Mooi he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 04:21 schreef Phaidra het volgende:
Hoi! Ik kom ook eens even buurten en kan gelijk in de discussie vallen: ik heb wandelschoenen, slippers en puma's bij me en heb ze alledrie al veelvuldig aangehad. Slaap lekker allemaal, wij gaan zo ook op bed na 3 dagen wandelen in decolca canyon
.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mooi he?Nog condors gezien?
Amper geslapen vannacht, spanningen gieren door m'n lijf, vandaag belangrijk gesprek over de PM-situatie.
Wat ga je doen Vik? (las wel iets over banenquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:56 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. Zo naar A'dam. Jeej
. Ik lag me om 6 uur te bedenken hoe ik in godsnaam in het donker moet opstaan, maar in de winter is het ook om half 8 nog donker, dus dat is geen excuus
.
Misschien ligt dat ook wel aan je verstoorde motoriekquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben niet echt zenuwachtig trouwens, maar intussen krijg ik m'n eten niet naar binnen.
Lolquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien ligt dat ook wel aan je verstoorde motoriek.
Kan Mark je niet voeren? En dan vliegtuiggeluiden maken terwijl ie de lepel/vork naar je mond brengt?
Ik hoop het MI... ben er wel zat van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
getver XcuZ_Me is daar ook een einde van in zicht?
Zit aan een eierkoekbuikspieroefeningen voel ik dus niks van
maarrrr wel 60,5
Jep. Van anderhalf uur zo'n beetje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:06 schreef Viking84 het volgende:
Succes met je gesprek, XM. Moet je een soort verklaring afleggen?
Anders is het misschien een goede tijdelijke opvulling?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol. En Mark ligt nog in bed
.
@MI-etje: tweede gesprek voor een functie waarvan ik niet goed weet of ik hem wel wil.
Succes!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop het MI... ben er wel zat van.
PMSquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mooi he?Nog condors gezien?
Amper geslapen vannacht, spanningen gieren door m'n lijf, vandaag belangrijk gesprek over de PM-situatie.
Nee, dat heeft er dan weer niks mee te makenquote:
ik vind heel veel laarzen met hakken dan weer echt niet mooi. smaken verschillen zullen we maar zeggen. overigens vind ik een hak tussen de 0 en 4 cm geen hak.... ik heb platte laarzen met 1 cm met 4 cm en met 3 cm hak.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik geef op. Ik heb slechts 1 x een echt mooi paar platte laarzen gezien. Mijn laarzen zijn redelijk plat, maar er zit wel een (kleine) hak onder van ongeveer 1-2 cm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |