Ja heel erg lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Vond ie het eten gister wel lekker?
Helaas, neen. Mijn bloed gaat niet sneller stromen van een man met witte, harige benen in shorts.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:24 schreef neen het volgende:
Met mooi weer lopen er ook veel meer mooie vrouwen rondis dat met mannen ook zo?
Ja of 5 of 6quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
8 (!!!!) cakejes?!
En nog een keer 2 cakejes?!
Waren ze zo lekker?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:44 schreef Perruche het volgende:
@ vik: ja hij is aan het werk. Maar ik heb niet het idee dat het veel uithaalt. Misschien moet ie maar gewoon weg ofzo.
quote:Ik ga maar eens gedachten verzetten, opruimen, boenen en naar buiten. Laat vriendje wel lekker in zn eigen sop gaarkoken.
doei!
Loop je nog wel hard?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ander lijstje want ik heb zin in iets met sambal en veel groente, alles onberperkt dus we gaan naar de chinees vanavond
Wandelen was weer heerlijk, nu even boodschapjes doen.
Nee, helemaal geen tijd voorquote:
Nee, ging niet zo lekker, maar heb het wel uitgelopen en ook weer ietsje snellerquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen tijd voor
Woensdag pas weer..
Ging jou 5 km lekker?
Mo
Eeeh...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:08 schreef Rituals het volgende:
Ik ben wel een weegschaal! Moet je je voorstellen hoe zwaar ik het hebt.
Mijn Nederlands is zooooo slechtquote:
Nou dat idd ... maar onderstaand commentaar vind ik ook wel weer misselijkmakend (staat in het artikel op nu.nl): Volgens een ooggetuige schoot de dader met een grote mitrailleur om zich heen. "Er zijn veel gewonden. Ik denk zeker vijf tot tien doden"quote:
Uhm, hij zegt er toch bij: denk ik Hij heeft gezien wat hij heeft gezien. Het is aan de media om te checken of dit aantal klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou dat idd ... maar onderstaand commentaar vind ik ook wel weer misselijkmakend (staat in het artikel op nu.nl): Volgens een ooggetuige schoot de dader met een grote mitrailleur om zich heen. "Er zijn veel gewonden. Ik denk zeker vijf tot tien doden"
Ooggetuigen moeten lekker hun mond houden over het aantal doden als ze zelf geen arts zijn. En iedereen neemt dat aantal nu over.
ok here goes:quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:23 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi, lijstje, commentaar is welkom want anders post ik hier toch maar voor piet snot...
Gisteren:
O: appel
T: 2 geroosterde boterhammen met smeerkaas en komkommer
L: half broodje kipfilet
S: belangrijke voorstelling artikel
T: appelsien
S: belangrijk interview/sollicitatiegesprek
D: handje nootjes, balletjes (3 kleintjes) in tomaten paprika saus met beetje frietjes, 1 aardappelkroket en mayo, potje chocomoes
Vandaag:
O: appel met platte kaas (300 ml)
L: binnen uurtje thuis boterhammetjes denk ik
T: fruit
D: ?
S: 6*5 min lopen, met 2 min joggen ertussen, terug op gang geraken na al het werken van de laatste tijd
ik las 4 op twitterquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, hij zegt er toch bij: denk ik Hij heeft gezien wat hij heeft gezien. Het is aan de media om te checken of dit aantal klopt.
Appel doet 2.3 gram vezels per 100 gram zegt google en 1 boterham 2.7 gram, thx, dawistik nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef Rituals het volgende:
@ MarMar, een appel bevat volgens mij (weet het niet 100% zeker) evenveel vezels als een boterham.
Ja en dat vind ik dus stom. Wat heb je aan aannames? Waarom moeten mensen perse allemaal getallen roepen die in wezen nergens op gebaseerd zijn? Voor hun 10 seconds of fame op radio/tv? Ik snap die achteloosheid met het noemen van getallen ook niet. Vijf tot tien doden ... dat is wel mooi 2x zoveel en vijf extra gezinnen met verlies. Hou gewoon je mond als je het niet zeker weet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:
En het is ook niet eens duidelijk of het wel een mitrailleur was. Elders lees ik iets over een revolver. Dader schijnt zelfmoord te hebben gepleegd en dat doe je niet zo eenvoudig met een mitrailleur.
En zo gaat het nu eenmaal met nieuws tot het bevestigd is, Chico. Twitter staat ook bol van de aannames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |