Oké, het vele vet en weinig groenten was uitzonderlijk, beetje speciale dag gisteren. Maar aangezien mijn voorstelling heel goed was mocht ik wel eens...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
ok here goes:
Gister O en T zou ik omdraaien, voor de L gewoon een heel broodje doen, verder wel veel vet en errug weinig groenten bij je D. Als je je D wat gezonder houdt, heb je 's avonds nog wel ruimte voor een gezond tussendoortje dunkt me.
Wat betreft lijstje vandaag: misschien niet ontbijten zonder vezels, dus een handje muesli door je platte kaas bijvoorbeeld (aannemend dat dat kwark is in nl) en hopelijk voor je D iets meer groente en daarna nog een gezond tussendoortje.
of ja gaat toch over tot weekboodschappen doen op zaterdagquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:53 schreef Viking84 het volgende:
En ik was nog jaloers dat ik niet overdag kon gaan. Nu niet meer dus
.
Wij gaan ff boodschappen doen: vanavond ovenchili met tortillachips. Morgen spinaziecurry met naanbrood
.
Wordt nog wat als we allebei 40 uur werken en geen tijd meer hebben om elke dag boodschappen te doen. Dan eten we echt láát (half 9-9 uur ofzo), aangezien ik ook nog 2 keer per week moet hardlopen voor het eten
.
Ben juist blij dat ik nu minder vaak boodschappen doe!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
of ja gaat toch over tot weekboodschappen doen op zaterdag
ik doe heel vaak boodschappen uit mn werk vandaan. best effectiefzo op de thuisreis als ik toch moet wachten op de bus.
Weet ik 19 april, normaal gezien ben ik wel bij, beste curriculum enzo...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoe ging de sollicitatie dan sjaapje?
Vreemd, heb je wel goede sokken?quote:
Is dat een beetje makkelijk te maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
86 is ze al! maar nog heel fit voor haar leeftijdquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Vik!
Blurred, tof dat je oma langs komt![]()
Dan heb je zeker nog best een jonge oma!
Vriendje en ik hebben samen in het park gewandeld voor we boodschappen gingen doen en we hebben besloten dat we óf naar Spanje (Barcelona?), óf naar Schotland willen op vakantie dit jaar (ivm monehz en ver wegheid en willen-zien-heid)!Kunnen we gerichter zoeken
Stoere oma! 86 is idd al best wel op leeftijdquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
86 is ze al! maar nog heel fit voor haar leeftijdvind het super leuk dat ze een weekendje langskomt
al is een geschikt hotel (centraal, niet lawaaierig, niet te duur) vinden nogal onmogelijk
![]()
en Vik, dat went heel snel hoor. gewoon in het weekend boodschappen doen net als de rest van nederlandof onderweg naar huis oid
het is een hele goede vriendin van me, en ik vind het niet erg. Al met al kost het niet zo heel veel tijd, en ik vond het ook wel erg tof dat ze me vroegen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind je dat wel leuk om te regelen Jeager?
Als iemand mij zou vragen dan had ik iig bedankt
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:23 schreef neen het volgende:
[..]
Is dat een beetje makkelijk te maken?Wel gemakkelijk om te kopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Moest ff omfietsen voor de Mex wokgroente, maar alles is gelukt.
En ja, het worden dan weekboodschappen, want ik ga niet 1,5 uur reizen met gehakt oid in m'n tas. Maar ja, lastig om dan te bedenken wat we willen hebben. Ik denk dat we dan ook even een flinke voorraad in gaan slaan van van alles en nog wat, zodat we hier kunnen zeggen: we hebben dit en dat en dat, wat kunnen er daarmee maken?
.
Niet meer actief op Fok!
Sporttape ftwquote:
ik heb t geluk dat ik vaak op mn bus moet wachten in Leiden (als ik 's ochtends te laat ben om te fietsen) en dan dus precies 20 min. heb op mn boodschappen te doen bij de super naast t station - gewone super de boer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel gemakkelijk om te kopen!.
Moest ff omfietsen voor de Mex wokgroente, maar alles is gelukt.
En ja, het worden dan weekboodschappen, want ik ga niet 1,5 uur reizen met gehakt oid in m'n tas. Maar ja, lastig om dan te bedenken wat we willen hebben. Ik denk dat we dan ook even een flinke voorraad in gaan slaan van van alles en nog wat, zodat we hier kunnen zeggen: we hebben dit en dat en dat, wat kunnen er daarmee maken?
.
ja, ik had sporttape...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sporttape ftw. Maar dat weet je zelf ook.
Echte pijnlijke blaren heb ik daardoor niet meer, maar ze gaan nooit helemaal weg lijkt het.
Oh, sushi was ook in de bonus bij de AH. 2 doosjes meegenomen
.
Das mazzel. Als ik de baan in A'dam krijg, ga ik eerst even bussen tot helder is hoe ik moet fietsen van CS naar het werk en dan ga ik dus fietsen en houd ik ws ook geen tijd over.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb t geluk dat ik vaak op mn bus moet wachten in Leiden (als ik 's ochtends te laat ben om te fietsen) en dan dus precies 20 min. heb op mn boodschappen te doen bij de super naast t station - gewone super de boer.
Ja, maar het is nogal prijzig om elke keer als je loopt een blaarpleister op te plakkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:55 schreef sigme het volgende:
Wel eens blaarpleisters geprobeerd? Als ze goed zitten vind ik ze echt geweldig!
Lol, met welke trein moet je dan? En ik ga pas maandagochtend weer treinen. Wel lief dat je aan me denktquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:18 schreef Rituals het volgende:
Ik ben ook onderweg naar m'n vriendje. Misschien kom ik Vik nog wel tegen
. Moet altijd even aan je denken als ik in de trein zit
.
doe je de rabarber dan rauw onder het deeg?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gister ook rabarbercrumble gemaakt, echt heel lekker..
Erg lekker, rabarbercake! Ik gerbuik wat minder rabarber dan in het recept vermeld staat:quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef Jagärtrut het volgende:
iemand ideeen voor iets wat ik met rabarber kan doen? Ik zag het liggen in de super en heb het meengenomen, maar verder dan moes kom ik niet.
Ik bedoelde in DH zelf. Ik verwacht je niet in de trein tegen te komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, met welke trein moet je dan? En ik ga pas maandagochtend weer treinen. Wel lief dat je aan me denkt.
Nee. Ik heb dit recept gebruikt: http://yummyinmytummy.nl/dessert/rabarbercrumble/quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
doe je de rabarber dan rauw onder het deeg?
mm, lekker! misschien laat ik de rabarber nog wel even liggen tot volgend weekeind, kan vast.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Erg lekker, rabarbercake! Ik gerbuik wat minder rabarber dan in het recept vermeld staat:
150gr bloem, 150gr boter, 150gr suiker, 1 kg rode rabarbersteeltjes, 50gr suiker, de geraspte schil van 1 citroen, een paar lepels abrikozenjam (noot van sigme: ze zijn de eieren vergeten 3 stuks aub )
Snijd de rabarbersteeltjes in stukken van 3 cm. Was ze en bestrooi ze met de 50gr suiker en de geraspte citroenschil. Maak op de gewone wijze een cakedeeg en doe het in een beboterde springvorm. Zet dan de stukjes rabarber mannetje naast mannetje netjes rechtop in het deeg.
Bak de cake in een matig warme oven ± 1 uur en leg er, als hij te donker dreigt te worden of als hij dreigt uit te drogen, een beboterd papier op.
Neem de cake na volledige bekoeling uit de vorm en bestrijk de bovenkant met wat met warm water verdunde abrikozenjam.
Woont je vriendje in Den Haag dan? En dus moet je aan me denken als je in de trein naar DH zit? Indien niet: dan snap ik het niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik bedoelde in DH zelf. Ik verwacht je niet in de trein tegen te komen. Hoewel de kans ook niet bijster groot is dat ik je in DH tegenkom natuurlijk
.
Ja en jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woont je vriendje in Den Haag dan? En dus moet je aan me denken als je in de trein naar DH zit? Indien niet: dan snap ik het niet meer.
Nee, rabarber kan je niet goed bewaren!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mm, lekker! misschien laat ik de rabarber nog wel even liggen tot volgend weekeind, kan vast.
Liefde!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Perruche het volgende:
Wat is een trippelstoel?
Ik wilde winkelen maar het ging nietbijna niets leuks kunnen vinden. Wel 3 boeken gekocht ("alleen voor dames" van Annie MG Schmidt, biografie van Paulo Coelho en "leven in tijden van cholera"). Had de laatste al in het Spaans maar dat gaat toch lekkerder in het NL geloof ik.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
5 grote borden vol chinees en 4 flesjes bier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |