quote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Cute, sowieso wil ik nog een paar espradilles deze zomer![]()
Nu een zoektocht naar platte laarzen. Ik koop altijd met hak, ik vind dit echt moeilijk
Ik zag laatst ook iemand in de Noordertunnel in Utrecht met gympies onder haar mantelpakje, ja!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef Blurred86 het volgende:
hier zie je trouwens ook veel vrouwen in hun nette kantooroutfit met hardloopschoenen eronder naar hun werk lopen
Heel simpel: ik vond die niet echt mooi. Maar ik kan niets beters vinden.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Acceptabel vind ik zo'n gek woord! Waarom zouden platte schoentjes niet acceptabel zijnNiet mooi, kan ik snappen. Maarja, misschien doe ik nou aan woorden-mierenneuken
Ahhh, nog tips? Online toevallig?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Merel het volgende:
Ik heb vandaag dus ook een paar platte laarzen gekocht voor m'n weekendje weg
Ieks!quote:
Dat doe ik ook! Nouja, geen hardloopschoenen, maar ik ga regelmatig op gympen naar werk en trek daar dan m'n killer heels aanquote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef Blurred86 het volgende:
hier zie je trouwens ook veel vrouwen in hun nette kantooroutfit met hardloopschoenen eronder naar hun werk lopen
Ohzo! Verkeerd gelezen, snorriequote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heel simpel: ik vond die niet echt mooi. Maar ik kan niets beters vinden.
Ik geef op. Ik heb slechts 1 x een echt mooi paar platte laarzen gezien. Mijn laarzen zijn redelijk plat, maar er zit wel een (kleine) hak onder van ongeveer 1-2 cm.quote:
Citytrips deed ik ook op gewone sneakers. Die liepen zo lekker, dat toen ik er eentje was vergeten in Egypte, ik het hele internet heb afgestruind naar nog zo'n paar. Ik vond ze eerst op een Russische site, maar ik wist niet wat 37 in het Russisch was. Gelukkig heb ik ze toen ook nog op een Franse site gevonden!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb al eerder zeven dagen in Rome rondgewandeld (op pumaatjes) zónder blaren. Dus dat stemt me wel gerust, haha.
Ik heb de hele week alle online schoenenwinkels afgezocht en niks moois gevonden. Op één paar na, maar die bleken te klein toen ik ze binnen kreeg, dus die gaan weer terug.quote:
Foto?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Merel het volgende:
Ik heb vandaag dus ook een paar platte laarzen gekocht voor m'n weekendje weg
Ja, die schoentjes die ik toen had heb ik helaas ook allang niet meer. Heb nu een paar sneakertjes van esprit, maar die zijn ook niet alles. Wil vanwege de drukpunten van die schoenen dus wel een beetje kunnen afwisselenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Citytrips deed ik ook op gewone sneakers. Die liepen zo lekker, dat toen ik er eentje was vergeten in Egypte, ik het hele internet heb afgestruind naar nog zo'n paar. Ik vond ze eerst op een Russische site, maar ik wist niet wat 37 in het Russisch was. Gelukkig heb ik ze toen ook nog op een Franse site gevonden!
Ik heb ook heel wijselijk alle vragen erover genegeerdquote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef conleche het volgende:
Over de rest zeg ik wijselijk niks, hoor je dat?
Nee ik hoor niks en dat is niet omdat ik m'n CI niet meer op hebquote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Foto?
Over de rest zeg ik wijselijk niks, hoor je dat?
Ja, ik kan beter ook maar gewoon in de winkel gaan kijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb de hele week alle online schoenenwinkels afgezocht en niks moois gevonden. Op één paar na, maar die bleken te klein toen ik ze binnen kreeg, dus die gaan weer terug.
Heb vandaag gewoon van die standaard laarzen met ronde neus gekocht die je overal ziet. Vind ze meestal nogal lomp, maar deze zijn suede en zandkleurig in dezelfde kleur als de zool, dus daardoor valt de grofheil van de zool minder op. En ik kan ze best nog naar werk aan als ik ze netjes combineer
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Had je al gezien dat ik nu níet ben vergeten geld over te maken?![]()
![]()
Beter had ik gewoon gepind die avond, was ik hoogstens vergeten of ik wel geld had teruggekregenquote:
Ik mag van mezelf niet meer dan 15 kilo meenemen. Vorige reis dacht ik: oh! er is nog ruimte zát! En toen verdwenen er kaarsen en waxinelichtjes en glazen en een gezelligmaaksprei en nog extra schoenen in mijn koffer. Maar hoewel dat ding rolt, hebben ze niet overal liften. En dan is 22 kilo best zwaar en mijn handbagagetas was zo'n leren weekendding, ook tot de nok vol. Nu niet. Nu heb ik een klein rugzakje met laptop, boek en paspoort en een handzame koffer. Kaarsen koop ik daar wel!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, die schoentjes die ik toen had heb ik helaas ook allang niet meer. Heb nu een paar sneakertjes van esprit, maar die zijn ook niet alles. Wil vanwege de drukpunten van die schoenen dus wel een beetje kunnen afwisselen
Kaarsen, wat een goed ideequote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf niet meer dan 15 kilo meenemen. Vorige dacht ik: oh! er is nog ruimte zát! En toen verdwenen er kaarsen en waxinelichtjes en glazen en een gezelligmaaksprei en nog extra schoenen in mijn koffer. Maar hoewel dat ding rolt, hebben ze niet overal liften. En dan is 22 kilo best zwaar en mijn handbagagetas was zo'n leren weekendding, ook tot de nok vol. Nu niet. Nu heb ik een klein rugzakje met laptop, boek en paspoort en een handzame koffer. Kaarsen koop ik daar wel!
Ik snap hem niet van A. Waarom mag hij dat niet horen? Wat mis ik hier?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kaarsen, wat een goed ideelaat A. het niet horen
![]()
Ik moet alles in zo'n handbagage koffertje proppen, dus ik vrees dat ik eerder moet gaan kiezen wat niet mee mag
Nouja, kaarsen in zo'n klein koffertje is nogal een waste of spacequote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik snap hem niet van A. Waarom mag hij dat niet horen? Wat mis ik hier?
Waarom mag jij alleen handbagage mee dan? Hoe lang ga je?
Succes weer morgen en trusten!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga naar m'n nest. Morgen weer een intensieve dag. Trusten ladies.
Leuk he... Ik woon in een buurt met alleen maar pyromanen. De overburen, mijn buren en de buren van de buren. Als m'n berk wordt weggehaald ga ik die opstoken in de achtertuin, steeds als zij een raam openhebben of de was buiten hebben hangenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
'ergens' hebben mensen gebarbecued... en ons slaapkamerraam staat open.... ik lig nu voor m'n gevoel NAAST een rokende barbecue![]()
fijn
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef Blurred86 het volgende:
Great, mijn huisgenote zit te skypen en nu is mijn internet traaaaaag. en ze heeft het geluid zo hard staan en praat zelf zo hard dat ik het drie verdiepingen hoger nog kan horen. ik heb hoofdpijn.
Mooi he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 04:21 schreef Phaidra het volgende:
Hoi! Ik kom ook eens even buurten en kan gelijk in de discussie vallen: ik heb wandelschoenen, slippers en puma's bij me en heb ze alledrie al veelvuldig aangehad. Slaap lekker allemaal, wij gaan zo ook op bed na 3 dagen wandelen in decolca canyon
.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mooi he?Nog condors gezien?
Amper geslapen vannacht, spanningen gieren door m'n lijf, vandaag belangrijk gesprek over de PM-situatie.
Wat ga je doen Vik? (las wel iets over banenquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:56 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. Zo naar A'dam. Jeej
. Ik lag me om 6 uur te bedenken hoe ik in godsnaam in het donker moet opstaan, maar in de winter is het ook om half 8 nog donker, dus dat is geen excuus
.
Misschien ligt dat ook wel aan je verstoorde motoriekquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben niet echt zenuwachtig trouwens, maar intussen krijg ik m'n eten niet naar binnen.
Lolquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien ligt dat ook wel aan je verstoorde motoriek.
Kan Mark je niet voeren? En dan vliegtuiggeluiden maken terwijl ie de lepel/vork naar je mond brengt?
Ik hoop het MI... ben er wel zat van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
getver XcuZ_Me is daar ook een einde van in zicht?
Zit aan een eierkoekbuikspieroefeningen voel ik dus niks van
maarrrr wel 60,5
Jep. Van anderhalf uur zo'n beetje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:06 schreef Viking84 het volgende:
Succes met je gesprek, XM. Moet je een soort verklaring afleggen?
Anders is het misschien een goede tijdelijke opvulling?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol. En Mark ligt nog in bed
.
@MI-etje: tweede gesprek voor een functie waarvan ik niet goed weet of ik hem wel wil.
Succes!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop het MI... ben er wel zat van.
PMSquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mooi he?Nog condors gezien?
Amper geslapen vannacht, spanningen gieren door m'n lijf, vandaag belangrijk gesprek over de PM-situatie.
Nee, dat heeft er dan weer niks mee te makenquote:
ik vind heel veel laarzen met hakken dan weer echt niet mooi. smaken verschillen zullen we maar zeggen. overigens vind ik een hak tussen de 0 en 4 cm geen hak.... ik heb platte laarzen met 1 cm met 4 cm en met 3 cm hak.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik geef op. Ik heb slechts 1 x een echt mooi paar platte laarzen gezien. Mijn laarzen zijn redelijk plat, maar er zit wel een (kleine) hak onder van ongeveer 1-2 cm.
Hij ziet er vrij slank gesneden en getailleerd uit. Hij zal dus wel erg strak zitten denk ik...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Jullie als dames hebben verstand van kleding dingen toch?!
Ik wil eigenlijk dit poloshirt bestellen, maar in de maattabel staat dat voor XXL de borstomvang 114-118 is. Nu is mijn borstomvang 125, zou hij toch passen?! Heb namelijk wel andere shirts van hilfiger in de maat XXL die passen al is het iet wat strak rond m'n borst wanneer hij uit de was komt.
Als ik te vroeg opsta doet zelfs mijn grove motoriek het nog niet, dan val ik gewoon omquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:01 schreef Viking84 het volgende:
Mijn motoriek is nog niet wakker. Er kwamen twee zoetjes teveel uit het doosje en toen ik ze terug wilde stoppen, belandde de ene in m'n havermoutpap en de andere onder de bank
. Laat maar dan
.
Wel rustig aan doen hequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook vreselijke voeten.. Met bulten, dus schoenen doen eigenlijk hoe dan ook altijd wel pijn.
Kusje voor kwakje.. Zal ik het verhaal over rust nemen, prioriteiten stellen en dergelijke maar achterwege laten?
.
Ik voel me wel écht een stuk uitgeruster. Er is ook zo goed voor me gezorgd.. Baard was gister om zes uur al 'thuis' (mijn thuis
), toen heeft 'ie m'n vuilnis weggegooid, een berg groenten gehaald, daar een enorme pan soep van gemaakt, m'n was opgevouwen, andere was uit de machine gehaald en opgehangen, mij van de slaapkamer naar de woonkamer getild om me te laten eten en weer terug, en me tussen alles door nog heel veel kusjes gegeven.
. Dus ik ga nu even knallen aan m'n opdracht en presentatie.
.
Maar niet doen dus?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hij ziet er vrij slank gesneden en getailleerd uit. Hij zal dus wel erg strak zitten denk ik...
Ik ben fijn-motorisch gestoord, m'n handschrift lijkt daarom op die van een 8-jarigequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Als ik te vroeg opsta doet zelfs mijn grove motoriek het nog niet, dan val ik gewoon om!!
is heel lastig en vooral heel duur...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:31 schreef Blurred86 het volgende:
succes voor XM en Vik en Mo, en een dikkevoor Kwak! Heb jij trouwens nog tips voor het vinden van woonruimte in Leiden? (of iemand anders misschien?
) ik heb al wat rondgekeken online, maar er lijkt niet zoveel te zijn?
Ik voel me gelukkig al ietsie beter vandaag, en het zonnetje schijnt weer!
Zo groot ben je niet toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar niet doen dus?
Soms is het niet leuk zo groot te zijn...
'k ga anders wel even langs de winkel vanavond of morgen!
[..]
Ik ben fijn-motorisch gestoord, m'n handschrift lijkt daarom op die van een 8-jarige
Toen we aan elkaar leerden schrijven kreeg ik eerst zo'n rubberen driehoek om m'n pen en later zat ik zelfs met een touwtje om m'n nek. Toen ze na 5weken touwtje om de nek schrijven nog niet konden ontcijferen mocht ik als enige met blokletters schrijven
bedankt voor je uitgebreide reactie! Daar was ik al bang voor ja.. Den haag is qua reistijd iig wel goed te doen ja, maar het leek me eigenlijk wel leuk om ook echt in Leiden te wonenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
is heel lastig en vooral heel duur...
ik zit via de woningbouw maar daar heb je minimaal 120 maanden nodig als niet-starter en ca. 84 als starter.
je kunt het proberen via de stichting huisvesting werkende jongeren (1 tot 2 jaar wachttijd)
maar meeste kans via de particuliere verhuurders: www.directwonen.nl www.kamerraad.nl www.burohogeland.nl http://www.vijfsterrenleiden.nl/ www.rotsvast.nl(maar reken op 500-1000 euro huur en een aanbetaling van twee maanden) je kunt ook kamernet proberen, of even googelen naar de hofjesverenigingen, daar kun je los bij inschrijven!
in den haag is het vele malen makkelijker om betaalbare woonruimte te vinden, daar is geen woningnood namelijk. daar heb je o.a. www.woonzeker.nl
dit zijn de goedkope uitzonderingen, en die ene zie ik nu is maar tot juli beschikbaar...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:43 schreef V1z0R het volgende:
Best nog wel goedkoop eigenlijkHad het duurder verwacht!
1m98 vind ik anders niet aan de kleine kantquote:
dat vind ik geen make-up meer, dat is schminken!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:44 schreef Probability het volgende:
Make-up kan wonderen doen (dit is een aziatisch meisje..):
Dat heet nog steeds make-up lieverdquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat vind ik geen make-up meer, dat is schminken!
Ik doe m'n buik ff:quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Wacht effe! Moet m'n gezicht er nog op boetseren!
Deze is ook echt geniaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Wacht effe! Moet m'n gezicht er nog op boetseren!
mehehe, als ik dat doe wordt het écht heel komisch. misshcien moet ik alles wat uitsteekt gewoon zwrat kleuren met marker en dan tegen een zwarte muur gaan staan!quote:
Hahaha, of dit patroon er op schilderen aan de zijkantquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mehehe, als ik dat doe wordt het écht heel komisch. misshcien moet ik alles wat uitsteekt gewoon zwrat kleuren met marker en dan tegen een zwarte muur gaan staan!
Niet iedereen woont in een stad Billyquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:55 schreef Probability het volgende:
En als je wat kleiner wil zijn: je hoofd op je borst naschilderen en je hoofd beschilderen met baksteen patroon
Een heel goede reden om nooit zelf zoveel make-up op te doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Probability het volgende:
Ik schrik trouwens wel heel erg van dat hoofd zonder make-up!
Eensch!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat vind ik geen make-up meer, dat is schminken!
wtf, dit meen je niet serieus he? Ik hoop dat je je realiseert wat een oorlog precies is.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef V1z0R het volgende:
Zonder deze eigenschap zou je ook niet vrolijk worden hoor
Het wereldvrede ideaal is theoretisch ook een heel nobel standpunt maar feitelijk heel erg naïef omdat de persoonlijke onvrede hierdoor groter zou zijn dan die van het feit dat er oorlogen zijn.
Bot gezegd: wereldvrede kan niet bestaan omdat de onvrede die het oproept wereldvrede niet in stand kan houden.
wtf? Dat zijn 2 flessen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:
kater. op het werk. Moe, an half 4 tot 8 uur geslapen, beetje te kort. 1.5 liter wijn gedronken gister...
Omg, gross. Geen tomaatjes dus. Ik pak ze er net bij, en er is er een (of misschien zijn het er meerdere) rot. Gadver, wat een lucht.quote:
Blondes have more fun, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef conleche het volgende:
[..]
wtf? Dat zijn 2 flessen!
Ik ga zo om 1 uur naar de kappert. Even een plaatje zoeken. Prob, heb jij een idee? Ik zit nog steeds te twijfelen over het brunetteschap, dat lijkt me toch ook wel eens leuk. Deze keer nog maar even niet, toch.
Ik zou brunette bewaren voor de winter.. Uhm... Misschien kun je een glansbehandeling nemen? Dus een soort haarverf die je haar niet kleurt, maar glans geeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef conleche het volgende:
[..]
wtf? Dat zijn 2 flessen!
Ik ga zo om 1 uur naar de kappert. Even een plaatje zoeken. Prob, heb jij een idee? Ik zit nog steeds te twijfelen over het brunetteschap, dat lijkt me toch ook wel eens leuk. Deze keer nog maar even niet, toch.
Ja, het was wat teveel. Boh. Maar goed, achteraf niets aan te doen. Het was wel verspreid over de tijd van zes uur 's avonds tot 3 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef conleche het volgende:
[..]
wtf? Dat zijn 2 flessen!
En je bent groot, dus je kunt meer hebben dan een mini.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, het was wat teveel. Boh. Maar goed, achteraf niets aan te doen. Het was wel verspreid over de tijd van zes uur 's avonds tot 3 uur 's nachts.
Och, ik heb wel eens meer op gehad...quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef conleche het volgende:
[..]
wtf? Dat zijn 2 flessen!
Oh, dan kun je zo'n sexy, rommelige paardenstaart-met-pony makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:54 schreef Goodbye het volgende:
Pony kan je volgens mij goed hebben Co, wordt bij jou toch niet zo'n kaarsrecht geval. Maar vind j het wel lekker in de zomer?
^^quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef conleche het volgende:
Die birkenstocks: ik kan er maar niet aan wennen. Ze zullen wel heerlijk lopen, maar ik vind ze toch echt te grof. Vooral als je wat kleiner bent.
Een lok vind ik leuk, maar achter een pony verdwijnt je hoofd te veel (en aangezien je niet een heel groot hoofd/voorhoofd hebt..)quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat als ik daar eenmaal zit zeg: doe de dooie puntjes er maar af.
![]()
Ik heb nu trouwens ook al iets van pony hoor, maar die heb ik zelf geknipt en is nu zo lang dat ik moet beslissen of ik hem weer mee laat groeien of er iets mee laat doen.
Die birkenstocks: ik kan er maar niet aan wennen. Ze zullen wel heerlijk lopen, maar ik vind ze toch echt te grof. Vooral als je wat kleiner bent.
Ik zit nu dus gewoon in de zon en die is warm!
wow. das best eh... snel... of is t meer praten dan concrete plannen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans en ik hebben het van de week over samenwonen gehad, krijg ik net een mailtje van m'n vriendinnetje met (onder andere) de vraag of we het al eens over samenwonen gehad hebben. Telepathie?.
Ja, ik ga gewoon even passen en dan kijken of het staat. Heb maat 38, dus dat is opzich te overzien. Ik denk dat een jurkje oid met die slippertjes toch leuker is dan jeans met gympies. Mijn enige jeans die ik mooi vind moet ik ophijsen (met riem zit 'ie niet lekker).quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat als ik daar eenmaal zit zeg: doe de dooie puntjes er maar af.
![]()
Ik heb nu trouwens ook al iets van pony hoor, maar die heb ik zelf geknipt en is nu zo lang dat ik moet beslissen of ik hem weer mee laat groeien of er iets mee laat doen.
Ik zit nu dus gewoon in de zon en die is warm!
We hebben gezegd dat we het allebei heel leuk zouden vinden en dat het er ook ongetwijfeld van gaat komen, maar dat we het nu nog wat te vroeg vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wow. das best eh... snel... of is t meer praten dan concrete plannen?
ik heb t met lief ook weleens erover gehad, maar niet iets concreets, meer dat we dat in de toekomst wel willen. we wonen nu praktische gezien al samen maar dan in 2 huizen... merk wel dat er steeds meer spullen voor t gemak dubbel komen, in t ene en t andere huis...
M. en ik woonden na een paar maanden al samen. Terwijl ik juist eerder iemand was van "Nou, slim hoor, nu al samenwonen. Ik spreek jullie over een half jaar nog wel eens."quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans en ik hebben het van de week over samenwonen gehad, krijg ik net een mailtje van m'n vriendinnetje met (onder andere) de vraag of we het al eens over samenwonen gehad hebben. Telepathie?.
Ik woonde ook snel samen, nu ongeveer 4,5 jaar bij elkaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
M. en ik woonden na een paar maanden al samen. Terwijl ik juist eerder iemand was van "Nou, slim hoor, nu al samenwonen. Ik spreek jullie over een half jaar nog wel eens."
Het gaat natuurlijk of keihard mis (maar dan ben je er lekker snel achter), of het gaat juist goed en ineens ben je alweer 1,5 jaar getrouwd
Misschien typ ik over een half jaar wel:quote:
quote:Het gaat natuurlijk of keihard mis (maar dan ben je er lekker snel achter ), of het gaat juist goed en dan ga je trouwen en ben je na 2 jaar huwelijk gescheiden op 30-jarige leeftijd![]()
Als ik zo gemiddeld hoor hoe alles loopt denk ik dat het wel goed komt! *Jomanda*quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien typ ik over een half jaar wel:
[..]
Hihi, ik denk het ook wel hoor. En anders neem ik gewoon een kind, jeweettoch: dé oplossing als je relatie kut gaat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik zo gemiddeld hoor hoe alles loopt denk ik dat het wel goed komt! *Jomanda*
3 1/2 dag per week ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
Ach en als het dan stukloopt, heb je in elk geval dat kind nog
Precies! Kan ik hem daar emotioneel mee chanterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
Ach en als het dan stukloopt, heb je in elk geval dat kind nog
Goed zo!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:33 schreef Swietje het volgende:
Niet terug gelezen..![]()
Gisteravond was een heul leuk avondje!
Pas dan maar op in pashokjes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:36 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb steeds meer de neiging geen kinderen te willen...
Jagar, als je het er niet mee eens bent hoef je echt niet te reageren hoor (of druk over te maken).
Kunnen we gewoon 'agree to disagree' doen zeg maar. Wou alleen m'n standpunt toelichten.
Ik antwoord even voor jagarquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:36 schreef V1z0R het volgende:
Jagar, als je het er niet mee eens bent hoef je echt niet te reageren hoor (of druk over te maken).
Kunnen we gewoon 'agree to disagree' doen zeg maar. Wou alleen m'n standpunt toelichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks dat ik scriptie schrijven best wel creepy vind, heb ik er best zin an!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
nee, ik heb gewoon geen puf om moeilijk na te denken vandaag...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik antwoord even voor jagar
Je standpunt is wsch gebaseerd op foute aannames en onwetendheid.
Ik twijfel nog steeds. M. wil ze sowieso. Ik denk dat ik ze wel wil, maar nog even niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:36 schreef V1z0R het volgende:
Dat ze dan geen kindjes hadden gehad?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds. M. wil ze sowieso. Ik denk dat ik ze wel wil, maar nog even niet.
Denk wel dat ik veel verkeerde voorbeelden om me heen zien overigens. Vrienden die hun leven volledig laten bepalen door de geboorte van hun kind, moeders met een flinke depressie, mensen die aangeven dat "als ze het overnieuw konden doen", ouders die het steeds met elkaar oneens zijn, vaders die de opvoeding 100% bij de moeder neerleggen...
Ik zeg ook altijd tegen M. dat ik gewoon bang ben dat "ik ook zo word"
Nou, nu willen ze hun kind niet meer missen. Maar wel dat ze dan nog heel wat langer hadden gewacht. (nu moet ik eerlijk zeggen dat wij dat van tevoren al verwacht hadden. Dit zijn wel vrienden van ons die een kind kregen omdat 'hun relatie toe was aan een nieuwe stap')quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ze dan geen kindjes hadden gehad?Da's best wel een naar iets om te zeggen
![]()
Ik neig de laatste tijd naar wel, ooit. Al vind ik het wel eng, verantwoordelijkheid enzulks. En ik hoop maar dat ik niet te erg doorsla in het nietopmnpawillenlijken en dan juist een softy moeder wordMaarja, nog tijd zat om te beslissen, denk ik zo
*copy-paste.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds. M. wil ze sowieso. Ik denk dat ik ze wel wil, maar nog even niet.
Denk wel dat ik veel verkeerde voorbeelden om me heen zien overigens. Vrienden die hun leven volledig laten bepalen door (de geboorte van) hun kind, moeders met een flinke depressie, mensen die aangeven dat "als ze het overnieuw konden doen, dan...", ouders die het steeds met elkaar oneens zijn, vaders die de opvoeding 100% bij de moeder neerleggen...
Ik zeg ook altijd tegen M. dat ik gewoon bang ben dat "ik ook zo word"
Ik heb mijn haar dinsdag laten verven bij de kapper! blonde plukjes, dus niet allesquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Blondes have more fun, toch?
Maar ik ben bang voor haarverf.
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat jij zo'n moeder bent die ik echt niet zou willen zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:45 schreef MarMar het volgende:
Mjah, mensen vergeten vaak te genieten van toffe dingen en voor je het weet heb je je leven voorbij geklaagd...
Als er 1 ding is wat ik absoluut níet anders zou hebben gedaan is het wel mama worden en de leuke tijd die ik heb gehad met mijn ex waar we toch een bijzondere vriendschap en zeker een bijzonder kind aan overgehouden hebben.
Daarom, gewoon niet over nadenken. En misschien heeft loveli ook wel een beetje gelijk, gebeurt me vaker dat ik onjuiste aannames doe...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon geen puf om moeilijk na te denken vandaag...
Ook eens!quote:
Blij dat ik niet de enige ben. Soms vraag ik me af of ik niet te veel nadenk soms. Maar goed, als ik dat niet deed, dan zou ik mezelf niet zijnquote:
Ik denk dat ik het nooit 100% zeker zal weten, vraag me af of dat mogelijk is. Aangezien ik altijd wel nadelen kan bedenken..quote:
Dat is grappig. Ik had dat heel sterk als kind, dat ik zo'n koekjesmama wilde hebben. Zo gezellig leek me dat! En áls ik kinderen had gekregen, dan had ik ook zo willen zijn, zo'n heel echte moeder. Maar om eerlijk te zijn ben ik veel te bang dat ik dat niet zou volhouden. Ik ben kinderen na een dag of 3 gewoon helemaal zat. Dan wil ik weer rust.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook eens!Ik vind dat ik pas zou 'mogen' (for lack of a better term
) als ik er voor de volle 100% voor zou willen/kunnen gaan
![]()
En dan een mega-gezellige koekjesmamma wordenZoals je ook koekjes-oma's hebt, zeg maar!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat jij zo'n moeder bent die ik echt niet zou willen zijnDenk dat jij juist een moeder bent die ik wél zou willen zijn, zeg maar.
Dat noemen ze niet voor niets Co-ouderschapquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is grappig. Ik had dat heel sterk als kind, dat ik zo'n koekjesmama wilde hebben. Zo gezellig leek me dat! En áls ik kinderen had gekregen, dan had ik ook zo willen zijn, zo'n heel echte moeder. Maar om eerlijk te zijn ben ik veel te bang dat ik dat niet zou volhouden. Ik ben kinderen na een dag of 3 gewoon helemaal zat. Dan wil ik weer rust.En dat zal heus wel beter gaan met eigen kinderen, maar ik denk niet goed genoeg.
Toen ik klein was knuffelde ik altijd heel veel met m'n mams, nu nog wel als ik op bezoek benquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is grappig. Ik had dat heel sterk als kind, dat ik zo'n koekjesmama wilde hebben. Zo gezellig leek me dat! En áls ik kinderen had gekregen, dan had ik ook zo willen zijn, zo'n heel echte moeder. Maar om eerlijk te zijn ben ik veel te bang dat ik dat niet zou volhouden. Ik ben kinderen na een dag of 3 gewoon helemaal zat. Dan wil ik weer rust.En dat zal heus wel beter gaan met eigen kinderen, maar ik denk niet goed genoeg.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat noemen ze niet voor niets Co-ouderschap
Dat geldt ook voor mij. Ik wil ze écht niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Gaat niet, ik heb het vertaald van een foto.quote:
Scannen met tekstherkennende software?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gaat niet, ik heb het vertaald van een foto.
Nou, als wij kinderen krijgen, dan blijf ik sowieso fulltime werken (misschien van 40u --> 36u, maar ik denk t eigenlijk niet). Martijn gaat dan een dagje minder werken en blijft dan meer thuis met de kinderen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Uuh,die software heb ik niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Scannen met tekstherkennende software?
Ik heb geen scanner en de foto is digitaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:15 schreef V1z0R het volgende:
OCR = Optical Character Recognition -> tekstherkenning
Ewelina, meeste scanners komen al met een programma voor OCR.
Ik ben jaloers. Wil ook een vaatwasserquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:28 schreef Probability het volgende:
Mijn vaatwasser is eindelijk aangeslotenIk ben zo gelukkig
! Hij ruikt alleen een beetje... muf
?
Waarom heb je er geenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Wil ook een vaatwasser
Toch maar kinderen nemen danquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Wil ook een vaatwasser
Wij hebben een oude keuken, zit er nog in van de vorige bewoner. Roepen al een paar jaar dat we echt gaan verbouwen, maar we zijn gewoon te laks ^^quote:
Dan moeten we alleen nog even een hond nemenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:32 schreef V1z0R het volgende:
Toch maar kinderen nemen danDie kun je dan ook nog de hond doen uitlaten!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben gezegd dat we het allebei heel leuk zouden vinden en dat het er ook ongetwijfeld van gaat komen, maar dat we het nu nog wat te vroeg vinden..
ik bedoelde het ook helemaal niet als kritiek (al ken ik toevallig wel een paar mensen die al meerdere keren snel zijn gaan samenwonen en waar t steeds niet goed ging). bij ons is t meer praktisch: ik woon nu goedkoop en vind niet snel weer iets voor deze prijs, hij moet nog twee jaar studeren. we zitten door de weeks sowieso elke avond wel bij elkaar, en in t weekend samen of alleen afhankelijk van de plannen, en dan bij mijn of zijn ouders, in delft of in leiden...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik woonde ook snel samen, nu ongeveer 4,5 jaar bij elkaarIk heb altijd zoiets van "na vijf jaar gaan samenwonen is geen garantie dat het dan wél goed gaat". Dus doe gewoon lekker waar je zin in hebt
![]()
Vaizor, ik heb geen idee! Ik ga in ieder geval bijna naar Rome ja!
welke kat nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bill houdt van dozen![]()
[ afbeelding ]
.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef _aurum_ het volgende:
Ehm, kindjes maken enzo dat gaan wij in 2012 proberenBen benieuwd of het gaat lukken en hoe we 't gaan doen.
heuj, vriendje? ik heb gemist dat er een neiuwe is of dat de ouwe terug is denk ik?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:54 schreef Probability het volgende:
O ik heb beloofd om te koken voor 't vriendje (ik had geen keuze). Dat heb ik al die tijd weten te voorkomenNu moet ik wel iets héél lekkers maken, want ik roep altijd dat ik heel goed kan koken (
) Heb de enige keer dat ik voor hem heb gekookt mijn paddenstoelenrisotto gemaakt, maar ja dat had ie dus onthouden. Dus nu moet ik iets nieuws.
Halp!
O LOL Coco heeft wel een vaatwasser maar ze vindt hem te ver lopen![]()
!!!!!!
Even copy-paste uit de DM:quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:54 schreef Probability het volgende:
O LOL Coco heeft wel een vaatwasser maar ze vindt hem te ver lopen![]()
!!!!!!
quote:We hebben zo'n kleine ook in de kelder staan, maar er helaas boven geen aansluiting voor.
Sterker nog, we hebben ook een grote in de kelder staan. Zijn alleen te lui om met de vaat op en neer te lopen ^^
ja, ehm....euhquote:
quote:Sexual Positions
If you are having difficulty becoming pregnant, you and your partner may want to experiment with different conception positions during intercourse. In order to become pregnant, your partner must deposit his sperm as close as possible to your cervix. Certain positions will allow this to happen more easily. Avoid having sex while standing, sitting, or with you on top, as this can cause semen to leak out of your body. Instead, try the missionary position, which allows for deeper penetration. Rear entry intercourse is also effective, as it allows your partner to deposit semen closer to your cervix. To keep any extra semen from leaking out of you, try elevating your hips for fifteen minutes or so after your have sex.
Nee nee, ik heb nog wel een beetje eigenwaardequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heuj, vriendje? ik heb gemist dat er een neiuwe is of dat de ouwe terug is denk ik?
quote:
En dan met een trechter er in mikken ofzo?quote:
Het is nog geen half twaalf, maar had jou creatiever verwacht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En dan met een trechter er in mikken ofzo?
En, owwwww.... Dat had ik echt niet doorquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, ehm....euh![]()
ik bedoel natuurlijk als ouders he![]()
Door een brandende hoepel heen in de trechter mikken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is nog geen half twaalf, maar had jou creatiever verwacht.
Zo ongeveer hebben wij het geregeld. Mijn man is meer thuis dan ik (ik ochtend, hij de middag) en we hebben altijd een grote parttime baan). Daarnaast ga ik regelmatig op vakantie. Maar de kinderen komen echt niets te kort. Tijd genoeg voor het geven van liefde en het doen van spelletjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, als wij kinderen krijgen, dan blijf ik sowieso fulltime werken (misschien van 40u --> 36u, maar ik denk t eigenlijk niet). Martijn gaat dan een dagje minder werken en blijft dan meer thuis met de kinderen.
Dus ik heb ook nog genoeg tijd zonder kinderen dan, hihi.
O en jouw duurste boek 50 euroquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
To do list:
- lezen voor scriptie
- paar uurtjes werken
- boodschappen
- nog wat opruimen
- douchen + omkleden![]()
- koken
- vrienden komen rond 18.30
De dag is te kort!
Vandaag wel jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef Probability het volgende:
[..]
O en jouw duurste boek 50 euroMijn boeken beginnen bij 50 euro
Bah
Goed bezig, DaDtje!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg ik heb m'n opdracht gewoon al bijna af.. Afronden, versturen naar groepsgenootjes, van het mooie weer gaan genieten. Nu ik niet meer zo vermoeid ben is de pijn ook een stuk minder, dus ik ga mezelf straks uitdagen door naar het winkelcentrum te lopen en lekkere dingetjes voor vanavond te kopen. Lekker rustig aan.
Zon vangen klinkt wel nice, jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed bezig, DaDtje!
Zon vangen is naaisGa ik zo ook doen!
leuk! veel succes!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef Viking84 het volgende:
Zo, net weer een sollicitatiegesprek geregeld. In Hilversum
. Kan maandag of vrijdag langskomen.
Ja, dat is idd heel lastig. Ik heb nog wel andere ijzers in het vuur, maar daarbij moet het nog tot een eerste gesprek komen (voor één ben ik al uitgenodigd, zie hierboven, en de andere ga ik maandag even over mailen, want ik kreeg al mail dat het kan zijn dat ik uitgenodigd word en ik wil daar even duidelijkheid over hebben). Dus bij deze optie ben ik tot nu toe het verst. Maar ja, ver reizen, niet meer dan het wettelijk verplichte aantal vakantiedagen, kans dat ik afspraken moet afzeggen omdat er ineens nog iets op m'n bord komt op het werk, fulltime... weet niet of dat wel bij mij past. Maar als de andere opties niet op tijd duidelijkheid geven/iets opleveren, heb ik niet zoveel keusquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Merel het volgende:
Hey maar Vik, als ze je die baan aanbieden waar je over twijfelt, kun je het je dan permitteren om nee te zeggen? Of ben je nog niet op dat punt? Lijkt me wel lastig, straks kun je de baan krijgen maar heb je ook nog wat andere ijzers in het vuur, moeilijk kiezen..
kans dat je prive afspraken moet afzeggen lijkt me een wat vreemde reden, eigenlijk. En waarom wil je niet fulltime werken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is idd heel lastig. Ik heb nog wel andere ijzers in het vuur, maar daarbij moet het nog tot een eerste gesprek komen (voor één ben ik al uitgenodigd, zie hierboven, en de andere ga ik maandag even over mailen, want ik kreeg al mail dat het kan zijn dat ik uitgenodigd word en ik wil daar even duidelijkheid over hebben). Dus bij deze optie ben ik tot nu toe het verst. Maar ja, ver reizen, niet meer dan het wettelijk verplichte aantal vakantiedagen, kans dat ik afspraken moet afzeggen omdat er ineens nog iets op m'n bord komt op het werk, fulltime... weet niet of dat wel bij mij past. Maar als de andere opties niet op tijd duidelijkheid geven/iets opleveren, heb ik niet zoveel keus.
Maar ik heb nog wel even bedenktijd: ze mailen me een proefopdracht en daar krijg ik eind volgende wk uitsluitsel over + een evt aanbod. En dan krijg ik nog wel wat tijd om over het aanbod na te denken. Iig ga ik maandag maar naar Hilversum, dan heb ik daar ook sneller duidelijkheid over.
Tel maar groene groente, boontjes, broccoli, zulks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:32 schreef Probability het volgende:
200 gram groenten is eigenlijk best weinig, ik snij nu 3 kleine tomaatjes in stukken en dat is al 180 gram.. Of tellen die niet?!
Tomaat = toch fruit?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:32 schreef Probability het volgende:
200 gram groenten is eigenlijk best weinig, ik snij nu 3 kleine tomaatjes in stukken en dat is al 180 gram.. Of tellen die niet?!
Hmm.. Ik heb wel broccoli in huisquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Tel maar groene groente, boontjes, broccoli, zulks.
maar waarom zou er vrijdagmiddag om half zes perse wat op je bord komen? Meestal heb je zelf toch redelijk wat autonomie daarin?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik weet niet hoe leuk ik het vind om op vrijdagmiddag aan het einde van de week nog een keer tot laat te moeten doorwerken omdat er om half 6 nog ineens iets op m'n bord belandt. En ik werk liever 32 of 36 uur, als het even kan. Dan krijg ik wat meer lucht. Mark heeft het goed voor elkaar: die werkt 40 uur, krijgt er 36 uitbetaalt en kan heel gemakkelijk eens een dag (of zoals nu: een week) vrij krijgen tussendoor. Het kwam echt een beetje over als: de secundaire arbeidsvoorwaarden zuigen, maar het is wél heel leuk werk, dus dan maakt het allemaal niet meer zoveel uit.
Waar ik maandag op gesprek ga is qua reistijd ongeveer evenveel, maar toch vind ik dat minder erg, want ik hoef dan niet met de bus, het is dus vlakbij het station en het gaat om 32-40 uur.
Officieel groente, maar dat is een stom regeltje. Er zitten gezonde dingen in, lycopeen bijvoorbeeld, dus eten is goed. Maar als je ze als groente telt, mag ne emer dan 200 per dag.quote:
Nee, in dit geval niet. Je kunt niet besluiten het werk de volgende dag te doen. Vaak MOET het af. En dan is niet altijd dezelfde persoon het bokje, maar je moet er wel rekening mee houden dat een dag langer kan duren dan je 's ochtends voorzien had.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar waarom zou er vrijdagmiddag om half zes perse wat op je bord komen? Meestal heb je zelf toch redelijk wat autonomie daarin?
True. Maar mijn slechthorendheid speelt ook mee: slechthorenden hebben een veel grotere kans om overspannen te raken op de werkvloer, omdat ze veel meer energie in het horen moeten steken. Daarom werk ik liever minder uren en daarom werk ik liever niet bij zo'n hectisch bedrijf. Maar in de proeftijd zal het allemaal duidelijk worden, of ik het wel of niet ga trekken. Maar toch voel ik me een beetje genaaid met overuren die niet gecompenseerd worden enzo.quote:En ik denk niet dat jij nu in de positie bent om kieskeurig te zijn, eerlijk gezegd. Ik snap het wel, het zou eigenlijk perfect moeten zijn, maar dat zal nooit lukken....
O ja, auberginequote:Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef MarMar het volgende:
zo, boodschapjes gedaan.
Er komt nog een aubergine bij de stoofpot en een salade met pepperoni en zongedroogde tomaatjes in balsamicoazijn en geitenkaas en balsamicodressing en verse tomaatjes
Oooh, wat een droppiequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bill houdt van dozen![]()
[ afbeelding ]
nee, okay. Dat snap ik! En ze kunnen je echt geen 36 uren contract aanbieden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, in dit geval niet. Je kunt niet besluiten het werk de volgende dag te doen. Vaak MOET het af. En dan is niet altijd dezelfde persoon het bokje, maar je moet er wel rekening mee houden dat een dag langer kan duren dan je 's ochtends voorzien had.
[..]
True. Maar mijn slechthorendheid speelt ook mee: slechthorenden hebben een veel grotere kans om overspannen te raken op de werkvloer, omdat ze veel meer energie in het horen moeten steken. Daarom werk ik liever minder uren en daarom werk ik liever niet bij zo'n hectisch bedrijf. Maar in de proeftijd zal het allemaal duidelijk worden, of ik het wel of niet ga trekken. Maar toch voel ik me een beetje genaaid met overuren die niet gecompenseerd worden enzo.
Misschien kun je onderhandelen over gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden (niet dat je die meeneemt in een onderhandeling naar een volgende baan, maar toch..)quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, in dit geval niet. Je kunt niet besluiten het werk de volgende dag te doen. Vaak MOET het af. En dan is niet altijd dezelfde persoon het bokje, maar je moet er wel rekening mee houden dat een dag langer kan duren dan je 's ochtends voorzien had.
[..]
True. Maar mijn slechthorendheid speelt ook mee: slechthorenden hebben een veel grotere kans om overspannen te raken op de werkvloer, omdat ze veel meer energie in het horen moeten steken. Daarom werk ik liever minder uren en daarom werk ik liever niet bij zo'n hectisch bedrijf. Maar in de proeftijd zal het allemaal duidelijk worden, of ik het wel of niet ga trekken. Maar toch voel ik me een beetje genaaid met overuren die niet gecompenseerd worden enzo.
Nee, iedereen werkt fulltime, zuchtquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, okay. Dat snap ik! En ze kunnen je echt geen 36 uren contract aanbieden?
Mijn lijstje gaat bagger zijn:
O: volkoren flakes met yoghurt
L: hamburger, frietjes coleslaw.
T: halve galia meloen
S: rondje hardlopen
D: pasta carbonara met hele broccoli
bleugh, kater.
Ik wacht het aanbod wel afquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Misschien kun je onderhandelen over gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden (niet dat je die meeneemt in een onderhandeling naar een volgende baan, maar toch..)
V1 ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oooh, wat een droppieRagdoll hé?
Mijn katten houden ook van dozen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die hier een oplossing voor weet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:43 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik ben een stuk aan het schrijven over bh-maten in mijn scriptie. En ik verwijs naar een website getiteld bh-maat.nl . Vraag me af hoe mijn begeleider dat gaat vinden.![]()
Ik geloof niet dat er academische literatuur is over bh-maten, nietwaar?![]()
In pubnet oid zoeken? denk het wel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iemand die hier een oplossing voor weet?
Er is meer over dan ik dacht!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:00 schreef Probability het volgende:
[..]
In pubnet oid zoeken? denk het wel?
http://www.sciencedirect.(...)a69d022&searchtype=a
quote:How do respiratory state and measurement method affect bra size calculations?
D E McGhee, J R Steele
+ Author Affiliations
Biomechanics Research Laboratory, University of Wollongong, Wollongong, New South Wales, Australia
Correspondence to: MsD E McGhee Biomechanics Research Laboratory, University of Wollongong, Northfields Ave, Wollongong, Australia; dmcghee@uow.edu.au
Accepted 11 September 2006
Published Online First 4 October 2006
Abstract
Objectives: To investigate the effects of respiratory state and measurement method on bra size calculation.
Methods: The bra sizes of 16 large-breasted women were measured during two respiratory states, end voluntary inspiration and relaxed voluntary expiration, and using two sizing methods, which were compared against subject-reported bra sizes.
Results: Both respiratory state and measurement method significantly affected bra size estimations, whereby measuring chest circumference during inspiration increased both band and decreased cup size. However, whereas bra size calculated using the standard method differed significantly from subject-reported bra size, cup size calculated using the breast hemi-circumference method did not differ significantly from subject-reported cup size.
Conclusions: As respiratory state significantly affects bra sizes, it should be standardised during bra size measurements. A more valid and reliable bra sizing method should be developed, possibly using the breast hemi-circumference method for cup size estimations and raw under-bust chest circumference values for band size.
Het gaat om het maatsysteem van de bh (bij hoeveel cm verschil tussen je borsten en borstkas je welke maat draagt) en wat de gemiddelde bh maat ongeveer was in de DDR. (BH-maten mogen overigens ook algemeen zijn.)quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:03 schreef Probability het volgende:
Ik vind vooral veel dingen over kanker, weet niet wat je wil vertellen?
via google scolar en dan bra size
http://bjsm.bmj.com/content/40/12/970.short
[..]
Te zien aan wat daar nu rondloopt, stuk groter dan hier.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het gaat om het maatsysteem van de bh (bij hoeveel cm verschil tussen je borsten en borstkas je welke maat draagt) en wat de gemiddelde bh maat ongeveer was in de DDR. (BH-maten mogen overigens ook algemeen zijn.)
Hahaha, ik heb voor de rest genoeg academische literatuur, ik had alleen serieus niet gedacht dat er over dit onderwerp ook academische publicaties zouden zijn!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Probability het volgende:
Je zit toch in je laatste jaar? Ik mocht in mijn eerste jaar (hbo!) al geen random websites gebruiken!
Als in: er worden heel veel tips gegeven hoe je dan wel goede bronnen etc. kan vinden. Dus snap niet hoe jij dan bij zo een site uitkomt, aangezien je veel, heel veel papers moet schrijven? Gewoon interesse hoor.. Ik snap nog wel dat je daar aan denkt op 't HBO eerste jaar, maar bij laatste jaar uni heb je hoop ik wel een hele database en zoektechnieken tot je beschikking?
Proberen kan sowieso, toch? Misschien valt het in de praktijk ontzettend mee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik weet niet hoe leuk ik het vind om op vrijdagmiddag aan het einde van de week nog een keer tot laat te moeten doorwerken omdat er om half 6 nog ineens iets op m'n bord belandt. En ik werk liever 32 of 36 uur, als het even kan. Dan krijg ik wat meer lucht. Mark heeft het goed voor elkaar: die werkt 40 uur, krijgt er 36 uitbetaalt en kan heel gemakkelijk eens een dag (of zoals nu: een week) vrij krijgen tussendoor. Het kwam echt een beetje over als: de secundaire arbeidsvoorwaarden zuigen, maar het is wél heel leuk werk, dus dan maakt het allemaal niet meer zoveel uit.
Waar ik maandag op gesprek ga is qua reistijd ongeveer evenveel, maar toch vind ik dat minder erg, want ik hoef dan niet met de bus, het is dus vlakbij het station en het gaat om 32-40 uur.
Aye, Ragdollquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oooh, wat een droppieRagdoll hé?
Mijn katten houden ook van dozen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Proberen kan sowieso, toch? Misschien valt het in de praktijk ontzettend mee.
(en het is 'uitbetaald'....)
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:23 schreef V1z0R het volgende:
Dacht al, 'k zie wat vliegen verderop!
Ze hebben hopelijk toch niet weer op je hoofd gekakt Coco?
Ja, dat zei de mevrouw ook al idd, dat ik eerder miss te enthousiast was.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
He Vik, zou het kunnen dat het solliciteren met deze baan wel goed lukt omdat je de baan eigenlijk niet zo graag wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |