abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95218009
Wait... Wut?! }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 14:48:35 #277
70532 loveli
N
pi_95218032
:7
crap in = crap out
pi_95218057
En-passant m'n exen even beledigen... :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 14:50:21 #279
70532 loveli
N
pi_95218089
O, ik bedoelde het veel algemener :P
crap in = crap out
pi_95218121
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 14:56:09 #281
70532 loveli
N
pi_95218301
Zal maar geen opmerkingen gaan maken over poezen :')
crap in = crap out
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:58:55 #282
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95218399
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:43 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik ben een stuk aan het schrijven over bh-maten in mijn scriptie. En ik verwijs naar een website getiteld bh-maat.nl . Vraag me af hoe mijn begeleider dat gaat vinden. :') :X

Ik geloof niet dat er academische literatuur is over bh-maten, nietwaar? :D
Iemand die hier een oplossing voor weet? :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_95218429
Kippen los in 't hok dan maar? :P
pi_95218478
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Iemand die hier een oplossing voor weet? :')
In pubnet oid zoeken? denk het wel?

http://www.sciencedirect.(...)a69d022&searchtype=a
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:02:41 #285
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95218546
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:00 schreef Probability het volgende:

[..]

In pubnet oid zoeken? denk het wel?

http://www.sciencedirect.(...)a69d022&searchtype=a
Er is meer over dan ik dacht! :D Dank je!
pi_95218568
Ik vind vooral veel dingen over kanker, weet niet wat je wil vertellen?

via google scolar en dan bra size

http://bjsm.bmj.com/content/40/12/970.short

quote:
How do respiratory state and measurement method affect bra size calculations?
D E McGhee, J R Steele
+ Author Affiliations

Biomechanics Research Laboratory, University of Wollongong, Wollongong, New South Wales, Australia
Correspondence to: MsD E McGhee Biomechanics Research Laboratory, University of Wollongong, Northfields Ave, Wollongong, Australia; dmcghee@uow.edu.au
Accepted 11 September 2006
Published Online First 4 October 2006
Abstract
Objectives: To investigate the effects of respiratory state and measurement method on bra size calculation.

Methods: The bra sizes of 16 large-breasted women were measured during two respiratory states, end voluntary inspiration and relaxed voluntary expiration, and using two sizing methods, which were compared against subject-reported bra sizes.

Results: Both respiratory state and measurement method significantly affected bra size estimations, whereby measuring chest circumference during inspiration increased both band and decreased cup size. However, whereas bra size calculated using the standard method differed significantly from subject-reported bra size, cup size calculated using the breast hemi-circumference method did not differ significantly from subject-reported cup size.

Conclusions: As respiratory state significantly affects bra sizes, it should be standardised during bra size measurements. A more valid and reliable bra sizing method should be developed, possibly using the breast hemi-circumference method for cup size estimations and raw under-bust chest circumference values for band size.
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:05:14 #287
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95218655
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:03 schreef Probability het volgende:
Ik vind vooral veel dingen over kanker, weet niet wat je wil vertellen?

via google scolar en dan bra size

http://bjsm.bmj.com/content/40/12/970.short

[..]

Het gaat om het maatsysteem van de bh (bij hoeveel cm verschil tussen je borsten en borstkas je welke maat draagt) en wat de gemiddelde bh maat ongeveer was in de DDR. (BH-maten mogen overigens ook algemeen zijn.)
pi_95218667
Je zit toch in je laatste jaar? Ik mocht in mijn eerste jaar (hbo!) al geen random websites gebruiken :?!

Als in: er worden heel veel tips gegeven hoe je dan wel goede bronnen etc. kan vinden. Dus snap niet hoe jij dan bij zo een site uitkomt, aangezien je veel, heel veel papers moet schrijven? Gewoon interesse hoor.. Ik snap nog wel dat je daar aan denkt op 't HBO eerste jaar, maar bij laatste jaar uni heb je hoop ik wel een hele database en zoektechnieken tot je beschikking?
  Vis een optie? vrijdag 8 april 2011 @ 15:06:00 #289
70532 loveli
N
pi_95218696
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het gaat om het maatsysteem van de bh (bij hoeveel cm verschil tussen je borsten en borstkas je welke maat draagt) en wat de gemiddelde bh maat ongeveer was in de DDR. (BH-maten mogen overigens ook algemeen zijn.)
Te zien aan wat daar nu rondloopt, stuk groter dan hier.
crap in = crap out
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:14:36 #290
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95219036
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Probability het volgende:
Je zit toch in je laatste jaar? Ik mocht in mijn eerste jaar (hbo!) al geen random websites gebruiken :?!

Als in: er worden heel veel tips gegeven hoe je dan wel goede bronnen etc. kan vinden. Dus snap niet hoe jij dan bij zo een site uitkomt, aangezien je veel, heel veel papers moet schrijven? Gewoon interesse hoor.. Ik snap nog wel dat je daar aan denkt op 't HBO eerste jaar, maar bij laatste jaar uni heb je hoop ik wel een hele database en zoektechnieken tot je beschikking?
Hahaha, ik heb voor de rest genoeg academische literatuur, ik had alleen serieus niet gedacht dat er over dit onderwerp ook academische publicaties zouden zijn!
pi_95219174
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik weet niet hoe leuk ik het vind om op vrijdagmiddag aan het einde van de week nog een keer tot laat te moeten doorwerken omdat er om half 6 nog ineens iets op m'n bord belandt. En ik werk liever 32 of 36 uur, als het even kan. Dan krijg ik wat meer lucht. Mark heeft het goed voor elkaar: die werkt 40 uur, krijgt er 36 uitbetaalt en kan heel gemakkelijk eens een dag (of zoals nu: een week) vrij krijgen tussendoor. Het kwam echt een beetje over als: de secundaire arbeidsvoorwaarden zuigen, maar het is wél heel leuk werk, dus dan maakt het allemaal niet meer zoveel uit.

Waar ik maandag op gesprek ga is qua reistijd ongeveer evenveel, maar toch vind ik dat minder erg, want ik hoef dan niet met de bus, het is dus vlakbij het station en het gaat om 32-40 uur.
Proberen kan sowieso, toch? Misschien valt het in de praktijk ontzettend mee.

(en het is 'uitbetaald'....) :@
pi_95219255
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:41 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oooh, wat een droppie O+ Ragdoll hé?

Mijn katten houden ook van dozen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aye, Ragdoll :) Hebben er drie O+

Die van jou zijn ook echt van die mooierds he! *;
pi_95219298
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:46 schreef loveli het volgende:

[..]

V1 ook.
:D!
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:22:14 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95219344
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Proberen kan sowieso, toch? Misschien valt het in de praktijk ontzettend mee.

(en het is 'uitbetaald'....) :@
:|W .
Niet meer actief op Fok!
pi_95219395
Dacht al, 'k zie wat vliegen verderop!
Ze hebben hopelijk toch niet weer op je hoofd gekakt Coco?
pi_95219405
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:|W .
Vorige keer was 't nog grappig, nu begin ik me zorgen te maken ;(
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:23:42 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95219406
He Vik, zou het kunnen dat het solliciteren met deze baan wel goed lukt omdat je de baan eigenlijk niet zo graag wil? :@
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_95219441
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:23 schreef V1z0R het volgende:
Dacht al, 'k zie wat vliegen verderop!
Ze hebben hopelijk toch niet weer op je hoofd gekakt Coco?
:D
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:27:19 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95219557
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
He Vik, zou het kunnen dat het solliciteren met deze baan wel goed lukt omdat je de baan eigenlijk niet zo graag wil? :@
Ja, dat zei de mevrouw ook al idd, dat ik eerder miss te enthousiast was.

Maar ik denk dat vooral de beschikbaarheid van andere relevante kandidaten een rol speelt. Bij m'n eerste sollicitatie was ik ook enthousiast en toen had ik weinig concurrentie. Toen wilden ze me dus hebben, maar konden me niet betalen (daar hoor ik deze maand ook nog van trouwens, of het nu wel of niet doorgaat), bij deze sollicitatie heb ik wel wat concurrenten, maar die hebben ws minder schrijfervaring dan ik en ik ben vandaag voor een andere functie op gesprek geweest dan de functie waar ik op heb gesolliciteerd, aangezien ik vorige week aangaf dat ik me wil ontwikkelen in het tekstschrijven. De andere twee sollicitaties betroffen echte schrijfbanen (hadden ook op Villamedia gestaan) en dan delf ik gemakkelijk het onderspit. Ben benieuwd hoe het maandag gaat: die vaca staat niet op Villamedia en de focus ligt op redigeren ipv op zelf schrijven.
Niet meer actief op Fok!
pi_95219753
Even eerlijk: hoe aso is het om buiten bloemen te plukken?

Mij is geleerd dat dat echt héél aso is, want als iedereen dat zou doen zou niemand meer bloemen hebben om naar te kijken }:|

Dus ik zag mijzelf als 's nachts bloemen plukken zodat niemand het zou zien :') oO<

Ik wil bloemen ja :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')