quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
5 grote borden vol chinees en 4 flesjes bier..
*rabarbarplant een extra scheutje water geeft en opslaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Erg lekker, rabarbercake! Ik gerbuik wat minder rabarber dan in het recept vermeld staat:
150gr bloem, 150gr boter, 150gr suiker, 1 kg rode rabarbersteeltjes, 50gr suiker, de geraspte schil van 1 citroen, een paar lepels abrikozenjam (noot van sigme: ze zijn de eieren vergeten 3 stuks aub )
Snijd de rabarbersteeltjes in stukken van 3 cm. Was ze en bestrooi ze met de 50gr suiker en de geraspte citroenschil. Maak op de gewone wijze een cakedeeg en doe het in een beboterde springvorm. Zet dan de stukjes rabarber mannetje naast mannetje netjes rechtop in het deeg.
Bak de cake in een matig warme oven ą 1 uur en leg er, als hij te donker dreigt te worden of als hij dreigt uit te drogen, een beboterd papier op.
Neem de cake na volledige bekoeling uit de vorm en bestrijk de bovenkant met wat met warm water verdunde abrikozenjam.
Wat staat er?quote:
Hé, niet mij buitensluiten!quote:
Ze zijn engagedquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat staat er?(ik heb wel een vermoeden maar toch)
Ha had ik het goed geraden.quote:
Neequote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef Jagärtrut het volgende:
zeg, Uniekje, ken jij een Leny S. van je werk?
huu dat lijkt mij zo'n nare film! ik ga zo Il y a longtemps que je t'aime kijken, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Zo, wij hebben net 127 Hours gezien. Ik wilde hem eerst niet zien, want ik vroeg me af hoe lang een film over een man die met z'n arm vastzit tussen een rotsblok en een ravijnwand lang interessant kon blijven. Nou lang dus!. Zelfs een traantje weggepinkt aan het eind
.
Die is ook heel erg mooi! Eén van m'n favoriete films!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:47 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
huu dat lijkt mij zo'n nare film! ik ga zo Il y a longtemps que je t'aime kijken, ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |