Ze zitten door de bodem heen, en je doet wel vaker zout in de bodem toch? Je zou denken dat ik dit ondertussen wel weet, met al die taarten die ik bakquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Je kan ze ook even afspoelen, dat zou ik doen, als het daarna te flauw is kan je altijd nog zout toevoegen.
Oké, het vele vet en weinig groenten was uitzonderlijk, beetje speciale dag gisteren. Maar aangezien mijn voorstelling heel goed was mocht ik wel eens...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
ok here goes:
Gister O en T zou ik omdraaien, voor de L gewoon een heel broodje doen, verder wel veel vet en errug weinig groenten bij je D. Als je je D wat gezonder houdt, heb je 's avonds nog wel ruimte voor een gezond tussendoortje dunkt me.
Wat betreft lijstje vandaag: misschien niet ontbijten zonder vezels, dus een handje muesli door je platte kaas bijvoorbeeld (aannemend dat dat kwark is in nl) en hopelijk voor je D iets meer groente en daarna nog een gezond tussendoortje.
of ja gaat toch over tot weekboodschappen doen op zaterdagquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:53 schreef Viking84 het volgende:
En ik was nog jaloers dat ik niet overdag kon gaan. Nu niet meer dus
.
Wij gaan ff boodschappen doen: vanavond ovenchili met tortillachips. Morgen spinaziecurry met naanbrood
.
Wordt nog wat als we allebei 40 uur werken en geen tijd meer hebben om elke dag boodschappen te doen. Dan eten we echt láát (half 9-9 uur ofzo), aangezien ik ook nog 2 keer per week moet hardlopen voor het eten
.
Ben juist blij dat ik nu minder vaak boodschappen doe!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
of ja gaat toch over tot weekboodschappen doen op zaterdag
ik doe heel vaak boodschappen uit mn werk vandaan. best effectiefzo op de thuisreis als ik toch moet wachten op de bus.
Weet ik 19 april, normaal gezien ben ik wel bij, beste curriculum enzo...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoe ging de sollicitatie dan sjaapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |