In de herhalingquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:31 schreef Probability het volgende:
Even eerlijk: hoe aso is het om buiten bloemen te plukken?
Mij is geleerd dat dat echt héél aso is, want als iedereen dat zou doen zou niemand meer bloemen hebben om naar te kijken![]()
Dus ik zag mijzelf als 's nachts bloemen plukken zodat niemand het zou zien![]()
![]()
Ik wil bloemen ja
Ja daar heb ik er al twee van en die gaan altijd deaud als ik ze verhuis naar m'n kamer, dan kan ik weer een half jaar wachten op blommetjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koop een orchidee, 1x een investering en je hebt er heul lang lol van, zelfs als je normaal maar naar een plant hoeft te kijken en hij gaat al deaud!
Okee. Als mensen uit van die stadsperkjes bloemen zouden jatten zou ik dat wel een beetje jammer vinden. Als het uit een groot veld met bloemetjes is merkt niemand het denk ik als je er maar een paar meeneemt. Hangt er dus vanaf. Maar in principe is het idd niet netjes, vinnik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja daar heb ik er al twee van en die gaan altijd deaud als ik ze verhuis naar m'n kamer, dan kan ik weer een half jaar wachten op blommetjes
En dat vroeg ik niet
Nja. Die kans is er he. Gewoon 1 dag maken, volgende dag met frisse blikken naar kijken, opsturen en proberen niet meer aan te denkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Oh my, ik vind het echt niet tof, die schrijfopdrachten en taaltoetsen. Wat als ik faal?.
^^ dit.quote:
Goed zo! Lekker even de tijd voor jezelf nemenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef V1z0R het volgende:
Sidenote: Zelf net een week(het lef niet om er 2 van te maken) vakantie genomen in de week van 18 april!
Nu nog bepalen wat ik ga doen...
Iemand tips voor een auto-trip door west Europa?
Hoe ver wil je? Ik zou lekker de Ardennen pakken ofzo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^^ dit.
Sidenote: Zelf net een week(het lef niet om er 2 van te maken) vakantie genomen in de week van 18 april!
Nu nog bepalen wat ik ga doen...
Iemand tips voor een auto-trip door west Europa?
precies dat. ik ben verdorie bijna klaar met mn prefschrift, maar ik zou er ook nooit aan denken om naar academische papers over dit onderwerp te zoeken. eerlijk gezegd vraag ik me ook af in hoeverre dat nodig is voor zoiets, als het vooral illustratief is. als je een diepgravend onderzoek doet naar "maatvoering in beha's toen en nu" is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb voor de rest genoeg academische literatuur, ik had alleen serieus niet gedacht dat er over dit onderwerp ook academische publicaties zouden zijn!
Ik heb het nooit gedaan hoor, want ik hoor dan altijd de stem van mijn moeder (geweten) in mijn hoofdquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee. Als mensen uit van die stadsperkjes bloemen zouden jatten zou ik dat wel een beetje jammer vinden. Als het uit een groot veld met bloemetjes is merkt niemand het denk ik als je er maar een paar meeneemt. Hangt er dus vanaf. Maar in principe is het idd niet netjes, vinnik.
[..]
Nja. Die kans is er he. Gewoon 1 dag maken, volgende dag met frisse blikken naar kijken, opsturen en proberen niet meer aan te denken
Zat zelf te denken Denemarken, maar lekker mountainbiken of zo in de Ardennen klinkt ook goed, hmmm....quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe ver wil je? Ik zou lekker de Ardennen pakken ofzo?
daar kun je héél goed mountainbiken ja!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zat zelf te denken Denemarken, maar lekker mountainbiken of zo in de Ardennen klinkt ook goed, hmmm....
Vlaamse friet
Poepen in het bos?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar kun je héél goed mountainbiken ja!
als ik er nog aan terug denk
en ik dacht dat ik eindelijk groene vingers had gekregenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koop een orchidee, 1x een investering en je hebt er heul lang lol van, zelfs als je normaal maar naar een plant hoeft te kijken en hij gaat al deaud!
als je moet, dan moet jequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Poepen in het bos?
Nee, heb het al eens gedaan dus weet hoe zwaar het isMaar wel uitdagend! Kan er daarnaast ook kanovaren...
Vik, ik zou er inderdaad niet tot zondag mee wachten! Zodat je het zondag met een leeg hoofd kunt nakijken...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
m'n fijnste broek past nu gewoon niet meer.. en ik snap het niet, want sinds hij nog wel pastte ben ik alleen maar meer gaan sporten![]()
het verpest gewoon bijna m'n jubelstemming
Ik dacht: Huh, heeft Slankie nu ook al beschuitjes?? Bij slankiehagelslag viel het kwartje!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef Jagärtrut het volgende:
mmm...slankie beschuitjes met roomboter en slankiehagelslag!
hij is vannacht online gekomen en ik zie m overal opduiken op facebook nu dus t zal wel een beetje heavy use zijn momenteel... (de laatste vier minuten zijn overigens creditsquote:
Wat bijzonder. Mooi!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:09 schreef kwakz0r het volgende:
kent iemand dit al? virtual facebook koor van Eric Whitacre. dit is zo'n mooi liedjemet 2500 mensen lastig om t allemaal gelijk te kijgen in de medeklinkers, zelfs met een dirigent filmpje tijdens t inzingen, maar toch...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, in dit geval niet. Je kunt niet besluiten het werk de volgende dag te doen. Vaak MOET het af. En dan is niet altijd dezelfde persoon het bokje, maar je moet er wel rekening mee houden dat een dag langer kan duren dan je 's ochtends voorzien had.
quote:![]()
Je geld of je leven is het autobiografische stripverhaal van Barbara Stok over de fulltime baan die ze had als journalist/fotograaf. Vol goede moed begint ze aan de nieuwe baan, maar al snel dienen de negatieve kanten zich aan: overwerk, vervelende klanten, haast,
Ho ho! Je wordt gemist hier! Hoe is het?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:03 schreef neen het volgende:
Dus, succes allemaal met de dingen die jullie doen en sterkte als je het nodig hebt. Hoi.
quote:
Verbouwing loopt ook lekker op schema dan? Toch altijd wel leuk dat verbouwen, zeker als je snel resultaat ziet en goed voor de kcal verbranding natuurlijk.quote:
Ja, echt een heel diepgravend onderzoek is het niet, ik moet gewoon even aantonen dat 23 centimeter verschil tussen taille en borstomvang betekent dat een vrouw grote borsten heeft en een cupmaat is daar handig bij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
precies dat. ik ben verdorie bijna klaar met mn prefschrift, maar ik zou er ook nooit aan denken om naar academische papers over dit onderwerp te zoeken. eerlijk gezegd vraag ik me ook af in hoeverre dat nodig is voor zoiets, als het vooral illustratief is. als je een diepgravend onderzoek doet naar "maatvoering in beha's toen en nu" is het een ander verhaal.
Zo'n verschil tussen de cijfers van taille en borstomvang hoeft niet per sé te betekenen dat een vrouw grote borsten heeft hoor! Bij een gespierde/brede rug of schouders kan dan ook al met cupje A (denk aan turnster/zwemsterfiguur). Het is pas aan te tonen door het verschil in 2e en 3e bovenwijdte (2e = dus over de borsten heengemeten, en 3e = direct onder de borsten gemeten, het cijfer van de bh-maat).quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, echt een heel diepgravend onderzoek is het niet, ik moet gewoon even aantonen dat 23 centimeter verschil tussen taille en borstomvang betekent dat een vrouw grote borsten heeft en een cupmaat is daar handig bij.
Niet per sé, wel waarschijnlijk. Bovendien betwijfel ik of het blad bedoelt dat je met brede schouders en kleine borsten aantrekkelijk bent voor mannenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Veel verschil tussen de cijfers van taille en borstomvang hoeft niet per sé te betekenen dat een vrouw grote borsten heeft hoor! Bij een gespierde/brede rug of schouders kan dan ook al, met cupje A (denk aan turnster/zwemsterfiguur). Het is pas aan te tonen door het verschil in 2e en 3e bovenwijdte (2e = dus over de borsten heengemeten, en 3e = direct onder de borsten gemeten, het cijfer van de bh-maat).
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik verveel me de pleuris. Slapen lukt nog niet en hier is het ook maar saai.
Ikben greys anatomy aan het bij-kijken, Loop namelijk wel 3 afleveringen achter en dat kan natuurlijk niet! En ik heb vandaag een mandje gekocht voor Floris en nu ligt ie heel lief in zijn mandje naast mij te slapen! en hij heeft een kattenluikje, dus hij kan buitenspelen wanneer die wilquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik verveel me de pleuris. Slapen lukt nog niet en hier is het ook maar saai.
Dat is ook een prima instellingquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha allemaal updates <3 Veel plezier bij vriedje, Cali. Hoe langer ik erover nadenk, hoe enthousiaster ik word vd evt nieuwe baan. Ergens lijkt het me ook wel heel lekker om me eens een tijd op werk te storten en lekker centjes binnen te tikken. Overdag geen tijd om teveel na te denken en 's avonds geen puf
Het klinkt liefquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ikben greys anatomy aan het bij-kijken, Loop namelijk wel 3 afleveringen achter en dat kan natuurlijk niet! En ik heb vandaag een mandje gekocht voor Floris en nu ligt ie heel lief in zijn mandje naast mij te slapen! en hij heeft een kattenluikje, dus hij kan buitenspelen wanneer die wil![]()
En zometeen maar eens richting vriendje fietsen![]()
Niet dat je hier nu heel erg blij van wordt maar ik wilde het gewoon graag even kwijt
dat is nog even afwachten maar het zal meer zijn dan er nu binnenkomtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is ook een prima instellingWel een leuk bedrag aan centjes?
wat denk je? Mandje, kattenluikje...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het klinkt liefweet alleen niet wie Floris is
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is nog even afwachten maar het zal meer zijn dan er nu binnenkomtnog nooit had ik zo'n zin in shoppen
Je zou zeggen een kat, maar mijn hond kan met wat geluk ook door het kattenluik en een vriendin heeft een konijn met kattenluikquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat denk je? Mandje, kattenluikje...
Holy craps! Dat is ook mooi!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Floris aka de rode sloper is 'n heuse jeweetwelkater (nou ja officieel nog kitten, maar hij is GROOT geworden!)
Klinkt een stuk beter je instelling Vik, en ik denk dat je met deze instelling per definitie al meer plezier in de baan zult hebben!
had je nog wat aan mijn linkjes?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:36 schreef Blurred86 het volgende:
pfoe ik heb een Laurelientje gedaan vanavond, nu zit ik volprobeer maar niet eens te bedenken hoeveel kcal dat wel niet was.. morgen weer een dag!
heb echt een mooi appartement in Den Haag gevonden netmaar ik zoek pas iets vanaf september en ik heb zo'n vermoeden dat dit wel eerder weg zal zijn http://huizen.marktplaats(...)yE%3D&fta_ind=1&df=1
ja zeker! ben nu aan het zoeken naar die hofjes verenigingenquote:
Weet je zeker dat dat een gunstige voorwaarde is?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Mark heeft het goed voor elkaar: die werkt 40 uur, krijgt er 36 uitbetaalt en kan heel gemakkelijk eens een dag (of zoals nu: een week) vrij krijgen tussendoor.
*meldt. Mijn orchidee leeft al meer dan een jaar! Al is ie op het moment wel weer eens bloemloos.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zorg je wel dat ze je opdracht niet (commercieel) kunnen gebruiken als ze je níet aannemen (ik ben vast paranoia, maar je sollicitanten klusjes op laten knappen en dan daar geld mee verdienen klinkt als iets wat ze vaak met stagieres doen).quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Zo, proefopdracht binnen. Ziet er wel uit alsof het goed te doen is. Het hoeft niet perfect te zijn, zei hij, maar hij wil graag zien wat ik ervan maak. Ga er zondag even voor zitten, denk ik. Zondagochtend maken, daarna solligesprek voorbereiden en dan zondagavond nog even met een frisse blik naar de tekst kijken. Hij moet uiterlijk maandagochtend binnen zijn, maar dan zit ik al in de trein naar H'sum, dus dat gaat niet. Wellicht dat ik er morgen nog even voor kan gaan zitten, maar heb morgen ook al eea te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |