volgens mij heb ik hem ook een keer ehm binnengehaald (quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die is ook heel erg mooi! Eén van m'n favoriete films!
M'en allant promener
J'ai trouvé l'eau si belle
Que je m'y suis baigné
Il y a longtemps que je t'aime
Jamais je ne t'oublierai.
Ik ga hem binnenkort ook maar weer eens zien, geloof ik.
Ha! Die heb ik gisteren gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat tof uniek!
Over mooie films gesproken, we hebben net new kids turbo gekeken
Nu ik vertrek
Mark ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ha! Die heb ik gisteren gezien
Scott Pilgrim vs The World is ook winquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark ook. En hij vond Scott Pilgrim vs. The World ook een geweldige film. Volgens mij mogen jullie elkaar wel
.
Iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Scott Pilgrim vs The World is ook win![]()
Ja?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Oh suggestie voor TT-change: met een verloofde Uniek.
Clip al gezien?quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:36 schreef Syrena het volgende:
Vulcanj, ik voel me vereerdTis alleen dat ik t een rotnummer vind
Ik heb ook lang gedacht dat het een nummer was dat opriep tot sporten
tot ze het bij Glee zongen en ik de tekst las. Oh fireworks, niet fire burn! Oh, let your colours burst, niet let your callous burn!
Ik ook wel, maar moet je eens bedenken wat er in Libie gebeurt, dat trekt het in een ander perspectief. Denk dat we onze zegenignen mogen tellen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef _aurum_ het volgende:
En ik word echt een beetje droevig van dat Alphen verhaal.![]()
Wat een rare staafmixer.quote:Op zondag 10 april 2011 08:25 schreef _aurum_ het volgende:
we slapen niet in ons eigen bed, dan hebben we meestal dit soort taferelen
in het kader van we gaan de nieuwe staafmixer testen:
smoothie van kwark, lijnzaad, pindakaas, frambozen/blauwe bessen en rauwe spinazie. Klinkt vies, is het niet
Het ziet er alleen zo uit:
[ afbeelding ]
vage is wel dat ik helemaal niks van de spinazie proef
erg weinig, sjaapje..quote:Op zondag 10 april 2011 01:21 schreef Sjaapje het volgende:
W000t voor Uniek! Genieten!
Juist terug van café: Cola light, thee (het koekje heb ik weggegeven), spuitwater met een handje paprikachips en een koffielepel chocolade mousse (die kregen we gratis...). Flink vind ik dus.
Morgen:
O-L: 2 broodjes met beleg, witloof of wortelsalade, appel
T: fruit of iets lekkers
S: wandelen in de zon en looptraining
D: lamsnieren met salade (frietjes voor de huisgenoten, niet voor mij)
T: worteltjes
tis gewoon een blender iddquote:
we zijn bij familie in het oostenquote:Op zondag 10 april 2011 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Waarom slapen jullie niet in je eigen bed?
nieuw modelquote:
ik ontbijt doordeweeks in de auto om tijd te besparen, dus ik ben de laatste tijd op smoothie ontdekkingsreis aan het gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 09:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ohja, jij had ook geen avocado!
Ben niet zo van de mixdingen, het meeste eet ik liever zo.
wāt een aanzoekquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou net..
Zo van: Zal ik ' verloofd ' zetten met jou in feestboek?
Ja is goed, doe ik dat ook...
En nu weten zijn zoons, ex en de wereld het ook ineens
ik ben het met je eens over sjaapje. Vandaag is het weer veel te weinig. Maar goed, volgens mij heeft ze ook een heel onregelmatig leven, dat maakt het ook lastiger!quote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef Perruche het volgende:
Morning!!Whieeee Uniek!! Leuk hoor
Sjaapje, ik vind dat jij slecht eet. Onregelmatig, de ene dag te vet, dan te weinig, dan niet genoeg groente... Maar kan je niet voorstellen dat je dik bent met die porties![]()
Mijn planning:
O: 2x speltbrood (1x kaas, halve jam halve chocopasta), beetje cornflakes met sojamelk
S: bodycombat, buikspieren
L: groot restje ovenschotel van gisteren
B: beetje wandelen
T: ijsje in de stad misschien?
D: salade met avocado en tomaat, misschien pasta erbij
Goede instelling. Ik heb ook alweer een mooie zomerjurk tevoorschijn gehaald met killer heels.quote:
Dat was ook geen staafmixerquote:Op zondag 10 april 2011 11:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is de link tussen staafmixer en concert
Dat concert was kut!! Het begon al veel te laat, anderhalf uur of zo, dat vond ik ook al ergerlijk. En haar stem was stom. En zij was zo neppig. En de liedjes die ik op you tube wel leuk vond, waren hier maar zozo en de rest was nog veel stommer. Dus we zijn halverwege weggegaan. Ik trok het echt niet meer.quote:
Dat was vrijdag ja!! Maar dat was ontzettend uitverkocht binnen een paar minuten.....quote:Op zondag 10 april 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik dacht dat het over Adčle ging. Dat was toch ook afgelopen week? (Tofik Dibi was er wel en die twitterde er over, vandaar)
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 10 april 2011 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat concert was kut!! Het begon al veel te laat, anderhalf uur of zo, dat vond ik ook al ergerlijk. En haar stem was stom. En zij was zo neppig. En de liedjes die ik op you tube wel leuk vond, waren hier maar zozo en de rest was nog veel stommer. Dus we zijn halverwege weggegaan. Ik trok het echt niet meer.
Daarna nog wat wezen drinken en vivi was ook in de stad, daar ook nog wat mee gedronken, dus was uiteindelijk nog wel even gezellig.
Maar Lykke heeft voor mij afgedaan.Kan ook aan mij liggen hoor, A. vond het ook niet geweldig, maar was niet zo negatief als ik.
Lekker zeg!quote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef Jagärtrut het volgende:
yoghurt met rabarbercompate, en het zonnetje in m'n nek..Langzaam wordt het het hier ook lente! Maar een klein beetje sneeuw ligt er nog, zag ik op m'n hardlooprondje vanmorgen...
U-trecht?quote:Op zondag 10 april 2011 12:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Heee Uniek wat leuk zeg!! Gefeliciteerd!!
Ik heb gisteren een HELE dag met het vriendje doorgebracht, eindelijk onze eerste officiele date gehad![]()
overdag gewinkeld in Amersfoort (zijn idee he, niet dat van mij!) en ik ben vaak niet zo van het winkelen maar het was gezellig, ik heb VEEL kleren gekocht en afgesloten met witbier op zonnig terras.
Daarna in U-trecht uiteten geweest bij mijn lievelingsrestaurant, dat was ook heerlijk![]()
Genieten jullie ook zo van dit heerlijke zonnige weekend??
Nee, want studerenquote:Op zondag 10 april 2011 12:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Genieten jullie ook zo van dit heerlijke zonnige weekend??
Ja, best irritant om elke dag te doenquote:Op zondag 10 april 2011 13:13 schreef Blurred86 het volgende:
@ vik volgens mij kun je dan twee kaartjes kopen, vanaf het eerste station dat je passeert na 9 uur een kaartje met 40% korting en voor het stuk dat je voor 9 uur reist dan een kaartje voor de volle prijs. al lijkt me dat best heel irritant als je dat iedere dag zou moeten doen..
+1 herkenbaarquote:Op zondag 10 april 2011 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want studerentenminste, daar probeer ik al een uur lang mee te beginnen
quote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
+1 herkenbaar![]()
Ik overweeg nu zelfs om het vak te laten vallen zodat ik in de zon kan gaan zitten.
jep volgens mij wel, je kunt op de automaat het vertrekstation aanpassen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, best irritant om elke dag te doen.
Ben om 9:01 in Utrecht, dus kan vanaf Utrecht een kortingskaartje kopen, thanks(dat kaartje kan ik ook al in Den Haag kopen hč?)
Het is een herkansing, ik heb van dit vak geen colleges gevolgd en doe het omdat ik 1 punt tekort kom (vak is 6 punten). Vak is ook nog eens een van de lastigste vakken van de hele bachelor ... ik wil het eigenlijk wel opgevenquote:
E-ticketsquote:Op zondag 10 april 2011 14:00 schreef conleche het volgende:
Je kan ook kaartjes per internet kopen die je dan uitprint. Of is dat niet meer?
quote:
Ooooooh wat leuk!!quote:Op zondag 10 april 2011 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
De hele dag op het werk geweest samen met mijn aanstaande
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |