Ik heb de hele week alle online schoenenwinkels afgezocht en niks moois gevonden. Op één paar na, maar die bleken te klein toen ik ze binnen kreeg, dus die gaan weer terug.quote:
Foto?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Merel het volgende:
Ik heb vandaag dus ook een paar platte laarzen gekocht voor m'n weekendje weg
Ja, die schoentjes die ik toen had heb ik helaas ook allang niet meer. Heb nu een paar sneakertjes van esprit, maar die zijn ook niet alles. Wil vanwege de drukpunten van die schoenen dus wel een beetje kunnen afwisselenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Citytrips deed ik ook op gewone sneakers. Die liepen zo lekker, dat toen ik er eentje was vergeten in Egypte, ik het hele internet heb afgestruind naar nog zo'n paar. Ik vond ze eerst op een Russische site, maar ik wist niet wat 37 in het Russisch was. Gelukkig heb ik ze toen ook nog op een Franse site gevonden!
Ik heb ook heel wijselijk alle vragen erover genegeerdquote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef conleche het volgende:
Over de rest zeg ik wijselijk niks, hoor je dat?
Nee ik hoor niks en dat is niet omdat ik m'n CI niet meer op hebquote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Foto?
Over de rest zeg ik wijselijk niks, hoor je dat?
Ja, ik kan beter ook maar gewoon in de winkel gaan kijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb de hele week alle online schoenenwinkels afgezocht en niks moois gevonden. Op één paar na, maar die bleken te klein toen ik ze binnen kreeg, dus die gaan weer terug.
Heb vandaag gewoon van die standaard laarzen met ronde neus gekocht die je overal ziet. Vind ze meestal nogal lomp, maar deze zijn suede en zandkleurig in dezelfde kleur als de zool, dus daardoor valt de grofheil van de zool minder op. En ik kan ze best nog naar werk aan als ik ze netjes combineer
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Had je al gezien dat ik nu níet ben vergeten geld over te maken?![]()
![]()
Beter had ik gewoon gepind die avond, was ik hoogstens vergeten of ik wel geld had teruggekregenquote:
Ik mag van mezelf niet meer dan 15 kilo meenemen. Vorige reis dacht ik: oh! er is nog ruimte zát! En toen verdwenen er kaarsen en waxinelichtjes en glazen en een gezelligmaaksprei en nog extra schoenen in mijn koffer. Maar hoewel dat ding rolt, hebben ze niet overal liften. En dan is 22 kilo best zwaar en mijn handbagagetas was zo'n leren weekendding, ook tot de nok vol. Nu niet. Nu heb ik een klein rugzakje met laptop, boek en paspoort en een handzame koffer. Kaarsen koop ik daar wel!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, die schoentjes die ik toen had heb ik helaas ook allang niet meer. Heb nu een paar sneakertjes van esprit, maar die zijn ook niet alles. Wil vanwege de drukpunten van die schoenen dus wel een beetje kunnen afwisselen
Kaarsen, wat een goed ideequote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf niet meer dan 15 kilo meenemen. Vorige dacht ik: oh! er is nog ruimte zát! En toen verdwenen er kaarsen en waxinelichtjes en glazen en een gezelligmaaksprei en nog extra schoenen in mijn koffer. Maar hoewel dat ding rolt, hebben ze niet overal liften. En dan is 22 kilo best zwaar en mijn handbagagetas was zo'n leren weekendding, ook tot de nok vol. Nu niet. Nu heb ik een klein rugzakje met laptop, boek en paspoort en een handzame koffer. Kaarsen koop ik daar wel!
Ik snap hem niet van A. Waarom mag hij dat niet horen? Wat mis ik hier?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kaarsen, wat een goed ideelaat A. het niet horen
![]()
Ik moet alles in zo'n handbagage koffertje proppen, dus ik vrees dat ik eerder moet gaan kiezen wat niet mee mag
Nouja, kaarsen in zo'n klein koffertje is nogal een waste of spacequote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik snap hem niet van A. Waarom mag hij dat niet horen? Wat mis ik hier?
Waarom mag jij alleen handbagage mee dan? Hoe lang ga je?
Succes weer morgen en trusten!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga naar m'n nest. Morgen weer een intensieve dag. Trusten ladies.
Leuk he... Ik woon in een buurt met alleen maar pyromanen. De overburen, mijn buren en de buren van de buren. Als m'n berk wordt weggehaald ga ik die opstoken in de achtertuin, steeds als zij een raam openhebben of de was buiten hebben hangenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
'ergens' hebben mensen gebarbecued... en ons slaapkamerraam staat open.... ik lig nu voor m'n gevoel NAAST een rokende barbecue![]()
fijn
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef Blurred86 het volgende:
Great, mijn huisgenote zit te skypen en nu is mijn internet traaaaaag. en ze heeft het geluid zo hard staan en praat zelf zo hard dat ik het drie verdiepingen hoger nog kan horen. ik heb hoofdpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |