooh wat leuk!!quote:Op zondag 10 april 2011 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
De hele dag op het werk geweest samen met mijn aanstaande
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |