ja, ehm....euhquote:

quote:Sexual Positions
If you are having difficulty becoming pregnant, you and your partner may want to experiment with different conception positions during intercourse. In order to become pregnant, your partner must deposit his sperm as close as possible to your cervix. Certain positions will allow this to happen more easily. Avoid having sex while standing, sitting, or with you on top, as this can cause semen to leak out of your body. Instead, try the missionary position, which allows for deeper penetration. Rear entry intercourse is also effective, as it allows your partner to deposit semen closer to your cervix. To keep any extra semen from leaking out of you, try elevating your hips for fifteen minutes or so after your have sex.

Nee nee, ik heb nog wel een beetje eigenwaardequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heuj, vriendje? ik heb gemist dat er een neiuwe is of dat de ouwe terug is denk ik?

quote:

En dan met een trechter er in mikken ofzo?quote:

Het is nog geen half twaalf, maar had jou creatiever verwacht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En dan met een trechter er in mikken ofzo?

En, owwwww.... Dat had ik echt niet doorquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, ehm....euh![]()
ik bedoel natuurlijk als ouders he![]()

Door een brandende hoepel heen in de trechter mikken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is nog geen half twaalf, maar had jou creatiever verwacht.

Zo ongeveer hebben wij het geregeld. Mijn man is meer thuis dan ik (ik ochtend, hij de middag) en we hebben altijd een grote parttime baan). Daarnaast ga ik regelmatig op vakantie. Maar de kinderen komen echt niets te kort. Tijd genoeg voor het geven van liefde en het doen van spelletjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, als wij kinderen krijgen, dan blijf ik sowieso fulltime werken (misschien van 40u --> 36u, maar ik denk t eigenlijk niet). Martijn gaat dan een dagje minder werken en blijft dan meer thuis met de kinderen.
Dus ik heb ook nog genoeg tijd zonder kinderen dan, hihi.

O en jouw duurste boek 50 euroquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
To do list:
- lezen voor scriptie
- paar uurtjes werken
- boodschappen
- nog wat opruimen
- douchen + omkleden![]()
- koken
- vrienden komen rond 18.30
De dag is te kort!

Vandaag wel jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef Probability het volgende:
[..]
O en jouw duurste boek 50 euroMijn boeken beginnen bij 50 euro
Bah

Goed bezig, DaDtje!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg ik heb m'n opdracht gewoon al bijna af.. Afronden, versturen naar groepsgenootjes, van het mooie weer gaan genieten. Nu ik niet meer zo vermoeid ben is de pijn ook een stuk minder, dus ik ga mezelf straks uitdagen door naar het winkelcentrum te lopen en lekkere dingetjes voor vanavond te kopen. Lekker rustig aan.

Zon vangen klinkt wel nice, jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed bezig, DaDtje!
Zon vangen is naaisGa ik zo ook doen!

leuk! veel succes!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef Viking84 het volgende:
Zo, net weer een sollicitatiegesprek geregeld. In Hilversum
. Kan maandag of vrijdag langskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |