abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:47:42 #251
331 Merel
Be here now.
pi_95216056
Hey maar Vik, als ze je die baan aanbieden waar je over twijfelt, kun je het je dan permitteren om nee te zeggen? Of ben je nog niet op dat punt? Lijkt me wel lastig, straks kun je de baan krijgen maar heb je ook nog wat andere ijzers in het vuur, moeilijk kiezen..
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:53:37 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95216241
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Merel het volgende:
Hey maar Vik, als ze je die baan aanbieden waar je over twijfelt, kun je het je dan permitteren om nee te zeggen? Of ben je nog niet op dat punt? Lijkt me wel lastig, straks kun je de baan krijgen maar heb je ook nog wat andere ijzers in het vuur, moeilijk kiezen..
Ja, dat is idd heel lastig. Ik heb nog wel andere ijzers in het vuur, maar daarbij moet het nog tot een eerste gesprek komen (voor één ben ik al uitgenodigd, zie hierboven, en de andere ga ik maandag even over mailen, want ik kreeg al mail dat het kan zijn dat ik uitgenodigd word en ik wil daar even duidelijkheid over hebben). Dus bij deze optie ben ik tot nu toe het verst. Maar ja, ver reizen, niet meer dan het wettelijk verplichte aantal vakantiedagen, kans dat ik afspraken moet afzeggen omdat er ineens nog iets op m'n bord komt op het werk, fulltime... weet niet of dat wel bij mij past. Maar als de andere opties niet op tijd duidelijkheid geven/iets opleveren, heb ik niet zoveel keus ;).

Maar ik heb nog wel even bedenktijd: ze mailen me een proefopdracht en daar krijg ik eind volgende wk uitsluitsel over + een evt aanbod. En dan krijg ik nog wel wat tijd om over het aanbod na te denken. Iig ga ik maandag maar naar Hilversum, dan heb ik daar ook sneller duidelijkheid over :).
Niet meer actief op Fok!
pi_95217156
:W

tentamen ging '?'
essays ingeleverd *O*

net klaar met spinnen 8-)

het zonnetje schijnt O+ en als we thuis zijn maar eens lunchen en douchen *) en bijlezen over Vik :P
Ja doei.
pi_95217484
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat is idd heel lastig. Ik heb nog wel andere ijzers in het vuur, maar daarbij moet het nog tot een eerste gesprek komen (voor één ben ik al uitgenodigd, zie hierboven, en de andere ga ik maandag even over mailen, want ik kreeg al mail dat het kan zijn dat ik uitgenodigd word en ik wil daar even duidelijkheid over hebben). Dus bij deze optie ben ik tot nu toe het verst. Maar ja, ver reizen, niet meer dan het wettelijk verplichte aantal vakantiedagen, kans dat ik afspraken moet afzeggen omdat er ineens nog iets op m'n bord komt op het werk, fulltime... weet niet of dat wel bij mij past. Maar als de andere opties niet op tijd duidelijkheid geven/iets opleveren, heb ik niet zoveel keus ;).

Maar ik heb nog wel even bedenktijd: ze mailen me een proefopdracht en daar krijg ik eind volgende wk uitsluitsel over + een evt aanbod. En dan krijg ik nog wel wat tijd om over het aanbod na te denken. Iig ga ik maandag maar naar Hilversum, dan heb ik daar ook sneller duidelijkheid over :).
kans dat je prive afspraken moet afzeggen lijkt me een wat vreemde reden, eigenlijk. En waarom wil je niet fulltime werken?

Wel spannend hoor, fijn in ieder geval lijkt me dat er beweging in zit.

Zo, ik ben thuis. Evne langs de bieb geweest, en ik heb de aanslag van harry mulisch geleend..Wen in den vreemde... :+

Nu zit ik te twijfelen of ik straks een rondje zal gaan hardlopen. Op zich niet verkeerd om in ieder geval iets nuttigs te doen. Ik weet allleen niet hoe leuk m'n hoofd dat gaat vinden...
pi_95217545
200 gram groenten is eigenlijk best weinig, ik snij nu 3 kleine tomaatjes in stukken en dat is al 180 gram.. Of tellen die niet :P?!
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:34:50 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95217610
Tja, ik weet niet hoe leuk ik het vind om op vrijdagmiddag aan het einde van de week nog een keer tot laat te moeten doorwerken omdat er om half 6 nog ineens iets op m'n bord belandt. En ik werk liever 32 of 36 uur, als het even kan. Dan krijg ik wat meer lucht. Mark heeft het goed voor elkaar: die werkt 40 uur, krijgt er 36 uitbetaalt en kan heel gemakkelijk eens een dag (of zoals nu: een week) vrij krijgen tussendoor. Het kwam echt een beetje over als: de secundaire arbeidsvoorwaarden zuigen, maar het is wél heel leuk werk, dus dan maakt het allemaal niet meer zoveel uit.

Waar ik maandag op gesprek ga is qua reistijd ongeveer evenveel, maar toch vind ik dat minder erg, want ik hoef dan niet met de bus, het is dus vlakbij het station en het gaat om 32-40 uur.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 14:35:52 #257
70532 loveli
N
pi_95217648
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:32 schreef Probability het volgende:
200 gram groenten is eigenlijk best weinig, ik snij nu 3 kleine tomaatjes in stukken en dat is al 180 gram.. Of tellen die niet :P?!
Tel maar groene groente, boontjes, broccoli, zulks.
crap in = crap out
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:36:17 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95217661
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:32 schreef Probability het volgende:
Tomaat = toch fruit?
Niet meer actief op Fok!
pi_95217677
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Tel maar groene groente, boontjes, broccoli, zulks.
Hmm.. Ik heb wel broccoli in huis :)
pi_95217687
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tomaat = toch fruit?
Biologisch gezien, ja
Culinair gezien, nee
pi_95217688
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik weet niet hoe leuk ik het vind om op vrijdagmiddag aan het einde van de week nog een keer tot laat te moeten doorwerken omdat er om half 6 nog ineens iets op m'n bord belandt. En ik werk liever 32 of 36 uur, als het even kan. Dan krijg ik wat meer lucht. Mark heeft het goed voor elkaar: die werkt 40 uur, krijgt er 36 uitbetaalt en kan heel gemakkelijk eens een dag (of zoals nu: een week) vrij krijgen tussendoor. Het kwam echt een beetje over als: de secundaire arbeidsvoorwaarden zuigen, maar het is wél heel leuk werk, dus dan maakt het allemaal niet meer zoveel uit.

Waar ik maandag op gesprek ga is qua reistijd ongeveer evenveel, maar toch vind ik dat minder erg, want ik hoef dan niet met de bus, het is dus vlakbij het station en het gaat om 32-40 uur.
maar waarom zou er vrijdagmiddag om half zes perse wat op je bord komen? Meestal heb je zelf toch redelijk wat autonomie daarin?

En ik denk niet dat jij nu in de positie bent om kieskeurig te zijn, eerlijk gezegd. Ik snap het wel, het zou eigenlijk perfect moeten zijn, maar dat zal nooit lukken....
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 14:37:35 #262
70532 loveli
N
pi_95217700
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tomaat = toch fruit?
Officieel groente, maar dat is een stom regeltje. Er zitten gezonde dingen in, lycopeen bijvoorbeeld, dus eten is goed. Maar als je ze als groente telt, mag ne emer dan 200 per dag.
crap in = crap out
pi_95217746
350 gram aan tomaten = lunch
(met pesto, olijfolie, peper, zout citroen)

Dan moet ik even bedenken welke groenten ik rauw lekker vind en welke groene groente ik lekker vind.

Salade tel ik eigenlijk nooit mee, dat weegt echt niets.
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:39:19 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95217756
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar waarom zou er vrijdagmiddag om half zes perse wat op je bord komen? Meestal heb je zelf toch redelijk wat autonomie daarin?
Nee, in dit geval niet. Je kunt niet besluiten het werk de volgende dag te doen. Vaak MOET het af. En dan is niet altijd dezelfde persoon het bokje, maar je moet er wel rekening mee houden dat een dag langer kan duren dan je 's ochtends voorzien had.

quote:
En ik denk niet dat jij nu in de positie bent om kieskeurig te zijn, eerlijk gezegd. Ik snap het wel, het zou eigenlijk perfect moeten zijn, maar dat zal nooit lukken....
True. Maar mijn slechthorendheid speelt ook mee: slechthorenden hebben een veel grotere kans om overspannen te raken op de werkvloer, omdat ze veel meer energie in het horen moeten steken. Daarom werk ik liever minder uren en daarom werk ik liever niet bij zo'n hectisch bedrijf. Maar in de proeftijd zal het allemaal duidelijk worden, of ik het wel of niet ga trekken. Maar toch voel ik me een beetje genaaid met overuren die niet gecompenseerd worden enzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_95217763
zo, boodschapjes gedaan.
Er komt nog een aubergine bij de stoofpot en een salade met pepperoni en zongedroogde tomaatjes in balsamicoazijn en geitenkaas en balsamicodressing en verse tomaatjes :)
pi_95217806
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef MarMar het volgende:
zo, boodschapjes gedaan.
Er komt nog een aubergine bij de stoofpot en een salade met pepperoni en zongedroogde tomaatjes in balsamicoazijn en geitenkaas en balsamicodressing en verse tomaatjes :)
O ja, aubergine :9!

Sinds ik niet meer thuis woon lees: mijn moeders kookkunsten niet meer hoef te verdragen kan ik groente wel waarderen O-)!
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:41:39 #267
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95217830
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bill houdt van dozen O+

[ afbeelding ]
Oooh, wat een droppie O+ Ragdoll hé?

Mijn katten houden ook van dozen.

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_95217846
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, in dit geval niet. Je kunt niet besluiten het werk de volgende dag te doen. Vaak MOET het af. En dan is niet altijd dezelfde persoon het bokje, maar je moet er wel rekening mee houden dat een dag langer kan duren dan je 's ochtends voorzien had.

[..]

True. Maar mijn slechthorendheid speelt ook mee: slechthorenden hebben een veel grotere kans om overspannen te raken op de werkvloer, omdat ze veel meer energie in het horen moeten steken. Daarom werk ik liever minder uren en daarom werk ik liever niet bij zo'n hectisch bedrijf. Maar in de proeftijd zal het allemaal duidelijk worden, of ik het wel of niet ga trekken. Maar toch voel ik me een beetje genaaid met overuren die niet gecompenseerd worden enzo.
nee, okay. Dat snap ik! En ze kunnen je echt geen 36 uren contract aanbieden?

Mijn lijstje gaat bagger zijn:

O: volkoren flakes met yoghurt
L: hamburger, frietjes coleslaw.
T: halve galia meloen
S: rondje hardlopen
D: pasta carbonara met hele broccoli

bleugh, kater.
pi_95217859
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[..]

Misschien kun je onderhandelen over gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden (niet dat je die meeneemt in een onderhandeling naar een volgende baan, maar toch..)
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:42:59 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95217870
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, okay. Dat snap ik! En ze kunnen je echt geen 36 uren contract aanbieden?

Mijn lijstje gaat bagger zijn:

O: volkoren flakes met yoghurt
L: hamburger, frietjes coleslaw.
T: halve galia meloen
S: rondje hardlopen
D: pasta carbonara met hele broccoli

bleugh, kater.
Nee, iedereen werkt fulltime, zucht :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:43:03 #271
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95217873
Oh, en ik ben een stuk aan het schrijven over bh-maten in mijn scriptie. En ik verwijs naar een website getiteld bh-maat.nl . Vraag me af hoe mijn begeleider dat gaat vinden. :') :X

Ik geloof niet dat er academische literatuur is over bh-maten, nietwaar? :D

[ Bericht 19% gewijzigd door Ewelina op 08-04-2011 14:49:15 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:44:40 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95217922
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Misschien kun je onderhandelen over gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden (niet dat je die meeneemt in een onderhandeling naar een volgende baan, maar toch..)
Ik wacht het aanbod wel af :). Als andere opties op dat moment niet concreet genoeg zijn, zeg ik toch wel "ja", ik ben echt niet zo gek om het af te wijzen als ik geen andere opties heb. Maar ik hoop dat ik mijn definitieve "ja" zo lang kan rekken dat ik echt kan kiezen ;).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:46:24 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95217966
Mark is een week vrij: "Wanneer gaan we wat leuks doen? Bleh, ik verveel me de tyfus!". So much voor vrije dagen hč? :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 14:46:44 #274
70532 loveli
N
pi_95217979
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:41 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oooh, wat een droppie O+ Ragdoll hé?

Mijn katten houden ook van dozen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
V1 ook.
crap in = crap out
pi_95218007
Afwachten hoe het uitpakt voor je vik, denk wel dat je die opdracht goed gaat maken :)
En dan kan je van daaruit altijd weer verder kijken toch? Of misschien ga je het keileuk vinden.

En ik ben weer buiten :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')