Lol, met welke trein moet je dan? En ik ga pas maandagochtend weer treinen. Wel lief dat je aan me denktquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:18 schreef Rituals het volgende:
Ik ben ook onderweg naar m'n vriendje. Misschien kom ik Vik nog wel tegen
. Moet altijd even aan je denken als ik in de trein zit
.
doe je de rabarber dan rauw onder het deeg?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gister ook rabarbercrumble gemaakt, echt heel lekker..
Erg lekker, rabarbercake! Ik gerbuik wat minder rabarber dan in het recept vermeld staat:quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef Jagärtrut het volgende:
iemand ideeen voor iets wat ik met rabarber kan doen? Ik zag het liggen in de super en heb het meengenomen, maar verder dan moes kom ik niet.
Ik bedoelde in DH zelf. Ik verwacht je niet in de trein tegen te komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, met welke trein moet je dan? En ik ga pas maandagochtend weer treinen. Wel lief dat je aan me denkt.
Nee. Ik heb dit recept gebruikt: http://yummyinmytummy.nl/dessert/rabarbercrumble/quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
doe je de rabarber dan rauw onder het deeg?
mm, lekker! misschien laat ik de rabarber nog wel even liggen tot volgend weekeind, kan vast.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Erg lekker, rabarbercake! Ik gerbuik wat minder rabarber dan in het recept vermeld staat:
150gr bloem, 150gr boter, 150gr suiker, 1 kg rode rabarbersteeltjes, 50gr suiker, de geraspte schil van 1 citroen, een paar lepels abrikozenjam (noot van sigme: ze zijn de eieren vergeten 3 stuks aub )
Snijd de rabarbersteeltjes in stukken van 3 cm. Was ze en bestrooi ze met de 50gr suiker en de geraspte citroenschil. Maak op de gewone wijze een cakedeeg en doe het in een beboterde springvorm. Zet dan de stukjes rabarber mannetje naast mannetje netjes rechtop in het deeg.
Bak de cake in een matig warme oven ± 1 uur en leg er, als hij te donker dreigt te worden of als hij dreigt uit te drogen, een beboterd papier op.
Neem de cake na volledige bekoeling uit de vorm en bestrijk de bovenkant met wat met warm water verdunde abrikozenjam.
Woont je vriendje in Den Haag dan? En dus moet je aan me denken als je in de trein naar DH zit? Indien niet: dan snap ik het niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik bedoelde in DH zelf. Ik verwacht je niet in de trein tegen te komen. Hoewel de kans ook niet bijster groot is dat ik je in DH tegenkom natuurlijk
.
Ja en jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woont je vriendje in Den Haag dan? En dus moet je aan me denken als je in de trein naar DH zit? Indien niet: dan snap ik het niet meer.
Nee, rabarber kan je niet goed bewaren!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mm, lekker! misschien laat ik de rabarber nog wel even liggen tot volgend weekeind, kan vast.
Liefde!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Perruche het volgende:
Wat is een trippelstoel?
Ik wilde winkelen maar het ging nietbijna niets leuks kunnen vinden. Wel 3 boeken gekocht ("alleen voor dames" van Annie MG Schmidt, biografie van Paulo Coelho en "leven in tijden van cholera"). Had de laatste al in het Spaans maar dat gaat toch lekkerder in het NL geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |