abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95270720
Ik heb gister ook rabarbercrumble gemaakt, echt heel lekker. :Y .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:22:26 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95270734
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:18 schreef Rituals het volgende:
Ik ben ook onderweg naar m'n vriendje O+. Misschien kom ik Vik nog wel tegen :+. Moet altijd even aan je denken als ik in de trein zit :').
Lol, met welke trein moet je dan? En ik ga pas maandagochtend weer treinen. Wel lief dat je aan me denkt O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_95270822
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gister ook rabarbercrumble gemaakt, echt heel lekker. :Y .
doe je de rabarber dan rauw onder het deeg?
pi_95270850
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef Jagärtrut het volgende:
iemand ideeen voor iets wat ik met rabarber kan doen? Ik zag het liggen in de super en heb het meengenomen, maar verder dan moes kom ik niet.
Erg lekker, rabarbercake! Ik gerbuik wat minder rabarber dan in het recept vermeld staat:

150gr bloem, 150gr boter, 150gr suiker, 1 kg rode rabarbersteeltjes, 50gr suiker, de geraspte schil van 1 citroen, een paar lepels abrikozenjam (noot van sigme: ze zijn de eieren vergeten 3 stuks aub )

Snijd de rabarbersteeltjes in stukken van 3 cm. Was ze en bestrooi ze met de 50gr suiker en de geraspte citroenschil. Maak op de gewone wijze een cakedeeg en doe het in een beboterde springvorm. Zet dan de stukjes rabarber mannetje naast mannetje netjes rechtop in het deeg.
Bak de cake in een matig warme oven ± 1 uur en leg er, als hij te donker dreigt te worden of als hij dreigt uit te drogen, een beboterd papier op.

Neem de cake na volledige bekoeling uit de vorm en bestrijk de bovenkant met wat met warm water verdunde abrikozenjam.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_95270868
Oh, en Blurred, geen sukkel voelen hoor. Jouw/jullie situatie klinkt ook veel 'halfslachtiger', bij gebrek aan een beter woord. Alsof jullie allebei eigenlijk niet echt weten wat het nu is. Dat lijkt me veel erger dan dat één van tweeën zeker weet dat het voorbij is. Dan moet je wel door.

Wel hadden m'n ex en ik het nog nodig om nog even weer bij elkaar te komen. Toen het voor de tweede keer uitging kon ik dat veel beter accepteren dan de eerste keer. En als ik Baard niet tegen was gekomen was ik nu ook nog gewoon vrijgezel geweest denk ik.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:25:48 #256
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95270869
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lol, met welke trein moet je dan? En ik ga pas maandagochtend weer treinen. Wel lief dat je aan me denkt O+.
Ik bedoelde in DH zelf. Ik verwacht je niet in de trein tegen te komen :P. Hoewel de kans ook niet bijster groot is dat ik je in DH tegenkom natuurlijk :+.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_95270901
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

doe je de rabarber dan rauw onder het deeg?
Nee. Ik heb dit recept gebruikt: http://yummyinmytummy.nl/dessert/rabarbercrumble/
pi_95270902
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Erg lekker, rabarbercake! Ik gerbuik wat minder rabarber dan in het recept vermeld staat:

150gr bloem, 150gr boter, 150gr suiker, 1 kg rode rabarbersteeltjes, 50gr suiker, de geraspte schil van 1 citroen, een paar lepels abrikozenjam (noot van sigme: ze zijn de eieren vergeten 3 stuks aub )

Snijd de rabarbersteeltjes in stukken van 3 cm. Was ze en bestrooi ze met de 50gr suiker en de geraspte citroenschil. Maak op de gewone wijze een cakedeeg en doe het in een beboterde springvorm. Zet dan de stukjes rabarber mannetje naast mannetje netjes rechtop in het deeg.
Bak de cake in een matig warme oven ± 1 uur en leg er, als hij te donker dreigt te worden of als hij dreigt uit te drogen, een beboterd papier op.

Neem de cake na volledige bekoeling uit de vorm en bestrijk de bovenkant met wat met warm water verdunde abrikozenjam.
mm, lekker! misschien laat ik de rabarber nog wel even liggen tot volgend weekeind, kan vast.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:27:11 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95270926
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik bedoelde in DH zelf. Ik verwacht je niet in de trein tegen te komen :P. Hoewel de kans ook niet bijster groot is dat ik je in DH tegenkom natuurlijk :+.
Woont je vriendje in Den Haag dan? En dus moet je aan me denken als je in de trein naar DH zit? Indien niet: dan snap ik het niet meer :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:27:59 #260
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95270957
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 19:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Woont je vriendje in Den Haag dan? En dus moet je aan me denken als je in de trein naar DH zit? Indien niet: dan snap ik het niet meer :P.
Ja en ja :D.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:29:47 #261
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95271045
Ik ben er bijna. Fijne avond allemaal!
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:29:57 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95271051
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:27 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ja en ja :D.
Ok, gelukkig maar :P.

Fijne avond! :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_95271514
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

mm, lekker! misschien laat ik de rabarber nog wel even liggen tot volgend weekeind, kan vast.
Nee, rabarber kan je niet goed bewaren!
Dan kan je beter die cake maken en invriezen, denk ik.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:47:01 #264
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95271866
oh ik heb trouwens ook wel eens een rabarber pudding/cake gemaakt, was ook heel lekker! deze: http://eggsonsunday.wordp(...)ubarb-pudding-cakes/ al had ik volgens mij gewoon 1 grote gemaakt in plaats van kleintjes.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_95272305
lekkere receptjes hier :9

@Sjaapje, voor een dag maakt dat ook niet veel uit, maar je vroeg zelf om commentaar he ;)

En ik krijg nooit blaren op mijn voeten, maar wel iets anders stoms vandaag.. wiel van de trippelstoel tegen mn achillespees, beetje blauw en bloederig nu :')
Het is bijna knap dat dat uberhaupt kan..
pi_95272335
Rabarber :9

Wij gaan vanavond zuurkoolschotel met ananas en kaas uit de oven eten! met een braadworstje erbij. Niet zomers, wel lekker!
pi_95272435
Wat is een trippelstoel? :D

Ik wilde winkelen maar het ging niet :') bijna niets leuks kunnen vinden. Wel 3 boeken gekocht ("alleen voor dames" van Annie MG Schmidt, biografie van Paulo Coelho en "leven in tijden van cholera"). Had de laatste al in het Spaans maar dat gaat toch lekkerder in het NL geloof ik.

Ook 2 thee gekocht, en 1 shirtje van de Mango voor naar werk :) had een mooi pak gezien maar dat hadden ze niet meer in mijn dikke-billen maat :')
pi_95272533
Trouwens; jullie kennen FusionFreak toch wel? Interview:

http://www.viceland.com/n(...)-nog-weleens-723.php

:)
pi_95272621

mijn vervoer binnenshuis, gaat electronisch omhoog en omlaag en het heet "trippel"stoel omdat je hem trippelend met je voeten voortbeweegt..
pi_95272708
ik schop met het hardlopen altijd met m'n linkervoet tegen m'n rechter enkel. Die is dan ook altijd ontveld en doet zeer!
pi_95272714
Mijn lijstje vandaag:

O: gekookt ei, speltboterham, croissant (half jam half kaas)
T: kwarkbolletje
L: 300 ml smoothie en salade (bietjes, couscous, gegrilde groenten) bij V&D
B: 3 uur door de stad banjeren in het zonnetje
T: 2 cafe noir
D: zuurkoolsjotel
pi_95272762
Na een week streng Atkins'en hebben liefste & ik besloten dat het bij ons niet werkt. We houden een veel te gezonde eetlust. En afvallen is er (dus) ook niet bij.
Ik vind het wel erg lekker eten en ik zal een aantal van de recepten er zeker inhouden, en heel weinig koolhydraten eten bevalt me verder ook wel goed. Maar ik vond het te weinig groente (300 gr per dag), en een paar andere restricties vond ik ook wel lastig.

Geen brinta 's ochtend pakte verrassend goed uit - mijn liefste voelt zich prettiger na een bak kwark (terwijl hij zo aan die brinta gehecht is :D). Zoetstof ipv suiker is ook een prima wijziging, die houden we erin denk ik.We blijken ook zonder koffie te kunnen, en een héle week zonder pils :o :@ !
pi_95272844
whut zonder koffie? Respect!
pi_95272858
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Perruche het volgende:
Wat is een trippelstoel? :D

Ik wilde winkelen maar het ging niet :') bijna niets leuks kunnen vinden. Wel 3 boeken gekocht ("alleen voor dames" van Annie MG Schmidt, biografie van Paulo Coelho en "leven in tijden van cholera"). Had de laatste al in het Spaans maar dat gaat toch lekkerder in het NL geloof ik.
Liefde!
pi_95273014
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Liefde!
Ohja! Oeps. Ik dacht al, was dat nou de titel? :D en :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')