dat vind ik geen make-up meer, dat is schminken!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:44 schreef Probability het volgende:
Make-up kan wonderen doen (dit is een aziatisch meisje..):
Dat heet nog steeds make-up lieverdquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat vind ik geen make-up meer, dat is schminken!
Ik doe m'n buik ff:quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Wacht effe! Moet m'n gezicht er nog op boetseren!
Deze is ook echt geniaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Wacht effe! Moet m'n gezicht er nog op boetseren!
mehehe, als ik dat doe wordt het écht heel komisch. misshcien moet ik alles wat uitsteekt gewoon zwrat kleuren met marker en dan tegen een zwarte muur gaan staan!quote:
Hahaha, of dit patroon er op schilderen aan de zijkantquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mehehe, als ik dat doe wordt het écht heel komisch. misshcien moet ik alles wat uitsteekt gewoon zwrat kleuren met marker en dan tegen een zwarte muur gaan staan!
Niet iedereen woont in een stad Billyquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:55 schreef Probability het volgende:
En als je wat kleiner wil zijn: je hoofd op je borst naschilderen en je hoofd beschilderen met baksteen patroon
Een heel goede reden om nooit zelf zoveel make-up op te doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Probability het volgende:
Ik schrik trouwens wel heel erg van dat hoofd zonder make-up!
Eensch!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat vind ik geen make-up meer, dat is schminken!
wtf, dit meen je niet serieus he? Ik hoop dat je je realiseert wat een oorlog precies is.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef V1z0R het volgende:
Zonder deze eigenschap zou je ook niet vrolijk worden hoor
Het wereldvrede ideaal is theoretisch ook een heel nobel standpunt maar feitelijk heel erg naïef omdat de persoonlijke onvrede hierdoor groter zou zijn dan die van het feit dat er oorlogen zijn.
Bot gezegd: wereldvrede kan niet bestaan omdat de onvrede die het oproept wereldvrede niet in stand kan houden.
wtf? Dat zijn 2 flessen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:
kater. op het werk. Moe, an half 4 tot 8 uur geslapen, beetje te kort. 1.5 liter wijn gedronken gister...
Omg, gross. Geen tomaatjes dus. Ik pak ze er net bij, en er is er een (of misschien zijn het er meerdere) rot. Gadver, wat een lucht.quote:
Blondes have more fun, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef conleche het volgende:
[..]
wtf? Dat zijn 2 flessen!
Ik ga zo om 1 uur naar de kappert. Even een plaatje zoeken. Prob, heb jij een idee? Ik zit nog steeds te twijfelen over het brunetteschap, dat lijkt me toch ook wel eens leuk. Deze keer nog maar even niet, toch.
Ik zou brunette bewaren voor de winter.. Uhm... Misschien kun je een glansbehandeling nemen? Dus een soort haarverf die je haar niet kleurt, maar glans geeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef conleche het volgende:
[..]
wtf? Dat zijn 2 flessen!
Ik ga zo om 1 uur naar de kappert. Even een plaatje zoeken. Prob, heb jij een idee? Ik zit nog steeds te twijfelen over het brunetteschap, dat lijkt me toch ook wel eens leuk. Deze keer nog maar even niet, toch.
Ja, het was wat teveel. Boh. Maar goed, achteraf niets aan te doen. Het was wel verspreid over de tijd van zes uur 's avonds tot 3 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef conleche het volgende:
[..]
wtf? Dat zijn 2 flessen!
En je bent groot, dus je kunt meer hebben dan een mini.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, het was wat teveel. Boh. Maar goed, achteraf niets aan te doen. Het was wel verspreid over de tijd van zes uur 's avonds tot 3 uur 's nachts.
Och, ik heb wel eens meer op gehad...quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef conleche het volgende:
[..]
wtf? Dat zijn 2 flessen!
Oh, dan kun je zo'n sexy, rommelige paardenstaart-met-pony makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:54 schreef Goodbye het volgende:
Pony kan je volgens mij goed hebben Co, wordt bij jou toch niet zo'n kaarsrecht geval. Maar vind j het wel lekker in de zomer?
^^quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef conleche het volgende:
Die birkenstocks: ik kan er maar niet aan wennen. Ze zullen wel heerlijk lopen, maar ik vind ze toch echt te grof. Vooral als je wat kleiner bent.
Een lok vind ik leuk, maar achter een pony verdwijnt je hoofd te veel (en aangezien je niet een heel groot hoofd/voorhoofd hebt..)quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat als ik daar eenmaal zit zeg: doe de dooie puntjes er maar af.
![]()
Ik heb nu trouwens ook al iets van pony hoor, maar die heb ik zelf geknipt en is nu zo lang dat ik moet beslissen of ik hem weer mee laat groeien of er iets mee laat doen.
Die birkenstocks: ik kan er maar niet aan wennen. Ze zullen wel heerlijk lopen, maar ik vind ze toch echt te grof. Vooral als je wat kleiner bent.
Ik zit nu dus gewoon in de zon en die is warm!
wow. das best eh... snel... of is t meer praten dan concrete plannen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans en ik hebben het van de week over samenwonen gehad, krijg ik net een mailtje van m'n vriendinnetje met (onder andere) de vraag of we het al eens over samenwonen gehad hebben. Telepathie?.
Ja, ik ga gewoon even passen en dan kijken of het staat. Heb maat 38, dus dat is opzich te overzien. Ik denk dat een jurkje oid met die slippertjes toch leuker is dan jeans met gympies. Mijn enige jeans die ik mooi vind moet ik ophijsen (met riem zit 'ie niet lekker).quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat als ik daar eenmaal zit zeg: doe de dooie puntjes er maar af.
![]()
Ik heb nu trouwens ook al iets van pony hoor, maar die heb ik zelf geknipt en is nu zo lang dat ik moet beslissen of ik hem weer mee laat groeien of er iets mee laat doen.
Ik zit nu dus gewoon in de zon en die is warm!
We hebben gezegd dat we het allebei heel leuk zouden vinden en dat het er ook ongetwijfeld van gaat komen, maar dat we het nu nog wat te vroeg vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wow. das best eh... snel... of is t meer praten dan concrete plannen?
ik heb t met lief ook weleens erover gehad, maar niet iets concreets, meer dat we dat in de toekomst wel willen. we wonen nu praktische gezien al samen maar dan in 2 huizen... merk wel dat er steeds meer spullen voor t gemak dubbel komen, in t ene en t andere huis...
M. en ik woonden na een paar maanden al samen. Terwijl ik juist eerder iemand was van "Nou, slim hoor, nu al samenwonen. Ik spreek jullie over een half jaar nog wel eens."quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans en ik hebben het van de week over samenwonen gehad, krijg ik net een mailtje van m'n vriendinnetje met (onder andere) de vraag of we het al eens over samenwonen gehad hebben. Telepathie?.
Ik woonde ook snel samen, nu ongeveer 4,5 jaar bij elkaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
M. en ik woonden na een paar maanden al samen. Terwijl ik juist eerder iemand was van "Nou, slim hoor, nu al samenwonen. Ik spreek jullie over een half jaar nog wel eens."
Het gaat natuurlijk of keihard mis (maar dan ben je er lekker snel achter), of het gaat juist goed en ineens ben je alweer 1,5 jaar getrouwd
Misschien typ ik over een half jaar wel:quote:
quote:Het gaat natuurlijk of keihard mis (maar dan ben je er lekker snel achter ), of het gaat juist goed en dan ga je trouwen en ben je na 2 jaar huwelijk gescheiden op 30-jarige leeftijd![]()
Als ik zo gemiddeld hoor hoe alles loopt denk ik dat het wel goed komt! *Jomanda*quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien typ ik over een half jaar wel:
[..]
Hihi, ik denk het ook wel hoor. En anders neem ik gewoon een kind, jeweettoch: dé oplossing als je relatie kut gaat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik zo gemiddeld hoor hoe alles loopt denk ik dat het wel goed komt! *Jomanda*
3 1/2 dag per week ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
Ach en als het dan stukloopt, heb je in elk geval dat kind nog
Precies! Kan ik hem daar emotioneel mee chanterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
Ach en als het dan stukloopt, heb je in elk geval dat kind nog
Goed zo!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:33 schreef Swietje het volgende:
Niet terug gelezen..![]()
Gisteravond was een heul leuk avondje!
Pas dan maar op in pashokjes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:36 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb steeds meer de neiging geen kinderen te willen...
Jagar, als je het er niet mee eens bent hoef je echt niet te reageren hoor (of druk over te maken).
Kunnen we gewoon 'agree to disagree' doen zeg maar. Wou alleen m'n standpunt toelichten.
Ik antwoord even voor jagarquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:36 schreef V1z0R het volgende:
Jagar, als je het er niet mee eens bent hoef je echt niet te reageren hoor (of druk over te maken).
Kunnen we gewoon 'agree to disagree' doen zeg maar. Wou alleen m'n standpunt toelichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks dat ik scriptie schrijven best wel creepy vind, heb ik er best zin an!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
nee, ik heb gewoon geen puf om moeilijk na te denken vandaag...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik antwoord even voor jagar
Je standpunt is wsch gebaseerd op foute aannames en onwetendheid.
Ik twijfel nog steeds. M. wil ze sowieso. Ik denk dat ik ze wel wil, maar nog even niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:36 schreef V1z0R het volgende:
Dat ze dan geen kindjes hadden gehad?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds. M. wil ze sowieso. Ik denk dat ik ze wel wil, maar nog even niet.
Denk wel dat ik veel verkeerde voorbeelden om me heen zien overigens. Vrienden die hun leven volledig laten bepalen door de geboorte van hun kind, moeders met een flinke depressie, mensen die aangeven dat "als ze het overnieuw konden doen", ouders die het steeds met elkaar oneens zijn, vaders die de opvoeding 100% bij de moeder neerleggen...
Ik zeg ook altijd tegen M. dat ik gewoon bang ben dat "ik ook zo word"
Nou, nu willen ze hun kind niet meer missen. Maar wel dat ze dan nog heel wat langer hadden gewacht. (nu moet ik eerlijk zeggen dat wij dat van tevoren al verwacht hadden. Dit zijn wel vrienden van ons die een kind kregen omdat 'hun relatie toe was aan een nieuwe stap')quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ze dan geen kindjes hadden gehad?Da's best wel een naar iets om te zeggen
![]()
Ik neig de laatste tijd naar wel, ooit. Al vind ik het wel eng, verantwoordelijkheid enzulks. En ik hoop maar dat ik niet te erg doorsla in het nietopmnpawillenlijken en dan juist een softy moeder wordMaarja, nog tijd zat om te beslissen, denk ik zo
*copy-paste.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds. M. wil ze sowieso. Ik denk dat ik ze wel wil, maar nog even niet.
Denk wel dat ik veel verkeerde voorbeelden om me heen zien overigens. Vrienden die hun leven volledig laten bepalen door (de geboorte van) hun kind, moeders met een flinke depressie, mensen die aangeven dat "als ze het overnieuw konden doen, dan...", ouders die het steeds met elkaar oneens zijn, vaders die de opvoeding 100% bij de moeder neerleggen...
Ik zeg ook altijd tegen M. dat ik gewoon bang ben dat "ik ook zo word"
Ik heb mijn haar dinsdag laten verven bij de kapper! blonde plukjes, dus niet allesquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Blondes have more fun, toch?
Maar ik ben bang voor haarverf.
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat jij zo'n moeder bent die ik echt niet zou willen zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:45 schreef MarMar het volgende:
Mjah, mensen vergeten vaak te genieten van toffe dingen en voor je het weet heb je je leven voorbij geklaagd...
Als er 1 ding is wat ik absoluut níet anders zou hebben gedaan is het wel mama worden en de leuke tijd die ik heb gehad met mijn ex waar we toch een bijzondere vriendschap en zeker een bijzonder kind aan overgehouden hebben.
Daarom, gewoon niet over nadenken. En misschien heeft loveli ook wel een beetje gelijk, gebeurt me vaker dat ik onjuiste aannames doe...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon geen puf om moeilijk na te denken vandaag...
Ook eens!quote:
Blij dat ik niet de enige ben. Soms vraag ik me af of ik niet te veel nadenk soms. Maar goed, als ik dat niet deed, dan zou ik mezelf niet zijnquote:
Ik denk dat ik het nooit 100% zeker zal weten, vraag me af of dat mogelijk is. Aangezien ik altijd wel nadelen kan bedenken..quote:
Dat is grappig. Ik had dat heel sterk als kind, dat ik zo'n koekjesmama wilde hebben. Zo gezellig leek me dat! En áls ik kinderen had gekregen, dan had ik ook zo willen zijn, zo'n heel echte moeder. Maar om eerlijk te zijn ben ik veel te bang dat ik dat niet zou volhouden. Ik ben kinderen na een dag of 3 gewoon helemaal zat. Dan wil ik weer rust.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook eens!Ik vind dat ik pas zou 'mogen' (for lack of a better term
) als ik er voor de volle 100% voor zou willen/kunnen gaan
![]()
En dan een mega-gezellige koekjesmamma wordenZoals je ook koekjes-oma's hebt, zeg maar!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat jij zo'n moeder bent die ik echt niet zou willen zijnDenk dat jij juist een moeder bent die ik wél zou willen zijn, zeg maar.
Dat noemen ze niet voor niets Co-ouderschapquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is grappig. Ik had dat heel sterk als kind, dat ik zo'n koekjesmama wilde hebben. Zo gezellig leek me dat! En áls ik kinderen had gekregen, dan had ik ook zo willen zijn, zo'n heel echte moeder. Maar om eerlijk te zijn ben ik veel te bang dat ik dat niet zou volhouden. Ik ben kinderen na een dag of 3 gewoon helemaal zat. Dan wil ik weer rust.En dat zal heus wel beter gaan met eigen kinderen, maar ik denk niet goed genoeg.
Toen ik klein was knuffelde ik altijd heel veel met m'n mams, nu nog wel als ik op bezoek benquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is grappig. Ik had dat heel sterk als kind, dat ik zo'n koekjesmama wilde hebben. Zo gezellig leek me dat! En áls ik kinderen had gekregen, dan had ik ook zo willen zijn, zo'n heel echte moeder. Maar om eerlijk te zijn ben ik veel te bang dat ik dat niet zou volhouden. Ik ben kinderen na een dag of 3 gewoon helemaal zat. Dan wil ik weer rust.En dat zal heus wel beter gaan met eigen kinderen, maar ik denk niet goed genoeg.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat noemen ze niet voor niets Co-ouderschap
Dat geldt ook voor mij. Ik wil ze écht niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Gaat niet, ik heb het vertaald van een foto.quote:
Scannen met tekstherkennende software?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gaat niet, ik heb het vertaald van een foto.
Nou, als wij kinderen krijgen, dan blijf ik sowieso fulltime werken (misschien van 40u --> 36u, maar ik denk t eigenlijk niet). Martijn gaat dan een dagje minder werken en blijft dan meer thuis met de kinderen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Uuh,die software heb ik niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Scannen met tekstherkennende software?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |