abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95211184
Bij twijfel niet doen. :P
pi_95211194
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:45 schreef MarMar het volgende:
Mjah, mensen vergeten vaak te genieten van toffe dingen en voor je het weet heb je je leven voorbij geklaagd...

Als er 1 ding is wat ik absoluut níet anders zou hebben gedaan is het wel mama worden en de leuke tijd die ik heb gehad met mijn ex waar we toch een bijzondere vriendschap en zeker een bijzonder kind aan overgehouden hebben.
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat jij zo'n moeder bent die ik echt niet zou willen zijn :P Denk dat jij juist een moeder bent die ik wél zou willen zijn, zeg maar.
pi_95211280
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, ik heb gewoon geen puf om moeilijk na te denken vandaag...
Daarom, gewoon niet over nadenken. En misschien heeft loveli ook wel een beetje gelijk, gebeurt me vaker dat ik onjuiste aannames doe...

Kinderen krijgen lijkt me eng :@ En ik bagatelliseer de keuzes die ouders soms moeten maken om er zo zelf niet over na te denken... Schijtert ben ik soms :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:50:48 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95211281
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:48 schreef conleche het volgende:
Ook eens! :P Ik vind dat ik pas zou 'mogen' (for lack of a better term :') ) als ik er voor de volle 100% voor zou willen/kunnen gaan :Y

En dan een mega-gezellige koekjesmamma worden :7 Zoals je ook koekjes-oma's hebt, zeg maar!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95211325
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:46 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*copy-paste.

Enorm herkenbaar dit!!
Blij dat ik niet de enige ben. Soms vraag ik me af of ik niet te veel nadenk soms. Maar goed, als ik dat niet deed, dan zou ik mezelf niet zijn :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:48 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik het nooit 100% zeker zal weten, vraag me af of dat mogelijk is. Aangezien ik altijd wel nadelen kan bedenken..
pi_95211339
Wat is dan twijfel? Als je een reden zoekt zul je er altijd wel 1 vinden. Of is het feit dat je redenen zoekt om ze niet te nemen een teken van de twijfel?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:52:22 #182
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_95211349
Pfoooeee kinderen... ik weet het ook nog niet.
ga nu wel koffie drinken met mijn enige mama-vriendinnetje (sinds 2 maanden!) en zij heeft wel 'n lief schattig kindje, vond het zowaar leuk om het vast te houden vorige keer. Dat is me nog nooit gebeurd :o
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_95211420
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ook eens! :P Ik vind dat ik pas zou 'mogen' (for lack of a better term :') ) als ik er voor de volle 100% voor zou willen/kunnen gaan :Y

En dan een mega-gezellige koekjesmamma worden :7 Zoals je ook koekjes-oma's hebt, zeg maar!
Dat is grappig. Ik had dat heel sterk als kind, dat ik zo'n koekjesmama wilde hebben. Zo gezellig leek me dat! En áls ik kinderen had gekregen, dan had ik ook zo willen zijn, zo'n heel echte moeder. Maar om eerlijk te zijn ben ik veel te bang dat ik dat niet zou volhouden. Ik ben kinderen na een dag of 3 gewoon helemaal zat. Dan wil ik weer rust. :') En dat zal heus wel beter gaan met eigen kinderen, maar ik denk niet goed genoeg.
pi_95211465
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat jij zo'n moeder bent die ik echt niet zou willen zijn :P Denk dat jij juist een moeder bent die ik wél zou willen zijn, zeg maar.
:@ you just made my day! :*
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 11:55:37 #185
70532 loveli
N
pi_95211501
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is grappig. Ik had dat heel sterk als kind, dat ik zo'n koekjesmama wilde hebben. Zo gezellig leek me dat! En áls ik kinderen had gekregen, dan had ik ook zo willen zijn, zo'n heel echte moeder. Maar om eerlijk te zijn ben ik veel te bang dat ik dat niet zou volhouden. Ik ben kinderen na een dag of 3 gewoon helemaal zat. Dan wil ik weer rust. :') En dat zal heus wel beter gaan met eigen kinderen, maar ik denk niet goed genoeg.
Dat noemen ze niet voor niets Co-ouderschap :P
crap in = crap out
pi_95211515
_O-
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:00:10 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95211713
quote:

[..]

Toen ik klein was knuffelde ik altijd heel veel met m'n mams, nu nog wel als ik op bezoek ben :+ :Y En m'n oma is ook zo'n koekjesoma, lief, knuffelig, warm, altijd lekkers in huis :+

Ik heb verder te weinig ervaring met kinderen om te stellen dat ik dat zou volhouden! Daarom eerst maar eens tante worden ofzo :P

Sommige mensen zijn inderdaad bijna gemáákt voor het moederschap, lijkt wel. Ik weet niet wat dat is! Dat heeft de mamma van mijn vriend heel erg (die gaat ook een leuke oma zijn denk ik!) en in OUD lurk ik ook en daar zie ik het soms ook (voor zover ik dat vanaf een schermpje zie :+ ) Ik vind dat altijd wel iets erg moois :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95211736
Kinderen. :Y Ik zou wel willen, geloof ik.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:01:25 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95211763
Hoi. Gesprek ging wel goed en ik krijg een proefopdracht en als ik die naar tevredenheid maak doen ze een aanbod. Ben iets minder negatief dan de vorige keer, maar een groot minpunt vind ik wel dat overwerken geregeld voorkomt, vooral op vrijdag, maar niet gecompenseerd wordt. En ze hebben ook nog geen vastliggend arbeidsvoorwaardenpakket. Iig, we zullen zien. Eerst die proefopdracht maar eens. Tis wel echt een redactiefunctie en dit gesprek ging dus niet over de functie waarop ik gereageerd had. Had vorige week nml aangegeven dat ik graag wil schrijven, vandaar.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:02:48 #190
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95211836
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat noemen ze niet voor niets Co-ouderschap :P
_O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_95211869
Dinerplan is fixxed:

Stoofpotje met kip en aubergine.

nodig voor 2 pers:

• 150-200 gr zilvervliesrijst
• 1 aubergine
• teentje knoflook
• 2el olijfolie
• 1 ui
• 200 gr kipfilet in blokjes
• 10 zwarte olijven zonder pit
• 250 ml bouillon
• 100 ml witte wijn
• zout en peper naar smaak
• 2 tl peterselie
• 2 tl oregano
bereiden:

• rijst: jeweetezellef
• snijd aubergine met schil in kleine blokjes en pers de knoflook
• verhit 1 el olie in de pan en bak de knoflook en de aubergine rondom bruin (ca 4 min.)
• schep het daarna uit de pan en verhit opnieuw 1 el olie
• bak nu de ui 1 minuut en voeg daarna de stukjes kip toe en bak nog eens 5 min. tot de kip goudbruin is geworden.
• voeg vervolgens de olijven, de bouillon, de witte wijn en de aubergines toe
• laat het geheel 10 minuten zachtjes sudderen
• breng de saus op smaak met zout, peper, oregano en peterselie (die laatste twee doe ik vers uit mijn kruidenplantenbakje)
• serveren met rijst (of couscous)
pi_95211871
Ik wil ook mama worden, ooit. :Y .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:04:33 #193
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95211921
quote:

[..]

Dat geldt ook voor mij. Ik wil ze écht niet.
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:05:18 #194
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95211947
Oh, en ik baal. Ik had een heel gedeelte van een Duits blad vertaald, om daar nu over te kunnen schrijven, maar ik ben de vertaling kwijt. ;(
pi_95211977
OCR en een vertaalfunctie erover?
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:08:11 #196
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95212053
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef V1z0R het volgende:
OCR en een vertaalfunctie erover?
Gaat niet, ik heb het vertaald van een foto.
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 12:09:55 #197
70532 loveli
N
pi_95212118
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Gaat niet, ik heb het vertaald van een foto.
Scannen met tekstherkennende software?
crap in = crap out
pi_95212197
quote:

[..]

Nou, als wij kinderen krijgen, dan blijf ik sowieso fulltime werken (misschien van 40u --> 36u, maar ik denk t eigenlijk niet). Martijn gaat dan een dagje minder werken en blijft dan meer thuis met de kinderen.

Dus ik heb ook nog genoeg tijd zonder kinderen dan, hihi.
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:12:17 #199
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95212212
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Scannen met tekstherkennende software?
Uuh,die software heb ik niet.
pi_95212319
OCR = Optical Character Recognition -> tekstherkenning :P

Ewelina, meeste scanners komen al met een programma voor OCR.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')