abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:33:49 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95219840
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1425: Stevige stappers

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:39:19 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95220108
Pinstoring bij de AH is nooit grappig :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95220114
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:31 schreef Probability het volgende:
Even eerlijk: hoe aso is het om buiten bloemen te plukken?

Mij is geleerd dat dat echt héél aso is, want als iedereen dat zou doen zou niemand meer bloemen hebben om naar te kijken }:|

Dus ik zag mijzelf als 's nachts bloemen plukken zodat niemand het zou zien :') oO<

Ik wil bloemen ja :'(
In de herhaling :7!
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:40:37 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95220168
Koop een orchidee, 1x een investering en je hebt er heul lang lol van, zelfs als je normaal maar naar een plant hoeft te kijken en hij gaat al deaud!
pi_95220453
ohai!
Ja doei.
pi_95220487
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koop een orchidee, 1x een investering en je hebt er heul lang lol van, zelfs als je normaal maar naar een plant hoeft te kijken en hij gaat al deaud!
Ja daar heb ik er al twee van en die gaan altijd deaud als ik ze verhuis naar m'n kamer, dan kan ik weer een half jaar wachten op blommetjes ;(

En dat vroeg ik niet :7
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:48:49 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95220526
Oh my, ik vind het echt niet tof, die schrijfopdrachten en taaltoetsen. Wat als ik faal? :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:53:26 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95220779
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja daar heb ik er al twee van en die gaan altijd deaud als ik ze verhuis naar m'n kamer, dan kan ik weer een half jaar wachten op blommetjes ;(

En dat vroeg ik niet :7
Okee. Als mensen uit van die stadsperkjes bloemen zouden jatten zou ik dat wel een beetje jammer vinden. Als het uit een groot veld met bloemetjes is merkt niemand het denk ik als je er maar een paar meeneemt. Hangt er dus vanaf. Maar in principe is het idd niet netjes, vinnik.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Oh my, ik vind het echt niet tof, die schrijfopdrachten en taaltoetsen. Wat als ik faal? :').
Nja. Die kans is er he. Gewoon 1 dag maken, volgende dag met frisse blikken naar kijken, opsturen en proberen niet meer aan te denken :P
pi_95221002
blegh, hardlopen met een lichte kater is niet zo tof. Duizelig vanwege een energietekort maar steken in m'n zij van te recent gegeten. 3.5 km. gelopen in 25 minuten, met 2 behoorlijke stukken wandelen. Dat hoort niet! Zondag maar in de herhaling.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:58:47 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95221054
Ik hou altijd de stelregel aan: wilde bloemen (mits niet beschermd) mag je plukken, geplante of gezaaide bloemen niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:02:09 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95221226
Kutdag. Kutgesprek. Kutgevoel.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95221381
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
:*

why? wat is er gebeurd?
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:08:06 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95221526
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

why? wat is er gebeurd?
^^.
Niet meer actief op Fok!
pi_95221541
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^^.
^^.
Ja doei.
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:13:18 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95221795
quote:
Oje. Heeft mijnheer zijn charmes ingezet?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_95221982
quote:
Oh jee :{

pi_95222076
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

why? wat is er gebeurd?
^^ dit.

Sidenote: Zelf net een week(het lef niet om er 2 van te maken :{) vakantie genomen in de week van 18 april!
Nu nog bepalen wat ik ga doen...
Iemand tips voor een auto-trip door west Europa?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_95222304
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef V1z0R het volgende:

Sidenote: Zelf net een week(het lef niet om er 2 van te maken :{) vakantie genomen in de week van 18 april!
Goed zo! Lekker even de tijd voor jezelf nemen *O*

Geen tips voor je though -O-
pi_95222351
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^^ dit.

Hoe ver wil je? Ik zou lekker de Ardennen pakken ofzo? :)
Ja doei.
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:27:06 #20
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95222358
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:14 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hahaha, ik heb voor de rest genoeg academische literatuur, ik had alleen serieus niet gedacht dat er over dit onderwerp ook academische publicaties zouden zijn!
precies dat. ik ben verdorie bijna klaar met mn prefschrift, maar ik zou er ook nooit aan denken om naar academische papers over dit onderwerp te zoeken. eerlijk gezegd vraag ik me ook af in hoeverre dat nodig is voor zoiets, als het vooral illustratief is. als je een diepgravend onderzoek doet naar "maatvoering in beha's toen en nu" is het een ander verhaal.
Kwak
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:27:22 #21
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95222367
:* voor XM geen idee waar t over gaat maar t klinkt behoorlijk kut allemaal.
Kwak
pi_95222418
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Okee. Als mensen uit van die stadsperkjes bloemen zouden jatten zou ik dat wel een beetje jammer vinden. Als het uit een groot veld met bloemetjes is merkt niemand het denk ik als je er maar een paar meeneemt. Hangt er dus vanaf. Maar in principe is het idd niet netjes, vinnik.

[..]

Nja. Die kans is er he. Gewoon 1 dag maken, volgende dag met frisse blikken naar kijken, opsturen en proberen niet meer aan te denken :P
Ik heb het nooit gedaan hoor, want ik hoor dan altijd de stem van mijn moeder (geweten) in mijn hoofd :')
pi_95222499
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoe ver wil je? Ik zou lekker de Ardennen pakken ofzo? :)
Zat zelf te denken Denemarken, maar lekker mountainbiken of zo in de Ardennen klinkt ook goed, hmmm....
Vlaamse friet O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_95222521
quote:
:{

Sterkte!

pi_95222633
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zat zelf te denken Denemarken, maar lekker mountainbiken of zo in de Ardennen klinkt ook goed, hmmm....
Vlaamse friet O+
daar kun je héél goed mountainbiken ja! :o
als ik er nog aan terug denk :%
Ja doei.
pi_95222865
mmm...slankie beschuitjes met roomboter en slankiehagelslag! O+
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:40:04 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95222896
Zo, proefopdracht binnen. Ziet er wel uit alsof het goed te doen is. Het hoeft niet perfect te zijn, zei hij, maar hij wil graag zien wat ik ervan maak. Ga er zondag even voor zitten, denk ik. Zondagochtend maken, daarna solligesprek voorbereiden en dan zondagavond nog even met een frisse blik naar de tekst kijken. Hij moet uiterlijk maandagochtend binnen zijn, maar dan zit ik al in de trein naar H'sum, dus dat gaat niet. Wellicht dat ik er morgen nog even voor kan gaan zitten, maar heb morgen ook al eea te doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_95223015
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

daar kun je héél goed mountainbiken ja! :o
als ik er nog aan terug denk :%
Poepen in het bos? :P
Nee, heb het al eens gedaan dus weet hoe zwaar het is :Y Maar wel uitdagend! Kan er daarnaast ook kanovaren...

Vik, ik zou er inderdaad niet tot zondag mee wachten! Zodat je het zondag met een leeg hoofd kunt nakijken...
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:44:47 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95223058
Irritant dat alles weer op 1 hoop komt nu :(. Zo heb je dagen niks te doen, zo moeten alle belangrijke dingen in 1 weekend.
Niet meer actief op Fok!
pi_95223073
quote:
en ik dacht dat ik eindelijk groene vingers had gekregen -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_95223122
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Poepen in het bos? :P
Nee, heb het al eens gedaan dus weet hoe zwaar het is :Y Maar wel uitdagend! Kan er daarnaast ook kanovaren...

Vik, ik zou er inderdaad niet tot zondag mee wachten! Zodat je het zondag met een leeg hoofd kunt nakijken...
als je moet, dan moet je ;) :P

* motorbloempje zit de tijd af te tellen tot half 7.. misschien moet ik maar 's wat nuttigs nog gaan doen :P
Ja doei.
pi_95223180
:* voor XM

@Vik: Is het salaris naar tevredenheid? Want ik heb een baan die niet van 9 tot 5 is, maar van 9 tot het klaar is....en de werktijden zullen me jeuken, als de knaken maar goed zijn O-)
En tuurlijk is het geven en nemen :Y Maar als de centen goed zijn, dan is 'onbetaald' overwerken ook niet meer zo erg....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_95223246
Wat aurum zegt! :) :Y
Ja doei.
pi_95223467
Ach jee, XM. Ik dacht dat het allemaal zo de goede kant op ging?

Succes, Vik. Met de proefopdracht, en met het nemen van beslissingen.

Toch eens aan m'n ouders vragen van wie ik die verdomde koppigheid heb. Was al moe na het aantrekken van m'n laarzen en jas, en dan tķch naar het winkelcentrum lopen. Ben weer aardig terug bij af nu. :{ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_95223537
Inderdaad wat Aurum zegt!

Heb zelf ook dat ik niet betaald word voor overuren, alleen hangt m'n bonus en groei in periodiek wel af van m'n inzet.
pi_95223659
Ik vind het ook wel goed van Vik dat ze haar grenzen kent hoor. Een 40-urige werkweek plus 3 uur reizen per dag en ook nog kans op onbetaald overwerk.........Het zou ook niet mijn eerste keus zijn. Ik zou op zijn minst 2 thuiswerkdagen proberen te bedingen, dat lijkt me niet geheel onmogelijk met een baan die vooral uit schrijven bestaat. :)
pi_95223780
Vandaag geen overuren! Nu naar huis karren met een nieuw dubstep CD'tje, korte broek en t-shirt aan en dan een terras opzoeken! B-)
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:03:55 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95223887
Thx iedereen :). Tja, het is een heel jong bedrijf dat heel hard groeit en je moet het vooral leuk vinden om daar onderdeel van uit te maken. Ja, vind ik ook leuk, maar dan moet het salaris ook leuk zijn :'). Nog geen idee wat het salaris is, though. Net nog even gemaild over de proefopdracht, want ik kwam een onduidelijkheidje tegen. Hopelijk krijg ik daar nog een reactie op. En thuiswerken is niet gebruikelijk daar, parttime werken ook niet. Het bedrijf moet echt nog uitkristalliseren, later zijn er vast meer mogelijkheden en betere arbeidsvoorwaarden :).

Wel grappig: ik ging vandaag dus op gesprek voor een andere functie dan die waarop ik vorige week gesolliciteerd had. Ik had die functie al op de site zien staan, maar ik dacht: "nah, dat wordt vast niks, want daar heb ik niet genoeg ervaring voor" etc en door mijn gepraat over schrijven vorige week hebben ze me gewoon doorgestuurd :).
Niet meer actief op Fok!
pi_95224088
tof Vik! :)
Ja doei.
pi_95224347
Dit is win! :D

one man trance music guitar song <3
pi_95225084
m'n fijnste broek past nu gewoon niet meer.. en ik snap het niet, want sinds hij nog wel pastte ben ik alleen maar meer gaan sporten :')

het verpest gewoon bijna m'n jubelstemming -O-
Ja doei.
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:36:43 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95225154
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
m'n fijnste broek past nu gewoon niet meer.. en ik snap het niet, want sinds hij nog wel pastte ben ik alleen maar meer gaan sporten :')

het verpest gewoon bijna m'n jubelstemming -O-
:* herkenbaar! Goed eten en sporten moet beloond worden met losser zittende kleren :(.
Niet meer actief op Fok!
pi_95225316
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef Jagärtrut het volgende:
mmm...slankie beschuitjes met roomboter en slankiehagelslag! O+
Ik dacht: Huh, heeft Slankie nu ook al beschuitjes?? Bij slankiehagelslag viel het kwartje! :)

Klote XM! Wat betekent dit in de praktijk? :*
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:40:50 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95225348
Ik ben ook wel benieuwd wat er precies gebeurd is met XM...
Niet meer actief op Fok!
pi_95225387
doel is nu over 10 weken weer in die broek te passen, mooi en wel *) en natuurlijk die triathlon finishen!

heb een rok aan gedaan, dus je ziet nu alleen een stel benen en geen muffintop + rolladebovenbenen *) :z
Ja doei.
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:01:52 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95226223
Rokjes *O*

Ik dácht dan m'n thuis-broek vanochtend losser zat, there's no way of knowing though, want dat ding flubbert toch altijd al om me heen :+

O+ Ouwe afgeragte wijde pijpen broek met gaatjes waardoor je hem alleen nog thuis aan kunt O+

Eten voorbereid-tijd!
De main course wordt toch empanadas met een mais-tomaten-salade :+
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:09:23 #47
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95226541
kent iemand dit al? virtual facebook koor van Eric Whitacre. dit is zo'n mooi liedje O+ met 2500 mensen lastig om t allemaal gelijk te kijgen in de medeklinkers, zelfs met een dirigent filmpje tijdens t inzingen, maar toch...

Kwak
pi_95226667
mooi!
Ja doei.
pi_95226716
als hij helemaal zou laden :')
Ja doei.
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:19:13 #50
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95226864
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
als hij helemaal zou laden :')
hij is vannacht online gekomen en ik zie m overal opduiken op facebook nu dus t zal wel een beetje heavy use zijn momenteel... (de laatste vier minuten zijn overigens credits :P )
Kwak
pi_95226950
ik probeer 't morgen ook nog wel een keer :P
Ja doei.
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:27:02 #52
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95227160
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:09 schreef kwakz0r het volgende:
kent iemand dit al? virtual facebook koor van Eric Whitacre. dit is zo'n mooi liedje O+ met 2500 mensen lastig om t allemaal gelijk te kijgen in de medeklinkers, zelfs met een dirigent filmpje tijdens t inzingen, maar toch...

Wat bijzonder. Mooi!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_95227653
Thuis!
XM, wat is er gebeurd?

Vriendlief zei dat ie zin had in frietjes! Dus nu ik ook. En mn maag rommelt, maar door de frietjes ga ik niet nog wat nemen nu. Wachten op lief dus...

Ook wel eens met aurum btw, extra financiele vrijheid kan ook wel wat goedmaken. Ik wacht ZĶ op de 25e! :{
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:59:40 #54
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_95228625
Wat is er gebeurd XM?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_95229193
XM wat is er gebeurd? :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95230231
*knuf* xm kan me sowieso wel voorstellen dat zo'n gesprek lastig is, hopelijk is de uitkomst nog wel goed?
pi_95230542
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, in dit geval niet. Je kunt niet besluiten het werk de volgende dag te doen. Vaak MOET het af. En dan is niet altijd dezelfde persoon het bokje, maar je moet er wel rekening mee houden dat een dag langer kan duren dan je 's ochtends voorzien had.
quote:

Je geld of je leven is het autobiografische stripverhaal van Barbara Stok over de fulltime baan die ze had als journalist/fotograaf. Vol goede moed begint ze aan de nieuwe baan, maar al snel dienen de negatieve kanten zich aan: overwerk, vervelende klanten, haast,
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_95230739
Ohja: ik wil even trots melden dat mijn kiddo van vier de kipstoof met aubergine en olijf enzo lekker vond :D
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:45:54 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95230925
Ik ben mijn prof op de uni even aan het mailen om te vragen of hij een goed woordje voor me wil doen. Hij heeft altijd gezegd dat ik goed kan schrijven en bij m'n afstuderen zei hij dat ik hem als referentie mag opgeven bij sollicitaties :).

Edit: pfft, mail verzonden, is 'ie afwezig t/m eind volgende week :'). Dat wordt hem dus niet, gok ik.
Ik ga nu even iemand anders vragen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_95231077
:D daar mag je hem dan aan houden vik!

edit: ik was te snel dus?
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:03:52 #61
236335 neen
schone schijn
pi_95231937
Dus, succes allemaal met de dingen die jullie doen en sterkte als je het nodig hebt. Hoi.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:04:51 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95232000
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:03 schreef neen het volgende:
Dus, succes allemaal met de dingen die jullie doen en sterkte als je het nodig hebt. Hoi.
Ho ho! Je wordt gemist hier! Hoe is het? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_95232004
Likewise neen! :*
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:10:01 #64
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95232264
neenmans! :W

ik heb de hele dag helemaal níks gedaan. heerlijk, maar t voelt niet echt heerlijk. heb ook teveel gesnoept (nog wel onder de 1900 kcal) maar toch voelt t niet lekker.

meh.

morgen ga ik aan de slag voor studie en werk, dan heb ik hopelijk weer wat energie. dipperdedip.
Kwak
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:11:21 #65
236335 neen
schone schijn
pi_95232329
Ik voel me echt top atm, lekker hoor.
pi_95232535
125ml creme fraiche met lijnzaad (3)

pannekoekjes (5)
50 gr roomkaas / 2 eieren / 2,5 schep zemel
1,4 + 1 + 2,25 = 4,8

2 puntje quiche (3)
125gr witlof en tonijn (1)
zure haring
1 sucuk (4)

zalm & rookkaas
vlees & 175 gr zuurkool (2)
toetje: gelatinepudding van geklopte slagroom, zoetstof & citroensap (1,75)
======
20 gr kh
======

Beweging: beesten & breekhameren. Morgen de laatste dag 8)7. Insh'Allah.
Daarna maar een paar dagen frisse lucht happen en hopen dat de oren bijtrekken en dan een paar dagen puin ruimen..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_95232609
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef neen het volgende:
Ik voel me echt top atm, lekker hoor.
^O^
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:48:28 #68
236335 neen
schone schijn
pi_95234232
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:16 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^
Verbouwing loopt ook lekker op schema dan? Toch altijd wel leuk dat verbouwen, zeker als je snel resultaat ziet en goed voor de kcal verbranding natuurlijk.

District 9 nu op tv, toffe film ^O^
pi_95236520
O, wat een heerlijke avond! Met mijn meneer, de mini + vriendje aan het strand gezeten, wij aan de wijn en de kleintjes in gevecht met de golven :Y) vanaf een opgehoogde hoop zand die door de vloed werd omspoeld. We waren zo ongeveer de enigen op het terras van de strandtent, wat een luxe O+
pi_95236605
En oei sigme, had je geen gehoorbescherming met al dat puinhameren? Of kwam je erachter dat dat handig was toen het al te laat was :P ?
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:30:32 #71
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95236732
Wat heerlijk Laureline O+.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_95236733
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

precies dat. ik ben verdorie bijna klaar met mn prefschrift, maar ik zou er ook nooit aan denken om naar academische papers over dit onderwerp te zoeken. eerlijk gezegd vraag ik me ook af in hoeverre dat nodig is voor zoiets, als het vooral illustratief is. als je een diepgravend onderzoek doet naar "maatvoering in beha's toen en nu" is het een ander verhaal.
Ja, echt een heel diepgravend onderzoek is het niet, ik moet gewoon even aantonen dat 23 centimeter verschil tussen taille en borstomvang betekent dat een vrouw grote borsten heeft en een cupmaat is daar handig bij.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_95237225
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, echt een heel diepgravend onderzoek is het niet, ik moet gewoon even aantonen dat 23 centimeter verschil tussen taille en borstomvang betekent dat een vrouw grote borsten heeft en een cupmaat is daar handig bij.
Zo'n verschil tussen de cijfers van taille en borstomvang hoeft niet per sé te betekenen dat een vrouw grote borsten heeft hoor! Bij een gespierde/brede rug of schouders kan dan ook al met cupje A (denk aan turnster/zwemsterfiguur). Het is pas aan te tonen door het verschil in 2e en 3e bovenwijdte (2e = dus over de borsten heengemeten, en 3e = direct onder de borsten gemeten, het cijfer van de bh-maat).
pi_95237517
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Laureline het volgende:

[..]

Veel verschil tussen de cijfers van taille en borstomvang hoeft niet per sé te betekenen dat een vrouw grote borsten heeft hoor! Bij een gespierde/brede rug of schouders kan dan ook al, met cupje A (denk aan turnster/zwemsterfiguur). Het is pas aan te tonen door het verschil in 2e en 3e bovenwijdte (2e = dus over de borsten heengemeten, en 3e = direct onder de borsten gemeten, het cijfer van de bh-maat).
Niet per sé, wel waarschijnlijk. Bovendien betwijfel ik of het blad bedoelt dat je met brede schouders en kleine borsten aantrekkelijk bent voor mannen :P
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:00:33 #75
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95238560
hi!
@ Maria; ik zag dat het vandaag schijnbaar national empanada day is en moest meteen al aan je denken en nu lees ik net ook nog eens dat je vandaag empanadas eet :D O+
ik moet dat ook eens een keertje maken, wat is jouw geheime recept? :7
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_95239166
Baggerlijstje:
O: dubbele boterham pindakaas
B/S: fietsen
L: dubbele boterham kaas, dubbele ham, sinaasappel
T: appel
B/S: fietsen
D: friet met mayo, kroket, hapje bamihap, salade
T: witte mininepmagnum
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:14:13 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95239397
Ik verveel me de pleuris. Slapen lukt nog niet en hier is het ook maar saai :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_95239513
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Viking84 het volgende:
:W Vik zit bij te lezen ;)
Weet niet of je happy gaat worden van die baan maar solliciteren vanuit een baan is beter dan vanuit thuis. Maar dan moet je nog wel puf hebben om te solliciteren ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:18:19 #79
277802 _Calimero_
pi_95239640
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Viking84 het volgende:
Ikben greys anatomy aan het bij-kijken, Loop namelijk wel 3 afleveringen achter en dat kan natuurlijk niet! En ik heb vandaag een mandje gekocht voor Floris en nu ligt ie heel lief in zijn mandje naast mij te slapen! en hij heeft een kattenluikje, dus hij kan buitenspelen wanneer die wil *O*
En zometeen maar eens richting vriendje fietsen O+

Niet dat je hier nu heel erg blij van wordt maar ik wilde het gewoon graag even kwijt :+
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:22:50 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95239879
Hahaha allemaal updates <3 Veel plezier bij vriedje, Cali *O* . Hoe langer ik erover nadenk, hoe enthousiaster ik word vd evt nieuwe baan. Ergens lijkt het me ook wel heel lekker om me eens een tijd op werk te storten en lekker centjes binnen te tikken. Overdag geen tijd om teveel na te denken en 's avonds geen puf :)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:24:05 #81
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95239936
klinkt goed vik!
pi_95240149
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha allemaal updates <3 Veel plezier bij vriedje, Cali *O* . Hoe langer ik erover nadenk, hoe enthousiaster ik word vd evt nieuwe baan. Ergens lijkt het me ook wel heel lekker om me eens een tijd op werk te storten en lekker centjes binnen te tikken. Overdag geen tijd om teveel na te denken en 's avonds geen puf :)
Dat is ook een prima instelling :) Wel een leuk bedrag aan centjes?
pi_95240201
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ikben greys anatomy aan het bij-kijken, Loop namelijk wel 3 afleveringen achter en dat kan natuurlijk niet! En ik heb vandaag een mandje gekocht voor Floris en nu ligt ie heel lief in zijn mandje naast mij te slapen! en hij heeft een kattenluikje, dus hij kan buitenspelen wanneer die wil *O*
En zometeen maar eens richting vriendje fietsen O+

Niet dat je hier nu heel erg blij van wordt maar ik wilde het gewoon graag even kwijt :+
Het klinkt lief :Y weet alleen niet wie Floris is :@
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:29:44 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95240253
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat is ook een prima instelling :) Wel een leuk bedrag aan centjes?
dat is nog even afwachten maar het zal meer zijn dan er nu binnenkomt :P nog nooit had ik zo'n zin in shoppen :')
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:30:33 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95240305
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het klinkt lief :Y weet alleen niet wie Floris is :@
wat denk je? Mandje, kattenluikje... :P
Niet meer actief op Fok!
pi_95240426
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat is nog even afwachten maar het zal meer zijn dan er nu binnenkomt :P nog nooit had ik zo'n zin in shoppen :')
Ben benieuwd :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wat denk je? Mandje, kattenluikje... :P
Je zou zeggen een kat, maar mijn hond kan met wat geluk ook door het kattenluik en een vriendin heeft een konijn met kattenluik ;)
pi_95240741
en wat heb jij vanavond gedaan?

Mijnenvegen met John Mayor - Heartbreak Warfare op repeat

en wat nog meer?

Alleen dat :Y

:')
:D

He who dies with the most toys
still dies
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:39:32 #88
277802 _Calimero_
pi_95240824
Floris aka de rode sloper is 'n heuse jeweetwelkater (nou ja officieel nog kitten, maar hij is GROOT geworden!)

Klinkt een stuk beter je instelling Vik, en ik denk dat je met deze instelling per definitie al meer plezier in de baan zult hebben!
pi_95240825
quote:
Holy craps! Dat is ook mooi! _O_
still dies
pi_95240831
Hoi. Lijstje.

O. boterham ei, boterham hagelslag, rijstwafel, kop thee
L. 2 kaiserbroodjes
D. patat met sla, beker melk
T. kop thee, koekje, handje chips
Turn the world into your dance floor.
pi_95241032
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Floris aka de rode sloper is 'n heuse jeweetwelkater (nou ja officieel nog kitten, maar hij is GROOT geworden!)

Klinkt een stuk beter je instelling Vik, en ik denk dat je met deze instelling per definitie al meer plezier in de baan zult hebben!
O+ vandaar zijn eerste mandje!
pi_95241113
Wel deze versie trouwens maar we mogen 'm niet meer bekijken van meneer youtube :{

Gelukkig heb ik 'm nog kunnen downloaden voordat'ie op zwart ging })

Met deze Firefox plugin kun je alle youtube video's downloaden op youtube.com

Zo, genoeg onzin op het internet gegooid voor 1 avond. Trusten! :D

[ Bericht 10% gewijzigd door VulcanJ op 08-04-2011 22:49:56 ]
still dies
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:52:12 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95241517
Haaaaaaaaaaai,

Niks te melden, bijgelezen en het weer kwijt :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_95243658
Lijstje:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 3 cappuccino
L: gekookt ei met cracker, roggebrood met oude kaas, kwark met vanilleyoghurt
T: tomatensap, mandarijn
D: salade met zongedroogde tomaatjes, komkommer, veldsla en garnalen, handje frites, 2 happen frikadel (bah), glas witte wijn, cappuccino met 2 koekjes
T: glas witte wijn, nootjes, beetje oude kaas, appel met yoghurt
  vrijdag 8 april 2011 @ 23:36:34 #95
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95244033
pfoe ik heb een Laurelientje gedaan vanavond, nu zit ik vol :') probeer maar niet eens te bedenken hoeveel kcal dat wel niet was.. morgen weer een dag!
heb echt een mooi appartement in Den Haag gevonden net O+ maar ik zoek pas iets vanaf september en ik heb zo'n vermoeden dat dit wel eerder weg zal zijn http://huizen.marktplaats(...)yE%3D&fta_ind=1&df=1
  vrijdag 8 april 2011 @ 23:38:40 #96
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95244143
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:36 schreef Blurred86 het volgende:
pfoe ik heb een Laurelientje gedaan vanavond, nu zit ik vol :') probeer maar niet eens te bedenken hoeveel kcal dat wel niet was.. morgen weer een dag!
heb echt een mooi appartement in Den Haag gevonden net O+ maar ik zoek pas iets vanaf september en ik heb zo'n vermoeden dat dit wel eerder weg zal zijn http://huizen.marktplaats(...)yE%3D&fta_ind=1&df=1
had je nog wat aan mijn linkjes?
Kwak
  vrijdag 8 april 2011 @ 23:42:45 #97
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95244347
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

had je nog wat aan mijn linkjes?
ja zeker! ben nu aan het zoeken naar die hofjes verenigingen :Y en die stichting voor werkende jongeren is wel interessant denk ik, maar begin toch echt het idee te krijgen dat echt in Leiden wonen er niet echt in zal zitten.. of ik moet wel heel veel geluk hebben, want zoveel ga ik nu ook weer niet verdienen! zit nu te denken misschien in eerste instantie in Den Haag iets zoeken en dan eventueel later nog naar Leiden verhuizen..
pi_95244371
Zit je nu nog steeds te mijnenvegen? }:|
Ja :')

Maar nu met iets anders op de achtergrond:

Die wil ik dan ook graag opdragen aan: Neen en Syrena. Waarom? Hm, dat is een lastige kronkel in mijn hoofd denk ik, laten we het daar maar op houden.

De zelfde kronkel moet ook even de specialiteit van Loveli vermelden. you're special! Die nieuwe vlam better be worth it!

Zo, dat moest er even uit! Wat een beetje muziek niet al kan doen he? :@

Nu ga ik slapen, brrrr. Trusten ladies!
still dies
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:11:34 #99
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95245652
ik heb spijt dat ik chips heb gegeten in bed ;( :')
wat een saaie boel hier trouwens :O al is het bij jullie natuurlijk al een uur later.. ik ga nog even de nieuwe bbt kijken en dan ook maar lekker slapen, welterusten lieve slankies!
pi_95246837
Vandaag 9-half 6 op lab gestaan en tussendoor alleen 20 min lunchpauze ... ik geloof dat ik het druk had vandaag :+.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Mark heeft het goed voor elkaar: die werkt 40 uur, krijgt er 36 uitbetaalt en kan heel gemakkelijk eens een dag (of zoals nu: een week) vrij krijgen tussendoor.
Weet je zeker dat dat een gunstige voorwaarde is? :P Minder betaald krijgen dan het aantal uren dat je werkt ... of is dat normaal in sommige banen?

quote:
*meldt. Mijn orchidee leeft al meer dan een jaar! Al is ie op het moment wel weer eens bloemloos.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Zo, proefopdracht binnen. Ziet er wel uit alsof het goed te doen is. Het hoeft niet perfect te zijn, zei hij, maar hij wil graag zien wat ik ervan maak. Ga er zondag even voor zitten, denk ik. Zondagochtend maken, daarna solligesprek voorbereiden en dan zondagavond nog even met een frisse blik naar de tekst kijken. Hij moet uiterlijk maandagochtend binnen zijn, maar dan zit ik al in de trein naar H'sum, dus dat gaat niet. Wellicht dat ik er morgen nog even voor kan gaan zitten, maar heb morgen ook al eea te doen.
Zorg je wel dat ze je opdracht niet (commercieel) kunnen gebruiken als ze je níet aannemen (ik ben vast paranoia, maar je sollicitanten klusjes op laten knappen en dan daar geld mee verdienen klinkt als iets wat ze vaak met stagieres doen).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')