abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95190445
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1424: Met heerlijke dolma's...

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
  donderdag 7 april 2011 @ 21:47:40 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95190511
Fipo!!!!
Niet meer actief op Fok!
pi_95190562
No way! _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 7 april 2011 @ 21:49:47 #4
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95190681
hm dat schoenenprobleem heb ik hier ook ja.. omdat ik nogal veel loop iedere dag (35 min heen en 35 min terug en in het weekend loop ik ook veel) moet ik steeds schoenen aan waarmee dat kan en daardoor kan ik een heleboel leuke outfits niet aan omdat die schoenen daar niet bij staan ;(
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  donderdag 7 april 2011 @ 21:50:03 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95190716
Ik doe ook gewoon alles op gympies, gaat prima! Behalve als je in de vrije natuur wilt ronddartelen, dan kan ik je aanraden om iets met meer grip te nemen, zoals idd bergschoenen :') Maar daar zal je in Rome weinig last van hebben denk ik!

Hiken in de Yorkshire Dales was best wel grappig op überplatte laarsjes (die toen overigens nog wel waterdicht waren, waar ik achter kwam na een ontmoeting met een drassig kluitenstukkie!) :')

Overigens neem ik op vakantie vaak ook een paar platte laarsjes mee voor als ik relatief netjes moet. Als het zomer is zou ik voor in de avond idd een paar nette schoentjes meenemen, voor bij een jurkje!

Ik ben trouwens naarstig op zoek naar gympies die ook kunnen met een enigszins stoer rokje, maar ik vind niet echt wat leuks :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95190844
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Cute, sowieso wil ik nog een paar espradilles deze zomer O+

Nu een zoektocht naar platte laarzen. Ik koop altijd met hak, ik vind dit echt moeilijk :D

Ok, dit zijn de enige platte laarzen die ik nog acceptabel vind. En zelfs dat niet. Ja, de mijne vind ik mooi.

En wbt sandaaltjes: er zijn best leuke. Moet je wel even zoeken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_95191036
Ik citytrip ook op bergschoenen. Ik heb gevoelige voeten :'( Mijn eerste citytrip was bijna ook mijn laatste geweest (op nep pumaatjes uit Turkije). Vijf dikke vochtblaren op elke voet, zo lekker onder het eelt van je hiel enzo ^O^

;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_95191050
  donderdag 7 april 2011 @ 21:53:04 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95191076
Acceptabel vind ik zo'n gek woord! Waarom zouden platte schoentjes niet acceptabel zijn :o Niet mooi, kan ik snappen. Maarja, misschien doe ik nou aan woorden-mierenneuken :+
  donderdag 7 april 2011 @ 21:53:27 #10
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95191113
hier zie je trouwens ook veel vrouwen in hun nette kantooroutfit met hardloopschoenen eronder naar hun werk lopen :D
pi_95191137
Heb mn citytrips, met bijna alles gelopen, vooral gedaan op slippers geloof ik, maar de ene voet is de andere niet en ik loop sowieso veel!
Brood smeren, wat een loonslaaf ben ik :')
pi_95191182
Ik heb al eerder zeven dagen in Rome rondgewandeld (op pumaatjes) zónder blaren *) . Dus dat stemt me wel gerust, haha.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 7 april 2011 @ 21:54:21 #13
331 Merel
Be here now.
pi_95191208
Ik heb vandaag dus ook een paar platte laarzen gekocht voor m'n weekendje weg :@
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_95191221
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef Blurred86 het volgende:
hier zie je trouwens ook veel vrouwen in hun nette kantooroutfit met hardloopschoenen eronder naar hun werk lopen :D
Ik zag laatst ook iemand in de Noordertunnel in Utrecht met gympies onder haar mantelpakje, ja! :D
pi_95191235
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Acceptabel vind ik zo'n gek woord! Waarom zouden platte schoentjes niet acceptabel zijn :o Niet mooi, kan ik snappen. Maarja, misschien doe ik nou aan woorden-mierenneuken :+
Heel simpel: ik vond die niet echt mooi. Maar ik kan niets beters vinden. ;(
pi_95191240
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Merel het volgende:
Ik heb vandaag dus ook een paar platte laarzen gekocht voor m'n weekendje weg :@
Ahhh, nog tips? Online toevallig? :P
pi_95191264
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Ieks! :D
  donderdag 7 april 2011 @ 21:55:45 #18
331 Merel
Be here now.
pi_95191318
quote:
Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef Blurred86 het volgende:
Dat doe ik ook! Nouja, geen hardloopschoenen, maar ik ga regelmatig op gympen naar werk en trek daar dan m'n killer heels aan 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 7 april 2011 @ 21:55:53 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95191333
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Heel simpel: ik vond die niet echt mooi. Maar ik kan niets beters vinden. ;(
Ohzo! Verkeerd gelezen, snorrie :+

Ik had hele fijne platte laarzen, simpel doch prima onder een jurkje :9 Die hebben Engeland helaas niet overleefd ;(
pi_95191339
Ik neem naar Griekenland mee: wandelschoenen, slippers en muiltjes met hakken. Slippers wel van leer zodat ik ze ook 's avonds aan kan als ik geen zin heb in hakken.
pi_95191356
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ieks! :D
Ik geef op. Ik heb slechts 1 x een echt mooi paar platte laarzen gezien. Mijn laarzen zijn redelijk plat, maar er zit wel een (kleine) hak onder van ongeveer 1-2 cm.
pi_95191394
Oh ik zie nu op de foto's van Cuba dat ik ook nog wandelslippers had, van Wolky O+
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 7 april 2011 @ 21:57:27 #23
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95191485
op slippers is het ook goed vol te houden ja. of nog beter, birckenstocks!
  donderdag 7 april 2011 @ 21:58:05 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95191550
Ik heb bergschoenen. Maar die draag ik als ik een lange wandeling ga maken of op vakantie in den nature, zoals in Noorwegen of Zweden ofzo. Oh en ik heb ze geloof ik permanent aangehad in Peru & Bolivia :Y.

Maar in NL loop ik op hakken. Ik heb platte laarzen en sneakers.. maar ja.. :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95191555
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb al eerder zeven dagen in Rome rondgewandeld (op pumaatjes) zónder blaren *) . Dus dat stemt me wel gerust, haha.
Citytrips deed ik ook op gewone sneakers. Die liepen zo lekker, dat toen ik er eentje was vergeten in Egypte, ik het hele internet heb afgestruind naar nog zo'n paar. Ik vond ze eerst op een Russische site, maar ik wist niet wat 37 in het Russisch was. Gelukkig heb ik ze toen ook nog op een Franse site gevonden!
  donderdag 7 april 2011 @ 21:58:38 #26
331 Merel
Be here now.
pi_95191607
quote:
Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ahhh, nog tips? Online toevallig? :P
Ik heb de hele week alle online schoenenwinkels afgezocht en niks moois gevonden. Op één paar na, maar die bleken te klein toen ik ze binnen kreeg, dus die gaan weer terug.

Heb vandaag gewoon van die standaard laarzen met ronde neus gekocht die je overal ziet. Vind ze meestal nogal lomp, maar deze zijn suede en zandkleurig in dezelfde kleur als de zool, dus daardoor valt de grofheil van de zool minder op. En ik kan ze best nog naar werk aan als ik ze netjes combineer :)
pi_95191640
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Merel het volgende:
Foto?

Over de rest zeg ik wijselijk niks, hoor je dat? :+
pi_95191896
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Citytrips deed ik ook op gewone sneakers. Die liepen zo lekker, dat toen ik er eentje was vergeten in Egypte, ik het hele internet heb afgestruind naar nog zo'n paar. Ik vond ze eerst op een Russische site, maar ik wist niet wat 37 in het Russisch was. Gelukkig heb ik ze toen ook nog op een Franse site gevonden!
Ja, die schoentjes die ik toen had heb ik helaas ook allang niet meer. Heb nu een paar sneakertjes van esprit, maar die zijn ook niet alles. Wil vanwege de drukpunten van die schoenen dus wel een beetje kunnen afwisselen :P
  donderdag 7 april 2011 @ 22:01:20 #29
331 Merel
Be here now.
pi_95191898
quote:
Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef conleche het volgende:

Ik heb ook heel wijselijk alle vragen erover genegeerd 8-)

En foto kan niet, want ik heb geen mail of foto-upload-app op m'n tijdelijke telefoon en ik durf 'm niet aan iTunes te hangen want dat gaat dan vast mis omdat 'ie niet als m'n eigen telefoon word herkend, dus foto's zijn even impossible.
  donderdag 7 april 2011 @ 22:01:46 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95191933
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Foto?

Nee ik hoor niks en dat is niet omdat ik m'n CI niet meer op heb :+.

Ik hoop dat Merel een fijn weekend heeft en dat er geen nare nasleep oid volgt :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_95191979
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik heb de hele week alle online schoenenwinkels afgezocht en niks moois gevonden. Op één paar na, maar die bleken te klein toen ik ze binnen kreeg, dus die gaan weer terug.

Heb vandaag gewoon van die standaard laarzen met ronde neus gekocht die je overal ziet. Vind ze meestal nogal lomp, maar deze zijn suede en zandkleurig in dezelfde kleur als de zool, dus daardoor valt de grofheil van de zool minder op. En ik kan ze best nog naar werk aan als ik ze netjes combineer :)
Ja, ik kan beter ook maar gewoon in de winkel gaan kijken.

Veel van die platte laarzen zijn ook gewoon te stoer voor mij. Ik ben heul niet zo stoer :')

Had je al gezien dat ik nu níet ben vergeten geld over te maken? :D :@
  donderdag 7 april 2011 @ 22:04:11 #32
331 Merel
Be here now.
pi_95192203
quote:
Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Goodbye het volgende:

Had je al gezien dat ik nu níet ben vergeten geld over te maken? :D :@
:Y
pi_95192289
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Merel het volgende:

[..]

:Y
Beter had ik gewoon gepind die avond, was ik hoogstens vergeten of ik wel geld had teruggekregen :P
pi_95192383
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, die schoentjes die ik toen had heb ik helaas ook allang niet meer. Heb nu een paar sneakertjes van esprit, maar die zijn ook niet alles. Wil vanwege de drukpunten van die schoenen dus wel een beetje kunnen afwisselen :P
Ik mag van mezelf niet meer dan 15 kilo meenemen. Vorige reis dacht ik: oh! er is nog ruimte zát! En toen verdwenen er kaarsen en waxinelichtjes en glazen en een gezelligmaaksprei en nog extra schoenen in mijn koffer. Maar hoewel dat ding rolt, hebben ze niet overal liften. En dan is 22 kilo best zwaar en mijn handbagagetas was zo'n leren weekendding, ook tot de nok vol. Nu niet. Nu heb ik een klein rugzakje met laptop, boek en paspoort en een handzame koffer. Kaarsen koop ik daar wel! :P
pi_95192564
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik mag van mezelf niet meer dan 15 kilo meenemen. Vorige dacht ik: oh! er is nog ruimte zát! En toen verdwenen er kaarsen en waxinelichtjes en glazen en een gezelligmaaksprei en nog extra schoenen in mijn koffer. Maar hoewel dat ding rolt, hebben ze niet overal liften. En dan is 22 kilo best zwaar en mijn handbagagetas was zo'n leren weekendding, ook tot de nok vol. Nu niet. Nu heb ik een klein rugzakje met laptop, boek en paspoort en een handzame koffer. Kaarsen koop ik daar wel! :P
Kaarsen, wat een goed idee :o laat A. het niet horen :')

Ik moet alles in zo'n handbagage koffertje proppen, dus ik vrees dat ik eerder moet gaan kiezen wat niet mee mag ;(
pi_95192645
Zondag wordt het mooi weer als het goed is, eerste dagje dat we weer met vrienden met ons sloepje weggaan 8-) *O*
pi_95192781
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Kaarsen, wat een goed idee :o laat A. het niet horen :')

Ik moet alles in zo'n handbagage koffertje proppen, dus ik vrees dat ik eerder moet gaan kiezen wat niet mee mag ;(
Ik snap hem niet van A. Waarom mag hij dat niet horen? Wat mis ik hier?

Waarom mag jij alleen handbagage mee dan? Hoe lang ga je?
pi_95193069
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik snap hem niet van A. Waarom mag hij dat niet horen? Wat mis ik hier?

Waarom mag jij alleen handbagage mee dan? Hoe lang ga je?
Nouja, kaarsen in zo'n klein koffertje is nogal een waste of space :P

We gaan vijf nachten, voor bagage mochten we extra dokken en daar hadden we geen zin in :P
pi_95193208
En ik heb sinds gisteren een e-reader. Kan ik duizend boeken meenemen op vakantie :7
pi_95193518
En ik denk dat ik nu even fijn ga lezen. Heb al een hele zwik aan spannende boeken op dat ding staan O+

Trusten alvast! :W
pi_95193787
'ergens' hebben mensen gebarbecued... en ons slaapkamerraam staat open.... ik lig nu voor m'n gevoel NAAST een rokende barbecue :')

fijn :')
Ja doei.
  donderdag 7 april 2011 @ 22:26:24 #42
331 Merel
Be here now.
pi_95194455
Oh daarom voel ik me ook altijd zo bezwaard om te barbecuen of een fikkie te stoken, ik kan nooit inschatten hoe de wind staat en dan ben ik bang dat de buren er last van hebben!

Volgende week ga ik trouwens weer naar m'n werk fietsen en gezond doen :)
  donderdag 7 april 2011 @ 22:29:49 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95194729
Lekkerrr :P

Ik ga morgen trouwens denk ik 3 gangetjes maken, gewoon omdat het kan :7

Ik denk aan vooraf galia meloen in serrano ham met verse basilicum en als toetje cuchufli (rolletjes van bladerdeeg met jam of dulce de leche) met een bolletje vanille ijs :9 Lekker en easy peasy!

Tussenin weet ik uiteraard nog niet :') Misschien empanadas met een salade ofzo. Al vind ik de combi empanadas en salade een beetje gek voor m'n gevoel :')
  donderdag 7 april 2011 @ 22:30:50 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95194812
Ik ga naar m'n nest. Morgen weer een intensieve dag. Trusten ladies :W.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 7 april 2011 @ 22:31:50 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95194881
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga naar m'n nest. Morgen weer een intensieve dag. Trusten ladies :W.
Succes weer morgen en trusten!
pi_95194964
quote:
Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
'ergens' hebben mensen gebarbecued... en ons slaapkamerraam staat open.... ik lig nu voor m'n gevoel NAAST een rokende barbecue :')

fijn :')
Leuk he... Ik woon in een buurt met alleen maar pyromanen. De overburen, mijn buren en de buren van de buren. Als m'n berk wordt weggehaald ga ik die opstoken in de achtertuin, steeds als zij een raam openhebben of de was buiten hebben hangen :6
pi_95195263
:W weer thuis

Heb een baggerlijstje maar soit :@ wel een leuke dag gehad :Y

O: Ehh ik was té laat uit bed en de huish hulp stond al voor mijn neus :|W
L: 2 boterhammen komijnekaas en 2 boterhammen kipsaté
D: Witlof met ham en kaas en aardappelschijfjes uit de oven
S: buikspieroefeningen, Spinning
T: Rauwe Amandelen en aardbeienijs plus beetje cookie dough
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 7 april 2011 @ 22:38:07 #48
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95195313
Great, mijn huisgenote zit te skypen en nu is mijn internet traaaaaag. en ze heeft het geluid zo hard staan en praat zelf zo hard dat ik het drie verdiepingen hoger nog kan horen. ik heb hoofdpijn.
pi_95195450
quote:
9s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef Blurred86 het volgende:
Great, mijn huisgenote zit te skypen en nu is mijn internet traaaaaag. en ze heeft het geluid zo hard staan en praat zelf zo hard dat ik het drie verdiepingen hoger nog kan horen. ik heb hoofdpijn.
:* Buren en huisgenoten het is er de dag niet voor geloof ik..
  donderdag 7 april 2011 @ 22:47:50 #50
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95195981
ik ben ook gewoon niet geschikt voor wonen met huisgenoten geloof ik :')
pi_95196397
Weer in bed! Hoop dat ik mn ritme nog wat kan verbeteren, anders heb ik niets aan de avond!
pi_95197999
De sandaaltjes van GB vind ik best leuk! Het aller- aller- allerergste schoeisel zijn toch wel de Teva-sandalen. Om jullie geen nachtmerries te bezorgen plaats ik geen foto.

Vanavond kwam een vriendin langs en die nam een zak paaseitjes mee. Terwijl ik al wekenlang Pasen en bijbehorende etenswaren vakkundig had genegeerd.

Daarmee komt mijn lijstje op:
O: kwark met banaan, havermout en frambozen
L: twee boterhammen pindakaas, 1 boterham hagelslag
T: 5 napoleons
D: uiensoep, salade, stukje quiche en paar stukjes stokbrood
T: 6 paaseitjes, paar melk, paar puur, met heel veel thee

En ik had vandaag sjans met een 18-jarig meisje! Ik schoot echt enorm in de lach toen ze me "sexy mevrouw" en "lekker ding!" noemde.
pi_95204477
Hoi! Ik kom ook eens even buurten en kan gelijk in de discussie vallen: ik heb wandelschoenen, slippers en puma's bij me en heb ze alledrie al veelvuldig aangehad. Slaap lekker allemaal, wij gaan zo ook op bed na 3 dagen wandelen in de O+ colca canyon O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 8 april 2011 @ 07:03:24 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95204921
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 04:21 schreef Phaidra het volgende:
Hoi! Ik kom ook eens even buurten en kan gelijk in de discussie vallen: ik heb wandelschoenen, slippers en puma's bij me en heb ze alledrie al veelvuldig aangehad. Slaap lekker allemaal, wij gaan zo ook op bed na 3 dagen wandelen in de O+ colca canyon O+ .
Mooi he? O+ Nog condors gezien?

Amper geslapen vannacht, spanningen gieren door m'n lijf, vandaag belangrijk gesprek over de PM-situatie.
pi_95205176
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 07:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Amper geslapen vannacht, spanningen gieren door m'n lijf, vandaag belangrijk gesprek over de PM-situatie.
:* getver XcuZ_Me is daar ook een einde van in zicht?

Zit aan een eierkoek :9 buikspieroefeningen voel ik dus niks van :|W maarrrr wel 60,5 *O*
pi_95205230
Goeiemorgen!
Geen beurs vandaag XM? Of ook?
Hopelijk valt er weer een stukje last van je af hierna!
  vrijdag 8 april 2011 @ 07:56:44 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95205350
Goeiemorgen :W. Zo naar A'dam. Jeej :'). Ik lag me om 6 uur te bedenken hoe ik in godsnaam in het donker moet opstaan, maar in de winter is het ook om half 8 nog donker, dus dat is geen excuus :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:00:48 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95205388
Tot 12:30 ongeveer nog beurs. En morgen de hele dag.
pi_95205390
hoi!

succes Vik!

Ik heb zo een tentamen. En niemand weet 'wat we er mee aan moeten', hebben niets geleerd tijdens de colleges (kommaarop met die vakken enquête!) en naar het schijnt bestaan de vragen uit 'geef je mening over X' :')

Maar gelukkig ga ik spinnen vanmiddag *) en vanavond naar O+ Vesters O+
Ja doei.
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:01:58 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95205400
Mijn motoriek is nog niet wakker :'). Er kwamen twee zoetjes teveel uit het doosje en toen ik ze terug wilde stoppen, belandde de ene in m'n havermoutpap en de andere onder de bank :'). Laat maar dan :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:02:28 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95205405
Ik ben niet echt zenuwachtig trouwens, maar intussen krijg ik m'n eten niet naar binnen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_95205409
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 07:56 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen :W. Zo naar A'dam. Jeej :'). Ik lag me om 6 uur te bedenken hoe ik in godsnaam in het donker moet opstaan, maar in de winter is het ook om half 8 nog donker, dus dat is geen excuus :').
Wat ga je doen Vik? (las wel iets over banen ;) ).
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:03:21 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95205413
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben niet echt zenuwachtig trouwens, maar intussen krijg ik m'n eten niet naar binnen :').
Misschien ligt dat ook wel aan je verstoorde motoriek :P.

Kan Mark je niet voeren? En dan vliegtuiggeluiden maken terwijl ie de lepel/vork naar je mond brengt?
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:04:34 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95205424
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Misschien ligt dat ook wel aan je verstoorde motoriek :P.

Kan Mark je niet voeren? En dan vliegtuiggeluiden maken terwijl ie de lepel/vork naar je mond brengt?
Lol :D. En Mark ligt nog in bed :P.

@MI-etje: tweede gesprek voor een functie waarvan ik niet goed weet of ik hem wel wil :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:06:12 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95205445
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 07:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:* getver XcuZ_Me is daar ook een einde van in zicht?

Zit aan een eierkoek :9 buikspieroefeningen voel ik dus niks van :|W maarrrr wel 60,5 *O*
Ik hoop het MI... ben er wel zat van.
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:06:48 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95205457
Succes met je gesprek, XM. Moet je een soort verklaring afleggen?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:08:08 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95205463
Volgens mij heb ik gisteren helemaal niet het hoke 'Install toolbar' aangevinkt toen ik UTorrent installeerde, maar ik heb nu toch zo'n lelijke toolbar die ook niet weggaat als ik hem verwijder via het configuratiescherm :(. Miss als ik reboot...
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:08:33 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95205465
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:06 schreef Viking84 het volgende:
Succes met je gesprek, XM. Moet je een soort verklaring afleggen?
Jep. Van anderhalf uur zo'n beetje.
pi_95205474
Succes, Vik! Met het maken van een eventuele beslissing, vooral.

Ik heb zo lekker geslapen. O+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_95205490
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lol :D. En Mark ligt nog in bed :P.

@MI-etje: tweede gesprek voor een functie waarvan ik niet goed weet of ik hem wel wil :').
Anders is het misschien een goede tijdelijke opvulling?

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik hoop het MI... ben er wel zat van.
Succes!!
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 08:13:12 #71
70532 loveli
N
pi_95205510
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 07:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

PMS :')
crap in = crap out
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:16:26 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95205551
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:13 schreef loveli het volgende:

[..]

PMS :')
Nee, dat heeft er dan weer niks mee te maken :P.
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:38:46 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95205794
Bah. Er staat file. Geen zin in. Maar goed, moet er op tijd zijn, dus... :W
pi_95205878
Succes straks vik! En jij ook succes en ook sterkte, XM!
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:44:59 #75
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95205886
quote:
9s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik geef op. Ik heb slechts 1 x een echt mooi paar platte laarzen gezien. Mijn laarzen zijn redelijk plat, maar er zit wel een (kleine) hak onder van ongeveer 1-2 cm.
ik vind heel veel laarzen met hakken dan weer echt niet mooi. smaken verschillen zullen we maar zeggen. overigens vind ik een hak tussen de 0 en 4 cm geen hak.... ik heb platte laarzen met 1 cm met 4 cm en met 3 cm hak.

goeiemorgen!

ik breng heuglijk nieuws, ik heb de eerste "losse kilo's" aan t begin van een periode opletten alweer kwijtgemaakt!

sinds maandag 1,5 kilo om precies te zijn, en ik heb toch echt elke dag keurig de richtlijnen gehaald qua eten, caq. 1700 kcal (AVG of rijst etc., 6 boterhammen, beleg, groente. alleen geen fruit. ik mot geen fruit. ik eet wel extra paprika's...). Hoezee ende joechei.

minder heuglijk nieuws: gistermiddag en avond compleet ingestort, kon niet meer stoppen met huilen, helemaal over de rooie om niks. of nou ja, om het feit dat ik zo vreselijk veel moet doen en geen licht aan t einde van de tunnel meer zag. nu ben ik dus een extra dagje thuis....

[ Bericht 20% gewijzigd door kwakz0r op 08-04-2011 08:51:56 ]
Kwak
pi_95206093
Goedemorgen!

Succes XM en Vik :)

En *O* voor kwak! Dat is toch een mooie motivator of niet?
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:59:34 #77
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_95206143
City trips?
Jungletocht?
Bergwandeling?

Ik doe het allemaal op slippers en soms sneakers (van die afgetrapte, die zo'n spekgladde zool hebben en dat ik dan bij elke stap wegglibber :') Ik ben altijd érg goed voorbereid oO<

*O* voor de kilo's van Kwak, geniet van je dagje thuis en kom lekker tot rust!
Succes voor XM en voor Vik!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:04:44 #78
277802 _Calimero_
pi_95206228
Leuk beginnersfietsje, Mo! Zie ik dat nou goed? Commandeurs? (schakelen op het frame, niet bij het stuur)? Very retro :7
Fietst ie lekker?
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:05:16 #79
277802 _Calimero_
pi_95206236
Zo. ik ga even voorbereiden, dan één sessie doen met iemand, even uitwerken en de rest van de dag voor leuke dingetjes en kleine klusjes 8-)
pi_95206291
Mogguh!

Kapot en/of moe... :{ Terwijl ik toch 8,5uur geslapen heb vannacht :?

:D ben net als Cali, of slippers of sneakers en vaak zijn ze afgetrapt want je moet er 's avonds ook mee stappen en 't is zonde om met je goede sneakers door het glas te banjeren!

Succes voor XMert en Vikje! ^O^
En jompels voor de negatieve kilo's van kwakz0r! (coole nicks eindigen altijd op z0r merk ik wel :'))

Volgens mij was het Chico die vroeg waar je van die korte broeken goedkoop kon krijgen, ik heb vorig jaar zulk soort broeken bij de Takko gehaald. Misschien hebben ze soortgelijke voor vrouwen?!

Vrijdagmorgenmuziekje! Boats 'n hoes! Gotta have me my boats 'n hoes!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_95206380
Ik ben nooit goed voorbereid op vakantie dus ik draag gewoon mn ballerina's als we piramides gaan beklimmen :') nou ja er zijn ergere dingen. Ben nog nooit echt in de jungle geweest dus dat weet ik niet.
pi_95206455
Mijn planning:

O: 300 ml perzikyoghurt met 40 gr muesli
T: 6 cherrytomaatjes, appel, 2 rijstwafels
L: nader te bepalen
T: 250 ml vifit, koffie verkeerd, 1 chocolaatje
B: 2x 20 minuten fietsen
D: zuurkool met ananas & een halve braadworst
S: vanavond laat nog wat cardio en buikspieren
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:15:32 #83
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95206457
ik heb k*tvoeten, dus ik heb meestal bij me: birkenstocks, rubberen teenslippers, leren platte sandalen, gympjes (met dikkere bodem), ballerina's. echte wandelschoenen heb ik niet, loop ook nooit zoveel. meestal heb ik de eerste dag meteen blaren op een plek die zorgt dat ik de hele week alleen nog maar op mn platte leren sandaaltjes kan lopen :')
Kwak
pi_95206664
Jullie als dames hebben verstand van kleding dingen toch?! :@

Ik wil eigenlijk dit poloshirt bestellen, maar in de maattabel staat dat voor XXL de borstomvang 114-118 is. Nu is mijn borstomvang 125, zou hij toch passen?! Heb namelijk wel andere shirts van hilfiger in de maat XXL die passen al is het iet wat strak rond m'n borst wanneer hij uit de was komt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_95206697
Ik heb ook vreselijke voeten. ;( . Met bulten, dus schoenen doen eigenlijk hoe dan ook altijd wel pijn.

Kusje voor kwakje. :*. Zal ik het verhaal over rust nemen, prioriteiten stellen en dergelijke maar achterwege laten? :+.

Ik voel me wel écht een stuk uitgeruster. Er is ook zo goed voor me gezorgd. O+. Baard was gister om zes uur al 'thuis' (mijn thuis :P), toen heeft 'ie m'n vuilnis weggegooid, een berg groenten gehaald, daar een enorme pan soep van gemaakt, m'n was opgevouwen, andere was uit de machine gehaald en opgehangen, mij van de slaapkamer naar de woonkamer getild om me te laten eten en weer terug, en me tussen alles door nog heel veel kusjes gegeven. O+. Dus ik ga nu even knallen aan m'n opdracht en presentatie. ^O^ .
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:26:18 #86
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95206703
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Jullie als dames hebben verstand van kleding dingen toch?! :@

Ik wil eigenlijk dit poloshirt bestellen, maar in de maattabel staat dat voor XXL de borstomvang 114-118 is. Nu is mijn borstomvang 125, zou hij toch passen?! Heb namelijk wel andere shirts van hilfiger in de maat XXL die passen al is het iet wat strak rond m'n borst wanneer hij uit de was komt.
Hij ziet er vrij slank gesneden en getailleerd uit. Hij zal dus wel erg strak zitten denk ik...
Kwak
pi_95206776
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:01 schreef Viking84 het volgende:
Mijn motoriek is nog niet wakker :'). Er kwamen twee zoetjes teveel uit het doosje en toen ik ze terug wilde stoppen, belandde de ene in m'n havermoutpap en de andere onder de bank :'). Laat maar dan :P.
Als ik te vroeg opsta doet zelfs mijn grove motoriek het nog niet, dan val ik gewoon om :')!!
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:31:09 #88
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95206821
succes voor XM en Vik en Mo, en een dikke :* voor Kwak! Heb jij trouwens nog tips voor het vinden van woonruimte in Leiden? (of iemand anders misschien? :P) ik heb al wat rondgekeken online, maar er lijkt niet zoveel te zijn?

Ik voel me gelukkig al ietsie beter vandaag, en het zonnetje schijnt weer!
pi_95206823
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook vreselijke voeten. ;( . Met bulten, dus schoenen doen eigenlijk hoe dan ook altijd wel pijn.

Kusje voor kwakje. :*. Zal ik het verhaal over rust nemen, prioriteiten stellen en dergelijke maar achterwege laten? :+.

Ik voel me wel écht een stuk uitgeruster. Er is ook zo goed voor me gezorgd. O+. Baard was gister om zes uur al 'thuis' (mijn thuis :P), toen heeft 'ie m'n vuilnis weggegooid, een berg groenten gehaald, daar een enorme pan soep van gemaakt, m'n was opgevouwen, andere was uit de machine gehaald en opgehangen, mij van de slaapkamer naar de woonkamer getild om me te laten eten en weer terug, en me tussen alles door nog heel veel kusjes gegeven. O+. Dus ik ga nu even knallen aan m'n opdracht en presentatie. ^O^ .
Wel rustig aan doen he :)
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:37:45 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95206990
Waarom kan deze trein niet in 1 keer naar CS?
Niet meer actief op Fok!
pi_95207003
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hij ziet er vrij slank gesneden en getailleerd uit. Hij zal dus wel erg strak zitten denk ik...
Maar niet doen dus? :{
Soms is het niet leuk zo groot te zijn...
'k ga anders wel even langs de winkel vanavond of morgen!
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Als ik te vroeg opsta doet zelfs mijn grove motoriek het nog niet, dan val ik gewoon om :')!!
Ik ben fijn-motorisch gestoord, m'n handschrift lijkt daarom op die van een 8-jarige :D
Toen we aan elkaar leerden schrijven kreeg ik eerst zo'n rubberen driehoek om m'n pen en later zat ik zelfs met een touwtje om m'n nek. Toen ze na 5weken touwtje om de nek schrijven nog niet konden ontcijferen mocht ik als enige met blokletters schrijven :')
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:38:12 #92
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95207007
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:31 schreef Blurred86 het volgende:
succes voor XM en Vik en Mo, en een dikke :* voor Kwak! Heb jij trouwens nog tips voor het vinden van woonruimte in Leiden? (of iemand anders misschien? :P) ik heb al wat rondgekeken online, maar er lijkt niet zoveel te zijn?

Ik voel me gelukkig al ietsie beter vandaag, en het zonnetje schijnt weer!
is heel lastig en vooral heel duur...

ik zit via de woningbouw maar daar heb je minimaal 120 maanden nodig als niet-starter en ca. 84 als starter.

je kunt het proberen via de stichting huisvesting werkende jongeren (1 tot 2 jaar wachttijd)
maar meeste kans via de particuliere verhuurders: www.directwonen.nl www.kamerraad.nl www.burohogeland.nl http://www.vijfsterrenleiden.nl/ www.rotsvast.nl(maar reken op 500-1000 euro huur en een aanbetaling van twee maanden) je kunt ook kamernet proberen, of even googelen naar de hofjesverenigingen, daar kun je los bij inschrijven!

in den haag is het vele malen makkelijker om betaalbare woonruimte te vinden, daar is geen woningnood namelijk. daar heb je o.a. www.woonzeker.nl

dit is bijvoorbeeld een goeie deal in leiden: http://www.burohogeland.n(...)ving/janvossensteeg_(zijstraat_haarlemmerstraat)_in_leiden.aspx
Kwak
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:40:53 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95207090
En den haag is maar een kwartiertje treinen vanaf leiden *O* en het is een toffe stad!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:42:23 #94
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95207132
oeh, deze is ook mooi. goeie locatie!

http://rotsvast.nl/nl/Zoe(...)artement-ref23-2899/
Kwak
pi_95207165
Best nog wel goedkoop eigenlijk :o Had het duurder verwacht!
pi_95207172
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar niet doen dus? :{
Soms is het niet leuk zo groot te zijn...
'k ga anders wel even langs de winkel vanavond of morgen!

[..]

Ik ben fijn-motorisch gestoord, m'n handschrift lijkt daarom op die van een 8-jarige :D
Toen we aan elkaar leerden schrijven kreeg ik eerst zo'n rubberen driehoek om m'n pen en later zat ik zelfs met een touwtje om m'n nek. Toen ze na 5weken touwtje om de nek schrijven nog niet konden ontcijferen mocht ik als enige met blokletters schrijven :')
Zo groot ben je niet toch?
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:43:28 #97
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95207174
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

is heel lastig en vooral heel duur...

ik zit via de woningbouw maar daar heb je minimaal 120 maanden nodig als niet-starter en ca. 84 als starter.

je kunt het proberen via de stichting huisvesting werkende jongeren (1 tot 2 jaar wachttijd)
maar meeste kans via de particuliere verhuurders: www.directwonen.nl www.kamerraad.nl www.burohogeland.nl http://www.vijfsterrenleiden.nl/ www.rotsvast.nl(maar reken op 500-1000 euro huur en een aanbetaling van twee maanden) je kunt ook kamernet proberen, of even googelen naar de hofjesverenigingen, daar kun je los bij inschrijven!

in den haag is het vele malen makkelijker om betaalbare woonruimte te vinden, daar is geen woningnood namelijk. daar heb je o.a. www.woonzeker.nl
bedankt voor je uitgebreide reactie! Daar was ik al bang voor ja.. Den haag is qua reistijd iig wel goed te doen ja, maar het leek me eigenlijk wel leuk om ook echt in Leiden te wonen ;) nouja, ik zal later al je links iig nog uitpluizen, moet nu naar stage!
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:44:15 #98
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95207200
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:43 schreef V1z0R het volgende:
Best nog wel goedkoop eigenlijk :o Had het duurder verwacht!
dit zijn de goedkope uitzonderingen, en die ene zie ik nu is maar tot juli beschikbaar...

doorgaans moet je voor n appartement 800 euro minimaal wel rekenen.
Kwak
pi_95207209
Make-up kan wonderen doen (dit is een aziatisch meisje..):

pi_95207215
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Zo groot ben je niet toch?
1m98 vind ik anders niet aan de kleine kant :P
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:46:01 #101
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95207261
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:44 schreef Probability het volgende:
Make-up kan wonderen doen (dit is een aziatisch meisje..):

dat vind ik geen make-up meer, dat is schminken!
Kwak
pi_95207272
Chico, voor die broek: ik heb zoiets bij de H&M gekocht vorig jaar. Fair chance dat ze die dit jaar weer hebben. Kost iets van 20 euro.

GB, Birkenstocks meenemen. Die hebben ook leuke modellen en lopen geweldig! Ik heb er nogal wat kilometers op afgelegd in Ethiopie. In de steden dan, in de bergen had ik gewoon mn wandelschoenen aan. :P

En dan ga ik nu opschieten, over een kwartier staat de taxi voor de deur!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95207307
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat heet nog steeds make-up lieverd ;)
pi_95207339
Wacht effe! Moet m'n gezicht er nog op boetseren! :')
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 09:49:38 #105
70532 loveli
N
pi_95207401
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Ik doe m'n buik ff:
crap in = crap out
pi_95207423
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Deze is ook echt geniaal _O-

Jammer dat deze er zo mannelijk uitziet:

vrijdag 8 april 2011 @ 09:50:40 #107
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95207436
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik doe m'n buik ff:
mehehe, als ik dat doe wordt het écht heel komisch. misshcien moet ik alles wat uitsteekt gewoon zwrat kleuren met marker en dan tegen een zwarte muur gaan staan!
Kwak
pi_95207519
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mehehe, als ik dat doe wordt het écht heel komisch. misshcien moet ik alles wat uitsteekt gewoon zwrat kleuren met marker en dan tegen een zwarte muur gaan staan!
Hahaha, of dit patroon er op schilderen aan de zijkant :')
pi_95207609
En als je wat kleiner wil zijn: je hoofd op je borst naschilderen en je hoofd beschilderen met baksteen patroon :')
pi_95207713
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:55 schreef Probability het volgende:
En als je wat kleiner wil zijn: je hoofd op je borst naschilderen en je hoofd beschilderen met baksteen patroon :')
Niet iedereen woont in een stad Billy :P
pi_95207831
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet iedereen woont in een stad Billy :P
Hebben jullie dan strooien hutjes in 't dorp :D?!
pi_95207860
Ik schrik trouwens wel heel erg van dat hoofd zonder make-up :')!
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:15:13 #113
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95208224
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Probability het volgende:
Ik schrik trouwens wel heel erg van dat hoofd zonder make-up :')!
Een heel goede reden om nooit zelf zoveel make-up op te doen.

Eén keer zagen ik en wat anderen een flatgenoot zonder make-up... toen ze later binnenkwam met make-up herkende niemand haar :X
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:17:45 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95208310
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Eensch!

Goeiemorgen :O Ik heb de afgelopen dagen de hele tijd liggen draaien en om de zoveel minuten werd ik wakker :') Heeeel irritant en ik weet niet hoe het komt! *wentelteefje* :+
pi_95208377
:W

kater. op het werk. Moe, an half 4 tot 8 uur geslapen, beetje te kort. 1.5 liter wijn gedronken gister...
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:23:48 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95208523
Ter plaatse maar wel veel te vroeg. Het ziet er met dit mooie weer iets minder somber uit en het is maar 10 min lopen als je weet waar je moet zijn dus dat scheelt ook weer. We'll see! :)
Niet meer actief op Fok!
pi_95208537
ik ben aan eht bijlezen:

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef V1z0R het volgende:
Zonder deze eigenschap zou je ook niet vrolijk worden hoor :)
Het wereldvrede ideaal is theoretisch ook een heel nobel standpunt maar feitelijk heel erg naïef omdat de persoonlijke onvrede hierdoor groter zou zijn dan die van het feit dat er oorlogen zijn.
Bot gezegd: wereldvrede kan niet bestaan omdat de onvrede die het oproept wereldvrede niet in stand kan houden.
wtf, dit meen je niet serieus he? Ik hoop dat je je realiseert wat een oorlog precies is.
pi_95208648
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:

kater. op het werk. Moe, an half 4 tot 8 uur geslapen, beetje te kort. 1.5 liter wijn gedronken gister...
wtf? Dat zijn 2 flessen! :o

Ik ga zo om 1 uur naar de kappert. Even een plaatje zoeken. Prob, heb jij een idee? Ik zit nog steeds te twijfelen over het brunetteschap, dat lijkt me toch ook wel eens leuk. Deze keer nog maar even niet, toch. :P
pi_95208707
Vik: succes :) Ben benieuwd hoe (a) het gesprek gaat en (b) welke keuze je gaat maken. Ik zou sowieso zeggen: doen, als je de kans krijgt. Zoals je zelf al zei: opzeggen kun je nog altijd in die proeftijd :)

Lijstje:

O: croissantje met jus d'orange
T: banaan
L: bakje cherrytomaatjes & yoghurt
T: hardgekookt eitje
D: nog geen idee
T: cashewnootjes
pi_95208764
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
L: bakje cherrytomaatjes
Omg, gross. Geen tomaatjes dus. Ik pak ze er net bij, en er is er een (of misschien zijn het er meerdere) rot. Gadver, wat een lucht. :')

Dan zo maar even de kantine in en wat anders uitzoeken.
pi_95208782
Succes Vik
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 10:33:18 #122
70532 loveli
N
pi_95208819
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ga zo om 1 uur naar de kappert. Even een plaatje zoeken. Prob, heb jij een idee? Ik zit nog steeds te twijfelen over het brunetteschap, dat lijkt me toch ook wel eens leuk. Deze keer nog maar even niet, toch. :P
Blondes have more fun, toch?

Maar ik ben bang voor haarverf.
crap in = crap out
pi_95208982
quote:

[..]

Ik zou brunette bewaren voor de winter.. Uhm... Misschien kun je een glansbehandeling nemen? Dus een soort haarverf die je haar niet kleurt, maar glans geeft.
pi_95209025
quote:

[..]

Ja, het was wat teveel. Boh. Maar goed, achteraf niets aan te doen. Het was wel verspreid over de tijd van zes uur 's avonds tot 3 uur 's nachts.
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 10:40:50 #125
70532 loveli
N
pi_95209039
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, het was wat teveel. Boh. Maar goed, achteraf niets aan te doen. Het was wel verspreid over de tijd van zes uur 's avonds tot 3 uur 's nachts.
En je bent groot, dus je kunt meer hebben dan een mini.
crap in = crap out
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:43:26 #126
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95209106
quote:

[..]

Och, ik heb wel eens meer op gehad... :X

Kleur dan wel je wenkbrauwen mee! Alhoewel, ik denk dat ik het bij jou zonde vind van je mooie blonde haar.
pi_95209128

Dus of met pony zoals boven, of zoals Gisele (de linker) Mijn haar lijkt qua kleur en dikte meer op dat van gisele. Maar ik vind een pony ook wel leuk.

Oh het gaat niet om verven nu, maar om de coupe! Ik ga het nu niet verven. Als ik het al ooit durf. Ik heb nog nooit lang donker haar gehad, dus ben wel benieuwd, maar ja als het niks is....... :D
pi_95209152
Ik vind met pony het leukst, als ik op die foto's hierboven afga.
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:46:27 #129
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95209193
Moeilijk Co, maar ik denk dat een rechte pony je niet staat. Schuin zou wel leuk zijn, of met een lok. Maar ik vind Gisele's haar het mooist. O+
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:52:41 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95209369
Ik ga mee met Coco, ik vind die wat rommelige pony het leukst!

Dat van Gisele is wel heel classy. Maar ik denk dat ik het wat té classy vind :+
pi_95209417
Pony kan je volgens mij goed hebben Co, wordt bij jou toch niet zo'n kaarsrecht geval. Maar vind j het wel lekker in de zomer?
pi_95209439
Oh, en misschien dat ik ook wel birkenstocks koop dan. Als ik mooi kan vinden. Maar die moet je ook wel inlopen, denk ik?
pi_95209460
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:54 schreef Goodbye het volgende:
Pony kan je volgens mij goed hebben Co, wordt bij jou toch niet zo'n kaarsrecht geval. Maar vind j het wel lekker in de zomer?
Oh, dan kun je zo'n sexy, rommelige paardenstaart-met-pony maken O+
pi_95209562
:D Ik denk dat als ik daar eenmaal zit zeg: doe de dooie puntjes er maar af. :')
Ik heb nu trouwens ook al iets van pony hoor, maar die heb ik zelf geknipt en is nu zo lang dat ik moet beslissen of ik hem weer mee laat groeien of er iets mee laat doen.

Die birkenstocks: ik kan er maar niet aan wennen. Ze zullen wel heerlijk lopen, maar ik vind ze toch echt te grof. Vooral als je wat kleiner bent.

Ik zit nu dus gewoon in de zon en die is warm! *O*
pi_95209599
ik ga mee met GB, rommelige pony beetje met de haarlijn mee gesneden en niet te strak :)
Enne, pictures please als je klaar bent ;)
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 11:01:33 #136
70532 loveli
N
pi_95209640
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef conleche het volgende:
Die birkenstocks: ik kan er maar niet aan wennen. Ze zullen wel heerlijk lopen, maar ik vind ze toch echt te grof. Vooral als je wat kleiner bent.
^^

Of als je grote voeten hebt.
crap in = crap out
pi_95209697
oh en goedemorgen! en lijstje:

O: magere activia yoghurt met volvezel cruesli
T: appel
L: 2x bruine boterham 20+kaas/komkommer/tomaat
T: matze met casselerrib
T: kommetje soep
D: nog nader te bepalen
T: verse ananas
pi_95209739
quote:
:D Ik denk dat als ik daar eenmaal zit zeg: doe de dooie puntjes er maar af. :')
Ik heb nu trouwens ook al iets van pony hoor, maar die heb ik zelf geknipt en is nu zo lang dat ik moet beslissen of ik hem weer mee laat groeien of er iets mee laat doen.

Een lok vind ik leuk, maar achter een pony verdwijnt je hoofd te veel (en aangezien je niet een heel groot hoofd/voorhoofd hebt..)
pi_95209863
Co is van plan de mannen in A'dam een zere nek te bezorgen van het nastaren? :P

Ik zou trouwens ook zeggen die met pony, maar dat is meer omdat zij zo geel met een i uitkijkt :@
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 11:09:42 #140
70532 loveli
N
pi_95209895
Uitziet of kijkt?
crap in = crap out
pi_95209924
Uitkijkt! :6
pi_95209975
Baardmans en ik hebben het van de week over samenwonen gehad, krijg ik net een mailtje van m'n vriendinnetje met (onder andere) de vraag of we het al eens over samenwonen gehad hebben. Telepathie? :+.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:14:04 #143
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95210027
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans en ik hebben het van de week over samenwonen gehad, krijg ik net een mailtje van m'n vriendinnetje met (onder andere) de vraag of we het al eens over samenwonen gehad hebben. Telepathie? :+.
wow. das best eh... snel... of is t meer praten dan concrete plannen?

ik heb t met lief ook weleens erover gehad, maar niet iets concreets, meer dat we dat in de toekomst wel willen. we wonen nu praktische gezien al samen maar dan in 2 huizen... merk wel dat er steeds meer spullen voor t gemak dubbel komen, in t ene en t andere huis...
Kwak
pi_95210068
quote:

Ja, ik ga gewoon even passen en dan kijken of het staat. Heb maat 38, dus dat is opzich te overzien. Ik denk dat een jurkje oid met die slippertjes toch leuker is dan jeans met gympies. Mijn enige jeans die ik mooi vind moet ik ophijsen (met riem zit 'ie niet lekker).

Wat een drama, allemaal :@ Mag al blij zijn dat ik lekker naar Rome ga 8-)
pi_95210110
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wow. das best eh... snel... of is t meer praten dan concrete plannen?

ik heb t met lief ook weleens erover gehad, maar niet iets concreets, meer dat we dat in de toekomst wel willen. we wonen nu praktische gezien al samen maar dan in 2 huizen... merk wel dat er steeds meer spullen voor t gemak dubbel komen, in t ene en t andere huis...
We hebben gezegd dat we het allebei heel leuk zouden vinden en dat het er ook ongetwijfeld van gaat komen, maar dat we het nu nog wat te vroeg vinden. :P.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:19:00 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95210176
Jippie, boeken bestellen voor scriptie die aangeraden zijn door docent maar die de UB niet heeft en waarvan er 1 (de meest nuttig klinkende) stinkend duur is! >:O Nouja, niet het duurste boek evahr, maar wel ongeveer 50 euro. Kom ik totaal voor 5 boeken op 101 of 90 euro *)
pi_95210274
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
M. en ik woonden na een paar maanden al samen. Terwijl ik juist eerder iemand was van "Nou, slim hoor, nu al samenwonen. Ik spreek jullie over een half jaar nog wel eens."

Het gaat natuurlijk of keihard mis (maar dan ben je er lekker snel achter :P), of het gaat juist goed en ineens ben je alweer 1,5 jaar getrouwd :s)
pi_95210315
Of je gaat na 4jr uit elkaar :P :')

GB ook naar Rome? Ik dacht dat Aurum binnenkort ook die kant opging?
pi_95210360
Mjah, als het over 10 jaar nog goed zit, dan zit het de eerste maanden ook al goed denk ik altijd maar :P tijd is zo relatief.
Wij woonden ook tamelijk snel samen en we zijn nu 7,5 jaar verder en 5 jr getrouwd.
pi_95210370
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

M. en ik woonden na een paar maanden al samen. Terwijl ik juist eerder iemand was van "Nou, slim hoor, nu al samenwonen. Ik spreek jullie over een half jaar nog wel eens."

Het gaat natuurlijk of keihard mis (maar dan ben je er lekker snel achter :P), of het gaat juist goed en ineens ben je alweer 1,5 jaar getrouwd :s)
Ik woonde ook snel samen, nu ongeveer 4,5 jaar bij elkaar *; Ik heb altijd zoiets van "na vijf jaar gaan samenwonen is geen garantie dat het dan wél goed gaat". Dus doe gewoon lekker waar je zin in hebt :P

Vaizor, ik heb geen idee! Ik ga in ieder geval bijna naar Rome ja! :Y
pi_95210371
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef V1z0R het volgende:
Of je gaat na 4jr uit elkaar :P :')
Misschien typ ik over een half jaar wel:

quote:
Het gaat natuurlijk of keihard mis (maar dan ben je er lekker snel achter ), of het gaat juist goed en dan ga je trouwen en ben je na 2 jaar huwelijk gescheiden op 30-jarige leeftijd :s)
pi_95210415
Scheiß passiert!
pi_95210474
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:
Scheiß passiert!
Yup yup. Maar ik hoop het nog wel iets langer vol te houden dan 2 jaar-getrouwd-zijn :P
pi_95210495
V1Zor: ik heb de motivatie nu niet om te reageren op je pm.

Ik ben ok erg benieuwd hoe het bij ons gaat als we ooit gaan samenwonen.

en ik wou vandaag gaan hardlopen, denk dat ik dat maar laat schieten...Kijken hoe ik me aan het eind van de middag voel. Weinig nuttigs gedaan nog vandaag..
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:28:21 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95210509
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Misschien typ ik over een half jaar wel:

[..]

Als ik zo gemiddeld hoor hoe alles loopt denk ik dat het wel goed komt! *Jomanda* :7
pi_95210541
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Als ik zo gemiddeld hoor hoe alles loopt denk ik dat het wel goed komt! *Jomanda* :7
Hihi, ik denk het ook wel hoor. En anders neem ik gewoon een kind, jeweettoch: dé oplossing als je relatie kut gaat.

:')
pi_95210614
Ach en als het dan stukloopt, heb je in elk geval dat kind nog :P
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 11:32:30 #158
70532 loveli
N
pi_95210658
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
3 1/2 dag per week ja.
crap in = crap out
pi_95210662
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
Precies! Kan ik hem daar emotioneel mee chanteren :7
pi_95210684
Niet terug gelezen.. :@

Gisteravond was een heul leuk avondje! _O-
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_95210689
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:33 schreef Swietje het volgende:
Niet terug gelezen.. :@

Gisteravond was een heul leuk avondje! _O-
Goed zo! *O*
pi_95210711
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:32 schreef loveli het volgende:

[..]

3 1/2 dag per week ja.
of 12 van de 14 dagen ;)
been there done doing that
pi_95210803
Ik heb steeds meer de neiging geen kinderen te willen... :P

Jagar, als je het er niet mee eens bent hoef je echt niet te reageren hoor (of druk over te maken).
Kunnen we gewoon 'agree to disagree' doen zeg maar. Wou alleen m'n standpunt toelichten.
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 11:38:05 #164
70532 loveli
N
pi_95210840
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:36 schreef V1z0R het volgende:

Jagar, als je het er niet mee eens bent hoef je echt niet te reageren hoor (of druk over te maken).
Kunnen we gewoon 'agree to disagree' doen zeg maar. Wou alleen m'n standpunt toelichten.
Pas dan maar op in pashokjes.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 11:39:09 #165
70532 loveli
N
pi_95210867
quote:

Ik antwoord even voor jagar :P

Je standpunt is wsch gebaseerd op foute aannames en onwetendheid.
crap in = crap out
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:39:56 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95210897
Scriptie-mode ON :7

Lijstje boeken besteld *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks dat ik scriptie schrijven best wel creepy vind, heb ik er best zin an!
pi_95210900
lol, nah, ik heb er iig geen spijt van :)

* MarMar vindt mamazijn tof O+
pi_95210902
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik antwoord even voor jagar :P

Je standpunt is wsch gebaseerd op foute aannames en onwetendheid.
nee, ik heb gewoon geen puf om moeilijk na te denken vandaag...
pi_95210903
quote:
Ik twijfel nog steeds. M. wil ze sowieso. Ik denk dat ik ze wel wil, maar nog even niet.

Denk wel dat ik veel verkeerde voorbeelden om me heen zien overigens. Vrienden die hun leven volledig laten bepalen door (de geboorte van) hun kind, moeders met een flinke depressie, mensen die aangeven dat "als ze het overnieuw konden doen, dan...", ouders die het steeds met elkaar oneens zijn, vaders die de opvoeding 100% bij de moeder neerleggen...

Ik zeg ook altijd tegen M. dat ik gewoon bang ben dat "ik ook zo word" ;(
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:42:28 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95210992
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik twijfel nog steeds. M. wil ze sowieso. Ik denk dat ik ze wel wil, maar nog even niet.

Denk wel dat ik veel verkeerde voorbeelden om me heen zien overigens. Vrienden die hun leven volledig laten bepalen door de geboorte van hun kind, moeders met een flinke depressie, mensen die aangeven dat "als ze het overnieuw konden doen", ouders die het steeds met elkaar oneens zijn, vaders die de opvoeding 100% bij de moeder neerleggen...

Dat ze dan geen kindjes hadden gehad? :o Da's best wel een naar iets om te zeggen -O-

Ik neig de laatste tijd naar wel, ooit. Al vind ik het wel eng, verantwoordelijkheid enzulks. En ik hoop maar dat ik niet te erg doorsla in het nietopmnpawillenlijken en dan juist een softy moeder word :') Maarja, nog tijd zat om te beslissen, denk ik zo :P
pi_95211059
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat ze dan geen kindjes hadden gehad? :o Da's best wel een naar iets om te zeggen -O-

Ik neig de laatste tijd naar wel, ooit. Al vind ik het wel eng, verantwoordelijkheid enzulks. En ik hoop maar dat ik niet te erg doorsla in het nietopmnpawillenlijken en dan juist een softy moeder word :') Maarja, nog tijd zat om te beslissen, denk ik zo :P
Nou, nu willen ze hun kind niet meer missen. Maar wel dat ze dan nog heel wat langer hadden gewacht. (nu moet ik eerlijk zeggen dat wij dat van tevoren al verwacht hadden. Dit zijn wel vrienden van ons die een kind kregen omdat 'hun relatie toe was aan een nieuwe stap')

Ach, en jij hebt inderdaad nog tijd zat! :P
pi_95211087
Mjah, mensen vergeten vaak te genieten van toffe dingen en voor je het weet heb je je leven voorbij geklaagd...

Als er 1 ding is wat ik absoluut níet anders zou hebben gedaan is het wel mama worden en de leuke tijd die ik heb gehad met mijn ex waar we toch een bijzondere vriendschap en zeker een bijzonder kind aan overgehouden hebben.
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 11:45:57 #173
70532 loveli
N
pi_95211088
Jong beginnen en nog niet oud zijn als ze het huis uit zijn is ook leuk.
crap in = crap out
pi_95211113
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Denk wel dat ik veel verkeerde voorbeelden om me heen zien overigens. Vrienden die hun leven volledig laten bepalen door (de geboorte van) hun kind, moeders met een flinke depressie, mensen die aangeven dat "als ze het overnieuw konden doen, dan...", ouders die het steeds met elkaar oneens zijn, vaders die de opvoeding 100% bij de moeder neerleggen...

*copy-paste.

Enorm herkenbaar dit!!
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:47:51 #175
277802 _Calimero_
pi_95211170
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Blondes have more fun, toch?

Maar ik ben bang voor haarverf.
Ik heb mijn haar dinsdag laten verven bij de kapper! blonde plukjes, dus niet alles :) Het oogt net wat lichter en zomerser, zo natuurlijk dat niemand ziet dat het door de kapper is gedaan :D
pi_95211184
Bij twijfel niet doen. :P
pi_95211194
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:45 schreef MarMar het volgende:
Mjah, mensen vergeten vaak te genieten van toffe dingen en voor je het weet heb je je leven voorbij geklaagd...

Als er 1 ding is wat ik absoluut níet anders zou hebben gedaan is het wel mama worden en de leuke tijd die ik heb gehad met mijn ex waar we toch een bijzondere vriendschap en zeker een bijzonder kind aan overgehouden hebben.
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat jij zo'n moeder bent die ik echt niet zou willen zijn :P Denk dat jij juist een moeder bent die ik wél zou willen zijn, zeg maar.
pi_95211280
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, ik heb gewoon geen puf om moeilijk na te denken vandaag...
Daarom, gewoon niet over nadenken. En misschien heeft loveli ook wel een beetje gelijk, gebeurt me vaker dat ik onjuiste aannames doe...

Kinderen krijgen lijkt me eng :@ En ik bagatelliseer de keuzes die ouders soms moeten maken om er zo zelf niet over na te denken... Schijtert ben ik soms :D
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:50:48 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95211281
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:48 schreef conleche het volgende:
Ook eens! :P Ik vind dat ik pas zou 'mogen' (for lack of a better term :') ) als ik er voor de volle 100% voor zou willen/kunnen gaan :Y

En dan een mega-gezellige koekjesmamma worden :7 Zoals je ook koekjes-oma's hebt, zeg maar!
pi_95211325
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:46 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*copy-paste.

Enorm herkenbaar dit!!
Blij dat ik niet de enige ben. Soms vraag ik me af of ik niet te veel nadenk soms. Maar goed, als ik dat niet deed, dan zou ik mezelf niet zijn :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:48 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik het nooit 100% zeker zal weten, vraag me af of dat mogelijk is. Aangezien ik altijd wel nadelen kan bedenken..
pi_95211339
Wat is dan twijfel? Als je een reden zoekt zul je er altijd wel 1 vinden. Of is het feit dat je redenen zoekt om ze niet te nemen een teken van de twijfel?
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:52:22 #182
277802 _Calimero_
pi_95211349
Pfoooeee kinderen... ik weet het ook nog niet.
ga nu wel koffie drinken met mijn enige mama-vriendinnetje (sinds 2 maanden!) en zij heeft wel 'n lief schattig kindje, vond het zowaar leuk om het vast te houden vorige keer. Dat is me nog nooit gebeurd :o
pi_95211420
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ook eens! :P Ik vind dat ik pas zou 'mogen' (for lack of a better term :') ) als ik er voor de volle 100% voor zou willen/kunnen gaan :Y

En dan een mega-gezellige koekjesmamma worden :7 Zoals je ook koekjes-oma's hebt, zeg maar!
Dat is grappig. Ik had dat heel sterk als kind, dat ik zo'n koekjesmama wilde hebben. Zo gezellig leek me dat! En áls ik kinderen had gekregen, dan had ik ook zo willen zijn, zo'n heel echte moeder. Maar om eerlijk te zijn ben ik veel te bang dat ik dat niet zou volhouden. Ik ben kinderen na een dag of 3 gewoon helemaal zat. Dan wil ik weer rust. :') En dat zal heus wel beter gaan met eigen kinderen, maar ik denk niet goed genoeg.
pi_95211465
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat jij zo'n moeder bent die ik echt niet zou willen zijn :P Denk dat jij juist een moeder bent die ik wél zou willen zijn, zeg maar.
:@ you just made my day! :*
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 11:55:37 #185
70532 loveli
N
pi_95211501
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is grappig. Ik had dat heel sterk als kind, dat ik zo'n koekjesmama wilde hebben. Zo gezellig leek me dat! En áls ik kinderen had gekregen, dan had ik ook zo willen zijn, zo'n heel echte moeder. Maar om eerlijk te zijn ben ik veel te bang dat ik dat niet zou volhouden. Ik ben kinderen na een dag of 3 gewoon helemaal zat. Dan wil ik weer rust. :') En dat zal heus wel beter gaan met eigen kinderen, maar ik denk niet goed genoeg.
Dat noemen ze niet voor niets Co-ouderschap :P
crap in = crap out
pi_95211515
_O-
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:00:10 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95211713
quote:

[..]

Toen ik klein was knuffelde ik altijd heel veel met m'n mams, nu nog wel als ik op bezoek ben :+ :Y En m'n oma is ook zo'n koekjesoma, lief, knuffelig, warm, altijd lekkers in huis :+

Ik heb verder te weinig ervaring met kinderen om te stellen dat ik dat zou volhouden! Daarom eerst maar eens tante worden ofzo :P

Sommige mensen zijn inderdaad bijna gemáákt voor het moederschap, lijkt wel. Ik weet niet wat dat is! Dat heeft de mamma van mijn vriend heel erg (die gaat ook een leuke oma zijn denk ik!) en in OUD lurk ik ook en daar zie ik het soms ook (voor zover ik dat vanaf een schermpje zie :+ ) Ik vind dat altijd wel iets erg moois :Y
pi_95211736
Kinderen. :Y Ik zou wel willen, geloof ik.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:01:25 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95211763
Hoi. Gesprek ging wel goed en ik krijg een proefopdracht en als ik die naar tevredenheid maak doen ze een aanbod. Ben iets minder negatief dan de vorige keer, maar een groot minpunt vind ik wel dat overwerken geregeld voorkomt, vooral op vrijdag, maar niet gecompenseerd wordt. En ze hebben ook nog geen vastliggend arbeidsvoorwaardenpakket. Iig, we zullen zien. Eerst die proefopdracht maar eens. Tis wel echt een redactiefunctie en dit gesprek ging dus niet over de functie waarop ik gereageerd had. Had vorige week nml aangegeven dat ik graag wil schrijven, vandaar.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:02:48 #190
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95211836
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat noemen ze niet voor niets Co-ouderschap :P
_O-
pi_95211869
Dinerplan is fixxed:

Stoofpotje met kip en aubergine.

nodig voor 2 pers:

• 150-200 gr zilvervliesrijst
• 1 aubergine
• teentje knoflook
• 2el olijfolie
• 1 ui
• 200 gr kipfilet in blokjes
• 10 zwarte olijven zonder pit
• 250 ml bouillon
• 100 ml witte wijn
• zout en peper naar smaak
• 2 tl peterselie
• 2 tl oregano
bereiden:

• rijst: jeweetezellef
• snijd aubergine met schil in kleine blokjes en pers de knoflook
• verhit 1 el olie in de pan en bak de knoflook en de aubergine rondom bruin (ca 4 min.)
• schep het daarna uit de pan en verhit opnieuw 1 el olie
• bak nu de ui 1 minuut en voeg daarna de stukjes kip toe en bak nog eens 5 min. tot de kip goudbruin is geworden.
• voeg vervolgens de olijven, de bouillon, de witte wijn en de aubergines toe
• laat het geheel 10 minuten zachtjes sudderen
• breng de saus op smaak met zout, peper, oregano en peterselie (die laatste twee doe ik vers uit mijn kruidenplantenbakje)
• serveren met rijst (of couscous)
pi_95211871
Ik wil ook mama worden, ooit. :Y .
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:04:33 #193
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95211921
quote:

[..]

Dat geldt ook voor mij. Ik wil ze écht niet.
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:05:18 #194
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95211947
Oh, en ik baal. Ik had een heel gedeelte van een Duits blad vertaald, om daar nu over te kunnen schrijven, maar ik ben de vertaling kwijt. ;(
pi_95211977
OCR en een vertaalfunctie erover?
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:08:11 #196
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95212053
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef V1z0R het volgende:
OCR en een vertaalfunctie erover?
Gaat niet, ik heb het vertaald van een foto.
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 12:09:55 #197
70532 loveli
N
pi_95212118
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Gaat niet, ik heb het vertaald van een foto.
Scannen met tekstherkennende software?
crap in = crap out
pi_95212197
quote:

[..]

Nou, als wij kinderen krijgen, dan blijf ik sowieso fulltime werken (misschien van 40u --> 36u, maar ik denk t eigenlijk niet). Martijn gaat dan een dagje minder werken en blijft dan meer thuis met de kinderen.

Dus ik heb ook nog genoeg tijd zonder kinderen dan, hihi.
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:12:17 #199
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95212212
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Scannen met tekstherkennende software?
Uuh,die software heb ik niet.
pi_95212319
OCR = Optical Character Recognition -> tekstherkenning :P

Ewelina, meeste scanners komen al met een programma voor OCR.
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:16:40 #201
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95212392
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:15 schreef V1z0R het volgende:
OCR = Optical Character Recognition -> tekstherkenning :P

Ewelina, meeste scanners komen al met een programma voor OCR.
Ik heb geen scanner en de foto is digitaal.
pi_95212445
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:24:49 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95212704
Ander bedrijf waar ik heb gesolliciteerd wil ook contact, maar dan telefonisch. Zucht. Hopelijk kan ik gewoon langskomen, zou echt jammer zijn als het door zoiets niets wordt.
Niet meer actief op Fok!
pi_95212834
Mijn vaatwasser is eindelijk aangesloten O+ Ik ben zo gelukkig O+

:')! Hij ruikt alleen een beetje... muf :o?
pi_95212903
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:28 schreef Probability het volgende:
Mijn vaatwasser is eindelijk aangesloten O+ Ik ben zo gelukkig O+

:')! Hij ruikt alleen een beetje... muf :o?
Ik ben jaloers. Wil ook een vaatwasser ;(
pi_95212960
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Waarom heb je er geen :o?

Vroegerrr, toen mijn vader vertelde hoe het was om te studeren, in karige kamertjes etc. maar wel heel gezellig.

Als ik nu om mij heen kijk woont iedereen ongeveer in een grachtenpand met vaatwasser en huishoudster :')! Maar goed. Andere tijden of zo.
pi_95213007
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Toch maar kinderen nemen dan :P Die kun je dan ook nog de hond doen uitlaten! :D
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:33:03 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95213016
Ik heb er ook geen een! Past niet in de keuken _O-
pi_95213100
Ik heb vroeger nooit leren afwassen want mijn ouders hadden een vaatwasser dus ik heb er echt een nodig :7!

j/k :')
pi_95213405
Ik ben echt blij :D

Ik ga nu iets bakken om het te vieren :9!
pi_95213540
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef Probability het volgende:

Waarom heb je er geen :o?

Wij hebben een oude keuken, zit er nog in van de vorige bewoner. Roepen al een paar jaar dat we echt gaan verbouwen, maar we zijn gewoon te laks ^^

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:32 schreef V1z0R het volgende:

Toch maar kinderen nemen dan :P Die kun je dan ook nog de hond doen uitlaten! :D
Dan moeten we alleen nog even een hond nemen :D O+
Weet alleen niet of mn katten dat zo leuk vinden, hehe.
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:49:44 #212
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95213648
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

We hebben gezegd dat we het allebei heel leuk zouden vinden en dat het er ook ongetwijfeld van gaat komen, maar dat we het nu nog wat te vroeg vinden. :P.
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik woonde ook snel samen, nu ongeveer 4,5 jaar bij elkaar *; Ik heb altijd zoiets van "na vijf jaar gaan samenwonen is geen garantie dat het dan wél goed gaat". Dus doe gewoon lekker waar je zin in hebt :P

Vaizor, ik heb geen idee! Ik ga in ieder geval bijna naar Rome ja! :Y
ik bedoelde het ook helemaal niet als kritiek (al ken ik toevallig wel een paar mensen die al meerdere keren snel zijn gaan samenwonen en waar t steeds niet goed ging). bij ons is t meer praktisch: ik woon nu goedkoop en vind niet snel weer iets voor deze prijs, hij moet nog twee jaar studeren. we zitten door de weeks sowieso elke avond wel bij elkaar, en in t weekend samen of alleen afhankelijk van de plannen, en dan bij mijn of zijn ouders, in delft of in leiden...

t reizen ben ik nu wel aan gewend, dus praktisch gezien denk ik dat wij wel gaan samenwonen als hij afstudeert en werk vindt, of als ik een vast contract heb ergens en wil/kan verhuizen op mijn eigen salaris, misschien dat hij er dan bij intrekt ofzo...
Kwak
pi_95213717
Ehm, kindjes maken enzo dat gaan wij in 2012 proberen O-) Ben benieuwd of het gaat lukken en hoe we 't gaan doen. Qua werk weet ik nog niet hoe ik 't aan wil pakken. Ik zei altijd dat ik 4 dagen wil gaan werken, maar met mijn huidige werkgever werk ik iig 2 dagen thuis, dus er is wat makkelijker een mouw aan te passen...

Ik ben juist bang dat ik niet meer kan werken :') Of dat ik te streng ben :X

Maar ja, tig dingen om me druk om te maken ik zie het wel :+

Mijn man is wel flexibel, ik vermoed dat hij wel echt 4 dagen gaat werken :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_95213726
Bill houdt van dozen O+

pi_95213748
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bill houdt van dozen O+

[ afbeelding ]
welke kat niet :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_95213796
Oh en gister benen getraind op mijn low carb shizzle voeding, dat was pittig :+ Ik heb ook echt in coma gelegen vandaag :Z :Z

Lijstje vandaag:

O: smoothie
T: shake
L: salade met kip en mayo
T: shake
D: zweedse gehaktballen, rode kool en aardappels
T: eitjes
pi_95213821
O ik heb beloofd om te koken voor 't vriendje (ik had geen keuze). Dat heb ik al die tijd weten te voorkomen :7 Nu moet ik wel iets héél lekkers maken, want ik roep altijd dat ik heel goed kan koken ( :')) Heb de enige keer dat ik voor hem heb gekookt mijn paddenstoelenrisotto gemaakt, maar ja dat had ie dus onthouden. Dus nu moet ik iets nieuws.

Halp!

O LOL Coco heeft wel een vaatwasser maar ze vindt hem te ver lopen :D _O-!!!!!!
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:54:24 #218
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95213826
kindjes zijn lief en ik t over eens: ja, graag, maar nog niet nu. ik wilde altijd voor mn dertigste kinderen, maar dat wordt krap, met vriendje die dan nog niet eesn klaar is met zn master (en zelf nog maar 24 is :X)

t is voor mij heel simpel, ik hou van kindjes, ik ga dagelijks om met kindjes en pubers en dat gaat goed, ben niet bang voor verantwoordelijkheid en heb best goede voorbeelden om me op te baseren. maar kan me goed voorstellen dat t voor anderen ofwel niet zo simpel is, of juist een hele simpele nee :Y
Kwak
pi_95213838
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef _aurum_ het volgende:
Ehm, kindjes maken enzo dat gaan wij in 2012 proberen O-) Ben benieuwd of het gaat lukken en hoe we 't gaan doen.
..... :D
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:54:45 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95213842
Hier geen kinderplannen :')
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:54:50 #221
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95213846
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:54 schreef Probability het volgende:
O ik heb beloofd om te koken voor 't vriendje (ik had geen keuze). Dat heb ik al die tijd weten te voorkomen :7 Nu moet ik wel iets héél lekkers maken, want ik roep altijd dat ik heel goed kan koken ( :')) Heb de enige keer dat ik voor hem heb gekookt mijn paddenstoelenrisotto gemaakt, maar ja dat had ie dus onthouden. Dus nu moet ik iets nieuws.

Halp!

heuj, vriendje? ik heb gemist dat er een neiuwe is of dat de ouwe terug is denk ik?
Kwak
pi_95213858
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Hier geen kinderplannen :')
Hier ook niet.
pi_95213877
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

welke kat niet :P
Da's waar ^^

Bill is gewoon cute

vrijdag 8 april 2011 @ 12:55:48 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95213891
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

met welk standje is de kans dat je raak schiet het grootst? :')
Niet meer actief op Fok!
pi_95213940
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:54 schreef Probability het volgende:

Even copy-paste uit de DM:

quote:
We hebben zo'n kleine ook in de kelder staan, maar er helaas boven geen aansluiting voor.

Sterker nog, we hebben ook een grote in de kelder staan. Zijn alleen te lui om met de vaat op en neer te lopen ^^
:@
pi_95214006
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

ja, ehm....euh :X O-)

ik bedoel natuurlijk als ouders he :7 *)
pi_95214046
quote:
Sexual Positions
If you are having difficulty becoming pregnant, you and your partner may want to experiment with different conception positions during intercourse. In order to become pregnant, your partner must deposit his sperm as close as possible to your cervix. Certain positions will allow this to happen more easily. Avoid having sex while standing, sitting, or with you on top, as this can cause semen to leak out of your body. Instead, try the missionary position, which allows for deeper penetration. Rear entry intercourse is also effective, as it allows your partner to deposit semen closer to your cervix. To keep any extra semen from leaking out of you, try elevating your hips for fifteen minutes or so after your have sex.
pi_95214054
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

heuj, vriendje? ik heb gemist dat er een neiuwe is of dat de ouwe terug is denk ik?
Nee nee, ik heb nog wel een beetje eigenwaarde ;)

Ja een 'nieuwe' maar die is ondertussen al weer oud :+!!
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 13:00:29 #229
70532 loveli
N
pi_95214080
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Of je gaat op je kop staan.
crap in = crap out
pi_95214098
quote:

[..]

Op je hoofd gaan staan na afloop (als vrouw zijnde) is ook zo'n handig trucje.

:P
pi_95214108
quote:

[..]

_O-

Ik vraag me af hoeveel mensen hier echt aan doen :')

Ik zie me al ondersteboven liggen met mijn benen in de lucht :D _O-
pi_95214113
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Crap. Jij was eerder ;(
pi_95214114
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef loveli het volgende:

[..]

En dan met een trechter er in mikken ofzo?
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 13:01:59 #234
70532 loveli
N
pi_95214152
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En dan met een trechter er in mikken ofzo?
Het is nog geen half twaalf, maar had jou creatiever verwacht.
crap in = crap out
pi_95214157
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ja, ehm....euh :X O-)

ik bedoel natuurlijk als ouders he :7 *)
En, owwwww.... Dat had ik echt niet door O-)
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:02:54 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95214194
Doet me denken aan The Big Lebowski, dat die ene vrouw dan met d'r benen omhoog een beetje heen en weer gaat wiegen na De Daad :')

Bill O+ Pritty kitty.
pi_95214208
deze kan ook, dan train je je billen ook nog *D
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 13:04:49 #238
70532 loveli
N
pi_95214266
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Crap. Jij was eerder ;(
:7
crap in = crap out
pi_95214379
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is nog geen half twaalf, maar had jou creatiever verwacht.
Door een brandende hoepel heen in de trechter mikken? :')
pi_95214386
He bah, kinderen :+!
pi_95215027
zo, ik geef het op. Ik ga naar huis. Maandag is weer een dag....
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:26:38 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95215141
To do list:
- lezen voor scriptie
- paar uurtjes werken
- boodschappen
- nog wat opruimen
- douchen + omkleden :+
- koken
- vrienden komen rond 18.30

De dag is te kort!
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:26:46 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95215148
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, als wij kinderen krijgen, dan blijf ik sowieso fulltime werken (misschien van 40u --> 36u, maar ik denk t eigenlijk niet). Martijn gaat dan een dagje minder werken en blijft dan meer thuis met de kinderen.

Dus ik heb ook nog genoeg tijd zonder kinderen dan, hihi.
Zo ongeveer hebben wij het geregeld. Mijn man is meer thuis dan ik (ik ochtend, hij de middag) en we hebben altijd een grote parttime baan). Daarnaast ga ik regelmatig op vakantie. Maar de kinderen komen echt niets te kort. Tijd genoeg voor het geven van liefde en het doen van spelletjes :P .

Echt, als voormalig-kinderhater en meester-piekeraar kan ik zeggen dat het allemaal best meevalt en best te doen is. Volgens de behandelend arts van mijn kinderen ben ik een prima moeder O+ (ookal dacht ze eerst van niet omdat ik werk :') [/ouderwets denken] ) Mijn man zorgt voor de thee met koekjes en ik voor de stabiliteit. Prima rolverdeling.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_95215186
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
To do list:
- lezen voor scriptie
- paar uurtjes werken
- boodschappen
- nog wat opruimen
- douchen + omkleden :+
- koken
- vrienden komen rond 18.30

De dag is te kort!
O en jouw duurste boek 50 euro :o Mijn boeken beginnen bij 50 euro ;( Bah
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:31:30 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95215359
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef Probability het volgende:

[..]

O en jouw duurste boek 50 euro :o Mijn boeken beginnen bij 50 euro ;( Bah
Vandaag wel ja :+ Ze zijn wel eens duurder geweest, maar inderdaad niet zo duur als bij sommige andere studies :P Al heb ik er wel vaak veel nodig :+
pi_95215360
Omg ik heb m'n opdracht gewoon al bijna af. O+. Afronden, versturen naar groepsgenootjes, van het mooie weer gaan genieten. Nu ik niet meer zo vermoeid ben is de pijn ook een stuk minder, dus ik ga mezelf straks uitdagen door naar het winkelcentrum te lopen en lekkere dingetjes voor vanavond te kopen. Lekker rustig aan.
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:32:03 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95215384
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg ik heb m'n opdracht gewoon al bijna af. O+. Afronden, versturen naar groepsgenootjes, van het mooie weer gaan genieten. Nu ik niet meer zo vermoeid ben is de pijn ook een stuk minder, dus ik ga mezelf straks uitdagen door naar het winkelcentrum te lopen en lekkere dingetjes voor vanavond te kopen. Lekker rustig aan.
Goed bezig, DaDtje!
Zon vangen is naais O+ Ga ik zo ook doen!
pi_95215745
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Goed bezig, DaDtje!
Zon vangen is naais O+ Ga ik zo ook doen!
Zon vangen klinkt wel nice, ja :)

Ik ga nog een half uurtje wat dingen afronden, en dan ook eens richting thuis. Rapporten nakijken gaat vast veel beter in 't zonnetje :D
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:43:30 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95215897
Zo, net weer een sollicitatiegesprek geregeld *O*. In Hilversum :P. Kan maandag of vrijdag langskomen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:47:08 #250
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_95216035
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef Viking84 het volgende:
Zo, net weer een sollicitatiegesprek geregeld *O*. In Hilversum :P. Kan maandag of vrijdag langskomen.
leuk! veel succes!

O+ david de kabouter op kindernet O+ (de eerste, niet die stomme rechter die daarna kwam)
Kwak
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:47:42 #251
331 Merel
Be here now.
pi_95216056
Hey maar Vik, als ze je die baan aanbieden waar je over twijfelt, kun je het je dan permitteren om nee te zeggen? Of ben je nog niet op dat punt? Lijkt me wel lastig, straks kun je de baan krijgen maar heb je ook nog wat andere ijzers in het vuur, moeilijk kiezen..
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:53:37 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95216241
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Merel het volgende:
Hey maar Vik, als ze je die baan aanbieden waar je over twijfelt, kun je het je dan permitteren om nee te zeggen? Of ben je nog niet op dat punt? Lijkt me wel lastig, straks kun je de baan krijgen maar heb je ook nog wat andere ijzers in het vuur, moeilijk kiezen..
Ja, dat is idd heel lastig. Ik heb nog wel andere ijzers in het vuur, maar daarbij moet het nog tot een eerste gesprek komen (voor één ben ik al uitgenodigd, zie hierboven, en de andere ga ik maandag even over mailen, want ik kreeg al mail dat het kan zijn dat ik uitgenodigd word en ik wil daar even duidelijkheid over hebben). Dus bij deze optie ben ik tot nu toe het verst. Maar ja, ver reizen, niet meer dan het wettelijk verplichte aantal vakantiedagen, kans dat ik afspraken moet afzeggen omdat er ineens nog iets op m'n bord komt op het werk, fulltime... weet niet of dat wel bij mij past. Maar als de andere opties niet op tijd duidelijkheid geven/iets opleveren, heb ik niet zoveel keus ;).

Maar ik heb nog wel even bedenktijd: ze mailen me een proefopdracht en daar krijg ik eind volgende wk uitsluitsel over + een evt aanbod. En dan krijg ik nog wel wat tijd om over het aanbod na te denken. Iig ga ik maandag maar naar Hilversum, dan heb ik daar ook sneller duidelijkheid over :).
Niet meer actief op Fok!
pi_95217156

tentamen ging '?'
essays ingeleverd *O*

net klaar met spinnen 8-)

het zonnetje schijnt O+ en als we thuis zijn maar eens lunchen en douchen *) en bijlezen over Vik :P
Ja doei.
pi_95217484
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat is idd heel lastig. Ik heb nog wel andere ijzers in het vuur, maar daarbij moet het nog tot een eerste gesprek komen (voor één ben ik al uitgenodigd, zie hierboven, en de andere ga ik maandag even over mailen, want ik kreeg al mail dat het kan zijn dat ik uitgenodigd word en ik wil daar even duidelijkheid over hebben). Dus bij deze optie ben ik tot nu toe het verst. Maar ja, ver reizen, niet meer dan het wettelijk verplichte aantal vakantiedagen, kans dat ik afspraken moet afzeggen omdat er ineens nog iets op m'n bord komt op het werk, fulltime... weet niet of dat wel bij mij past. Maar als de andere opties niet op tijd duidelijkheid geven/iets opleveren, heb ik niet zoveel keus ;).

Maar ik heb nog wel even bedenktijd: ze mailen me een proefopdracht en daar krijg ik eind volgende wk uitsluitsel over + een evt aanbod. En dan krijg ik nog wel wat tijd om over het aanbod na te denken. Iig ga ik maandag maar naar Hilversum, dan heb ik daar ook sneller duidelijkheid over :).
kans dat je prive afspraken moet afzeggen lijkt me een wat vreemde reden, eigenlijk. En waarom wil je niet fulltime werken?

Wel spannend hoor, fijn in ieder geval lijkt me dat er beweging in zit.

Zo, ik ben thuis. Evne langs de bieb geweest, en ik heb de aanslag van harry mulisch geleend..Wen in den vreemde... :+

Nu zit ik te twijfelen of ik straks een rondje zal gaan hardlopen. Op zich niet verkeerd om in ieder geval iets nuttigs te doen. Ik weet allleen niet hoe leuk m'n hoofd dat gaat vinden...
pi_95217545
200 gram groenten is eigenlijk best weinig, ik snij nu 3 kleine tomaatjes in stukken en dat is al 180 gram.. Of tellen die niet :P?!
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:34:50 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95217610
Tja, ik weet niet hoe leuk ik het vind om op vrijdagmiddag aan het einde van de week nog een keer tot laat te moeten doorwerken omdat er om half 6 nog ineens iets op m'n bord belandt. En ik werk liever 32 of 36 uur, als het even kan. Dan krijg ik wat meer lucht. Mark heeft het goed voor elkaar: die werkt 40 uur, krijgt er 36 uitbetaalt en kan heel gemakkelijk eens een dag (of zoals nu: een week) vrij krijgen tussendoor. Het kwam echt een beetje over als: de secundaire arbeidsvoorwaarden zuigen, maar het is wél heel leuk werk, dus dan maakt het allemaal niet meer zoveel uit.

Waar ik maandag op gesprek ga is qua reistijd ongeveer evenveel, maar toch vind ik dat minder erg, want ik hoef dan niet met de bus, het is dus vlakbij het station en het gaat om 32-40 uur.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 14:35:52 #257
70532 loveli
N
pi_95217648
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:32 schreef Probability het volgende:
200 gram groenten is eigenlijk best weinig, ik snij nu 3 kleine tomaatjes in stukken en dat is al 180 gram.. Of tellen die niet :P?!
Tel maar groene groente, boontjes, broccoli, zulks.
crap in = crap out
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:36:17 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95217661
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:32 schreef Probability het volgende:
Tomaat = toch fruit?
Niet meer actief op Fok!
pi_95217677
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Tel maar groene groente, boontjes, broccoli, zulks.
Hmm.. Ik heb wel broccoli in huis :)
pi_95217687
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tomaat = toch fruit?
Biologisch gezien, ja
Culinair gezien, nee
pi_95217688
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik weet niet hoe leuk ik het vind om op vrijdagmiddag aan het einde van de week nog een keer tot laat te moeten doorwerken omdat er om half 6 nog ineens iets op m'n bord belandt. En ik werk liever 32 of 36 uur, als het even kan. Dan krijg ik wat meer lucht. Mark heeft het goed voor elkaar: die werkt 40 uur, krijgt er 36 uitbetaalt en kan heel gemakkelijk eens een dag (of zoals nu: een week) vrij krijgen tussendoor. Het kwam echt een beetje over als: de secundaire arbeidsvoorwaarden zuigen, maar het is wél heel leuk werk, dus dan maakt het allemaal niet meer zoveel uit.

Waar ik maandag op gesprek ga is qua reistijd ongeveer evenveel, maar toch vind ik dat minder erg, want ik hoef dan niet met de bus, het is dus vlakbij het station en het gaat om 32-40 uur.
maar waarom zou er vrijdagmiddag om half zes perse wat op je bord komen? Meestal heb je zelf toch redelijk wat autonomie daarin?

En ik denk niet dat jij nu in de positie bent om kieskeurig te zijn, eerlijk gezegd. Ik snap het wel, het zou eigenlijk perfect moeten zijn, maar dat zal nooit lukken....
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 14:37:35 #262
70532 loveli
N
pi_95217700
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tomaat = toch fruit?
Officieel groente, maar dat is een stom regeltje. Er zitten gezonde dingen in, lycopeen bijvoorbeeld, dus eten is goed. Maar als je ze als groente telt, mag ne emer dan 200 per dag.
crap in = crap out
pi_95217746
350 gram aan tomaten = lunch
(met pesto, olijfolie, peper, zout citroen)

Dan moet ik even bedenken welke groenten ik rauw lekker vind en welke groene groente ik lekker vind.

Salade tel ik eigenlijk nooit mee, dat weegt echt niets.
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:39:19 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95217756
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar waarom zou er vrijdagmiddag om half zes perse wat op je bord komen? Meestal heb je zelf toch redelijk wat autonomie daarin?
Nee, in dit geval niet. Je kunt niet besluiten het werk de volgende dag te doen. Vaak MOET het af. En dan is niet altijd dezelfde persoon het bokje, maar je moet er wel rekening mee houden dat een dag langer kan duren dan je 's ochtends voorzien had.

quote:
En ik denk niet dat jij nu in de positie bent om kieskeurig te zijn, eerlijk gezegd. Ik snap het wel, het zou eigenlijk perfect moeten zijn, maar dat zal nooit lukken....
True. Maar mijn slechthorendheid speelt ook mee: slechthorenden hebben een veel grotere kans om overspannen te raken op de werkvloer, omdat ze veel meer energie in het horen moeten steken. Daarom werk ik liever minder uren en daarom werk ik liever niet bij zo'n hectisch bedrijf. Maar in de proeftijd zal het allemaal duidelijk worden, of ik het wel of niet ga trekken. Maar toch voel ik me een beetje genaaid met overuren die niet gecompenseerd worden enzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_95217763
zo, boodschapjes gedaan.
Er komt nog een aubergine bij de stoofpot en een salade met pepperoni en zongedroogde tomaatjes in balsamicoazijn en geitenkaas en balsamicodressing en verse tomaatjes :)
pi_95217806
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef MarMar het volgende:
zo, boodschapjes gedaan.
Er komt nog een aubergine bij de stoofpot en een salade met pepperoni en zongedroogde tomaatjes in balsamicoazijn en geitenkaas en balsamicodressing en verse tomaatjes :)
O ja, aubergine :9!

Sinds ik niet meer thuis woon lees: mijn moeders kookkunsten niet meer hoef te verdragen kan ik groente wel waarderen O-)!
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:41:39 #267
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95217830
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bill houdt van dozen O+

[ afbeelding ]
Oooh, wat een droppie O+ Ragdoll hé?

Mijn katten houden ook van dozen.

pi_95217846
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, in dit geval niet. Je kunt niet besluiten het werk de volgende dag te doen. Vaak MOET het af. En dan is niet altijd dezelfde persoon het bokje, maar je moet er wel rekening mee houden dat een dag langer kan duren dan je 's ochtends voorzien had.

[..]

True. Maar mijn slechthorendheid speelt ook mee: slechthorenden hebben een veel grotere kans om overspannen te raken op de werkvloer, omdat ze veel meer energie in het horen moeten steken. Daarom werk ik liever minder uren en daarom werk ik liever niet bij zo'n hectisch bedrijf. Maar in de proeftijd zal het allemaal duidelijk worden, of ik het wel of niet ga trekken. Maar toch voel ik me een beetje genaaid met overuren die niet gecompenseerd worden enzo.
nee, okay. Dat snap ik! En ze kunnen je echt geen 36 uren contract aanbieden?

Mijn lijstje gaat bagger zijn:

O: volkoren flakes met yoghurt
L: hamburger, frietjes coleslaw.
T: halve galia meloen
S: rondje hardlopen
D: pasta carbonara met hele broccoli

bleugh, kater.
pi_95217859
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[..]

Misschien kun je onderhandelen over gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden (niet dat je die meeneemt in een onderhandeling naar een volgende baan, maar toch..)
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:42:59 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95217870
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, okay. Dat snap ik! En ze kunnen je echt geen 36 uren contract aanbieden?

Mijn lijstje gaat bagger zijn:

O: volkoren flakes met yoghurt
L: hamburger, frietjes coleslaw.
T: halve galia meloen
S: rondje hardlopen
D: pasta carbonara met hele broccoli

bleugh, kater.
Nee, iedereen werkt fulltime, zucht :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:43:03 #271
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95217873
Oh, en ik ben een stuk aan het schrijven over bh-maten in mijn scriptie. En ik verwijs naar een website getiteld bh-maat.nl . Vraag me af hoe mijn begeleider dat gaat vinden. :') :X

Ik geloof niet dat er academische literatuur is over bh-maten, nietwaar? :D

[ Bericht 19% gewijzigd door Ewelina op 08-04-2011 14:49:15 ]
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:44:40 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95217922
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Misschien kun je onderhandelen over gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden (niet dat je die meeneemt in een onderhandeling naar een volgende baan, maar toch..)
Ik wacht het aanbod wel af :). Als andere opties op dat moment niet concreet genoeg zijn, zeg ik toch wel "ja", ik ben echt niet zo gek om het af te wijzen als ik geen andere opties heb. Maar ik hoop dat ik mijn definitieve "ja" zo lang kan rekken dat ik echt kan kiezen ;).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:46:24 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95217966
Mark is een week vrij: "Wanneer gaan we wat leuks doen? Bleh, ik verveel me de tyfus!". So much voor vrije dagen hè? :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 14:46:44 #274
70532 loveli
N
pi_95217979
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:41 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
V1 ook.
crap in = crap out
pi_95218007
Afwachten hoe het uitpakt voor je vik, denk wel dat je die opdracht goed gaat maken :)
En dan kan je van daaruit altijd weer verder kijken toch? Of misschien ga je het keileuk vinden.

En ik ben weer buiten :W
pi_95218009
Wait... Wut?! }:|
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 14:48:35 #277
70532 loveli
N
pi_95218032
:7
crap in = crap out
pi_95218057
En-passant m'n exen even beledigen... :{
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 14:50:21 #279
70532 loveli
N
pi_95218089
O, ik bedoelde het veel algemener :P
crap in = crap out
pi_95218121
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 14:56:09 #281
70532 loveli
N
pi_95218301
Zal maar geen opmerkingen gaan maken over poezen :')
crap in = crap out
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:58:55 #282
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95218399
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:43 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik ben een stuk aan het schrijven over bh-maten in mijn scriptie. En ik verwijs naar een website getiteld bh-maat.nl . Vraag me af hoe mijn begeleider dat gaat vinden. :') :X

Ik geloof niet dat er academische literatuur is over bh-maten, nietwaar? :D
Iemand die hier een oplossing voor weet? :')
pi_95218429
Kippen los in 't hok dan maar? :P
pi_95218478
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Iemand die hier een oplossing voor weet? :')
In pubnet oid zoeken? denk het wel?

http://www.sciencedirect.(...)a69d022&searchtype=a
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:02:41 #285
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95218546
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:00 schreef Probability het volgende:

[..]

In pubnet oid zoeken? denk het wel?

http://www.sciencedirect.(...)a69d022&searchtype=a
Er is meer over dan ik dacht! :D Dank je!
pi_95218568
Ik vind vooral veel dingen over kanker, weet niet wat je wil vertellen?

via google scolar en dan bra size

http://bjsm.bmj.com/content/40/12/970.short

quote:
How do respiratory state and measurement method affect bra size calculations?
D E McGhee, J R Steele
+ Author Affiliations

Biomechanics Research Laboratory, University of Wollongong, Wollongong, New South Wales, Australia
Correspondence to: MsD E McGhee Biomechanics Research Laboratory, University of Wollongong, Northfields Ave, Wollongong, Australia; dmcghee@uow.edu.au
Accepted 11 September 2006
Published Online First 4 October 2006
Abstract
Objectives: To investigate the effects of respiratory state and measurement method on bra size calculation.

Methods: The bra sizes of 16 large-breasted women were measured during two respiratory states, end voluntary inspiration and relaxed voluntary expiration, and using two sizing methods, which were compared against subject-reported bra sizes.

Results: Both respiratory state and measurement method significantly affected bra size estimations, whereby measuring chest circumference during inspiration increased both band and decreased cup size. However, whereas bra size calculated using the standard method differed significantly from subject-reported bra size, cup size calculated using the breast hemi-circumference method did not differ significantly from subject-reported cup size.

Conclusions: As respiratory state significantly affects bra sizes, it should be standardised during bra size measurements. A more valid and reliable bra sizing method should be developed, possibly using the breast hemi-circumference method for cup size estimations and raw under-bust chest circumference values for band size.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:05:14 #287
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95218655
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:03 schreef Probability het volgende:
Ik vind vooral veel dingen over kanker, weet niet wat je wil vertellen?

via google scolar en dan bra size

http://bjsm.bmj.com/content/40/12/970.short

[..]

Het gaat om het maatsysteem van de bh (bij hoeveel cm verschil tussen je borsten en borstkas je welke maat draagt) en wat de gemiddelde bh maat ongeveer was in de DDR. (BH-maten mogen overigens ook algemeen zijn.)
pi_95218667
Je zit toch in je laatste jaar? Ik mocht in mijn eerste jaar (hbo!) al geen random websites gebruiken :?!

Als in: er worden heel veel tips gegeven hoe je dan wel goede bronnen etc. kan vinden. Dus snap niet hoe jij dan bij zo een site uitkomt, aangezien je veel, heel veel papers moet schrijven? Gewoon interesse hoor.. Ik snap nog wel dat je daar aan denkt op 't HBO eerste jaar, maar bij laatste jaar uni heb je hoop ik wel een hele database en zoektechnieken tot je beschikking?
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 15:06:00 #289
70532 loveli
N
pi_95218696
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het gaat om het maatsysteem van de bh (bij hoeveel cm verschil tussen je borsten en borstkas je welke maat draagt) en wat de gemiddelde bh maat ongeveer was in de DDR. (BH-maten mogen overigens ook algemeen zijn.)
Te zien aan wat daar nu rondloopt, stuk groter dan hier.
crap in = crap out
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:14:36 #290
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95219036
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Probability het volgende:
Je zit toch in je laatste jaar? Ik mocht in mijn eerste jaar (hbo!) al geen random websites gebruiken :?!

Als in: er worden heel veel tips gegeven hoe je dan wel goede bronnen etc. kan vinden. Dus snap niet hoe jij dan bij zo een site uitkomt, aangezien je veel, heel veel papers moet schrijven? Gewoon interesse hoor.. Ik snap nog wel dat je daar aan denkt op 't HBO eerste jaar, maar bij laatste jaar uni heb je hoop ik wel een hele database en zoektechnieken tot je beschikking?
Hahaha, ik heb voor de rest genoeg academische literatuur, ik had alleen serieus niet gedacht dat er over dit onderwerp ook academische publicaties zouden zijn!
pi_95219174
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Viking84 het volgende:

Proberen kan sowieso, toch? Misschien valt het in de praktijk ontzettend mee.

(en het is 'uitbetaald'....) :@
pi_95219255
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:41 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aye, Ragdoll :) Hebben er drie O+

Die van jou zijn ook echt van die mooierds he! *;
pi_95219298
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:46 schreef loveli het volgende:

[..]

V1 ook.
:D!
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:22:14 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95219344
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Proberen kan sowieso, toch? Misschien valt het in de praktijk ontzettend mee.

(en het is 'uitbetaald'....) :@
:|W .
Niet meer actief op Fok!
pi_95219395
Dacht al, 'k zie wat vliegen verderop!
Ze hebben hopelijk toch niet weer op je hoofd gekakt Coco?
pi_95219405
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:|W .
Vorige keer was 't nog grappig, nu begin ik me zorgen te maken ;(
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:23:42 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95219406
He Vik, zou het kunnen dat het solliciteren met deze baan wel goed lukt omdat je de baan eigenlijk niet zo graag wil? :@
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_95219441
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:23 schreef V1z0R het volgende:
Dacht al, 'k zie wat vliegen verderop!
Ze hebben hopelijk toch niet weer op je hoofd gekakt Coco?
:D
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:27:19 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95219557
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
He Vik, zou het kunnen dat het solliciteren met deze baan wel goed lukt omdat je de baan eigenlijk niet zo graag wil? :@
Ja, dat zei de mevrouw ook al idd, dat ik eerder miss te enthousiast was.

Maar ik denk dat vooral de beschikbaarheid van andere relevante kandidaten een rol speelt. Bij m'n eerste sollicitatie was ik ook enthousiast en toen had ik weinig concurrentie. Toen wilden ze me dus hebben, maar konden me niet betalen (daar hoor ik deze maand ook nog van trouwens, of het nu wel of niet doorgaat), bij deze sollicitatie heb ik wel wat concurrenten, maar die hebben ws minder schrijfervaring dan ik en ik ben vandaag voor een andere functie op gesprek geweest dan de functie waar ik op heb gesolliciteerd, aangezien ik vorige week aangaf dat ik me wil ontwikkelen in het tekstschrijven. De andere twee sollicitaties betroffen echte schrijfbanen (hadden ook op Villamedia gestaan) en dan delf ik gemakkelijk het onderspit. Ben benieuwd hoe het maandag gaat: die vaca staat niet op Villamedia en de focus ligt op redigeren ipv op zelf schrijven.
Niet meer actief op Fok!
pi_95219753
Even eerlijk: hoe aso is het om buiten bloemen te plukken?

Mij is geleerd dat dat echt héél aso is, want als iedereen dat zou doen zou niemand meer bloemen hebben om naar te kijken }:|

Dus ik zag mijzelf als 's nachts bloemen plukken zodat niemand het zou zien :') oO<

Ik wil bloemen ja :'(
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:32:25 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95219787
Bleh ik moet een sollicitatieformulier invullen. Zo irritant. Echt van die dingen die ze normaal tijdens een gesprek vragen. Maar goed, dan kan ik er nu iig ff over nadenken. En ik moet ook een taaltoets doen.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')