Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat jij zo'n moeder bent die ik echt niet zou willen zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:45 schreef MarMar het volgende:
Mjah, mensen vergeten vaak te genieten van toffe dingen en voor je het weet heb je je leven voorbij geklaagd...
Als er 1 ding is wat ik absoluut níet anders zou hebben gedaan is het wel mama worden en de leuke tijd die ik heb gehad met mijn ex waar we toch een bijzondere vriendschap en zeker een bijzonder kind aan overgehouden hebben.
Daarom, gewoon niet over nadenken. En misschien heeft loveli ook wel een beetje gelijk, gebeurt me vaker dat ik onjuiste aannames doe...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon geen puf om moeilijk na te denken vandaag...
Ook eens!quote:
Blij dat ik niet de enige ben. Soms vraag ik me af of ik niet te veel nadenk soms. Maar goed, als ik dat niet deed, dan zou ik mezelf niet zijnquote:
Ik denk dat ik het nooit 100% zeker zal weten, vraag me af of dat mogelijk is. Aangezien ik altijd wel nadelen kan bedenken..quote:
Dat is grappig. Ik had dat heel sterk als kind, dat ik zo'n koekjesmama wilde hebben. Zo gezellig leek me dat! En áls ik kinderen had gekregen, dan had ik ook zo willen zijn, zo'n heel echte moeder. Maar om eerlijk te zijn ben ik veel te bang dat ik dat niet zou volhouden. Ik ben kinderen na een dag of 3 gewoon helemaal zat. Dan wil ik weer rust.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook eens!Ik vind dat ik pas zou 'mogen' (for lack of a better term
) als ik er voor de volle 100% voor zou willen/kunnen gaan
![]()
En dan een mega-gezellige koekjesmamma wordenZoals je ook koekjes-oma's hebt, zeg maar!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat jij zo'n moeder bent die ik echt niet zou willen zijnDenk dat jij juist een moeder bent die ik wél zou willen zijn, zeg maar.
Dat noemen ze niet voor niets Co-ouderschapquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is grappig. Ik had dat heel sterk als kind, dat ik zo'n koekjesmama wilde hebben. Zo gezellig leek me dat! En áls ik kinderen had gekregen, dan had ik ook zo willen zijn, zo'n heel echte moeder. Maar om eerlijk te zijn ben ik veel te bang dat ik dat niet zou volhouden. Ik ben kinderen na een dag of 3 gewoon helemaal zat. Dan wil ik weer rust.En dat zal heus wel beter gaan met eigen kinderen, maar ik denk niet goed genoeg.
Toen ik klein was knuffelde ik altijd heel veel met m'n mams, nu nog wel als ik op bezoek benquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is grappig. Ik had dat heel sterk als kind, dat ik zo'n koekjesmama wilde hebben. Zo gezellig leek me dat! En áls ik kinderen had gekregen, dan had ik ook zo willen zijn, zo'n heel echte moeder. Maar om eerlijk te zijn ben ik veel te bang dat ik dat niet zou volhouden. Ik ben kinderen na een dag of 3 gewoon helemaal zat. Dan wil ik weer rust.En dat zal heus wel beter gaan met eigen kinderen, maar ik denk niet goed genoeg.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat noemen ze niet voor niets Co-ouderschap
Dat geldt ook voor mij. Ik wil ze écht niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Gaat niet, ik heb het vertaald van een foto.quote:
Scannen met tekstherkennende software?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gaat niet, ik heb het vertaald van een foto.
Nou, als wij kinderen krijgen, dan blijf ik sowieso fulltime werken (misschien van 40u --> 36u, maar ik denk t eigenlijk niet). Martijn gaat dan een dagje minder werken en blijft dan meer thuis met de kinderen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Uuh,die software heb ik niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Scannen met tekstherkennende software?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |